2,5 uur gelopen... hmm... vanaf mij thuis naar het terrein is een half uur, en hier is gen enkele pinkpopper te zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:41 schreef Chokeme het volgende:
Metallica was weer super!!!! Tijd van mn leven gehad.
Wel heb ik zelden zo'n slechte parkeergelegenheid gezien bij een festival. Heen en terug bij elkaar op geteld, heb ik 2.5 uur gelopen van de auto naar het festivalterrein. Echt veel te gek.
Vertel, vertel, vertelquote:Op zondag 1 juni 2008 01:49 schreef HPayne het volgende:
Iemand ook naar The Verve geweest?![]()
![]()
Ontzettend goed optreden zeg
kuch. Ben 'm nog aan 't binnentrekken, dus weet nog niet hoe de kwaliteit is.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Kaiser Chiefs op de stream.
HELE metallica concert vanavond @ stream (omdat RATM geen toestemming heeft gegeven).
Patrick Watson.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:10 schreef Aoristus het volgende:
er staat een bandje met een zaagviolist op 3voor12 Central
Nog nooit van gehoord, maar het is wel een relaxed bandjequote:
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:45 schreef jmac het volgende:
Nou Gavin/Roisin/en Kate Nash. Can't wait!
Weet iemand of je ergens kan zien welke band/performer live op de stream komt?
Hmmm, daar zat ik nou net op te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef jmac het volgende:
Vanwaar Gavin niet? Lijkt me juist iemand die er geen problemen mee heeft?
Waarom hebben RATM en The Verve geen toestemming gegeven?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaag hebben we beelden van alledrie de podia. Er ontbreken echter enkele toestemmingen: Rage Against The Machine mag niks mee. Serj Tankian is hetzelfde verhaal. Van Roisin Murphy mogen we maar 1 nummer uitzenden. Maar het goede nieuws is dat we Metallica voor een belangrijk deel (minus vijf nummers) wel mogen uitzenden.
12.00 Kaiser Chiefs van gisteren
12.30 Fiction Plane
12.45 Patrick Watson
13.30 The Wombats (opnames)
14.15 terugblik zaterdag
14.30 Kate Nash
15.30 Racoon
16.15 The Hives (ovb)
17.15 Alanis Morissette
18.15 3 nummers Cavalera Conspiracy
18.30 Saybia
19.15 Queens of the Stone Age
20.15 Counting Crows (ovb)
21.15 Metallica
23.00 Roundup
Ja die is straks net zo overwerkt als Lily Allen of Joss Stone.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:12 schreef Liefste. het volgende:
Het moet wel ongelooflijk vermoeiend voor haar zijn, arme meid
Zolang ze op Werchter nog maar schittert en die zwarte stipjes [wáárom] achterwege laat vind ik alles best!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja die is straks net zo overwerkt als Lily Allen of Joss Stone.
Ik zit met m'n vlaggetje te wapperen voor de tv hoor!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof iemand daar op zit te wachten.
Misschien straks wel op tv. 17 uur Ned. 2 en 19 uur op Ned. 3quote:Op zondag 1 juni 2008 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met m'n vlaggetje te wapperen voor de tv hoor!
Die wordt dus blijkbaar nergens uitgezonden.. Misschien heeft 'ie met z'n nieuwe album ook maar meteen meer regels opgesteld dat er niks opgenomen mag worden... Leek me juist niets voor hem maar gezien het schema... Terwijl hij speelde zonden ze herhaling van gister uit..quote:
Is ook niet helemaal mijn smaakquote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje tegenvallen, die zanger moet na elke 5 minuten vragen of iedereen happy is
Eh?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
in de jaren 90 las ik eens dat haar maag was leeggepompt omdat er teveel sperma in zat.
Ik was er niet bijquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
in de jaren 90 las ik eens dat haar maag was leeggepompt omdat er teveel sperma in zat.
Net als Rod STeward, Elton John, David Bowie, Mick Jagger, Lil' Kim en Britney Spears.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Aoristus het volgende:
Op de een of andere manier geloof ik het welquote:Op zondag 1 juni 2008 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net als Rod STeward, Elton John, David Bowie, Mick Jagger, Lil' Kim en Britney Spears.
http://www.hour.ca/columns/messybedroom.aspx?iIDArticle=10809
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |