Er zou wel weer wat kunnen vallen idd. Als 't zoals gisteravond in Landgraaf is, heb je geen klagenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef tong_poh het volgende:
Straks weer lekker daarheen. Word zo opgehaald.
Hopelijk blijft het weer zo, maar zal wel niet
Op http://pinkpopmashup.vpro.nl/ is ook 't een en ander te zien en te horenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:47 schreef Thijsssss het volgende:
Waar kan je het allemaal volgen op internet/radio/tv? 3voor12 doet het op de een of andere vage reden niet bij mij :S
Dank uquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op http://pinkpopmashup.vpro.nl/ is ook 't een en ander te zien en te horen.
Precies. Alsof Editors voor een leeg veld moet gaan spelen straksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:14 schreef Toad het volgende:
Nou voor Editors ga je wel in de stromende regen staan hoor.
Daar is Amy.
En dan ga je ff fokken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
ik sta hier lekker vooraan nog steeds te wachten op Amy. Voicst was heel tof.
Als het geen britpop is is het kut bij hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende sukkel is die presentator. Wat een OEVERLOOS geouwehoer. En dan over Amy's hit: "Haar bescheiden hitje." Het goddomme de nummer 1 van Nederland. En meer dan 200 keer op 3FM gedraaid. Bescheiden noemt ie dan
Daar lijkt 't wel op ja. Ah, iets Nederlands waar ie positief over is!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Als het geen britpop is is het kut bij hem.
tsja, regeltjes regeltjes... Maar goed, dat heeft ook met de omwonenden te maken. Die moet je ook enigszins te vriend houden.... Maarja, wat maakt dan tot 11 of 12 uur uit....quote:Blijft ook bagger btw dat ze elke keer zo vroeg moeten stoppen. Waarom is de gemeente daar zo strict in.
heheh je snapt em niet hequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende sukkel is die presentator. Wat een OEVERLOOS geouwehoer. En dan over Amy's hit: "Haar bescheiden hitje." Het goddomme de nummer 1 van Nederland. En meer dan 200 keer op 3FM gedraaid. Bescheiden noemt ie dan
Tenminste daar ging ik gemakshalve maar van uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, er zat enig cynisme in z'n opmerkingen?
Ik denk 't niet. Daarvoor komt die kerel te serieus overquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tenminste daar ging ik gemakshalve maar van uit
Bij die droogkloot niet hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tenminste daar ging ik gemakshalve maar van uit
't Verbaast me ook. Alsof ze schrikken dat er ineens een artiest op 't podium staatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:43 schreef Tourniquet het volgende:
Toch opvallend dat 3voor12 het met 10 jaar ervaring nog steeds niet voorelkaar krijgt zo'n event zonder haperende streams en andere technische problemen uit te zenden.
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947 werkt bij mij, buiten die irritante haperingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:53 schreef DeeCruise het volgende:
Via welk url kijken jullie dan? Die van de vorige pagina doen t voor de een of andere reden niet hier. Krijg wel een mediaplayer scherm te zien maar vervolgens gebeurt er geen ruk, zowel on stage als centraal. Geen beeld, geen geluid
Ah, hij doet t! Enorm lange laadtijd was het probleem, thanks!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/speler/tv/11998947 werkt bij mij, buiten die irritante haperingen.
Die stem is idd irritantquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:09 schreef DeeCruise het volgende:
Ben niet echt bekend met de Editors, maar vind zijn stem een beetje monotoon klinken... Gaat vervelen op de lange duur. Zonde eigenlijk, want de muziek is zo slecht nog niet.
Volgens mij is 't nog niet uitgezonden. Dat komt later nog welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:27 schreef DeeCruise het volgende:
Is er toevallig ook iemand die gisteren metallica gecheckt heeft en die video geript heeft? Zou graag t optreden op de pc hebben nlOf is dit nog ergens online terug te vinden?
Is niet online uitgezonden. Het word vanavond en morgenavond op tv uitgezonden (exclusief 6 nummers die ze niet mochten uitzenden).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:27 schreef DeeCruise het volgende:
Is er toevallig ook iemand die gisteren metallica gecheckt heeft en die video geript heeft? Zou graag t optreden op de pc hebben nlOf is dit nog ergens online terug te vinden?
Gevonden: 23:35!quote:
Ja, in plaats van dat ze de herhaling van Moke gewoon afkappen als er een geweldige live-band op dat moment één van hun beste nummers staat te spelen... Ik vond Blood Red Shoes in Doornroosje OK. Heb ik trouwens al iets uitgebreider in het beroemde 'I Bet'-topic gepostquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:28 schreef Toad het volgende:
@aisu: iddnu moet je weer gaan wachten als je per se het eerste nummer wil zien.
wat vond je eigenlijk nog van BRS in Doornroosje?Ik stond niet zo goed helaas. Maar was wel tof.
quote:We krijgen in ieder geval geen toestemming voor het uitzenden of online zetten van Justice en The Verve
Cool.quote:
Kerel lult uit z'n nek. Al de hele dag.quote:
Ja, dat mag dus nietquote:Hehe kom op laat Justice zien.
Youtube morgenvroegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Het is leuk, maar het is wel al eerder gedaan door heel wat bands. Zo uit mn hoofd The Hives bijvoorbeeld (die ik morgen ga zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef RedGuy het volgende:
Voicst op 3VOOR12 is wel geniaal zeg, dat stukje met Pete Philley.!
ik verwacht maar een paar nummers, anyway speciaal rippen hoeft niet want zulk soort dingen vind je binnen no time op internet terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Gijsbert Kramer's mening over PP08: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/203668 (videoblog)
Hij heeft helemaal gelijk. Gelukkig houd ik wel van de (wat) hardere rock. Maar je moet dit jaar idd niet naar Pinkpop gaan als je meer dingen zoals Kate Nash zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.
Ja, das intern. Niet de streamsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:09 schreef Aoristus het volgende:
hikt de verbinding bij jullie ook de hele tijd?
comment? 3voor12 zeker?quote:
je vriendinnetje?quote:
quote:
Dat jaquote:
dan heb je geen oordopjes meer nodig hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
'fuckup van de server'
toennet iets over oorsmeer
timing he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Toad het volgende:
Pretender was idd. erg.
Ik ga maar TBS kijken.
't is een eikel man, net als Eric Corton, net zo onuitstaanbaar en egocentrisch. Toegegeven, het was wel grappig om het 'Metallicadorp' even te zienquote:
Je kent hem? Als iemand het niet is, is Giel 't wel. Over Eric zal ik me niet uitlaten..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
't is een eikel man, net als Eric Corton, net zo onuitstaanbaar en egocentrisch. Toegegeven, het was wel grappig om het 'Metallicadorp' even te zien
Ik had 'm ook geslooptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Raven_ het volgende:
Die Giel heeft echt ballen van hier tot Tokyo. Als ik die gast op die fiets was geweest was Giel nog niet jarig.
Wat deed ie danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Raven_ het volgende:
Die Giel heeft echt ballen van hier tot Tokyo. Als ik die gast op die fiets was geweest was Giel nog niet jarig.
Thanksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:56 schreef Toad het volgende:
@Majo: Giel jatte een papiertje met daarop de afspraken tussen de Pinkpoporganisatie en Metallica. Vervolgens komt een medewerker van Pinkpop achter Giel aan maar pleurt van z'n fiets.
quote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
dagkaart ?
gekkenhuisquote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die benieuwd zijn wat er zoal in zo'n rider staat, dit is er een van de 2004 tour: http://www.thesmokinggun.(...)lica/metallica1.html
100% is die kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef Toad het volgende:
De kans dat het in scene is gezet acht ik redelijk groot.
Ge-ni-aal optreden, we hebben hier lekker zitten kijken en het was echt een briljant optreden! Vette drumsolo's, eindeloze solo's en dan ineens weer doorgaan met het nummer waar ze gebleven waren, het was echt supervet! Ik ben jaloers op de mensen die er echt bij warenquote:
3 voor 12 Centraal heeft het hele optreden rond een uur of 10/11 uitgezonden. Mensen met digitale tv hebben dat hele optreden dus al kunnen zienquote:Op zondag 1 juni 2008 02:42 schreef RoW_0 het volgende:
Kwam foo fighters al op TV of wat? wtf is 3voor12? explain plz
Een beetje minder kan ook wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:00 schreef RoW_0 het volgende:
GODFUCKINGDAMNIT..
WHY ME GOD, WHY?
herhaling? <3, ik heb digitenne btw.
Jij bent niets gewendquote:Op zondag 1 juni 2008 05:06 schreef tong80 het volgende:
3 voor 12 is het beste op de radio worldwide
2,5 uur gelopen... hmm... vanaf mij thuis naar het terrein is een half uur, en hier is gen enkele pinkpopper te zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Metallica was weer super!!!! Tijd van mn leven gehad.
Wel heb ik zelden zo'n slechte parkeergelegenheid gezien bij een festival. Heen en terug bij elkaar op geteld, heb ik 2.5 uur gelopen van de auto naar het festivalterrein. Echt veel te gek.
Vertel, vertel, vertelquote:Op zondag 1 juni 2008 01:49 schreef HPayne het volgende:
Iemand ook naar The Verve geweest?![]()
![]()
Ontzettend goed optreden zeg
kuch. Ben 'm nog aan 't binnentrekken, dus weet nog niet hoe de kwaliteit is.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Kaiser Chiefs op de stream.
HELE metallica concert vanavond @ stream (omdat RATM geen toestemming heeft gegeven).
Patrick Watson.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:10 schreef Aoristus het volgende:
er staat een bandje met een zaagviolist op 3voor12 Central
Nog nooit van gehoord, maar het is wel een relaxed bandjequote:
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:45 schreef jmac het volgende:
Nou Gavin/Roisin/en Kate Nash. Can't wait!
Weet iemand of je ergens kan zien welke band/performer live op de stream komt?
Hmmm, daar zat ik nou net op te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef jmac het volgende:
Vanwaar Gavin niet? Lijkt me juist iemand die er geen problemen mee heeft?
Waarom hebben RATM en The Verve geen toestemming gegeven?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.
12.00 Kaiser Chiefs van gisteren
12.30 Fiction Plane
12.45 Patrick Watson
13.30 The Wombats (opnames)
14.15 terugblik zaterdag
14.30 Kate Nash
15.30 Racoon
16.15 The Hives (ovb)
17.15 Alanis Morissette
18.15 3 nummers Cavalera Conspiracy
18.30 Saybia
19.15 Queens of the Stone Age
20.15 Counting Crows (ovb)
21.15 Metallica
23.00 Roundup
Ja die is straks net zo overwerkt als Lily Allen of Joss Stone.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:12 schreef Liefste. het volgende:
Het moet wel ongelooflijk vermoeiend voor haar zijn, arme meid
Zolang ze op Werchter nog maar schittert en die zwarte stipjes [wáárom] achterwege laat vind ik alles best!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja die is straks net zo overwerkt als Lily Allen of Joss Stone.
Ik zit met m'n vlaggetje te wapperen voor de tv hoor!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof iemand daar op zit te wachten.
Misschien straks wel op tv. 17 uur Ned. 2 en 19 uur op Ned. 3quote:Op zondag 1 juni 2008 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met m'n vlaggetje te wapperen voor de tv hoor!
Die wordt dus blijkbaar nergens uitgezonden.. Misschien heeft 'ie met z'n nieuwe album ook maar meteen meer regels opgesteld dat er niks opgenomen mag worden... Leek me juist niets voor hem maar gezien het schema... Terwijl hij speelde zonden ze herhaling van gister uit..quote:
Is ook niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje tegenvallen, die zanger moet na elke 5 minuten vragen of iedereen happy is
Eh?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
in de jaren 90 las ik eens dat haar maag was leeggepompt omdat er teveel sperma in zat.
Ik was er niet bijquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
in de jaren 90 las ik eens dat haar maag was leeggepompt omdat er teveel sperma in zat.
Net als Rod STeward, Elton John, David Bowie, Mick Jagger, Lil' Kim en Britney Spears.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
Op de een of andere manier geloof ik het welquote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net als Rod STeward, Elton John, David Bowie, Mick Jagger, Lil' Kim en Britney Spears.
http://www.hour.ca/columns/messybedroom.aspx?iIDArticle=10809
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |