Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!quote:
Hij droomt van jequote:Op zondag 1 juni 2008 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij al veel te lang niet heeft geneukt!
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Typo: 1959 = 1949quote:Op zondag 1 juni 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk
Vorige week geloofde het meisje aan de balie bij de ANWB niet eens dat ik in 1959 geboren ben![]()
Ze dacht dat het een foutje was en het 1969 moest zijn
Ze had geen bril op trouwens![]()
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we de Kuip nu niet gewoon vol laten lopen? Zijn we EN van de teletoeters af en het belangrijkste, we zullen Kane ook niet meer horen.
Kane überhauptquote:
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, echt heel irritant. Vreemde lay-out, als je dan klikt kom je op een heel ander subforum of nergens....
Zal wel niet, want FokSilver heeft geen problemen, alleen de baggerlayout doet moeilijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb FokSilver als het goed is.
Ach mij had het niet zoveel uitgemaakt... maar appeldinnetje welquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Suijk het volgende:
Blijf gewoon in die caravan, sien. Lekker als een kamper leven!
Een zeekoe kan ook niet zingen.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:56 schreef Grulez het volgende:
Wat is Alanis dik trouwens. Een zeekoe is er niks bij
Was je trouwens niet op de Odysseus toernooi?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wanneer is het voorbij met die debielenkermis van SBS?
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaarquote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef Bos81 het volgende:
Wat is dat Schots accent van Amy McDonald toch
Wat wil je als je tig optredens moet afraffellen in een paar uur.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al is het tijdens het live zingen een beetje erg zwaar.
Ik dacht dat de laatste er inmiddels aan zat te komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Pffff, het eerste vrijgezellefeest binnen onze vriendengroep zit er op, en ik bij echt compleet naar de tyfus!
Toen had ik wit haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |