Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!quote:
Hij droomt van jequote:Op zondag 1 juni 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Typo: 1959 = 1949quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we de Kuip nu niet gewoon vol laten lopen? Zijn we EN van de teletoeters af en het belangrijkste, we zullen Kane ook niet meer horen.
Kane überhauptquote:
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....
Zal wel niet, want FokSilver heeft geen problemen, alleen de baggerlayout doet moeilijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb FokSilver als het goed is.
Ach mij had het niet zoveel uitgemaakt... maar appeldinnetje welquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Suijk het volgende:
Blijf gewoon in die caravan, sien. Lekker als een kamper leven!
Een zeekoe kan ook niet zingen.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:56 schreef Grulez het volgende:
Wat is Alanis dik trouwens. Een zeekoe is er niks bij
Was je trouwens niet op de Odysseus toernooi?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaarquote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat is dat Schots accent van Amy McDonald toch
Wat wil je als je tig optredens moet afraffellen in een paar uur.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaar.
Ik dacht dat de laatste er inmiddels aan zat te komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, het eerste vrijgezellefeest binnen onze vriendengroep zit er op, en ik bij echt compleet naar de tyfus!
Toen had ik wit haarquote:
quote:
Ga toch fietsenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alles beter dan blauw.
Arme mensen die niets weten van de busstaking.
Heb ik gedaanquote:
Maarja de kans dat het bedrag laag uitvalt is groter, dan baal je nog meerquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Wat een finale bij Miljoenenjacht. Hij wint 1 miljoen en nog wat.
Maar in zijn koffer zat de 5 miljoen
Stoppen was inderdaad de beste keuze.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja de kans dat het bedrag laag uitvalt is groter, dan baal je nog meer
Haha, volgens mij hebben we een andere mening over CC...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:CC afgelopen dus ik kan weer terug naar Pinkpop omschakelen. Meteen KT
hij had het nummer van Dannyquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Wat een finale bij Miljoenenjacht. Hij wint 1 miljoen en nog wat.
Maar in zijn koffer zat de 5 miljoen
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben we een andere mening over CC...
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eend, bedoelde je met KT, katie tunstall??????
Je moet teruglezen en mij altijd antwoord geven
Staan trouwens leuke bands in je last.fm lijstje. Alleen Guus M. op plek 39 vind ik toch ietwat hoog.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:04 schreef VoreG het volgende:
48.000 posts al
Ik heb blijkbaar echt geen reet te doen
De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'quote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Staan trouwens leuke bands in je last.fm lijstje. Alleen Guus M. op plek 39 vind ik toch ietwat hoog.
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:03 schreef Grulez het volgende:
Je hebt je gemiddelde de afgelopen 6,5 jaar ook mooi hoog gehouden trouwens![]()
Ik kom dan ook erg laat achter goede bandsquote:Op maandag 2 juni 2008 01:09 schreef Grulez het volgende:
Maar wel weinig verrassende bands. Als ik ze al allemaal ken...
iets vaker 3voor12 checken danquote:Op maandag 2 juni 2008 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom dan ook erg laat achter goede bands.
Foo Fightersquote:Op maandag 2 juni 2008 01:16 schreef rubbereend het volgende:
DAve Grohl bij McCartney achter de drums
The Hypequote:
Zal wel druk zijn vandaagquote:Op maandag 2 juni 2008 08:02 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik met de boot naar Amsterdam kan ipv met de bus
Het is maar goed dat de boot nu standaard altijd ieder half uur vaartquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
De link heet dan ook niet voor niets 'Smaakvol'
quote:Your musical compatibility rating with Voreg is:
Low
You share some artists in common, including Muse, Metallica, The White Stripes, Queen, and U2.
Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weinig overeenkomst met mij, wat niet verrassend is overigens.
[..]
Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).quote:Op maandag 2 juni 2008 10:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet me toch eens uitleggen wat er zo leuk is aan Queen?
Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg goede muziek. Het ligt bij mij gewoon erg prettig in het gehoor. Daarnaast zijn wat mij betreft hun beste nummers niet bekend bij het grote publiek (My Fairy King, Doing All Right bijv).
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Queen totaal niets vinden.
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen voorstander van een monarchie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |