Kerel lult uit z'n nek. Al de hele dag.quote:
Ja, dat mag dus nietquote:Hehe kom op laat Justice zien.
Youtube morgenvroegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Het is leuk, maar het is wel al eerder gedaan door heel wat bands. Zo uit mn hoofd The Hives bijvoorbeeld (die ik morgen ga zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef RedGuy het volgende:
Voicst op 3VOOR12 is wel geniaal zeg, dat stukje met Pete Philley.!
ik verwacht maar een paar nummers, anyway speciaal rippen hoeft niet want zulk soort dingen vind je binnen no time op internet terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Gijsbert Kramer's mening over PP08: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/203668 (videoblog)
Hij heeft helemaal gelijk. Gelukkig houd ik wel van de (wat) hardere rock. Maar je moet dit jaar idd niet naar Pinkpop gaan als je meer dingen zoals Kate Nash zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.
Ja, das intern. Niet de streamsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:09 schreef Aoristus het volgende:
hikt de verbinding bij jullie ook de hele tijd?
comment? 3voor12 zeker?quote:
je vriendinnetje?quote:
quote:
Dat jaquote:
dan heb je geen oordopjes meer nodig hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
'fuckup van de server'
toennet iets over oorsmeer
timing he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Toad het volgende:
Pretender was idd. erg.
Ik ga maar TBS kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |