abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59081309
Jij zegt steeds dat je naaktfoto's van mij hebt? En dat je m'n kont hebt gezien
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:27:19 #202
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59081317
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Laat ehm. Drie keer per jaar komt ie even patsen en dan is hij weer weg
Deze keer is het lesbiennes bekeren. Wij weet wat voor iets lekker het over 3 maanden zal zijn

Misschien wel inheemse moslima's of zelfs nonnen!
Ik doe niet aan moslima's.
Ik heb al een hekel aan schoonouders, laat staan aan een hele schoonfamílie die voor m'n deur staat te mekkeren.

En nonnen scheren zich niet.
I was an atheist until I realized I was God
pi_59081327
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:25 schreef m-niki het volgende:

[..]

nah was het maar zo'n verhaal hè, dan was het nog iets...
nee ik zat heel erg chicken op m'n fiets terwijl het overal bliksemde en hard regende en toen zag ik bij een steegje het bordje oplichten: let op: uitrukkende hulpdiensten

...

ik dacht: whuh? droom ik dit?
en toen: fok it, ik fiets gewoon door, ik heb dat bordje nooit ergens anders gezien dus nu ook niet

en toen, tja toen werd ik dus bijna omver gereden...

ze waren inderdaad aan het uitrukken, die hulpdiensten...
(daarna verloor ik ook nog m'n slipper bij het oversteken van een brede weg en werd ik bijna omver gereden door een ambulance, maar die was nog zeker 100m. verwijderd van mij dus die had ik niet meegenomen in het oorspronkelijke verhaal)
Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!
A little bit hateful
pi_59081339
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jij zegt steeds dat je naaktfoto's van mij hebt? En dat je m'n kont hebt gezien
Nah ik zag je toevallig in de op van nieuwe kledij toen ik mijn nieuwe style wilde pimpe jeweets.
A little bit hateful
pi_59081343
ik kom ook net terug met de fiets uit de bliksem
pi_59081352
O zo. Met kleding aan
pi_59081370
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik doe niet aan moslima's.
Ik heb al een hekel aan schoonouders, laat staan aan een hele schoonfamílie die voor m'n deur staat te mekkeren.

En nonnen scheren zich niet.
Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.
Er moet toch iets zijn wat je nog niet gedaan hebt? Gothics omtoveren naar kakkers?
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:31:16 #208
77330 m-niki
for real
pi_59081380
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik eet, heb een goede gevulde koelkast, ontmoet veel vrouwen en houd niet van vrouwen die na 1 avondje babbelen al met de benen wijd gaan.

Is dat nu echt zo bijzonder?
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jou

beetje dus

ik vind overigens dat direct met de benen wijd gaan en of dat wel of niet ok is heel erg afhankelijk is van de rest van de avond/dag... maar uiteraard kan iemand anders daar anders over denken.. (het viel me gewoon op dat jij het vrouwen wel 'erg moeilijk lijkt te maken' maar misschien zit ik ook daar wel naast)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:33:56 #209
77330 m-niki
for real
pi_59081425
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Slippers op de fiets in de regen met bliksem. Puik idee!
ik kwam uit m'n werk heur....en toen naar terrasje, en naar restaurant en weer naar terras... en toen een vriend al op weg naar huis was, belde hij met de boodschap: dat wij ook maar beter weg konden gaan want kijk die lucht eens man!

en jah, dat was wel net oud&nieuw enzo (had dat nog niet gezien, zat onder een parasol)

dus biertje opgedronken rustig en naar huis, maar onderweg begon het al te plenzen...

Anyway, mijn slippers en ik made it home safe
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:35:38 #210
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59081446
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:30 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh je hebt het al in het verleden eens geprobeerd. My bad.
Er moet toch iets zijn wat je nog niet gedaan hebt? Gothics omtoveren naar kakkers?
Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook? .

Maar nee, gezien mijn ervaringen met borderliners heb ik voor gothics direct maar een compleet verbod ingesteld.
pi_59081574
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O zo. Met kleding aan
Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik ben

Jij bent zeker ook een van de twee die mij een kopstoot wil geven he
Ik weet 100% dat die andere Geiletosa is.
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 00:47:02 #212
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59081580
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:31 schreef m-niki het volgende:
nou ja, het klonk alsof je de hele sfeer zo hebt dat vrouwen wel in the mood raken en dan opeens met je vingertje gaat lopen zwaaien van: neeneen dat vind ik NIET leuk van jou
Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.
Nou ja, sfeer. Lekker eten, leuk babbelen, wijntje; oftewel een behoorlijk prettig avond.
En daarnaast heb ik ook regelmatig vrijgezelle vrouwen op bezoek waarbij we beiden geen enkele intentie tot meer hebben en die slapen ook gewoon halfnaakt naast me zonder dat er wat gebeurt.
Het kan dus wel.

Maar de vrouwen die wel relatiepotentie hebben, díe willen kennelijk direct dezelfde nacht nog geneukt worden en tja, dat vind ik nu eenmaal een afknapper.
quote:
beetje dus

ik vind overigens dat direct met de benen wijd gaan en of dat wel of niet ok is heel erg afhankelijk is van de rest van de avond/dag... maar uiteraard kan iemand anders daar anders over denken.. (het viel me gewoon op dat jij het vrouwen wel 'erg moeilijk lijkt te maken' maar misschien zit ik ook daar wel naast)
Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.
Niks moet, alles mag; als alle partijen maar een toffe avond hebben .
Pas in het geval van een eventuele relatie ga ik kijken in hoeverre iemand ook daadwerkelijk
potentieel heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 03-06-2008 00:52:11 ]
pi_59081591
Ik heb nog niet gestemd.
pi_59081670
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik had laatst een gothic op sollicitatie en ze had zich netjes aangekleed; zelfs de nageltjes waren wit gelakt in plaats van zwart, telt dat ook? .

Maar nee, gezien mijn ervaringen met borderliners heb ik voor gothics direct maar een compleet verbod ingesteld.
A la suicide girls
Zeker niet aangenomen vanwege vooroordelen
A little bit hateful
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:00:42 #215
77330 m-niki
for real
pi_59081721
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb ook regelmatig vrouwen over de vloer die reeds een langdurige relatie hebben en daarmee heb ik exact dezelfde sfeer.
Nou ja, sfeer. Lekker eten, leuk babbelen, wijntje; oftewel een behoorlijk prettig avond.
En daarnaast heb ik ook regelmatig vrijgezelle vrouwen op bezoek waarbij we beiden geen enkele intentie tot meer hebben en die slapen ook gewoon halfnaakt naast me zonder dat er wat gebeurt.
Het kan dus wel.

Maar de vrouwen die wel relatiepotentie hebben, díe willen kennelijk direct dezelfde nacht nog geneukt worden en tja, dat vind ik nu eenmaal een afknapper.
[..]

Mwah, ik zou mezelf juist eerder omschrijven als onwijs easy going en relaxed.
Niks moet, alles mag; als alle partijen maar een toffe avond hebben .
Pas in het geval van een eventuele relatie ga ik kijken in hoeverre iemand ook daadwerkelijk
potentieel heeft.
ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?

Anyway, ik herken enigszins wel wat je zegt (als ik het goed begrepen heb dan) want steeds wanneer ik de eerste avond al bij iemand in bed belandde, bleek een relatie niet echt 'an option' te zijn, puur omdat dat hele leuke flirten er al niet meer in zat. Alles was al 'weggegeven' (leuke woordkeuze ). Er is iets van ...het moet wel spannend zijn ofzo

Daarom ook dat ik mezelf niet meer laat verleiden tot ONS (en vaak de dag erop een SMS krijg met: 'hé leukerd zullen we vanavond afspreken' en ik me dan opeens herinner dat ze veel te jong waren, he-le-maal niets met mij gemeen hadden, behalve de lust wegens drank&sfeer. Ik antwoord eigenlijk altijd met: sorry, het was erg leuk gisteravond, maar ik heb me bedacht, dus nee: sorry, ik wil niet afspreken.)
pi_59082095
TVP

En als er een meet is ben ik van de partij (mits op zaterdag of zondag en als ik kan), maar ik geef het weinig kans van slagen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 05:36:49 #217
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59082571
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef Liquidootje het volgende:
Zeker niet aangenomen vanwege vooroordelen
Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde mening .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 05:39:19 #218
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59082572
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 01:00 schreef m-niki het volgende:

ok, zoals je het nu poneert is heel anders dan de indruk die ik eerder kreeg..dus...sorry?
Nah, je kunt het goedmaken door een keer voor me te koken; woon je in de buurt van Dukenburg? .
pi_59082694
m-niki: Dat bord staat er ook niks voor niks he was niet echt slim

over dat gedeelte van eerste keer gelijk sex .... hoeft ook niet voor mij hoor. gewoon eerst lekker samen wat opbouwen vind ik. Of het moet echt spontaan ontzettend goed klikken. Maar jah, zelfs dan heb ik er mn twijfels over.

OneNightStands doe ik dan ook gewoon niet.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 07:29:09 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59082753
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat voor een pervers mannetje denk je dat ik ben

Jij bent zeker ook een van de twee die mij een kopstoot wil geven he
Ik weet 100% dat die andere Geiletosa is.
Ik wilde je gisteren nog zeggen dat ik dat zo bijster knap gevonden vond en ozo Liquido;
"Iemand een kopstoot geven" kan je nl ook interpreteren als voor iemand een drankje halen.
(kopstoot = bier & jonge jenever, niet mijn ding ofzo)
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 05:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mwah, mijn afkeer van kraspanda's is eerder een op feiten gebaseerde mening .
kraspanda's briljant!
pi_59082862
MLI zei het ooit zo mooi.
quote:
Liquido is zo simpel [...]
* Liquidootje moet nog even fappen... dag!
A little bit hateful
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 08:30:10 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59083033
Onweer
Strand

Ok!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:38:49 #223
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59083621
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
over dat gedeelte van eerste keer gelijk sex .... hoeft ook niet voor mij hoor. gewoon eerst lekker samen wat opbouwen vind ik. Of het moet echt spontaan ontzettend goed klikken. Maar jah, zelfs dan heb ik er mn twijfels over.
Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?
Ik heb vaak het idee dat aan dit soort principes wordt vastgehouden vanuit een 'kijk mij eens integer zijn'-motief. Ik heb daar niet zoveel mee.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:42:45 #224
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59083677
goedemiddag.... althans zo voelt het in mijn hoofd.. Ik heb een kater van de ontbijtdrank volgens mij. Ik zeg het je, die goedemorgen was ziek..

Gisteren in de trein eens zitten kijken wat een paar weken op de keurslagerij van de div. datingsite's heeft opgeleverd aan profiel bezoeksters. En boy.... Ik lig erg goed in de doelgroep die mijn doelgroep niet is volgens mij. En ik wil niemand beledigen hoor, maar ik geloof niet dat ik echt val voor moeders met 2 kinderen met de bijnaam minivan. Vetrrolletje hier en daar, daar hoor je mij niet over. Maar 3 onderkinnen en meer buikvet dan borstweefsel.. Nee sorry daar trek ik echt een grens, dat trek ik fysiek gewoon echt niet.

En ja ja, kom er maar in met die standaard de binnenkant telt verhaaltjes. Dat weet ik ook wel, maar ben daarom nog niet helemaal blind he. Overgewicht prima, structureel overgewicht is een ander verhaal.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59083765
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eerlijkgezegd niet. Tuurlijk, iets opbouwen is geweldig en leuk, met alle spanning en verwachting die dat met zich meebrengt. Maar als het echt enorm klikt, en je wil het allebei, waarom zou je dan in godsnaam blijven wachten?
Ik heb vaak het idee dat aan dit soort principes wordt vastgehouden vanuit een 'kijk mij eens integer zijn'-motief. Ik heb daar niet zoveel mee.
Over het algemeen denk ik dat de "Ik-duik-niet-snel-in-bed-roepers" sowieso niet vaak de kans daartoe krijgen.
Uiteindelijk krijgt een vrouw dat toch wel voor elkaar als ze je wilt neuken en ze is lekker. Wat die roeper achteraf zegt en vindt van die vrouw is tja na de daad

Een uitzondering daargelaten natuurlijk.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')