Thanksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:56 schreef Toad het volgende:
@Majo: Giel jatte een papiertje met daarop de afspraken tussen de Pinkpoporganisatie en Metallica. Vervolgens komt een medewerker van Pinkpop achter Giel aan maar pleurt van z'n fiets.
quote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
dagkaart ?
gekkenhuisquote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die benieuwd zijn wat er zoal in zo'n rider staat, dit is er een van de 2004 tour: http://www.thesmokinggun.(...)lica/metallica1.html
100% is die kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef Toad het volgende:
De kans dat het in scene is gezet acht ik redelijk groot.
Ge-ni-aal optreden, we hebben hier lekker zitten kijken en het was echt een briljant optreden! Vette drumsolo's, eindeloze solo's en dan ineens weer doorgaan met het nummer waar ze gebleven waren, het was echt supervet! Ik ben jaloers op de mensen die er echt bij warenquote:
3 voor 12 Centraal heeft het hele optreden rond een uur of 10/11 uitgezonden. Mensen met digitale tv hebben dat hele optreden dus al kunnen zienquote:Op zondag 1 juni 2008 02:42 schreef RoW_0 het volgende:
Kwam foo fighters al op TV of wat? wtf is 3voor12? explain plz
Een beetje minder kan ook wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:00 schreef RoW_0 het volgende:
GODFUCKINGDAMNIT..
WHY ME GOD, WHY?
herhaling? <3, ik heb digitenne btw.
Jij bent niets gewendquote:Op zondag 1 juni 2008 05:06 schreef tong80 het volgende:
3 voor 12 is het beste op de radio worldwide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |