wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:27 schreef Logician het volgende:
Naaaaaahhh ik haat single zijn helemaal niet!
Ik vind het gewoon kut dat mijn relatie uit is.. da's heeuuul wat anders![]()
![]()
We zaten beiden op een andere golflengte, en hadden beiden een andere visie... ik wou nog wel door, mits we beiden hier 100% voor zouden gaan, dus niet alleen vanuit mijn hoek oplossingen zoeken, maar ik merkte dat hij daar steeds minder heil in zag, en uiteindelijk heb ik de knoop vorig weekend doorgehakt omdat ik er zelf ook helemaal aan onderdoor ging..quote:
ja..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je moest een verstandelijke beslissing nemen waar je gevoel eigenlijk totaal niet achter stond? Dat is moeilijk te verkroppen, maar meestal vooral in het begin denk ik. Hopelijk zie je snel zult dat het zo maar beter is, dan kan je er gevoelsmatig ook beter achter staan en dat versnelt het verwerkingsproces wel wat, lijkt me.
Klinkt als een bestuursvergaderingquote:Op maandag 2 juni 2008 16:39 schreef Logician het volgende:
[..]
We zaten beiden op een andere golflengte, en hadden beiden een andere visie...
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..quote:Op maandag 2 juni 2008 17:12 schreef Abbadon het volgende:
wat vreemd dat hij het dan zelf al niet in een eerder stadium uitmaakte, als hij er kennelijk zo instond
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..
T'is een goede kerel, en we wilden het beiden gewoon laten werken... helaas is dat niet gelukt.
ja, het kan soms lang duren voordat je hoofd je hart een beetje overtuigd heeft...en zelfs dan...en zeker als je het allebei wel wil is het zo moeilijk om toe te geven dat je 'gefaald' hebt...quote:Op maandag 2 juni 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat we er beiden meer met ons hart dan ons hoofd er in stonden wat dat betreft..
T'is een goede kerel, en we wilden het beiden gewoon laten werken... helaas is dat niet gelukt.
??? en wat is het probleem dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
Strandmeet?
Ik kom nie peisk, ik loop altijd een beetje voor paal op 't strand; "hee, trek je t shirt eens uit" zeggen ze dan.
whehehe LOLquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Poll: Kom jij naar een strand meet?Ja, lijkt mij wel leuk als er velen komen : Ja, ik hoop dat persoon x ook komt Ja, ik wil kaasplankje zonder shirt zien Ja, alleen als er na afloop een orgie is Ja, ik heb geen andere vrienden Ja, om jou een kopstoot te geven Nee, ik haat de zon Nee, r&p meets mislukken toch altijd Nee, nerds can't handle bikini Wtf? wie zijn jullie? Nee, thuis is veiliger Nee, Nee, te ver Ja, mischien, nah toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Told you soquote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
net toen ik reply deed ging hij down.
Maar goed, de meid heeft het onofficieel bevestigd.
Heb ik dus weer.
Stap ik eindelijk is op een vrouw af. .... is ze pot.
Maar goed, denk datg ik me laat ombouween, elke meid die ik leuk vind is pot of bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |