Pff, zo zwaar ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 12:28 schreef Liquidootje het volgende:
Als je tieten hebt, dan moet je die eerst posten voordat je mag reageren.
Ze beginnen vaak zelf.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zijn ze dan wakker of sluip je s avond op hun kamer binnen?
Dan weet ik namelijk waarom: lekker makkelijk binnen handbereik.
haha,quote:Op maandag 2 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg wat waren je magische woorden op hyves dat je haar nu al gestrikt hebt.
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een boodschap stuurt!!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ook zo mooi. Ik rook absoluut niet, maar ik hield de sigaretten bij van een goede vriendin. Ze had geen ruimte voor de sigaretten. En net dat vrouwke komt naar me toe om te vragen of ik een sigaret hadhoeveel toeval
![]()
its ment to be bedoel jequote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
maar als ze je nog kennen, dan is dat meestal wel positief, in mijn ervaring...
Naahh... ik wil zo graag happen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen toeval meer....da's het lot dat je een booschap stuurt!!![]()
be my guestquote:
Je hebt daar toch niet een paar familie-leden zitten hoop ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kruipt terug in ee nschuilkelder...
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tja, ik ken iemand, haar vriend is twee keer zo oud als zij en twee jaar jonger dan haar vader. Zij is 27, hij is 54 en heeft al twee kinderen. En ze hebben onlangs een huis gekocht dus tja, het kan wel.
Kijk daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:07 schreef Feitosa het volgende:
Toen ik 29 was had ik een vriendin van 18. Die ouders hebben me in het begin natuurlijk wat vragen gesteld ( niks abnormaals ) , maar zagen dat ik echt om hun dochter gaf en hadden er verder geen problemen mee.
Ach, familie zal in eerste instantie even schrikken, maar als ze zien dat het oprecht is en dat het een leuk meisje is dan zal dat ook wel snel over zijn. Ik denk dat zij het wat zwaarder te verduren krijgt. Ouders zijn bij meisjes toch beschermender en een veel oudere vriend wordt dan oook meestal niet echt gewaardeerd. Goed laten zien aan de ouders hoe betrouwbaar en netjes je bent is wel handig om snel het vertrouwen van de ouders te winnen. Als je de ouders om hebt, dan zijn er verder geen problemen lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah ik ken zo nog wel een paar voorbeelden. Het gaat mij meer om de middelmoot. Je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Maar ik maak me zorgen (niet heel veel zorgen) om reacties van vrienden/familie.
Dr is toevalig niet iemand die hier ervaring mee heeft?
* koei Knuffelt kwaakvaak even, geheel in lijn met het topicquote:Op maandag 2 juni 2008 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
mag ik even zielig doen voor een paar seconden???
Ja okay, dank u wel...
Ik mis mijn ex vriendin een beetje veel de laatste dagen
Althans.. Ik denk dat ik haar mis, maar ik weet niet zeker of ik haar nu zelf mis, zeker niet na wat ze me geflikt heeft of dat ik gewoon iemand mis die er is voor me.
* kwaakvaak Heeft een beetje Remy gevoel sinds zondagmiddag
waaromquote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Mijn ex heeft trouwens besloten dat ik thuis geen computerrechten meer heb.
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,quote:
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
Zullen we zijn nachtmerrie waar laten makenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik iemand oppik ofzo,
woon nog ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kwam wat later het topic binnen vallen maar ik neem aan dat je bij hem woont? Of woonde nu je een nieuw huisje hebt?
...behalve dat jij niet aan ONS doet, bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je hem niet zo aardig vindt (ik neem aan van niet) dan zou ik nog even snel een ONS in z'n bed houden of doen alsof
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |