"Ken ik jou ergens niet van?"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:36 schreef Ole het volgende:
ff voor de duidelijkheid: hij deed alsof hij mij niet kende
Jammer, want die degradatieregeling moet er gewoon komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van ome Henk.
Topklasse komt er niet
Antwoord:quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Er kwam een enóóórme mooie boSCHblommen vanmiddag :
[ afbeelding ]
Jawel, zijn we er mooi vanaf toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:07 schreef SCH het volgende:
Vreet Xena ze niet op???
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:29 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je mag weer
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 8
Je hebt wat introducés meegenomen zie ik?quote:
ja, ik denk ik maak het ff gezellig !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt wat introducés meegenomen zie ik?
Lemmonheadsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Evan Dando.
tong, niet vergeten he.... om 21:00u op ned 3...een uur lang DIE-GO !quote:
dan denk ik 6quote:
Goed plan Bossiequote:
Jammer dat trekt allemaal aan ons voorbijquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef VoreG het volgende:
Het is flink aan het onweren.
Leuke beelden op buienradar ook.
Wel aardig nu, elke 5 seconden wel een lichtflits.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat trekt allemaal aan ons voorbij
Oh mèn ik kon het niet meer aanzienquote:
Dankuquote:
Jammer hè ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh mèn ik kon het niet meer aanzien![]()
Die HH leek wel totaal onvoorbereidEn dat lepra er steeds tussendoor
net als je een chipje in je mond wil steken, denk je dat het je halve hand is of zo
Heeft EngCatjuh het wel eens met een man gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Online Kristallen Bol, het is écht waar!
Als je te vaak dezelfde vraag intoetst, is de glazen bol niet meer serieus hèquote:Op zondag 1 juni 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft EngCatjuh het wel eens met een man gedaan?
Ja, zo goed als zeker
Ik geloof er heilig inquote:Op zondag 1 juni 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je te vaak dezelfde vraag intoetst, is de glazen bol niet meer serieus hè
Vaag.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:08 schreef Bjoro het volgende:
hier ook noodweer.... * Bjoro gaat slapen
Trouwens, hoe is mijn nieuwe EK-icoontje ?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Online Kristallen Bol, het is écht waar!
Live vind ik ze over het algemeen wat tegenvallen.quote:
Hoe lang heb je in de caravan gezeten?quote:Op zondag 1 juni 2008 08:41 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. goedemorgen nog
Zo gisteren een groot gedeelte van de zooi verhuist naar ons 'nieuw' tijdelijk huisje... Maandag komt het bed en doen we doen de rest...... Eindelijk weg uit de caravan
Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!quote:
Hij droomt van jequote:Op zondag 1 juni 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Typo: 1959 = 1949quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we de Kuip nu niet gewoon vol laten lopen? Zijn we EN van de teletoeters af en het belangrijkste, we zullen Kane ook niet meer horen.
Kane überhauptquote:
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....
Zal wel niet, want FokSilver heeft geen problemen, alleen de baggerlayout doet moeilijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb FokSilver als het goed is.
Ach mij had het niet zoveel uitgemaakt... maar appeldinnetje welquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Suijk het volgende:
Blijf gewoon in die caravan, sien. Lekker als een kamper leven!
Een zeekoe kan ook niet zingen.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:56 schreef Grulez het volgende:
Wat is Alanis dik trouwens. Een zeekoe is er niks bij
Was je trouwens niet op de Odysseus toernooi?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaarquote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat is dat Schots accent van Amy McDonald toch
Wat wil je als je tig optredens moet afraffellen in een paar uur.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaar.
Ik dacht dat de laatste er inmiddels aan zat te komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, het eerste vrijgezellefeest binnen onze vriendengroep zit er op, en ik bij echt compleet naar de tyfus!
Toen had ik wit haarquote:
quote:
Ga toch fietsenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alles beter dan blauw.
Arme mensen die niets weten van de busstaking.
Heb ik gedaanquote:
Maarja de kans dat het bedrag laag uitvalt is groter, dan baal je nog meerquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Wat een finale bij Miljoenenjacht. Hij wint 1 miljoen en nog wat.
Maar in zijn koffer zat de 5 miljoen
Stoppen was inderdaad de beste keuze.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja de kans dat het bedrag laag uitvalt is groter, dan baal je nog meer
Haha, volgens mij hebben we een andere mening over CC...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:CC afgelopen dus ik kan weer terug naar Pinkpop omschakelen. Meteen KT
hij had het nummer van Dannyquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Wat een finale bij Miljoenenjacht. Hij wint 1 miljoen en nog wat.
Maar in zijn koffer zat de 5 miljoen
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben we een andere mening over CC...
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eend, bedoelde je met KT, katie tunstall??????
Je moet teruglezen en mij altijd antwoord geven
Staan trouwens leuke bands in je last.fm lijstje. Alleen Guus M. op plek 39 vind ik toch ietwat hoog.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef VoreG het volgende:
48.000 posts al
Ik heb blijkbaar echt geen reet te doen
De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'quote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Staan trouwens leuke bands in je last.fm lijstje. Alleen Guus M. op plek 39 vind ik toch ietwat hoog.
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:03 schreef Grulez het volgende:
Je hebt je gemiddelde de afgelopen 6,5 jaar ook mooi hoog gehouden trouwens![]()
Ik kom dan ook erg laat achter goede bandsquote:Op maandag 2 juni 2008 01:09 schreef Grulez het volgende:
Maar wel weinig verrassende bands. Als ik ze al allemaal ken...
iets vaker 3voor12 checken danquote:Op maandag 2 juni 2008 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom dan ook erg laat achter goede bands.
Foo Fightersquote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
DAve Grohl bij McCartney achter de drums
The Hypequote:
Zal wel druk zijn vandaagquote:Op maandag 2 juni 2008 08:02 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik met de boot naar Amsterdam kan ipv met de bus
Het is maar goed dat de boot nu standaard altijd ieder half uur vaartquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'
quote:Your musical compatibility rating with Voreg is:
Low
You share some artists in common, including Muse, Metallica, The White Stripes, Queen, and U2.
Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weinig overeenkomst met mij, wat niet verrassend is overigens.
[..]
Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).quote:Op maandag 2 juni 2008 10:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?
Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Queen totaal niets vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.
SPSSquote:
Volgens mij ligt dat aan het feit of er snel een oplossing komt.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand enig idee hoe het met de busstakingen zit. Is dat nog heel de week ?
als ze er niet uitkomen is er geen openbaar vervoer. Dus ben bang dat het nog ff duurtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb hier gelukkig nog wel de tram en de metroquote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er niet uitkomen is er geen openbaar vervoer. Dus ben bang dat het nog ff duurt
Voor onbepaalde tijd. Helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jaaaaaaaaaaaa ik stond helemaal vooraanquote:Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:
was je nog naar Pinkpop geweest voor de Counting Crows?
Je kan toch de trein pakken?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi klote dan. Vorige week kon ik ook al niet naar Den Bosch.
Fiets/auto.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi klote dan. Vorige week kon ik ook al niet naar Den Bosch.
Met de fiets in de trein!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:51 schreef tong80 het volgende:
In Den Bosch moet ik na de trein nog met de bus. Waar ik moet zijn is bijna in Rosmalen.
Dan kan die ook niet ingevorderd worden als je met teveel drank achter het stuur op zit!quote:
Rosmalen heeft ook een station!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:51 schreef tong80 het volgende:
In Den Bosch moet ik na de trein nog met de bus. Waar ik moet zijn is bijna in Rosmalen.
Maar dat moet je langzaam opbouwenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een beetje aan je conditie werken tong, kan best.
Ik snap je zin niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef borisz het volgende:
Middag
die docent van die SPSS uit ging leggen.
goede klantenservicequote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef RayMania het volgende:
Word je helemaal door het menu geleid van die Ajax hulplijn, is er geen optie Seizoenskaarten.
Tijd om te studeren, sinds lange tijd.
Wij hebben Theodoor "Snuitkever"quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef borisz het volgende:
Middag
die docent die SPSS uit ging leggen.
Haaaaaaaaaaai!quote:
quote:
Top!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef dndiek het volgende:
Rondje van VoreG, want Mourinho is de nieuwe trainer van Inter
Poortvliet weet het wel, alleen Helmond nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Messenga het volgende:
En Poortvliet weet 't nog niet.
Dus weet Poortvliet 't ook nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Poortvliet weet het wel, alleen Helmond nog niet.
quote:
Dus hij weet het écht wel.quote:Mochten de clubs er niet uitkomen, dan wil Poortvliet via een arbitragezaak de overgang afdwingen. En als het ook via die weg misloopt, moet Poortvliet gewoon verder bij Helmond Sport. 'Dan draai ik gewoon de knop om. Dat heb ik in mijn leven al vaker gedaan.'
Nee, ik heb meer geluisterd dan gekeken, dus is Bloem me niet opgevallen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Daar is Poortvliet dan eigenlijk ook een veel te nette kerel voor...
En hebben jullie opde televisie Bloem niet zien staan vooraan.
ik ben weggezapt toen de CC op tv kwamenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Daar is Poortvliet dan eigenlijk ook een veel te nette kerel voor...
En hebben jullie opde televisie Bloem niet zien staan vooraan.
Tofquote:
Wat is een database ?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
In wat voor database sta jij? Je wordt echt elke dag gebeld!
quote:
Pff, ik maak altijd verlies. Kan ik niet hebben, rotspel dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef VoreG het volgende:
Heb Simcity4 deluxe net binnen, wat gaaf wat je daar allemaal mee kan! Hele woonwijken bouwen, straten benoemen, huisartsenposten, busroutes.
Ik heb altijd succesvolle steden die ik als ik denk dat het goed is volledig sloop met allerlei rampenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pff, ik maak altijd verlies. Kan ik niet hebben, rotspel dus.
Ik ben al één jaar helemaal into Virtua Tennis. Ik verlies steeds 0-6 0-6 met het dubbelspel (very hard).
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb altijd succesvolle steden die ik als ik denk dat het goed is volledig sloop met allerlei rampen
ik ben into PES2008. Zelfs op het allerhoogste niveau win ik vaak nog met de kleinste teams van teams als Barcelona of Chelsea.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pff, ik maak altijd verlies. Kan ik niet hebben, rotspel dus.
Ik ben al één jaar helemaal into Virtua Tennis. Ik verlies steeds 0-6 0-6 met het dubbelspel (very hard).
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]zegt dat iets over je persoonlijkheid?
Yup ik ook, er is een vriend van me die aan me gewaagd is, dat zijn echt gave wedstrijden.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben into PES2008. Zelfs op het allerhoogste niveau win ik vaak nog met de kleinste teams van teams als Barcelona of Chelsea.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
[..]
Yup ik ook, er is een vriend van me die aan me gewaagd is, dat zijn echt gave wedstrijden.
Laatst stond ik 3-0 voor in wedstrijden en hij won de 2 daarna. In de quite of dubbel wedstrijd stond het lange tijd 0-0 en in de 93e minut scoort hij de 1-0 .
Een flatgenoot van hem stond aan de andere kant van het gebouw te filmen voor een kunstproject (6van die trappenhuizen verderop) en je hoorde hem keihard juichen en daar een NEEEE achteraan. GEniaal filmpje is dat.
Verrassend Ray.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een nooooodweerrrrrrrr hier.
Dat wel ja.quote:
waren we stuk dan?quote:
Heeft mijn pa ook gehad, je moet dan de DVD's overnieuw polijsten. Het klinkt vreemd maar het werkt echt, je moet maar even op google zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
ja was weer superquote:Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef rubbereend het volgende:Daar is onze Pinkpopganger! Hoe was het? Hoogtepunten? Dieptepunten? etc. etc.
Ik heb ooit een verhaaltje gehoord dat je er dan tandpasta over moet smeren, maar in hoeverre dat geloofwaaridg is weet ik nog steeds nietquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |