abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 21:41:49 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59231092
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrij
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 8 juni 2008 @ 21:43:02 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59231133
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:43:34 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59231159
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.
Dus?
Onikaan ni ov dovah
pi_59231176
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!
pi_59231228
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus?
Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.

Tenzij het staal beschadigd is door de impact en zacht geworden is door het vuur natuurlijk!
  zondag 8 juni 2008 @ 21:49:03 #156
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59231385
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!
Ja, ze hebben eerst een omhulsel van lood om beide WTC torens gezet
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 8 juni 2008 @ 21:49:39 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59231409
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.

Tenzij het staal beschadigd is door de impact en zacht geworden is door het vuur natuurlijk!
Zoiets bedoel ik ja Lambiekje lijkt zich vast te bijten in die eerste theorie. Is ondertussen achterhaald.
Onikaan ni ov dovah
pi_59231562
Okee het staal is natuurlijk alleen bovenin zacht geworden door het vuur, maar de impact van de vliegtuigen zal vast ook over het geheel schade hebben veroorzaakt.

Daarbij zorgt een compleet friggin' instortend gebouwd ook wel voor enige schade aan het staal dat er onder zit.
pi_59233457
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat wil je hier mee ... ik heb nooit gezegd dat de torens fake zijn ingestoord. Ik geef alleen dat de torens niet extern zijn beschadigd middels vliegtuigen. De torens zijn door een interne micronuke to instorten gebracht.

De rook, verpulverde beton van de instorting is natuurlijk echt.

Ik snap je punt dus echt niet met deze way oversized foto niet....

En daarnaast waarom zou een z'n luchtfoto geen neprook kunnen bevatten.?
Deze foto plaatsen is echt onzinnig.
Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59235514
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?
Omdat op 9/11 de wind anders stond:

maandag 9 juni 2008 @ 08:02:39 #161
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59238058
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:55 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Omdat op 9/11 de wind anders stond:

[ afbeelding ]
Zo'n schokkend verschil is dat ook niet hoor, wind heeft af en toe de neiging om van richting te veranderen.

Wat me wel opvalt als ik de foto's vergelijk zijn de verschillen tussen de rook...
  maandag 9 juni 2008 @ 08:50:17 #162
52357 Lambiekje
pi_59238525
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

lees jy je nu maar eens in over de e-bomb.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 juni 2008 @ 08:56:48 #163
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59238613
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Got a link?
  maandag 9 juni 2008 @ 09:33:32 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59239288
quote:

[..]

Dat heb ik al tijden geleden gedaan. Leg jij maar eens uit wat de relevantie is mbt de eerder genoemde straling.
Onikaan ni ov dovah
pi_59244169
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zo'n schokkend verschil is dat ook niet hoor, wind heeft af en toe de neiging om van richting te veranderen.

Wat me wel opvalt als ik de foto's vergelijk zijn de verschillen tussen de rook...
Dat kan ook aan de verwerking van de beelden liggen, wij gebruiken hier op de zaak on-demand luchtfoto's van2 leveranciers. en die hebben beiden dezelfde bron bestanden, maar zien er anders uit..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:04:51 #166
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59244502
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat kan ook aan de verwerking van de beelden liggen, wij gebruiken hier op de zaak on-demand luchtfoto's van2 leveranciers. en die hebben beiden dezelfde bron bestanden, maar zien er anders uit..
Tussen deze 2:

plaatjes zit anders behoorlijk wat verschil in de rook. De richting kan nog wel verklaard worden door veranderingen in de windrichting maar ik vraag me toch af hoe het komt dat ze verder zo verschillen.
pi_59245432
Zonder fatsoenlijke metadata is er weinig over te zeggen, anders dan dat het foto's zijn die zo te zien op 2 verschillende tijdstippen gemaakt zijn. En de windrichting kan binnen een paar uur wel zoveel veranderen om dit te verklaren, kijk hier maar eens.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59245693
No plane's? Bij het WTC waren het ongetwijfeld planes, maar wat voor planes? Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York. Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest. Ik heb er ergens anders een artikeltje van gemaakt met volledig verifieerbare bronnen:

http://ron1872.zaplog.nl/(...)geweest_maar_is_zoek
pi_59246326
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef ron1872 het volgende:
No plane's? Bij het WTC waren het ongetwijfeld planes, maar wat voor planes? Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York. Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest. Ik heb er ergens anders een artikeltje van gemaakt met volledig verifieerbare bronnen:

http://ron1872.zaplog.nl/(...)geweest_maar_is_zoek
De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel? Dit soort gegevens zijn meestal van te voren ingevoerd, en door onvoorziene omstandigheden kan er een ander vliegtuig gebruikt zijn dan oorspronkelijk bedoelt. Zo is een chartervlucht van mij met ArkeFly es uitgevoerd door Martinair, omdat het originele vliegtuig teveel vertraging had. Als je omgekeerd kon zoeken in dat systeem op vliegtuignummer en je zou zien dat dat ding nu nog vliegt, dan heb je bewijs, dit is een beetje de Amerikaanse manier van interpreteren, "oh we zien geen massavernietigingswapens in Irak, dan heeftie ze vast beter verstopt dan we dachten".

Als je de link onderaan je artikel even had gevolgd, had je kunnen lezen dat:
"Airline on-time data are reported each month to the U.S. Department of Transportation (DOT), Bureau of Transportation Statistics (BTS) by the 18 U.S. air carriers that have at least 1 percent of total domestic scheduled-service passenger revenues, plus two other carriers that report voluntarily."

Daar zit dus een vertraging van maximaal een maand in, en gezien alle hectiek toendertijd lijkt het me plausibel dat er ergens een foutje oud gemaakt is.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:28:12 #170
52357 Lambiekje
pi_59248532
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel? Dit soort gegevens zijn meestal van te voren ingevoerd, en door onvoorziene omstandigheden kan er een ander vliegtuig gebruikt zijn dan oorspronkelijk bedoelt. Zo is een chartervlucht van mij met ArkeFly es uitgevoerd door Martinair, omdat het originele vliegtuig teveel vertraging had. Als je omgekeerd kon zoeken in dat systeem op vliegtuignummer en je zou zien dat dat ding nu nog vliegt, dan heb je bewijs, dit is een beetje de Amerikaanse manier van interpreteren, "oh we zien geen massavernietigingswapens in Irak, dan heeftie ze vast beter verstopt dan we dachten".

Als je de link onderaan je artikel even had gevolgd, had je kunnen lezen dat:
"Airline on-time data are reported each month to the U.S. Department of Transportation (DOT), Bureau of Transportation Statistics (BTS) by the 18 U.S. air carriers that have at least 1 percent of total domestic scheduled-service passenger revenues, plus two other carriers that report voluntarily."

Daar zit dus een vertraging van maximaal een maand in, en gezien alle hectiek toendertijd lijkt het me plausibel dat er ergens een foutje oud gemaakt is.
Een ding. Dit is dus niet een losstaand ding maar dit is BOVENOP al die andere uiterst rare anomaliteiten van die dag. Ik ben van mening dat het verdacht is (op z'n zachts gezegd) dat er gerotzooid is met nummers.
pi_59249278
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een ding. Dit is dus niet een losstaand ding maar dit is BOVENOP al die andere uiterst rare anomaliteiten van die dag. Ik ben van mening dat het verdacht is (op z'n zachts gezegd) dat er gerotzooid is met nummers.
Als het een groot plan is, waarom zouden ze dan in godsnaam een nummer naar buiten brengen? Dan hadden ze toch net zo goed kunnen zeggen dat het staartstuk zo verwrongen was, dat het nummer onleesbaar geworden was? Het zou pas verdacht zijn als er géén abnormaliteiten waren, dan zou het een goed georchestreerd plot geweest zijn door een stel snode neo-cons in het witte huis oid. Mensen onder druk/stress maken fouten, dat zou tot op een zekere hoogte juist een bewijs moeten zijn dat het een "echte" ramp was.
pi_59255352
quote:

[..]

Ik kan hetzelfde van jou zeggen.
quote:
An electromagnetic bomb or E-bomb is a weapon designed to disable electronics with an electromagnetic pulse (EMP) that can couple with electrical/electronic systems to produce damaging current and voltage surges. The effects are usually not noticeable beyond the blast radius unless the device is nuclear or specifically designed to produce an electromagnetic pulse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_bomb

Daar storten geen gebouwen van in volgens mij.
pi_59258659
En dat is ook wat anders dan een microkernbom.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:26:13 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59259067
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef ToT het volgende:
En dat is ook wat anders dan een microkernbom.
Nogal ja... Maar ach, zal niet voor het eerst zijn dat Lambiekje met dergelijke dingen de aandacht af probeert te leiden
Onikaan ni ov dovah
pi_59259278
Het principe van de e-bom is ontdekt bij kernbommen, maar men gebruikt er nu conventionele bommen voor.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:52:16 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59260281
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef ToT het volgende:
Het principe van de e-bom is ontdekt bij kernbommen, maar men gebruikt er nu conventionele bommen voor.
Met een nuke (vooral met een kleine) wil het ook niet echt zo lekker zo laag in de atmosfeer. Dan moet je em toch echt in de ionosfeer af laten gaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_59260336
Anders krijg je meer het "vuile bom" effect?
  maandag 9 juni 2008 @ 21:56:11 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59260428
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Anders krijg je meer het "vuile bom" effect?
Nou nee. Onder 10 Km komt de EMP niet bijzonder veel verder dan de radius van de 'gewone' explosie. Komt oa door de dichtheid van de atmosfeer.
Onikaan ni ov dovah
pi_59260767
Hoe dan ook: Lambiekje heeft het waarschijnlijk een beetje mis.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:07:34 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59260790
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ToT het volgende:
Hoe dan ook: Lambiekje heeft het waarschijnlijk een beetje mis.
Dat zeker ja
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:39:01 #181
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59274500
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef ron1872 het volgende:
Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York.
AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?
quote:
Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest.
In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...

En wie zegt trouwens dat dat toestel op een lijnvlucht naar IAD is gevlogen? Kan ook zijn dat hij op 10-9 of in de ochtend van 11-9 leeg (positioningsvlucht) van weet ik veel waar naar IAD is gevlogen. Dat soort vluchten staan niet in de normale timetables en vind je dus ook niet op die site terug. Bovendien zijn dit soort sites niet betrouwbaar. Op schiphol hebben we een intern systeem waar we ook kunnen zien welke vliegtuigen er op welke vlucht binnenkomen. Deze info is echter ook niet 100% nauwkeurig, maar wordt wel voor allerlei doelen gebruikt (teletekst, schiphol.nl enz).

[ Bericht 20% gewijzigd door Lucifer_Doosje op 10-06-2008 12:50:03 ]
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59276202
quote:
In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...
Voor 9/11 dus ook niet!! Men zegt (het officiele verhaal) dat een Boeing 757-223 met tailnumber N644AA op 9/11 in het Pentagon is gecrashed. Dat toestel moet dan ook op Dulles zijn aangekomen. De tegenvlucht op die lijndienst heeft vluchtnummer AA76 en die arriveert rond 16:00 dagelijks. Het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat er voor de heen- en terugvlucht hetzelfde toestel wordt gebruikt. Dat zou ook oneconomisch zijn. Meer aannemelijk is het dat er een toestel voor vlucht AA77 wordt gebruikt die 's avonds laat aankomt en wellicht vanaf een heel ander vliegveld. Als je via de link van BTS de arrivals gaat bekijken dan is dat betreffende toestel helemaal nooit op Dulles aangekomen. Al maanden lang is dat toestel helemaal niet gesignaleerd op Dulles. Ik heb ook een groot aantal andere vliegvelden nagetrokken op arrivals en departure van N644AA en het toestel lijkt gewoon niet te bestaan. Nergens een landing en nergens een vertrek.

[ Bericht 1% gewijzigd door ron1872 op 10-06-2008 13:59:22 ]
pi_59276312
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?
[..]
Ik ben nog bezig om dit punt uit te spitten, maar er is iets vreemds gebeurd i.c.m. Orlando Florida. Ik kan nog niet defintief zeggen of dit inderdaad klopt, dus: even met een flinke slag om de arm
pi_59276499
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel?
Al schiet je me lek wat er gevlogen heeft

Ik zoek me al een tijdje rot naar N644AA en kan hem nergens op aankomst- en vertreklijsten ontdekken. En toch zou dit toestel in het Pentagon hebben gelegen. Heel bizar. Waar komt dat ding opeens vandaan?

Je mag een handje meehelpen met zoeken, dat zou schelen, maar ik ben bang dat je hem niet zal kunnen ontdekken. Wellicht op oudere lijsten van ver voor 9/11, maar op 8, 9, 10 en 11 september is dat toestel nergens ontdekt. Ook niet aangekomen op Dulles in augustus en september. Verder heb ik een groot aantal lijsten bekeken van andere vliegvelden, maar allemaal 0,0!

Al zouden we hem maar ergens aantreffen, dan is het mogelijk om vanaf dat moment verder te zoeken en te kijken op welke dagen het welke vluchten heeft uitgevoerd.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:44:18 #185
52357 Lambiekje
pi_59285699
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Al schiet je me lek wat er gevlogen heeft

Ik zoek me al een tijdje rot naar N644AA en kan hem nergens op aankomst- en vertreklijsten ontdekken. En toch zou dit toestel in het Pentagon hebben gelegen. Heel bizar. Waar komt dat ding opeens vandaan?

Je mag een handje meehelpen met zoeken, dat zou schelen, maar ik ben bang dat je hem niet zal kunnen ontdekken. Wellicht op oudere lijsten van ver voor 9/11, maar op 8, 9, 10 en 11 september is dat toestel nergens ontdekt. Ook niet aangekomen op Dulles in augustus en september. Verder heb ik een groot aantal lijsten bekeken van andere vliegvelden, maar allemaal 0,0!

Al zouden we hem maar ergens aantreffen, dan is het mogelijk om vanaf dat moment verder te zoeken en te kijken op welke dagen het welke vluchten heeft uitgevoerd.
Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?

Het is in ieder geval curieus dat het ding nooit in de buurt van Dulles is geweest rond 11 sept

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 10-06-2008 19:52:07 ]
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:47:56 #186
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59285833
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?

Het is in ieder geval curieus dat het ding nooit in de buurt van Dulles is geweest.
Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:53:43 #187
52357 Lambiekje
pi_59286024
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?
ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:54:36 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59286042
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
En wat mag een combi bom dan wel niet zijn?
pi_59286446
Kom eens met iets concreets Lambiek.
Eerst is het nuke, dan e-bomb, nu weer iets anders??
Je hebt het over "gespotte EMP, raar uitgebrande autos en hudison Effecten" Bron?

En wth is een 'combi bomb'?

Edit:
Dit is nu precies de reden waarom de waarheid nooit achterhaald zal worden. Want de paar geloofwaardige theorieen die er zijn worden overspoelt door dit soort ongefundeerd geblaat...

[ Bericht 31% gewijzigd door Toryu op 10-06-2008 20:16:39 ]
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:30:43 #190
52357 Lambiekje
pi_59287032
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef Toryu het volgende:
Kom eens met iets concreets Lambiek.
Eerst is het nuke, dan e-bomb, nu weer iets anders??
Je hebt het over "gespotte EMP, raar uitgebrande autos en hudison Effecten" Bron?

En wth is een 'combi bomb'?

Edit:
Dit is nu precies de reden waarom de waarheid nooit achterhaald zal worden. Want de paar geloofwaardige theorieen die er zijn worden overspoelt door dit soort ongefundeerd geblaat...
combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.

ik heb sterk het gevoel dat mensen mijn aangedragen links nooit bekijken...gewoon topic doorbladeren en je vindt allerlei sites artikelen en filmpjes die ik geplaatst heb.

Wat is volgens jouw dan een geloofwaardige theorie ?
pi_59287899
Als het een e-bomb was, hoe kan het zijn dat niet alle camera's zijn uitgevallen?
Tijdens een impact viel bij 2 camera's wel even het beeld uit (wat verklaard wordt met dat er op dat moment wat gerommeld wordt met de beelden o.i.d.), maar hoe kan het zijn dat al die goedkope prutscamera'tjes van die toeristen daar het allemaal WEL bleven doen?
pi_59287998
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Tijdens een impact viel bij 2 camera's wel even het beeld uit (wat verklaard wordt met dat er op dat moment wat gerommeld wordt met de beelden o.i.d.), maar hoe kan het zijn dat al die goedkope prutscamera'tjes van die toeristen daar het allemaal WEL bleven doen?
Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
pi_59288095
Ik heb al genoeg links bekeken, waaronder een 70 min durende docu waar ik dan iets over post (zie pagina 3), en waar vervolgens niet meer op gereageerd wordt. In plaats daarvan wordt er doorgegegaan met het volgende hersenspinsel.

Mijn theorie:
Regering Bush was op de hoogte maar heeft niks gedaan om meer sympathie voor zijn oorlogsplannen te krijgen. Osama bestaat, net als de vliegtuigen en de kapers.
Hologrammen, projecteren, bommen, no planes etc. -> onzin
pi_59288511
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.

Niet dus...
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:47:32 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59295208
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

2 wtf's
Wtf heeft een EMP te maken met uitgebrande auto's?
Wtf is het 'hudison effect' ?
Onikaan ni ov dovah
pi_59297297
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het varieert, het kan voor een kleine storing zorgen, of de printplaten doen smelten. Het schijnt af te hangen van de afstand tot de explosie, en of iets bijvoorbeeld gekoppeld is aan het stroomnet, die draden zouden dan als een soort van antenne fungeren. Maar dat is niet discriminatoir, het is alles of niks, en er zijn veel beelden die door diverse mensen gemaakt zijn, maar wel vanaf grofweg dezelfde plek, dus dat haalt die theorie al onderuit. Verder dicteert simpele natuurkunde dat om een groot gebied te kunnen bestrijken, de bom boven de zichtbare horizon ontploft had moeten worden, aangezien die elektromagnetische straling niet echt lekker door dingen heen gaat, en dit dus veel te onbetrouwbaar zou zijn geweest als men dit had gepland.
pi_59302590
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.

Niet dus...
Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen zodra men weer over een nuke begint met als goed voorbeeld het filmpje van de franse broers in WTC1 op het moment dat WTC2 instort. Als er een (mini) nuke afgegaan zou zijn hadden ze nooit die opnames kunnen maken.

Maar omdat daardoor de nuke theorie in de prullenbak kan wordt dit tot aan de dag van vandaag genegeerd en blijft het nuke verhaal opduiken. Dat verwacht je niet van mensen die claimen opzoek te zijn naar de waarheid...
pi_59303203
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen.
En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfde
[9/11] No Planes deel 5
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59304429
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.

ik heb sterk het gevoel dat mensen mijn aangedragen links nooit bekijken...gewoon topic doorbladeren en je vindt allerlei sites artikelen en filmpjes die ik geplaatst heb.

Wat is volgens jouw dan een geloofwaardige theorie ?
Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:01:29 #200
52357 Lambiekje
pi_59304512
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

2 wtf's
Wtf heeft een EMP te maken met uitgebrande auto's?
Wtf is het 'hudison effect' ?
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:06:14 #201
52357 Lambiekje
pi_59304668
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...
Wat is een gemiddeld mens toch makkelijk met Hitlers-stelling te bedonderen.
pi_59304779
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
Nou, doe eens een bron dan.
pi_59305656
quote:
Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.

Klopt dat? Zo ja, laat maar eens wat voorbeelden van die effecten m.b.t. 9-11 zien.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59305760
Overigens zijn de theorieën van dhr. Hutchison blijkbaar erg omstreden.
Niemand, incluis hemzelf heeft ooit zijn bevindingen en onderzoeken kunnen reproduceren.

Het verbaast me dus dat effecten die nooit zijn aangetoond, opeens wél optreden op 9-11.
Gaarne een uitleg daarover!

Laat de Hitleriaansche schellen van mijn ogen vallen, oh alwetende.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59306123
quote:

[..]

Ik gok dat je het hutchinson effect bedoelt? (man, leer alsjeblieft spellen) 2 gerenommeerde wetenschappelijke instanties (NASA en het Max Planck Instituut) hebben geprobeerd zijn experimenten te reproduceren, wat niet gelukt is, en hijzelf heeft het sinds 1991 ook niet meer gedaan, en wel omdat het leger zijn lab vernielt heeft, en omdat het hem door de overheid bij wet verboden is oid? En dat noem je bewijs?
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:12:03 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59306633
quote:

[..]

De term wel ja. Niet wat het zou moeten zijn.
Ga je toevallig ook nog in op het andere punt?
Onikaan ni ov dovah
pi_59308450
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.
Ja, dat dacht ik ook al.
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:09 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59309305
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook al.
Dito
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:12:09 #209
52357 Lambiekje
pi_59315303
ach ja dat bedoel ik ook ... maar toch eerst eventjes trollen met z'n allen.
pi_59315447
Nog nooit eerder van gehoord, maar het doet me allemaal een beetje aan quantummechanica in de macrowereld denken, wat me een vrij vergezochte verklaring voor wat dan ook lijkt.

Lambiekje, welk door hem genoemde effect heb je in een filmpje op Youtube over 9/11 gevonden, en wat zou dat effect bewijzen volgens de makers van dat filmpje? Kan dat effect volgens hen veroorzaakt worden door een wapen?

Overigens wordt met "Trollen" meestal bedoeld dat iemand gewoon onnodig herrie loopt te schoppen en onredelijk dingen loopt af te zeiken. Ik zie dat hier niet bepaald gebeuren: er worden hier momenteel alleen maar meningen gegeven.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:19:14 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59315503
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
ach ja dat bedoel ik ook ... maar toch eerst eventjes trollen met z'n allen.
Wees dan ook duidelijk.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:21:34 #212
52357 Lambiekje
pi_59315570
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wees dan ook duidelijk.
Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:23:54 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59315657
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.
Gast.. dan blijven we bezig
Onikaan ni ov dovah
pi_59315659
Hudison - Hutchinson....toch een behoorlijk verschilletje. Daarbij komt ook dat ik na het lezen van die Wikipedia pagina ook nog eens niet snap waarom je dat effect aanhaalt in een No Planes topic. Misschien dat mensen daarom twijfelden of je wel dat effect bedoelde?
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:28:53 #215
52357 Lambiekje
pi_59315828
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef ToT het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, maar het doet me allemaal een beetje aan quantummechanica in de macrowereld denken, wat me een vrij vergezochte verklaring voor wat dan ook lijkt.

Lambiekje, welk door hem genoemde effect heb je in een filmpje op Youtube over 9/11 gevonden, en wat zou dat effect bewijzen volgens de makers van dat filmpje? Kan dat effect volgens hen veroorzaakt worden door een wapen?

Overigens wordt met "Trollen" meestal bedoeld dat iemand gewoon onnodig herrie loopt te schoppen en onredelijk dingen loopt af te zeiken. Ik zie dat hier niet bepaald gebeuren: er worden hier momenteel alleen maar meningen gegeven.
Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.
quote:
Scientists See WTC - Hutchison Effect Parallel

The observed effects include:

“Weird Fires” - The fires seen near the badly damaged cars do not seem to ignite nearby office paper. Some photos show firefighters walking very close to or even through the fires. A video by John Hutchison shows similar looking “fires” on a model metal boat.

Bent Beams and “Jellification” - Samples that Hutchison produced show very unusual effects on metal. Sometimes the metal “jellifies,” turning soft and losing form, leading to severe bending or fracturing of the sample. Sometimes samples erupt from the centre and sometimes they turn to dust, similar to what happened to the WTC on 9/11.

Ongoing reactions - Hutchison’s samples often show an ongoing reaction, even after the energy field is removed. This “non-self-quenching” reaction seems to occur at the nuclear level. This also appears to be happening at Ground Zero (GZ). Dr. Wood’s study suggests that the WTC site is still being “decontaminated,” with trucks moving dirt into and out of the site, while “hosing down operations” continue, which Dr. Wood and Andrew Johnson photographed and recorded on video in January 2008.

Transmutation - Sometimes materials subjected to the Hutchison Effect seem to change at a molecular or even atomic level. This could be the explanation for the apparent rapid rusting at GZ, where steel rusts like iron. Also, some photographs show unusual effects on the aluminium cladding used on the twin towers that look similar to effects produced on Hutchison’s aluminum samples.
Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.
http://drjudywood.com/articles/JJ/
pi_59315876
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niemand, incluis hemzelf heeft ooit zijn bevindingen en onderzoeken kunnen reproduceren.

Het verbaast me dus dat effecten die nooit zijn aangetoond, opeens wél optreden op 9-11.

Dat geldt zeer zeker ook voor de praktijken van Tesla.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:39:52 #217
52357 Lambiekje
pi_59316177
quote:
http://forums.military.co(...)8221/m/9080083581001
The 9/11 Truth Movement,
Free Energy Suppression,
and the Global Elite’s Agenda

Imagine utilizing free energy technology in daily life. No more petroleum-based fuels; no more outrageous oil and gas prices. Humanity would definitely benefit from this. The technology for water powered cars has been in the news, such as in this NBC-affiliate clip. This FOX-affiliate clip reveals the development of this technology for the military. From the FOX clip we learn that Radio Frequencies are key to this technology. As you read further you’ll discover another building block of free energy: Tesla Coils.

So why are these technologies suppressed? Basic Answer: Control.
Weer genoeg materiaal om te bekijken en om verder te bestuderen....
pi_59316345
Die foto's vna dat hutchinson effect zijn op talloze verschillende manieren verklaarbaar.

Dat van free energy van Tesla is een compleet ander verhaal en hoort hier volgens mij niet thuis in het No Planes topic.
Ik vind het overigens wel een eigen topic waard; er zijn wel genoeg geniale uitvindingen "verdwenen" en de uitvinders zijn vaak "plotseling gestorven".
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:19:52 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59317851
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.
[..]

Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.
http://drjudywood.com/articles/JJ/
Das een flinke verzameling foto's ja... Er mist alleen wel wat toelichting. Wat zouden we bijv van een roestig stukje metaal moeten denken?
Onikaan ni ov dovah
pi_59317965
Ja er staat op wat klungelige manier wel wat tekst hier en daar er bij; Die hoop roest zou geloof ik een "onmogelijke" bladdering van massief ijzer moeten voorstellen of zoiets.
pi_59318001
Misschien is het handiger als er gewoon concrete argumenten gepost worden over waarom er wel of niet vliegtuigen waren bij 911. Dit gaat gewoon nergens meer over.
Wel leuk dat je steeds nieuwe links gepost worden, maar er wordt nauwelijks een eigen mening/visie bij gezet. Zo kun je het nauwelijks een discussie noemen.

just my 2 cents...
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:30:10 #223
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59318302
Ik moet trouwens bekennen dat ik deze foto gruuuwelijk mooi vind

pi_59318736
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:11 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfde
[9/11] No Planes deel 5
Ben laatste tijd hier niet geweest dus heb die niet gezien. Zal er later op antwoorden maar hoop dat je ook eens zulke vragen durft te stellen over de 'bewijzen' die voor de nuke theorie worden aangedragen.

[ Bericht 8% gewijzigd door mouzzer op 11-06-2008 22:00:22 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:45:11 #225
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59318825
Dus even resumerend, er zijn boven bommen afgegaan, de mensen op straat zijn gehypnotiseerd, de filmpjes zijn vervalst en opgenomen door fbi-agenten en de torens zijn neergehaald met een gecombineerde micronuke emp-bom.
pi_59318910
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Dus even resumerend, er zijn boven bommen afgegaan, de mensen op straat zijn gehypnotiseerd, de filmpjes zijn vervalst en opgenomen door fbi-agenten en de torens zijn neergehaald met een gecombineerde micronuke emp-bom.
Jij vat ff 5 topics ineens samen!
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:26:43 #227
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59322676
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Tja en je dan nog afvragen waarom dat niet in het officiële onderzoeksrapport staat
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59323597
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:26 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Tja en je dan nog afvragen waarom dat niet in het officiële onderzoeksrapport staat
Het is een complot!
pi_59328227
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef ToT het volgende:
Die foto's vna dat hutchinson effect zijn op talloze verschillende manieren verklaarbaar.

Dat van free energy van Tesla is een compleet ander verhaal en hoort hier volgens mij niet thuis in het No Planes topic.
Ik vind het overigens wel een eigen topic waard; er zijn wel genoeg geniale uitvindingen "verdwenen" en de uitvinders zijn vaak "plotseling gestorven".
De link gaat over over Free energy EN DEW waarvan ook Judy Wood denkt dat ze op 9-11 gebruikt zijn.
Als er "no planes" waren wordt de noodzaak voor andere middelen ( waaronder DEW) om die gebouwen neer te krijgen imo waarschijnlijker.
Als er n scheiding in topics gemaakt moet worden tussen de crash en de uiteindelijke instorting lijkt mij dat prima.
Eisenhower1961.
pi_59328895
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

De effecten zijn volgens mij wel aangetoond:
quote:
Stanford Research Institute team in the 1980's, who were funded by INSCOM

While this team verified that the Hutchison Effect did occur, they were unable to provide a scientific explanation for it, and thus described it as being psycho-kinetic in nature.

http://www.americanantigravity.com/hutchison.shtml
Alleen de oorzaak van het effect staat volgens mij ter discussie.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:43:14 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59328922
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De link gaat over over Free energy EN DEW waarvan ook Judy Wood denkt dat ze op 9-11 gebruikt zijn.
Als er "no planes" waren wordt de noodzaak voor andere middelen ( waaronder DEW) om die gebouwen neer te krijgen imo waarschijnlijker.
Als er n scheiding in topics gemaakt moet worden tussen de crash en de uiteindelijke instorting lijkt mij dat prima.
Dat is een redenatie die creationisten ook gebruiken
"Als die theorie niet correct is moet de onze wel kloppen."
Onikaan ni ov dovah
pi_59329174
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is een redenatie die creationisten ook gebruiken
"Als die theorie niet correct is moet de onze wel kloppen."
Over creatief gesproken...
Waar zeg ik MOET ? Ik praat in termen van waarschijnlijkheid.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:05:58 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59329479
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Over creatief gesproken...
Waar zeg ik MOET ? Ik praat in termen van waarschijnlijkheid.
Dat is dus even onzinnig.
Onikaan ni ov dovah
pi_59331001
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is dus even onzinnig.
Wederom zeer creatief..

Wat is de zin van posten anyway.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:27:24 #235
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59335550
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Jij vat ff 5 topics ineens samen!
Graag gedaan

Ik probeer hier altijd zo objectief te lezen maar als je met zulke claims komt mag je van mij wel bewijs hebben dat verder gaat dan het gemiddelde youtube filmpje, het lijkt er blijkbaar op dat Amerika op 9/11 alle registers open hebben getrokken op het gebied van geheime superwapens.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:51:14 #236
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59342245
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik probeer hier altijd zo objectief te lezen maar als je met zulke claims komt mag je van mij wel bewijs hebben dat verder gaat dan het gemiddelde youtube filmpje, het lijkt er blijkbaar op dat Amerika op 9/11 alle registers open hebben getrokken op het gebied van geheime superwapens.
Ik vond vliegtuigen+extra explosieven + boze moslims in een vliegtuig& Geheime diensten die een oogje dichtknepen al genoeg voer voor speculatie, maar dat is kinderspel vergeleken hierbij
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')