Grijs haar.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat the hell kind of goddamn outfit is this?
[ afbeelding ]
Nu heeft ze een goed lijf en dan lijkt haar gezicht op bart de graaf met een paardestaart en zonnebrilquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah Carey:
[ afbeelding ]
Nicolette Sheridan:
[ afbeelding ]
Victoria Gotti's haar is ontploft op haar hoofd
[ afbeelding ]
Catherine Keener, actrice uit o.a. The 40 Year Old Virginquote:en hoe zij heet.. ik weet niet eigenlijk maar ze schijnt ook bekend te zijn...
Dat commentaar ook op een andere sitequote:
Wel een maatje 38quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Theroin. het volgende:
Ik vind Mischa's figuur er trouwens wel echt vooruit op gegaan (ze zal nu maatje 38 hebben?). Die laarzen vind ik ook best geinig.
Die jurk, okee. Kan nog. Maar die sloffen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Michelle Williams in omajurk:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die jurk, okee. Kan nog. Maar die sloffen!
Zo! Daar lijkt ze nu niet bepaald slank in!quote:
OMGquote:
Ik denk dat ze nu ook niet echt slank meer is...quote:Op zondag 22 juni 2008 13:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo! Daar lijkt ze nu niet bepaald slank in!
Leestekens en hoofdletters. The key to every sence making sentence.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef frank_en_helga het volgende:
geweldig die schoenen hier lopen ze dr toch ook mee waarom hun niet vind ze cool
Retro is hip.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef Copycat het volgende:
Allemaal nogal oude foto's. Die van Björk zou bijna zelfs retro kunnen zijn.
Oh.. maar die jurk van SJP wilde ik juist in het 'mooiste outfitjes-topic' posten, omdat ik het zo'n prachtjurk vindquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: dit zijn de dames van Sex and the City.
Dit is niet eens sexy meer te noemenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Rebubbled het volgende:
Scarlet Johanson, de voorkant kan ik niet vinden..
[ afbeelding ]
Geen epic fail! En die stervende zwaanjurk blijft nog steeds een major fashion faillure.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef Rebubbled het volgende:
Retro is hip.Ik denken dat ik vette hippe shit aan het posten ben.
Fail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |