De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'quote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Staan trouwens leuke bands in je last.fm lijstje. Alleen Guus M. op plek 39 vind ik toch ietwat hoog.

quote:Op maandag 2 juni 2008 01:03 schreef Grulez het volgende:
Je hebt je gemiddelde de afgelopen 6,5 jaar ook mooi hoog gehouden trouwens![]()

Ik kom dan ook erg laat achter goede bandsquote:Op maandag 2 juni 2008 01:09 schreef Grulez het volgende:
Maar wel weinig verrassende bands. Als ik ze al allemaal ken...

iets vaker 3voor12 checken danquote:Op maandag 2 juni 2008 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom dan ook erg laat achter goede bands.

Foo Fightersquote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
DAve Grohl bij McCartney achter de drums

The Hypequote:

Zal wel druk zijn vandaagquote:Op maandag 2 juni 2008 08:02 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik met de boot naar Amsterdam kan ipv met de bus

Het is maar goed dat de boot nu standaard altijd ieder half uur vaartquote:

quote:Op maandag 2 juni 2008 01:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'
quote:Your musical compatibility rating with Voreg is:
Low
You share some artists in common, including Muse, Metallica, The White Stripes, Queen, and U2.

Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weinig overeenkomst met mij, wat niet verrassend is overigens.
[..]

Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).quote:Op maandag 2 juni 2008 10:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?

Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Queen totaal niets vinden.

quote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |