Matchende vingertoppen ookquote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Malahide het volgende:
En hier verder...
De laatste van het vorige deeltje:
Brooke Shields in roze bungalowtent en matchende Crocs...
[ afbeelding ]
En wat is daar zo verschrikkelijk aan? Het is een beetje wijd en doet een klein beetje zwangerachtig aan, maar verder zit het wel oke.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef bas-beest het volgende:
en ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar hij's iig. verschrikkelijk...
[ afbeelding ]
voornamelijk vanwege de bril...quote:Op zondag 1 juni 2008 09:55 schreef Deliah het volgende:
[..]
En wat is daar zo verschrikkelijk aan? Het is een beetje wijd en doet een klein beetje zwangerachtig aan, maar verder zit het wel oke.
Vooral die Croc's zijn afschuwelijk, de jurk nog niet eens zo. Kleur staat haar wel mooiquote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Malahide het volgende:
En hier verder...
De laatste van het vorige deeltje:
Brooke Shields in roze bungalowtent en matchende Crocs...
[ afbeelding ]
"Ik ben een lekker wijf dus ik laat flink wat vlees zien, dan verkoop ik meer plaatjes"quote:Op zondag 1 juni 2008 11:14 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar what the hell was Fergie thinking?!?!![]()
[ afbeelding ]
Hier vind ik dus echt niets mis mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef bas-beest het volgende:
en ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar hij's iig. verschrikkelijk...
[ afbeelding ]
Ik vind Fergie (in het algemeen) en deze kleding (specifiek) verre van lekkerquote:Op zondag 1 juni 2008 13:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Ik ben een lekker wijf dus ik laat flink wat vlees zien, dan verkoop ik meer plaatjes"
Het is misschien niet heel hip maar het is wel lekker, net als die brianna outfitjes die in het vorige tiopic stonden, daar was ook niet zoveel mis mee.
Dat mag ik hopen, dat het voor een film is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:23 schreef Ephemera het volgende:
Meryl Streep. Al vermoed ik dat het voor een film is, dus we kunnen háár niks verwijten.
[ afbeelding ]
[
Dat is het ook, ze speelt een of andere, heel lange vrouw. In een biografisch verhaal...weet alleen ff niet meer over wiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, dat het voor een film is.
Ik vind vooral de prijs lelijk die ze vasthouden.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef Étoile het volgende:
Ik vind dit ook wel vallen in de categorie "net niet":
[ afbeelding ]
Cameron Diaz
[ afbeelding ]
Megan Fox
M'n oma had ongeveer 20 jaar terug bijna dezelfde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:42 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net een soort gekleurde lolly:
[ afbeelding ]
Beth Ditto
Och, nog altijd beter dan ditquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:42 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net een soort gekleurde lolly:
[ afbeelding ]
Beth Ditto
Wel ee ongelofelijk mooi lichaam...Zij kan alles dragen en dan nog ziet ze er goed uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
Handwerkproject van een eerstejaars:
[ afbeelding ]
Een camouflagepak.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog een keer Miz Ditto, met dito achtergrondje!
[ afbeelding ]
En dan die blik ook he: 'kijk mij 's vreselijk geil zijn met m'n XL-bretels en m'n niergordel'quote:
Waar moeten we die travo van kennen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:08 schreef SEMTEX het volgende:
Kat von D., lief gezichtje, maar wat een suffe outfit/vel
[ afbeelding ]
quote:Kat Von D (born Katherine Von Drachenberg on March 8, 1982) is an American tattoo artist and television personality. She is best known for her work as a featured tattoo artist on the TLC reality television show Miami Ink. A subsequent TLC series starring Von D, LA Ink, premiered August 7, 2007 in the United States and November 11, 2007 in the UK.
Grijs haar.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat the hell kind of goddamn outfit is this?
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een goed lijf en dan lijkt haar gezicht op bart de graaf met een paardestaart en zonnebrilquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah Carey:
[ afbeelding ]
Nicolette Sheridan:
[ afbeelding ]
Victoria Gotti's haar is ontploft op haar hoofd
[ afbeelding ]
Catherine Keener, actrice uit o.a. The 40 Year Old Virginquote:en hoe zij heet.. ik weet niet eigenlijk maar ze schijnt ook bekend te zijn...
Dat commentaar ook op een andere sitequote:
Wel een maatje 38quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Theroin. het volgende:
Ik vind Mischa's figuur er trouwens wel echt vooruit op gegaan (ze zal nu maatje 38 hebben?). Die laarzen vind ik ook best geinig.
Die jurk, okee. Kan nog. Maar die sloffen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Williams in omajurk:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die jurk, okee. Kan nog. Maar die sloffen!
Zo! Daar lijkt ze nu niet bepaald slank in!quote:
OMGquote:
Ik denk dat ze nu ook niet echt slank meer is...quote:Op zondag 22 juni 2008 13:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo! Daar lijkt ze nu niet bepaald slank in!
Leestekens en hoofdletters. The key to every sence making sentence.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef frank_en_helga het volgende:
geweldig die schoenen hier lopen ze dr toch ook mee waarom hun niet vind ze cool
Retro is hip.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:
Allemaal nogal oude foto's. Die van Björk zou bijna zelfs retro kunnen zijn.
Oh.. maar die jurk van SJP wilde ik juist in het 'mooiste outfitjes-topic' posten, omdat ik het zo'n prachtjurk vindquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: dit zijn de dames van Sex and the City.
Dit is niet eens sexy meer te noemenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Rebubbled het volgende:
Scarlet Johanson, de voorkant kan ik niet vinden..
[ afbeelding ]
Geen epic fail! En die stervende zwaanjurk blijft nog steeds een major fashion faillure.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
Retro is hip.Ik denken dat ik vette hippe shit aan het posten ben.
Fail.
Je zag ze de 2de keer wel door mijn super snelle uploadskills.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ze wel, maar pas in tweede instantie.
Tinypic is wel roelerend, trouwens.
hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:10 schreef Malahide het volgende:
Keira K.: niet zo flatteus bij de tietjes die ze toch al niet heeft
[ afbeelding ]
Mwah, Dolce & Gabbana sandwichen liever een ander soort boterham vermoed ikquote:DP voor Scarlet later that night.
Ach, dan staan er vast nog wel 100 in de rij om met zijn tween over d'r heen te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mwah, Dolce & Gabbana sandwichen liever een ander soort boterham vermoed ik
Mjammiequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Rebubbled het volgende:
Scarlet Johanson, de voorkant kan ik niet vinden..
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Hulk Brooke Hogan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Hulk maar blijven volhouden dat z'n dochter er niet hoerig bij mag lopen van hemquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Hulk Brooke Hogan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik toch graag willen weten wat hij onder 'hoerig' verstaat danquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
En Hulk maar blijven volhouden dat z'n dochter er niet hoerig bij mag lopen van hem
Zit daar nou op d'r rechterheup nog het waslabeltje??quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Outfit is een rekkelijk begrip als je Jodie Marsh heet...
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
OMG wat afstotelijk.... Van achter lijkt het net een vent trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
Kan wel zijn maar wat mij betreft staat ze helemaal bovenaan de lijstquote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
Dat zou deze outfit ook moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef computergirl het volgende:
Helaas, strafbaar in het openbaar
Dat je dat nog een outfit durft te noemen.quote:
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het danquote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
What the hell kind of goddamn outfit is this?
[ afbeelding ]
Bij Brooke moet ik altijd denken aan een docu die ik ooit heb gezien. Over mannen met een reuzinnenfetish..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het dan.
Wat een stalpoten heeft die Brooke Hogan btw.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Bij Brooke moet ik altijd denken aan een docu die ik ooit heb gezien. Over mannen met een reuzinnenfetish..
Mijn Engels is prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het dan.
Deze foto is zo top, zijn hoofd is precies waar het hoort: The Devilish Man.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ice-T en HoHo zijn terug, ncl. matching outfits. Zo ken ik ze weer!
[ afbeelding ]
Ook wat betreft pijnlijke cameltoes stelt ze ons niet teleur deze week:
[ afbeelding ]
Club Tropicana, drinks are freeeeeeequote:
Haha...dit was ook mijn eerste reactie...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Club Tropicana, drinks are freeeeeee
Fun and sunshine, there's enough for everyone
All that's missing is the seeeeeeeaaa
But don't worry - you can suntan!
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Club Tropicana, drinks are freeeeeee
Fun and sunshine, there's enough for everyone
All that's missing is the seeeeeeeaaa
But don't worry - you can suntan!
![]()
Ik zie niets en de pagina van de link wil niet laden.quote:
Het lijkt wel Fiona Heringquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die vrouw links op de achtergrond!
Vind het geen hele lelijke jurk, maar de lenge is nogal gaar. Of op de knie, of enkellang, niet er tussen
quote:
Gelukkig is ze hier een film aan het opnemen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:25 schreef Reinhilde het volgende:
Always charming Selma Blair.
[ afbeelding ]
Niks mis met die kleding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Liv Tyler denkt dat ze 50+ is. Wat nog geen excuus is.
Dat mag jij vinden. Mijn oma vind het ook prachtigquote:
Hihihihiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje Willis. Ze moet wel zo krom staan, anders past de jurk niet.
Hoe krijgt ze het voor elkaar om in zo'n lossig SteveIrwinStoeipakje een cameltoe te hebben?quote:
Dat T-shirt van dat jochie. Hehe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Liv Tyler denkt dat ze 50+ is. Wat nog geen excuus is.
Voor Kath & Kim inderdaad. Hopelijk wordt dat net zo leuk als de originele versie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:09 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Selma Blair. Wel voor d'r nieuwe tv-serie
Zij slaat alleen echt vaaaaaak de plank mis! Als ze hier gewoon een blauwe jeans onder aan had gehad was het een leuke outfit geweest.quote:
Is dat Olivia (ja je ziet het wel aan haar gezicht)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat is er nou over van die schattige Raven Symoné als Olivia in the Cosby Show?
Helena Bonham Carter zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat een vreemde borsten.
Anyway:
[ afbeelding ]
Op zich wel, maar het is nét ff too much.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef Insomaniac het volgende:
Die outfit van Katy Perry is leuk!
Ja; ik dacht: die heeft geen uitleg nodig. Niemand anders kleedt zich alsof ze recht uit een Tim Burtonfilm komt gewandeld... O wacht...quote:
Wanneer zijn navelpiercings en niet-te-missen-siliconentieten nou eens uit? Ik wil me laten invriezen en pas weer wakker worden als dat afzichtelijke gedoe verdwenen is.quote:
ik vroeg me al af wie er met mijn zwarte kippen vandoor wasquote:
WAAROM!? IN VREDESNAAM WAAROM!?quote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
VMA outfitjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Mrs. Aguilera, ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat snorretje op de vinger van mw Slash![]()
En die allereerste: is dat Christina? nee toch? of wel?
Ze had eerder nog wel enigszins dopperwtjes, maar er is echt helemaal niks meer van over.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral zo'n jurk aantrekken als je al geen tieten hebt
jaijks.quote:
Ik ook wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die jurk van Pink eigenlijk wel vet. ;p
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom is Pink zo oranje?
Ik denk dat dat komt omdat ze hem zo raar vasthoudt. Maar haar haar vind ik niets, haar zwarte haar zou er beter bij gekleurd hebben. En die oranje teint is verschrikkelijk, lijkt wel alsof ze regelrecht van de opnames van Stupid Girls is gekomen (let op de bruiningscabine)quote:Op donderdag 11 september 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook wel!
Al lijkt het wel een beetje alsof ze een zonnescherm aanheeft.
LOLquote:Op donderdag 11 september 2008 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Janet Jackson als Barbarellabanaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
LOLGelukkig hebben we allebei andere
Vindt het niet eens zo lelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Agyness Deyn. Ik snap ECHT niet hoe dit een model kan zijn, ze is best wel lelijk en heeft een afschuwelijke kledingstijl.
Lelijk? Misschien op die foto maar op deze anders niet (en op heel veel andere ook niet)::quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Agyness Deyn. Ik snap ECHT niet hoe dit een model kan zijn, ze is best wel lelijk en heeft een afschuwelijke kledingstijl.
Het is een goed model, en ze is heel fotogeniek maar die outfit is inderdaad gruwelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi vind ik haar niet, maar ze heeft wel iets heel eigens, daarom is ze ook zo'n goed modelquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Agyness is prachtig! Gewoon een hele stoere, maar mooie vrouw met een eigen stijl (die ik negen van de tien keer ook niet mooi vind, maar het is wel iets heel eigens wat ze heeft).
Staat 'r goed juist, vind ik.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef ivetje het volgende:
Lauren "LC" Conrad :
[ afbeelding ]
Vind het rokje echt afschuwelijk en de zonnebril ook
Vind dit nog best leuk opzichquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef ivetje het volgende:
Lauren "LC" Conrad :
[ afbeelding ]
Vind het rokje echt afschuwelijk en de zonnebril ook
Deze outfit verdiend de nominatie : * het lelijkste van dit hele topic *quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day (Danity Kane):
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Aubrey O'day (Danity Kane):
[ afbeelding ]
Vindt het best leuk hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:27 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi Watts. Ik weet dat ze zwanger is, maar er bestaat toch wel iets elegantere zwangerschapsmode dan dit?
Leuk zo'n papier-maché jurk.quote:
Dat is schijnbaar trendy, want ik zal al die enge lakleggings of latexleggings wat het ook is al in de winkels hangenquote:
Omfg, het is net Sandy uit Greasequote:
Ter vergelijking:quote:
Nee, haar vriendje loopt met een lookalike.quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef computergirl het volgende:
Stond Olivia toch beter. Is dat wel Paris? Ze ziet er niet uit in die lakleggings, korte dikke pootjes krijgt ze ervan
Zonder hakken? zien we die niet gewoon niet?quote:Op zondag 28 september 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral die bizarre schoenen van Victoria: zonder hakken
OK, leggings en schoenen zijn vreselijk, maar het jurkje is best mooiZijn pak is overigens echt afgrijselijk!
Ja, ze heeft echt de hele avond op haar tenen gelopen. Of wat dan ook. Geen hakken, iig.quote:Op maandag 29 september 2008 00:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zonder hakken? zien we die niet gewoon niet?Ik kan me niet voorstellen dat ze de hele avond op haar tenen moet lopen (want het zijn géén platte schoenen).
No way, wtfquote:Op maandag 29 september 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ze heeft echt de hele avond op haar tenen gelopen. Of wat dan ook. Geen hakken, iig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oquote:Op maandag 29 september 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ze heeft echt de hele avond op haar tenen gelopen. Of wat dan ook. Geen hakken, iig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, als ze nou toch voor de fetish look gaat moet ze wel even leren hoe je latex moet poetsen, want die doffe plekken maken het echt lelijk.quote:
Dat was toch in Duitsland op het Oktoberfest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |