Ben ook geweest gisteren, was geweldig!
Ben zelf niet een grote Foo Fighters fan maar kan ze goed pruimen. En het optreden was snoeihard, gutsend, sidderend, ik weet er geen betere woorden voor. :p Wat een energie heeft die Grohl. Zelfde geldt voor Kaiser Chiefs, een groot feest was het!
Ben ook naar The Verve geweest, eigenlijk stiekum alleen om The Drugs Don't Work en Bittersweet Symphony live te kunnen aanschouwen.

Maar volgens mij was ik niet de enige die juist op die twee nummers zat te wachten. Was wel heel mooi, de schemering begon bij Bittersweet Symphony een beetje in te vallen, was mooi om te zien hoe heel het publiek opleefde en meezwaaide/klapte. 'The Drugs...' was ook prachitig mooi gespeeld. En hoorde ik het goed, had het nieuwe nummer de 'eh oh' van de Teletubbies als sample? Dat haalde ik er in ieder geval steeds uit.

Verdere hoogtepunten: Stereophonics (vooral vanwege het feit dat ze veel oude nummers deden, met de nieuwere ben ik niet zo bekend -behalve Dakota dan); chillen in het zonnetje op het gras tijdens Air Traffic, alhoewel daar voor mijn part ook K3 had kunnen staan, het was voornamelijk de combinatie stilte voor de storm/chillen/graszitten/muziekje erbij.
Amy Macdonald, tsja, jammer dat ze zo moest inkorten. Doe dan ook geen 3 landen in 4 uur.

Volgens mij was het anders wel wat geweest, nu moest ze een paar nummers (gelukkig zaten al m'n favorieten erbij) in sneltreinvaart er doorheen jengelen wat de sfeer niet helemaal ten goede kwam. Maar, ze klonk wel als een klok. Hmm, typisch, klinkt als een klok, was niet op tijd.

Verder ben ik haar wel dankbaar want doordat ik op tijd de tent in was gegaan om haar te zien, stond ik lekker droog en tegen de tijd dat ze klaar was en ik weer naar buiten kwam was alles buiten haast weer opgedroogd. Dus ik heb geen regendruppel gevoeld.
Vandaag dan maar via digi tv naar 3voor12 kijken maar ik zou wel willen dat ik er bij was.