quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb altijd succesvolle steden die ik als ik denk dat het goed is volledig sloop met allerlei rampen
ik ben into PES2008. Zelfs op het allerhoogste niveau win ik vaak nog met de kleinste teams van teams als Barcelona of Chelsea.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pff, ik maak altijd verlies. Kan ik niet hebben, rotspel dus.
Ik ben al één jaar helemaal into Virtua Tennis. Ik verlies steeds 0-6 0-6 met het dubbelspel (very hard).
Ik hoop het niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]zegt dat iets over je persoonlijkheid?
Yup ik ook, er is een vriend van me die aan me gewaagd is, dat zijn echt gave wedstrijden.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben into PES2008. Zelfs op het allerhoogste niveau win ik vaak nog met de kleinste teams van teams als Barcelona of Chelsea.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
[..]
Yup ik ook, er is een vriend van me die aan me gewaagd is, dat zijn echt gave wedstrijden.
Laatst stond ik 3-0 voor in wedstrijden en hij won de 2 daarna. In de quite of dubbel wedstrijd stond het lange tijd 0-0 en in de 93e minut scoort hij de 1-0 .
Een flatgenoot van hem stond aan de andere kant van het gebouw te filmen voor een kunstproject (6van die trappenhuizen verderop) en je hoorde hem keihard juichen en daar een NEEEE achteraan. GEniaal filmpje is dat.
Verrassend Ray.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat een nooooodweerrrrrrrr hier.
Dat wel ja.quote:
waren we stuk dan?quote:
Heeft mijn pa ook gehad, je moet dan de DVD's overnieuw polijsten. Het klinkt vreemd maar het werkt echt, je moet maar even op google zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
ja was weer superquote:Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef rubbereend het volgende:Daar is onze Pinkpopganger! Hoe was het? Hoogtepunten? Dieptepunten? etc. etc.
Ik heb ooit een verhaaltje gehoord dat je er dan tandpasta over moet smeren, maar in hoeverre dat geloofwaaridg is weet ik nog steeds nietquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Kom er net achter dat 2 dvd´s met bijna al mijn foto´s zijn beschadigt en dat de computer ze niet meer kan lezen. Op die dvd´s staan bijna al mijn foto´s van dit jaar in Argentinië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |