Dat is Mrs. Aguilera, ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat snorretje op de vinger van mw Slash![]()
En die allereerste: is dat Christina? nee toch? of wel?
Ze had eerder nog wel enigszins dopperwtjes, maar er is echt helemaal niks meer van over.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral zo'n jurk aantrekken als je al geen tieten hebt
jaijks.quote:
Ik ook wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:27 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die jurk van Pink eigenlijk wel vet. ;p
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom is Pink zo oranje?
Ik denk dat dat komt omdat ze hem zo raar vasthoudt. Maar haar haar vind ik niets, haar zwarte haar zou er beter bij gekleurd hebben. En die oranje teint is verschrikkelijk, lijkt wel alsof ze regelrecht van de opnames van Stupid Girls is gekomen (let op de bruiningscabine)quote:Op donderdag 11 september 2008 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook wel!
Al lijkt het wel een beetje alsof ze een zonnescherm aanheeft.
LOLquote:Op donderdag 11 september 2008 23:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Janet Jackson als Barbarellabanaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
LOLGelukkig hebben we allebei andere
Vindt het niet eens zo lelijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Agyness Deyn. Ik snap ECHT niet hoe dit een model kan zijn, ze is best wel lelijk en heeft een afschuwelijke kledingstijl.
Lelijk? Misschien op die foto maar op deze anders niet (en op heel veel andere ook niet)::quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:20 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Agyness Deyn. Ik snap ECHT niet hoe dit een model kan zijn, ze is best wel lelijk en heeft een afschuwelijke kledingstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |