SPSSquote:
Volgens mij ligt dat aan het feit of er snel een oplossing komt.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand enig idee hoe het met de busstakingen zit. Is dat nog heel de week ?
als ze er niet uitkomen is er geen openbaar vervoer. Dus ben bang dat het nog ff duurtquote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heb hier gelukkig nog wel de tram en de metroquote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er niet uitkomen is er geen openbaar vervoer. Dus ben bang dat het nog ff duurt
Voor onbepaalde tijd. Helaas.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jaaaaaaaaaaaa ik stond helemaal vooraanquote:Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:
was je nog naar Pinkpop geweest voor de Counting Crows?
Je kan toch de trein pakken?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi klote dan. Vorige week kon ik ook al niet naar Den Bosch.
Fiets/auto.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi klote dan. Vorige week kon ik ook al niet naar Den Bosch.
Met de fiets in de trein!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:51 schreef tong80 het volgende:
In Den Bosch moet ik na de trein nog met de bus. Waar ik moet zijn is bijna in Rosmalen.
Dan kan die ook niet ingevorderd worden als je met teveel drank achter het stuur op zit!quote:
Rosmalen heeft ook een station!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:51 schreef tong80 het volgende:
In Den Bosch moet ik na de trein nog met de bus. Waar ik moet zijn is bijna in Rosmalen.
Maar dat moet je langzaam opbouwenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een beetje aan je conditie werken tong, kan best.
Ik snap je zin niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef borisz het volgende:
Middag
die docent van die SPSS uit ging leggen.
goede klantenservicequote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef RayMania het volgende:
Word je helemaal door het menu geleid van die Ajax hulplijn, is er geen optie Seizoenskaarten.
Tijd om te studeren, sinds lange tijd.
Wij hebben Theodoor "Snuitkever"quote:Op maandag 2 juni 2008 14:28 schreef borisz het volgende:
Middag
die docent die SPSS uit ging leggen.
Haaaaaaaaaaai!quote:
quote:
Top!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef dndiek het volgende:
Rondje van VoreG, want Mourinho is de nieuwe trainer van Inter
Poortvliet weet het wel, alleen Helmond nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Messenga het volgende:
En Poortvliet weet 't nog niet.
Dus weet Poortvliet 't ook nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Poortvliet weet het wel, alleen Helmond nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |