Ahh thanks nu is alles weer duidelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zie het inderdaad. 1 volledige topic in 1 dag
Nou dan maar even een samenvatting zodat mensen het niet na hoeven te lezen (as if).
Logician is weer single. Ze haat het, ze haat zondagen en weet niet wat ze moet doen om de tijd te doden.
Kasta kun je alleen strikken door extreem intelligent te zijn. Maar pas als je hem masseert, voor hem kookt en vooral _niet_ neukt, dan krijg je respect.
Principessa dronk niet meer tot eergisteren. Voor slechts 4 wisky krijg je het voor elkaar dat je haar mag zoenen. Dat ze een homo-vriend van je gaat bekeren én ze doucht en slaapt naakt naast je
Let wel op dat neuken daar niet bij inbegrepen is.
Mrbox, realzeus en nog een paar houden van knuffelen.
MLI en logician weer helemaal niet.
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw abbandon a bone.
Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.
Zo en nu maar eens richting werk
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Wil je wijze cliche uitspraken, dan throw Abbadon a bone.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
dus je bent het ook met Liquidootje eens?quote:
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dus je bent het ook met Liquidootje eens?
quote:
Zit je nu met me te flirten?quote:
Gastquote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Hoop je een onenightstand te scoren, dan moet je niet bij de volgende mensen aankloppen.
Alle singles behalve Elegy en MLI .
nee hoor, schoonheid, maak je maar geen zorgen...ik ben alleen van de wijze clichés, en daar hou ik het bij...flirten kan ik helemaal nietquote:
quote:Stiekem verbind ik zelf ook bepaalde karaktereigenschappen aan muziek...als iemand de hele zomer op DanceValley, Black & White Dance Sensation (of hoe het ook heet) op Tiesto staat te spacen dan ben ik eerder geneigd die persoon 'dom' te vinden... heel fout van mij!!! Ik probeer daar dan vervolgens wel open in te staan, altijd kijken of het wel klopt wat ik denk natuurlijk!
Ik las dit net pas maarequote:Favo's van mij:Justin Timberlake, Bloc Party, Nelly Furtado
Knuffelen doe ik alleen als het moet, na de seks, na een ruzie, als iemand zich klote voelt. En met een enkeling omdat ik het zelf gewoon lekker vind om met hem/haar te knuffelen. Trouwens, wel gek. Er is een direct verband met mensen met wie ik kan knuffelen en mensen die ik uiteindelijk als relatiemateriaal ga beschouwen. Kwam zaterdag nog iemand tegen met wie ik fijn kon knuffelen. Zou dat betekenen dat ik me in dit topic af ga melden?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ook soms, maar zéker niet te lang. En niet te pas en te onpas. Functioneel knuffelen, da's wel een goeie qualificatie denk ik - zoals 'functioneel naakt' in films.
Da's jouw associatie, Elegy.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Functioneel knuffelenAls in "nou vooruit, ik heb je net hard in je keel geragd, nu zal ik als tegenprestatie lief voor je zijn?"
Hoe moet ik dat zien?
tsk Tegan, wat heb je toch een slecht beeld van ons welwillende mannen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:43 schreef Tegan het volgende:
Zoiets als van die jongens die alleen lief zijn/knuffelen om daarna verder te gaan/sex te krijgen?
Tja, ik ook met mijn vreemde interessesquote:Op maandag 2 juni 2008 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's jouw associatie, Elegy.
tja dat is de term die me zo tebinnen schoot, ik vond het wel goed klinken als tegenovergestelde van 'te pas en te onpas' knuffelen. Door even iemand tegen je aan te trekken geef je aan dat diegene heel belangrijk voor je is, dat je die graag dichtbij je hebt - da's de functie dan dus.
Als die boodschap is overgekomen hoeft het niet nog een uur door te duren.
[..]
tsk Tegan, wat heb je toch een slecht beeld van ons welwillende mannen.![]()
Die omschrijving hanteer ik ook altijd. Bij het woord knuffelen krijg ik flashbacks waarbij de rillingen over me rug lopen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
"nou vooruit, ik heb je net hard in je keel geragd, nu zal ik als tegenprestatie lief voor je zijn?"
wij scheelden 9 jaar en dat is niet stukgelopen door het leeftijdsverschil maar om heel andere redenen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
ik zit te vaak op het sport-forum
hier op R&L gebeurt een hoop
Hoe denken de singles eigenlijk over leeftijdsverschil (naar boven en beneden)
Ik ken de kreten "liefde kent geen grezen" bla bla. Maar wat is een veilige marge?
Zodat je geen problemen krijgt in de kroeg met kreten als "In mijn tijd kostte een pilsje nog 2 gulden"
Ben zelf voorzichtig aan het daten met een leuke dame die 6 jaar jonger is. (zij eindexamen, ik afstuderen)
tjah 9jaar als in 33 ->42quote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
wij scheelden 9 jaar en dat is niet stukgelopen door het leeftijdsverschil maar om heel andere redenen.
als in 19-28 tot 27-36quote:Op maandag 2 juni 2008 11:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah 9jaar als in 33 ->42
of als in 16 -> 25??
zulke kreten bedoel ik nouquote:
ja omdat die pluche Yogi Bear nooit moeilijk deed, natuurlijk.quote:
...en dan bedoel ik, vroeger toen ik 10 jaar oud wasquote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
zulke kreten bedoel ik nou![]()
kreten waar het woord vroeger in zit. waar een laag stof op zou kunnen liggen
je moest eens weten...maar goed, da's geen onderwerp voor singlesquote:Op maandag 2 juni 2008 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja omdat die pluche Yogi Bear nooit moeilijk deed, natuurlijk.
Tja, ik ken iemand, haar vriend is twee keer zo oud als zij en twee jaar jonger dan haar vader. Zij is 27, hij is 54 en heeft al twee kinderen. En ze hebben onlangs een huis gekocht dus tja, het kan wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
Ik ken de kreten "liefde kent geen grezen" bla bla. Maar wat is een veilige marge?
Zodat je geen problemen krijgt in de kroeg met kreten als "In mijn tijd kostte een pilsje nog 2 gulden"
Wij singles mogen graag oeverloos theoretiseren over triviale dingen die je zou doen als je geen single was. Get with the program!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
wat een knuffel discussie
een knuffel moet kunnen. gebeurd verder niks mee. toch?
Wat zit je mij te dissen graftakquote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
ja toen ik de term bedacht dacht ik nog: die krijg ik vast een paar keer teruggeworpen. Leuk om zo reacties los te weken, maar dat is eigenlijk Liquidootje's terrein natuurlijk, dus daar moet je wel een beetje mee uitkijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:57 schreef Abbadon het volgende:
maar goed...functioneel knuffelen...klinkt toch iets rationeler dan je eigenlijk zou moeten willen, voor mij althans...
Alleen als ik tijd heb.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef woodside het volgende:
Komt er nu een standaard samenvatting van het laatste topic in de nieuwe op?
Okeej. Ik neem je toch op voor die tieten kijken aanbiedingquote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef Tegan het volgende:
For future reference: Ik houd wel van knuffelen![]()
![]()
![]()
.
Tevens tvp.
Deed ik niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat zit je mij te dissen graftak![]()
Ik zou ook jouw computerrechten wegnemen
Het afgelopen week heb ik het even geprobeerd met 18 jarige meid. Net fris legaal dus, maar het is niks geworden. Maar dat is dus ook een heel raar verhaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef skittelman het volgende:
Ben zelf voorzichtig aan het daten met een leuke dame die 6 jaar jonger is. (zij eindexamen, ik afstuderen)
Tuurlijk. Zie je dat ik op Tegan reageer en dan meteen weer langskomen he.quote:
Ik heb je niet eens zien posten, dus ik nam aan dat je lag te verderven in de modder van pinkpopquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Deed ik niet.
Je was me vergeten en ik voelde me zielig
(knuffelen? )
Zijn ze dan wakker of sluip je s avond op hun kamer binnen?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:19 schreef skittelman het volgende:
ik knuffel meestal met huisgenoten, waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Zal het ze vanavond eens vragen...
Zeg wat waren je magische woorden op hyves dat je haar nu al gestrikt hebt.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
is snel gegaan
ik had net de tijd om mijn verhaal van zaterdag neer te posten in het vorige topic. Maar goed,
Hier maar weer even melden dan
* Crazy-M haalt het single etiket weer even op
Pff, zo zwaar ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Als je tieten hebt, dan moet je die eerst posten voordat je mag reageren.
Ze beginnen vaak zelf.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zijn ze dan wakker of sluip je s avond op hun kamer binnen?
Dan weet ik namelijk waarom: lekker makkelijk binnen handbereik.
haha,quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg wat waren je magische woorden op hyves dat je haar nu al gestrikt hebt.
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een boodschap stuurt!!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ook zo mooi. Ik rook absoluut niet, maar ik hield de sigaretten bij van een goede vriendin. Ze had geen ruimte voor de sigaretten. En net dat vrouwke komt naar me toe om te vragen of ik een sigaret hadhoeveel toeval
![]()
its ment to be bedoel jequote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
maar als ze je nog kennen, dan is dat meestal wel positief, in mijn ervaring...
Naahh... ik wil zo graag happen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
be my guestquote:
Je hebt daar toch niet een paar familie-leden zitten hoop ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kruipt terug in ee nschuilkelder...
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik ken iemand, haar vriend is twee keer zo oud als zij en twee jaar jonger dan haar vader. Zij is 27, hij is 54 en heeft al twee kinderen. En ze hebben onlangs een huis gekocht dus tja, het kan wel.
Kijk daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:07 schreef Feitosa het volgende:
Toen ik 29 was had ik een vriendin van 18. Die ouders hebben me in het begin natuurlijk wat vragen gesteld ( niks abnormaals ) , maar zagen dat ik echt om hun dochter gaf en hadden er verder geen problemen mee.
Ach, familie zal in eerste instantie even schrikken, maar als ze zien dat het oprecht is en dat het een leuk meisje is dan zal dat ook wel snel over zijn. Ik denk dat zij het wat zwaarder te verduren krijgt. Ouders zijn bij meisjes toch beschermender en een veel oudere vriend wordt dan oook meestal niet echt gewaardeerd. Goed laten zien aan de ouders hoe betrouwbaar en netjes je bent is wel handig om snel het vertrouwen van de ouders te winnen. Als je de ouders om hebt, dan zijn er verder geen problemen lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.
Dr is toevalig niet iemand die hier ervaring mee heeft?
* koei Knuffelt kwaakvaak even, geheel in lijn met het topicquote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik even zielig doen voor een paar seconden???
Ja okay, dank u wel...
Ik mis mijn ex vriendin een beetje veel de laatste dagen
Althans.. Ik denk dat ik haar mis, maar ik weet niet zeker of ik haar nu zelf mis, zeker niet na wat ze me geflikt heeft of dat ik gewoon iemand mis die er is voor me.
* kwaakvaak Heeft een beetje Remy gevoel sinds zondagmiddag
waaromquote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,quote:
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
Zullen we zijn nachtmerrie waar laten makenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
woon nog ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?
...behalve dat jij niet aan ONS doet, bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je hem niet zo aardig vindt (ik neem aan van niet) dan zou ik nog even snel een ONS in z'n bed houden of doen alsof
![]()
!
Ja of gewoon met een man en een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat helemaal tof zou zijn een ONS (of doen alsof) met een vrouw. Dank denkt ie dat je lesbisch ben geworden door hem.
Ok is goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Feitosa het volgende:
Ik kan hem wel over de flos helpen. Woon toch in de buurt....
*aanmeldt*quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja of gewoon met een man en een vrouw
mijn moeder en mijn zussenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
Je hebt daar toch niet een paar familie-leden zitten hoop ik?
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:43 schreef Liquidootje het volgende:
Er was ook nog iets met uppie83, maar dat ben ik al weer vergeten.
Beetje wanhopig?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
woon nog ja.
Eventjes
En dan mag ik lekker alleen zijn
Echt, het woord vrijgezel heeft nog nooit zo goed geklonken
Okee.
Iemand sex?
Ja, want ik vind het wel leuk om een baksteen door mijn ruit te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je hem niet zo aardig vindt (ik neem aan van niet) dan zou ik nog even snel een ONS in z'n bed houden of doen alsof
![]()
!
mmm een expert ik zie het al, ik hou ze beneden met mn ijzeren handquote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn moeder en mijn zussen
ik heb gezegd dat de deur onder stroom staat en dat als ze proberen uit te breken dat de luchttoevoer wordt afgesloten
Zeg, ik kan ontvangen en verplaatsen...quote:
Zit je dicht bij het strand?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef uppie83 het volgende:
[..]
heb ik weer...
Ik meldde in het vorige topic dat ik nog steeds single het weekend uitgekomen was omdat ik niet uit ben geweest, maar het hele weekend bezig ben geweest met verhuizen. Nu woon ik tenminste weer in een gezellige stad (071-city).
[..]
muay thai?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bescherm je wel. Ik doe aan muay thai
Kijk eerst OngBak eer je er aan waagt. Voor je het weet heb je 5 kniestoten en 10 elleboog stoten tegen je hoofd.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef skittelman het volgende:
[..]
muay thai?
welk nummertje is dat? Toch wel met rijst hoop ik
Kelders zijn mijn terrein hè, waar ik Heer en Meester ben en waar ik mijn zwepen, kettingen, prikkeldraad en elektronische vliegenmeppers op mijn willoze slavinnen laat neerdalen!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm een expert ik zie het al, ik hou ze beneden met mn ijzeren hand
Hij doet aan keihard met zijn vuisten in je gezicht slaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik bescherm je wel. Ik doe aan muay thai
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kelders zijn mijn terrein hè, waar ik Heer en Meester ben en waar ik mijn zwepen, kettingen, prikkeldraad en elektronische vliegenmeppers op mijn willoze slavinnen laat neerdalen!
Allen zullen buigen en Mij aanbidden
leuke ex heb jequote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij doet aan keihard met zijn vuisten in je gezicht slaan.
Op het moment dat je denkt dat ie rustig is.
Ik heb een briljante "mouth to fist "techniek............quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Noem maar een tijd en een plaats, ik zorg voor de bewegingsbeperkende en rode striemen veroorzakende middelenquote:
niet echt nee.quote:
Soms zeg je hele enge dingen. Ben je nu wel of niet flink mishandeld?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Achquote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Soms zeg je hele enge dingen. Ben je nu wel of niet flink mishandeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |