Je zag ze de 2de keer wel door mijn super snelle uploadskills.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ze wel, maar pas in tweede instantie.
Tinypic is wel roelerend, trouwens.
hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:10 schreef Malahide het volgende:
Keira K.: niet zo flatteus bij de tietjes die ze toch al niet heeft
[ afbeelding ]
Mwah, Dolce & Gabbana sandwichen liever een ander soort boterham vermoed ikquote:DP voor Scarlet later that night.
Ach, dan staan er vast nog wel 100 in de rij om met zijn tween over d'r heen te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mwah, Dolce & Gabbana sandwichen liever een ander soort boterham vermoed ik
Mjammiequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Rebubbled het volgende:
Scarlet Johanson, de voorkant kan ik niet vinden..
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Hulk Brooke Hogan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Hulk maar blijven volhouden dat z'n dochter er niet hoerig bij mag lopen van hemquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Hulk Brooke Hogan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik toch graag willen weten wat hij onder 'hoerig' verstaat danquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
En Hulk maar blijven volhouden dat z'n dochter er niet hoerig bij mag lopen van hem
Zit daar nou op d'r rechterheup nog het waslabeltje??quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Outfit is een rekkelijk begrip als je Jodie Marsh heet...
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
OMG wat afstotelijk.... Van achter lijkt het net een vent trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
Kan wel zijn maar wat mij betreft staat ze helemaal bovenaan de lijstquote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.
Dat zou deze outfit ook moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef computergirl het volgende:
Helaas, strafbaar in het openbaar
Dat je dat nog een outfit durft te noemen.quote:
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het danquote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
What the hell kind of goddamn outfit is this?
[ afbeelding ]
Bij Brooke moet ik altijd denken aan een docu die ik ooit heb gezien. Over mannen met een reuzinnenfetish..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het dan.
Wat een stalpoten heeft die Brooke Hogan btw.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:16 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Bij Brooke moet ik altijd denken aan een docu die ik ooit heb gezien. Over mannen met een reuzinnenfetish..
Mijn Engels is prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je geen behoorlijke Engelse zin kan opbouwen, laat het dan.
Deze foto is zo top, zijn hoofd is precies waar het hoort: The Devilish Man.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ice-T en HoHo zijn terug, ncl. matching outfits. Zo ken ik ze weer!
[ afbeelding ]
Ook wat betreft pijnlijke cameltoes stelt ze ons niet teleur deze week:
[ afbeelding ]
Club Tropicana, drinks are freeeeeeequote:
Haha...dit was ook mijn eerste reactie...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Club Tropicana, drinks are freeeeeee
Fun and sunshine, there's enough for everyone
All that's missing is the seeeeeeeaaa
But don't worry - you can suntan!
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Club Tropicana, drinks are freeeeeee
Fun and sunshine, there's enough for everyone
All that's missing is the seeeeeeeaaa
But don't worry - you can suntan!
![]()
Ik zie niets en de pagina van de link wil niet laden.quote:
Het lijkt wel Fiona Heringquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die vrouw links op de achtergrond!
Vind het geen hele lelijke jurk, maar de lenge is nogal gaar. Of op de knie, of enkellang, niet er tussen
quote:
Gelukkig is ze hier een film aan het opnemen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:25 schreef Reinhilde het volgende:
Always charming Selma Blair.
[ afbeelding ]
Niks mis met die kleding.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Liv Tyler denkt dat ze 50+ is. Wat nog geen excuus is.
Dat mag jij vinden. Mijn oma vind het ook prachtigquote:
Hihihihiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje Willis. Ze moet wel zo krom staan, anders past de jurk niet.
Hoe krijgt ze het voor elkaar om in zo'n lossig SteveIrwinStoeipakje een cameltoe te hebben?quote:
Dat T-shirt van dat jochie. Hehe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Liv Tyler denkt dat ze 50+ is. Wat nog geen excuus is.
Voor Kath & Kim inderdaad. Hopelijk wordt dat net zo leuk als de originele versie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:09 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Selma Blair. Wel voor d'r nieuwe tv-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |