Ik doe niet aan moslima's.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Laat ehm. Drie keer per jaar komt ie even patsen en dan is hij weer weg
Deze keer is het lesbiennes bekeren. Wij weet wat voor iets lekker het over 3 maanden zal zijn
Misschien wel inheemse moslima's of zelfs nonnen!
Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
nah was het maar zo'n verhaal hè, dan was het nog iets...
nee ik zat heel erg chicken op m'n fiets terwijl het overal bliksemde en hard regende en toen zag ik bij een steegje het bordje oplichten: let op: uitrukkende hulpdiensten
...
ik dacht: whuh? droom ik dit?
en toen: fok it, ik fiets gewoon door, ik heb dat bordje nooit ergens anders gezien dus nu ook niet
en toen, tja toen werd ik dus bijna omver gereden...
ze waren inderdaad aan het uitrukken, die hulpdiensten...
(daarna verloor ik ook nog m'n slipper bij het oversteken van een brede weg en werd ik bijna omver gereden door een ambulance, maar die was nog zeker 100m. verwijderd van mij dus die had ik niet meegenomen in het oorspronkelijke verhaal)
Nah ik zag je toevallig in de op van nieuwe kledij toen ik mijn nieuwe style wilde pimpe jeweets.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jij zegt steeds dat je naaktfoto's van mij hebt? En dat je m'n kont hebt gezien
Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe niet aan moslima's.
Ik heb al een hekel aan schoonouders, laat staan aan een hele schoonfamílie die voor m'n deur staat te mekkeren.
En nonnen scheren zich niet.
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik eet, heb een goede gevulde koelkast, ontmoet veel vrouwen en houd niet van vrouwen die na 1 avondje babbelen al met de benen wijd gaan.
Is dat nu echt zo bijzonder?
ik kwam uit m'n werk heur....en toen naar terrasje, en naar restaurant en weer naar terras... en toen een vriend al op weg naar huis was, belde hij met de boodschap: dat wij ook maar beter weg konden gaan want kijk die lucht eens man!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!
Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.
Er moet toch iets zijn wat je nog niet gedaan hebt? Gothics omtoveren naar kakkers?
Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik benquote:
Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef m-niki het volgende:
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jou
Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.quote:beetjedus
ik vind overigens dat direct met de benen wijd gaan en of dat wel of niet ok is heel erg afhankelijk is van de rest van de avond/dag... maar uiteraard kan iemand anders daar anders over denken.. (het viel me gewoon op dat jij het vrouwen wel 'erg moeilijk lijkt te maken' maar misschien zit ik ook daar wel naast)
A la suicide girlsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook?.
Maar nee, gezien mijn ervaringen met borderliners heb ik voor gothics direct maar een compleet verbod ingesteld.
ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.
Nou ja, sfeer. Lekker eten, leuk babbelen, wijntje; oftewel een behoorlijk prettig avond.
En daarnaast heb ik ook regelmatig vrijgezelle vrouwen op bezoek waarbij we beiden geen enkele intentie tot meer hebben en die slapen ook gewoon halfnaakt naast me zonder dat er wat gebeurt.
Het kan dus wel.
Maar de vrouwen die wel relatiepotentie hebben, díe willen kennelijk direct dezelfde nacht nog geneukt worden en tja, dat vind ik nu eenmaal een afknapper.
[..]
Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.
Niks moet, alles mag; als alle partijen maar een toffe avond hebben.
Pas in het geval van een eventuele relatie ga ik kijken in hoeverre iemand ook daadwerkelijk
potentieel heeft.
Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde meningquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef Liquidootje het volgende:
Zeker niet aangenomen vanwege vooroordelen
Nah, je kunt het goedmaken door een keer voor me te koken; woon je in de buurt van Dukenburg?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:00 schreef m-niki het volgende:
ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?
Ik wilde je gisteren nog zeggen dat ik dat zo bijster knap gevonden vond en ozo Liquido;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik ben
Jij bent zeker ook een van de twee die mij een kopstoot wil geven he
Ik weet 100% dat die andere Geiletosa is.
kraspanda'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 05:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde mening.
* Liquidootje moet nog even fappen... dag!quote:Liquido is zo simpel [...]
Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
over dat gedeelte van eerste keer gelijk sex .... hoeft ook niet voor mij hoor. gewoon eerst lekker samen wat opbouwen vind ik. Of het moet echt spontaan ontzettend goed klikken. Maar jah, zelfs dan heb ik er mn twijfels over.
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?
Ik heb vaak het idee dat aan dit soort principes wordt vastgehouden vanuit een 'kijk mij eens integer zijn'-motief. Ik heb daar niet zoveel mee.
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, als een vrouw zich op een presenteerblaadje zet, dan is er volgens mij niet echt man op deze aardkloot die zegt.. Hrmmm doe maar niet.. Is geen goed idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.
Uiteindelijk krijgt een vrouw dat toch wel voor elkaar als ze je wilt neuken en ze is lekker. Wat die roeper achteraf zegt en vindt van die vrouw is tja na de daad
Een uitzondering daargelaten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:07 schreef kwaakvaak het volgende:
Vrouwen, het zijn toch net een soortje van huisdieren, voor je het weet hecht je jezelf er toch aan en lopen ze weg en zit je daar met je bakje voer en een mandje wat leeg blijft.
Ohjajoh?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
Soms begrijp je ineens waarom iemand single is.
quote:
Doe nou maar niet zo stoer, stiekum vind je ons hartstikke leuk.quote:
In jouw geval is het omdat je een enge kelder hebt met zachtjes klingelende kettingen aan het plafond tot aan de grond, een met leer beklede ronddraaiende schijf met onheilspellende krassen erop en glimmende scherpe nondescripte voorwerpen aan de muur.quote:
quote:Ik ben over het algemeen heel geliefd. Ik ben tof. ik ben cool. Maar ik ben vooral stinkend rijk.
Daar ben ik niet zo stiekem over.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer, stiekum vind je ons hartstikke leuk.
Misschien niet specifiek óns maar mannen in het algemeen. Bedoellik.
Overgewicht is helemaal niet primaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Overgewicht prima, structureel overgewicht is een ander verhaal.
Ik welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Overgewicht is helemaal niet prima
Afgetrainde lijven! Dat wil ik!
O en ik heb nog nooit een lekkere jongenskont gezien. Dat vind ik altijd een beetje euh. ja. jammer.
Ik heb toch echt behoorlijk vaak "lekkere" vrouwmenschen letterlijk van me afgeduwd hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:48 schreef Liquidootje het volgende:
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.
Uiteindelijk krijgt een vrouw dat toch wel voor elkaar als ze je wilt neuken en ze is lekker.
Ik kijk meer naar benen, rug, lippen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie jongens meestal met boxer/zwembreoek
dat vind ik er 9 vd 10 x heel erg leuk uitzien
maar dan zie je blote billetjes. en dan denk ik. hmm..
Komt het door die mat tussen de billen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie jongens meestal met boxer/zwembreoek
dat vind ik er 9 vd 10 x heel erg leuk uitzien
maar dan zie je blote billetjes. en dan denk ik. hmm..
Ja ja ik weet ik weet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb toch echt behoorlijk vaak "lekkere" vrouwmenschen letterlijk van me afgeduwd hoor.
Met uiteenlopende redenen, maar toch.
Ohw. Zou dat het zijn? Ik dacht, ik poets mijn scalpels en uitbeenmessen netjes op, vet mijn zwepen weer in en sorteer mijn verzameling krokodillenklemmen en wolfsijzers eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In jouw geval is het omdat je een enge kelder hebt met zachtjes klingelende kettingen aan het plafond tot aan de grond, een met leer beklede ronddraaiende schijf met onheilspellende krassen erop en glimmende scherpe nondescripte voorwerpen aan de muur.
kijk, dat is nou de informatie waar je als single wat aan hebt...dat lees je niet in boekjesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Liquidootje het volgende:
Oh trouwens je moet vrouwen zich niet te gemakkelijk laten voelen in je huis, dan gaan ze scheten laten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Liquidootje het volgende:
Wat doe je precies met een "uitbeenmes"?
quote:Dit smalle, slanke flexibele lemmet snijdt heel makkelijk tussen vlees en botten door. Uistekend voor het uitbenen of ontbenen van bvb kip. Ook zeer geschikt voor het onthuiden en het verwijderen van zenen (pezen) en vet.
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...quote:
quote:
dáár gaat het dus fout.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...
Niet noodzakelijk hoor, ik een bepaalde japanse keuken is het heel normaal dat de vis levend gefileerd wordt en de kop nog happend van de adem opgedient wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je wel doen als het dood is hoor ...
Eh, ik heb geen gekke voorkeuren. En aan mij zijn ook geen rare voorkeuren geopenbaard, gelukkig. Het is wel zo, die Colombiaan, die gaat altijd nogal hard tekeer als we het doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen bedacht ik mij iets. Tot hoe diep in de relatie(s) durven jullie pas alle diepste (eventueel ziekste) (seksuele)fantasiën te delen met het desbetreffende slachtoffer?
Dit is toch wel iets voor op de dinsdagmiddag he.
Geheimen zijn saai, en bij voldoende wederzijds vertrouwen is alles bespreekbaar. Ja hoor zelfs de plas obsessie van een niet nader te noemen ex was gewoon bespreekbaar en zelfs uitvoerbaar geblekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar toen bedacht ik mij iets. Tot hoe diep in de relatie(s) durven jullie pas alle diepste (eventueel ziekste) (seksuele)fantasiën te delen met het desbetreffende slachtoffer?
Ik laat geen scheten bij mijn partnerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:26 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde net een dom verhaaltje vertellen over hoe dat gebeurde. Want elke verhaaltje heeft een staartje.
Zoiets als. Ik was southpark aan het kijken. Toen hoorde ik iets over Brazillian Fart girl oid. Ik ging internetten en belandde op een website blabla. Vrouwmensch zag het en nu denkt ze dat ik into darmgassen ben. et etc.
Ik heb die niet echtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geheimen zijn saai, en bij voldoende wederzijds vertrouwen is alles bespreekbaar. Ja hoor zelfs de plas obsessie van een niet nader te noemen ex was gewoon bespreekbaar en zelfs uitvoerbaar gebleken
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Is squirten trouwens een rare voorkeur? Dat vind ik namelijk wel altijd interessant. Maar misschien is dat ook omdat er tenminste niet van die neppe wijven in de films zitten (hoewel sommige vrouwen het dan weer overdrijven en terwijl ze squirten ook besluiten de rol van gorilla aan te nemen).
Moet je dat vragen aan hem dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk was die vraag puur voor Elegy bedoelt omdat die wel heel ziek in zijn hoofd is.
Maar prima als jullie het willen antwoorden hoor.
Ohw. Dammit.quote:
Squirting is koelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Is squirten trouwens een rare voorkeur? Dat vind ik namelijk wel altijd interessant. Maar misschien is dat ook omdat er tenminste niet van die neppe wijven in de films zitten (hoewel sommige vrouwen het dan weer overdrijven en terwijl ze squirten ook besluiten de rol van gorilla aan te nemen).
Die kan je downloadenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?
Casual vanilla sex vind ik oké voor precies dat: casual vanilla sex. Voor een eventuele langere en regelmatigere omgang zoek ik echter wel een dame met interesses die verder gaan dan vanilla.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dat vragen aan hem dan?
Denk dat ie er gelijk over begint
Van mezelf geen idee hoe lang, dat zal zo'n beetje verschillen.
(En ja, ik heb wel rare voorkeuren)
Nogal logisch dat het onder de gordel is hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Maar voor squirten moet een vrouw toch klaarkomen.
Ja die was onder de gordel
Ik zie trouwens niet hoe dat een voorkeur kan zijn. Er komt wat uit of er komt niet uit. Of kun je dat bedwingen.
Misschien daarmee de fascinatie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef Liquidootje het volgende:
Maar voor squirten moet een vrouw toch klaarkomen.
Ja die was onder de gordel
Ik zie trouwens niet hoe dat een voorkeur kan zijn. Er komt wat uit of er komt niet uit. Of kun je dat bedwingen.
Neem van mij aan, in bed is geen goed idee in dezequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
![]()
O ik geloof dat dat ook mijn reactie in bed zou zijn. Ik heb ook te vaak de slappe lach![]()
Het was een werkdag als alle andere. Blijkbaar zijn ze er nog niet achter. Donderdag weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Liquidootje het volgende:
Eigenlijk was die vraag puur voor Elegy bedoelt omdat die wel heel ziek in zijn hoofd is.
Maar prima als jullie het willen antwoorden hoor.
@MLI
enne wat zeiden ze op de callcenter?
Downloaden dus. Elegant Angel heeft goeie films, hoewel vaak squirters die naar mijn smaak dan weer over the top zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je dan? En komen die nog 's avonds op tv? Of moet je die downloaden/huren?
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was een werkdag als alle andere. Blijkbaar zijn ze er nog niet achter. Donderdag weer. Ik was haast teleurgesteld dat ik nu weer moet gaan werken.
[..]
Downloaden dus. Elegant Angel heeft goeie films, hoewel vaak squirters die naar mijn smaak dan weer over the top zijn.. Kweenie, als ik die vrouwen bekijk, ze zijn niet eens echt sexy of zo, maar ze genieten gewoon echt. Moet je d'r voor de grap eens alleen naar luisteren.
eerder de douchequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Neem van mij aan, in bed is geen goed idee in deze
Welnee. Gewoon de juiste partner tegenkomen, die maakt je binnen no-time wegwijs in de wondere wereld van de verdorven sex in alle soorten en genots-variaties.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenHm.
Ik ben geloof ik echt van de 100% vanille seksMaar ja. Dan heb ik over 10-20 jaar weer wat te doen.
En alle negers zijn bananenplukkers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ja ik weet ik weet.
Die extra regel (die je overigens netjes weg heb gehaald) heb ik er speciaal voor jou en alle andere single mannen in dit topic gezet.
Hoezo? Gewoon utorrent en even registreren op een zekere torrentsite en gaan. Geen probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oké. Om te downloaden moet ik m'n vader/broertje vragen om een download programma te fixenHm.
Ik ben geloof ik echt van de 100% vanille seksMaar ja. Dan heb ik over 10-20 jaar weer wat te doen.
Vieze racistquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
En alle negers zijn bananenplukkers.
Uitzonderingen die voetballen of hardlopen daargelaten natuurlijk.
Ja maar daar heb ik nu niet echt zin in. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon de juiste partner tegenkomen, die maakt je binnen no-time wegwijs in de wondere wereld van de verdorven sex in alle soorten en genots-variaties.
Daar hebben ze handdoeken voor uitgevondenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerder de douche
bed geeft weer een rotzooi dan he
Bukkakequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:03 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe heet dat eigenlijk ook al weer als heel veel mannen op 1 vrouw klaarkomen? En dan reversed, dan heb je van een hele speciale squirt film.
Zit nu te googlen, maar kan de juiste spelling niet vinden.
PF, dacht ik ook toen ik zo oud was als jij en met een man of 5/6 naar bed was geweest. En pas later ben ik squirters gaan waarderen, je voorkeuren veranderen ook wel een beetje. Wat nooit verandert is of je dominant of onderdanig bent, hoewel sommige mensen juist die andere kant van je naar boven kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Op de eerste date vraag ik veelal al wel of ze kan deepthroaten en/of aan anaal doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja wie andersquote:
direct hit:Toen ik er overheen las zei het mij niet, maar nu ik er over nadenk. Ja schijn er negers die van ijs houden? Nog nooit eentje zien schaatsen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij vergat de schaatsers.
Elegy, geeft antwoord op al uw vreemde voorkeurenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja wie anders [ afbeelding ] direct hit:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=reverse+bukake
Altijd leuk om op serieuze manier over seks te praten, niet alleen tijdens dates. Anaal en deepthroat: is dat een must?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op de eerste date vraag ik veelal al wel of ze kan deepthroaten en/of aan anaal doet.
Niet op een seksuele manier ofzo, maar ook daadwerkelijk uit interesse.
Op zich best interessant om op zo'n plastische manier over seks te praten.
Ik ben aan het etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Anaal is zo geil op het moment, maar achteraf... als je perongeluk je pik vast pakt en even je zweetsnor afveegd.
Er moet echt routine worden afgesproken vooraf aan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
Anaal is zo geil op het moment, maar achteraf... als je perongeluk je pik vast pakt en even je zweetsnor afveegd.
Er moet echt routine worden afgesproken vooraf aan.
Nee, ik zou ook niet weten waarom jij dat zou moeten weten eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
Open? Ik heb nog steeds niet gehoord welke donkere kronkels zich afspelen in jouw fantasiën.
En ik ben ook aan het eten trouwens. Broodje kaas. Googlen naar bakkaku enz. enz.
Je bent toch zeker geen zachteitje he.
heeft hij weer iets te fappenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet weten waarom jij dat zou moeten weten eigenlijk...
Als je serieus genomen wil worden moet je in elk geval een goede beurt makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik praat ook graag over sex, maar soms zou ik best willen dat ik daar wat minder ehm, open in was.
Het is ook best fijn als je af en toe eens serieus genomen wordt.
(en ja, dat was dubbelzinnig bedoeld)
moet lukkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wil worden moet je in elk geval een goede beurt maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |