Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrijquote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
Dus?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.
Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrij
Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.quote:
Ja, ze hebben eerst een omhulsel van lood om beide WTC torens gezetquote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!
Zoiets bedoel ik jaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.
Tenzij het staal beschadigd is door de impact en zacht geworden is door het vuur natuurlijk!
Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat wil je hier mee ... ik heb nooit gezegd dat de torens fake zijn ingestoord. Ik geef alleen dat de torens niet extern zijn beschadigd middels vliegtuigen. De torens zijn door een interne micronuke to instorten gebracht.
De rook, verpulverde beton van de instorting is natuurlijk echt.
Ik snap je punt dus echt niet met deze way oversized foto niet....
En daarnaast waarom zou een z'n luchtfoto geen neprook kunnen bevatten.?
Deze foto plaatsen is echt onzinnig.
Omdat op 9/11 de wind anders stond:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?
Zo'n schokkend verschil is dat ook niet hoor, wind heeft af en toe de neiging om van richting te veranderen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Omdat op 9/11 de wind anders stond:
[ afbeelding ]
lees jy je nu maar eens in over de e-bomb.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrij
Got a link?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lees jy je nu maar eens in over de e-bomb.
Dat heb ik al tijden geleden gedaan. Leg jij maar eens uit wat de relevantie is mbt de eerder genoemde straling.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de verwerking van de beelden liggen, wij gebruiken hier op de zaak on-demand luchtfoto's van2 leveranciers. en die hebben beiden dezelfde bron bestanden, maar zien er anders uit..quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n schokkend verschil is dat ook niet hoor, wind heeft af en toe de neiging om van richting te veranderen.
Wat me wel opvalt als ik de foto's vergelijk zijn de verschillen tussen de rook...
Tussen deze 2:quote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de verwerking van de beelden liggen, wij gebruiken hier op de zaak on-demand luchtfoto's van2 leveranciers. en die hebben beiden dezelfde bron bestanden, maar zien er anders uit..
De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel? Dit soort gegevens zijn meestal van te voren ingevoerd, en door onvoorziene omstandigheden kan er een ander vliegtuig gebruikt zijn dan oorspronkelijk bedoelt. Zo is een chartervlucht van mij met ArkeFly es uitgevoerd door Martinair, omdat het originele vliegtuig teveel vertraging had. Als je omgekeerd kon zoeken in dat systeem op vliegtuignummer en je zou zien dat dat ding nu nog vliegt, dan heb je bewijs, dit is een beetje de Amerikaanse manier van interpreteren, "oh we zien geen massavernietigingswapens in Irak, dan heeftie ze vast beter verstopt dan we dachten".quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef ron1872 het volgende:
No plane's? Bij het WTC waren het ongetwijfeld planes, maar wat voor planes? Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York. Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest. Ik heb er ergens anders een artikeltje van gemaakt met volledig verifieerbare bronnen:
http://ron1872.zaplog.nl/(...)geweest_maar_is_zoek
Een ding. Dit is dus niet een losstaand ding maar dit is BOVENOP al die andere uiterst rare anomaliteiten van die dag. Ik ben van mening dat het verdacht is (op z'n zachts gezegd) dat er gerotzooid is met nummers.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel? Dit soort gegevens zijn meestal van te voren ingevoerd, en door onvoorziene omstandigheden kan er een ander vliegtuig gebruikt zijn dan oorspronkelijk bedoelt. Zo is een chartervlucht van mij met ArkeFly es uitgevoerd door Martinair, omdat het originele vliegtuig teveel vertraging had. Als je omgekeerd kon zoeken in dat systeem op vliegtuignummer en je zou zien dat dat ding nu nog vliegt, dan heb je bewijs, dit is een beetje de Amerikaanse manier van interpreteren, "oh we zien geen massavernietigingswapens in Irak, dan heeftie ze vast beter verstopt dan we dachten".
Als je de link onderaan je artikel even had gevolgd, had je kunnen lezen dat:
"Airline on-time data are reported each month to the U.S. Department of Transportation (DOT), Bureau of Transportation Statistics (BTS) by the 18 U.S. air carriers that have at least 1 percent of total domestic scheduled-service passenger revenues, plus two other carriers that report voluntarily."
Daar zit dus een vertraging van maximaal een maand in, en gezien alle hectiek toendertijd lijkt het me plausibel dat er ergens een foutje oud gemaakt is.
Als het een groot plan is, waarom zouden ze dan in godsnaam een nummer naar buiten brengen? Dan hadden ze toch net zo goed kunnen zeggen dat het staartstuk zo verwrongen was, dat het nummer onleesbaar geworden was? Het zou pas verdacht zijn als er géén abnormaliteiten waren, dan zou het een goed georchestreerd plot geweest zijn door een stel snode neo-cons in het witte huis oid. Mensen onder druk/stress maken fouten, dat zou tot op een zekere hoogte juist een bewijs moeten zijn dat het een "echte" ramp was.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een ding. Dit is dus niet een losstaand ding maar dit is BOVENOP al die andere uiterst rare anomaliteiten van die dag. Ik ben van mening dat het verdacht is (op z'n zachts gezegd) dat er gerotzooid is met nummers.
Ik kan hetzelfde van jou zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_bombquote:An electromagnetic bomb or E-bomb is a weapon designed to disable electronics with an electromagnetic pulse (EMP) that can couple with electrical/electronic systems to produce damaging current and voltage surges. The effects are usually not noticeable beyond the blast radius unless the device is nuclear or specifically designed to produce an electromagnetic pulse.
Nogal ja... Maar ach, zal niet voor het eerst zijn dat Lambiekje met dergelijke dingen de aandacht af probeert te leidenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef ToT het volgende:
En dat is ook wat anders dan een microkernbom.
Met een nuke (vooral met een kleine) wil het ook niet echt zo lekker zo laag in de atmosfeer. Dan moet je em toch echt in de ionosfeer af laten gaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:31 schreef ToT het volgende:
Het principe van de e-bom is ontdekt bij kernbommen, maar men gebruikt er nu conventionele bommen voor.
Nou nee. Onder 10 Km komt de EMP niet bijzonder veel verder dan de radius van de 'gewone' explosie. Komt oa door de dichtheid van de atmosfeer.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Anders krijg je meer het "vuile bom" effect?
Dat zeker jaquote:Op maandag 9 juni 2008 22:06 schreef ToT het volgende:
Hoe dan ook: Lambiekje heeft het waarschijnlijk een beetje mis.
AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef ron1872 het volgende:
Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York.
In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...quote:Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest.
Voor 9/11 dus ook niet!! Men zegt (het officiele verhaal) dat een Boeing 757-223 met tailnumber N644AA op 9/11 in het Pentagon is gecrashed. Dat toestel moet dan ook op Dulles zijn aangekomen. De tegenvlucht op die lijndienst heeft vluchtnummer AA76 en die arriveert rond 16:00 dagelijks. Het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat er voor de heen- en terugvlucht hetzelfde toestel wordt gebruikt. Dat zou ook oneconomisch zijn. Meer aannemelijk is het dat er een toestel voor vlucht AA77 wordt gebruikt die 's avonds laat aankomt en wellicht vanaf een heel ander vliegveld. Als je via de link van BTS de arrivals gaat bekijken dan is dat betreffende toestel helemaal nooit op Dulles aangekomen. Al maanden lang is dat toestel helemaal niet gesignaleerd op Dulles. Ik heb ook een groot aantal andere vliegvelden nagetrokken op arrivals en departure van N644AA en het toestel lijkt gewoon niet te bestaan. Nergens een landing en nergens een vertrek.quote:In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...
Ik ben nog bezig om dit punt uit te spitten, maar er is iets vreemds gebeurd i.c.m. Orlando Florida. Ik kan nog niet defintief zeggen of dit inderdaad klopt, dus: even met een flinke slag om de armquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?
[..]
Al schiet je me lek wat er gevlogen heeftquote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel?
Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Al schiet je me lek wat er gevlogen heeft
Ik zoek me al een tijdje rot naar N644AA en kan hem nergens op aankomst- en vertreklijsten ontdekken. En toch zou dit toestel in het Pentagon hebben gelegen. Heel bizar. Waar komt dat ding opeens vandaan?
Je mag een handje meehelpen met zoeken, dat zou schelen, maar ik ben bang dat je hem niet zal kunnen ontdekken. Wellicht op oudere lijsten van ver voor 9/11, maar op 8, 9, 10 en 11 september is dat toestel nergens ontdekt. Ook niet aangekomen op Dulles in augustus en september. Verder heb ik een groot aantal lijsten bekeken van andere vliegvelden, maar allemaal 0,0!
Al zouden we hem maar ergens aantreffen, dan is het mogelijk om vanaf dat moment verder te zoeken en te kijken op welke dagen het welke vluchten heeft uitgevoerd.
Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?
Het is in ieder geval curieus dat het ding nooit in de buurt van Dulles is geweest.
ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?
En wat mag een combi bom dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef Toryu het volgende:
Kom eens met iets concreets Lambiek.
Eerst is het nuke, dan e-bomb, nu weer iets anders??
Je hebt het over "gespotte EMP, raar uitgebrande autos en hudison Effecten" Bron?
En wth is een 'combi bomb'?
Edit:
Dit is nu precies de reden waarom de waarheid nooit achterhaald zal worden. Want de paar geloofwaardige theorieen die er zijn worden overspoelt door dit soort ongefundeerd geblaat...
Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Tijdens een impact viel bij 2 camera's wel even het beeld uit (wat verklaard wordt met dat er op dat moment wat gerommeld wordt met de beelden o.i.d.), maar hoe kan het zijn dat al die goedkope prutscamera'tjes van die toeristen daar het allemaal WEL bleven doen?
Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
2 wtf'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
Het varieert, het kan voor een kleine storing zorgen, of de printplaten doen smelten. Het schijnt af te hangen van de afstand tot de explosie, en of iets bijvoorbeeld gekoppeld is aan het stroomnet, die draden zouden dan als een soort van antenne fungeren. Maar dat is niet discriminatoir, het is alles of niks, en er zijn veel beelden die door diverse mensen gemaakt zijn, maar wel vanaf grofweg dezelfde plek, dus dat haalt die theorie al onderuit. Verder dicteert simpele natuurkunde dat om een groot gebied te kunnen bestrijken, de bom boven de zichtbare horizon ontploft had moeten worden, aangezien die elektromagnetische straling niet echt lekker door dingen heen gaat, en dit dus veel te onbetrouwbaar zou zijn geweest als men dit had gepland.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen zodra men weer over een nuke begint met als goed voorbeeld het filmpje van de franse broers in WTC1 op het moment dat WTC2 instort. Als er een (mini) nuke afgegaan zou zijn hadden ze nooit die opnames kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.
Niet dus...
En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfdequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen.
Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.
ik heb sterk het gevoel dat mensen mijn aangedragen links nooit bekijken...gewoon topic doorbladeren en je vindt allerlei sites artikelen en filmpjes die ik geplaatst heb.
Wat is volgens jouw dan een geloofwaardige theorie ?
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
2 wtf's
Wtf heeft een EMP te maken met uitgebrande auto's?
Wtf is het 'hudison effect' ?
Wat is een gemiddeld mens toch makkelijk met Hitlers-stelling te bedonderen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:58 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...
Nou, doe eens een bron dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
Ik gok dat je het hutchinson effect bedoelt? (man, leer alsjeblieft spellen) 2 gerenommeerde wetenschappelijke instanties (NASA en het Max Planck Instituut) hebben geprobeerd zijn experimenten te reproduceren, wat niet gelukt is, en hijzelf heeft het sinds 1991 ook niet meer gedaan, en wel omdat het leger zijn lab vernielt heeft, en omdat het hem door de overheid bij wet verboden is oid? En dat noem je bewijs?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De term wel ja. Niet wat het zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou heb ik het ernstige vermoeden dat je het Hutchison-effect bedoelt, en niet het Hudison-effect.
Wees dan ook duidelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
ach ja dat bedoel ik ook ... maar toch eerst eventjes trollen met z'n allen.
Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.quote:
Gast.. dan blijven we bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar men verbetert niet als er ergens een typo gemaakt wordt of iets dergelijks. Terwijl je eigenlijk toch wel weet waar het over gaat. Maar je hebt gelijk duidelijkheid.
Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef ToT het volgende:
Nog nooit eerder van gehoord, maar het doet me allemaal een beetje aan quantummechanica in de macrowereld denken, wat me een vrij vergezochte verklaring voor wat dan ook lijkt.
Lambiekje, welk door hem genoemde effect heb je in een filmpje op Youtube over 9/11 gevonden, en wat zou dat effect bewijzen volgens de makers van dat filmpje? Kan dat effect volgens hen veroorzaakt worden door een wapen?
Overigens wordt met "Trollen" meestal bedoeld dat iemand gewoon onnodig herrie loopt te schoppen en onredelijk dingen loopt af te zeiken. Ik zie dat hier niet bepaald gebeuren: er worden hier momenteel alleen maar meningen gegeven.
Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.quote:Scientists See WTC - Hutchison Effect Parallel
The observed effects include:
“Weird Fires” - The fires seen near the badly damaged cars do not seem to ignite nearby office paper. Some photos show firefighters walking very close to or even through the fires. A video by John Hutchison shows similar looking “fires” on a model metal boat.
Bent Beams and “Jellification” - Samples that Hutchison produced show very unusual effects on metal. Sometimes the metal “jellifies,” turning soft and losing form, leading to severe bending or fracturing of the sample. Sometimes samples erupt from the centre and sometimes they turn to dust, similar to what happened to the WTC on 9/11.
Ongoing reactions - Hutchison’s samples often show an ongoing reaction, even after the energy field is removed. This “non-self-quenching” reaction seems to occur at the nuclear level. This also appears to be happening at Ground Zero (GZ). Dr. Wood’s study suggests that the WTC site is still being “decontaminated,” with trucks moving dirt into and out of the site, while “hosing down operations” continue, which Dr. Wood and Andrew Johnson photographed and recorded on video in January 2008.
Transmutation - Sometimes materials subjected to the Hutchison Effect seem to change at a molecular or even atomic level. This could be the explanation for the apparent rapid rusting at GZ, where steel rusts like iron. Also, some photographs show unusual effects on the aluminium cladding used on the twin towers that look similar to effects produced on Hutchison’s aluminum samples.
Dat geldt zeer zeker ook voor de praktijken van Tesla.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens zijn de theorieën van dhr. Hutchison blijkbaar erg omstreden.
Niemand, incluis hemzelf heeft ooit zijn bevindingen en onderzoeken kunnen reproduceren.
Het verbaast me dus dat effecten die nooit zijn aangetoond, opeens wél optreden op 9-11.
Gaarne een uitleg daarover!
Laat de Hitleriaansche schellen van mijn ogen vallen, oh alwetende.
Weer genoeg materiaal om te bekijken en om verder te bestuderen....quote:http://forums.military.co(...)8221/m/9080083581001
The 9/11 Truth Movement,
Free Energy Suppression,
and the Global Elite’s Agenda
Imagine utilizing free energy technology in daily life. No more petroleum-based fuels; no more outrageous oil and gas prices. Humanity would definitely benefit from this. The technology for water powered cars has been in the news, such as in this NBC-affiliate clip. This FOX-affiliate clip reveals the development of this technology for the military. From the FOX clip we learn that Radio Frequencies are key to this technology. As you read further you’ll discover another building block of free energy: Tesla Coils.
So why are these technologies suppressed? Basic Answer: Control.
Das een flinke verzameling foto's ja... Er mist alleen wel wat toelichting. Wat zouden we bijv van een roestig stukje metaal moeten denken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feit blijft dat meneer Hutchison is lastig gevallen door de autoriteiten en hebben zijn materiaal en bevindingen in beslag genomen. Dus ergens heeft deze man een punt.
[..]
Hier een hoop Hutchison Effects fotos tijdens 911.
http://drjudywood.com/articles/JJ/
Ben laatste tijd hier niet geweest dus heb die niet gezien. Zal er later op antwoorden maar hoop dat je ook eens zulke vragen durft te stellen over de 'bewijzen' die voor de nuke theorie worden aangedragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfde
[9/11] No Planes deel 5
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Dus even resumerend, er zijn boven bommen afgegaan, de mensen op straat zijn gehypnotiseerd, de filmpjes zijn vervalst en opgenomen door fbi-agenten en de torens zijn neergehaald met een gecombineerde micronuke emp-bom.
Tja en je dan nog afvragen waarom dat niet in het officiële onderzoeksrapport staatquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Erasmo het volgende:
Dus even resumerend, er zijn boven bommen afgegaan, de mensen op straat zijn gehypnotiseerd, de filmpjes zijn vervalst en opgenomen door fbi-agenten en de torens zijn neergehaald met een gecombineerde micronuke emp-bom.
Het is een complot!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tja en je dan nog afvragen waarom dat niet in het officiële onderzoeksrapport staat
De link gaat over over Free energy EN DEW waarvan ook Judy Wood denkt dat ze op 9-11 gebruikt zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef ToT het volgende:
Die foto's vna dat hutchinson effect zijn op talloze verschillende manieren verklaarbaar.
Dat van free energy van Tesla is een compleet ander verhaal en hoort hier volgens mij niet thuis in het No Planes topic.
Ik vind het overigens wel een eigen topic waard; er zijn wel genoeg geniale uitvindingen "verdwenen" en de uitvinders zijn vaak "plotseling gestorven".
De effecten zijn volgens mij wel aangetoond:quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens zijn de theorieën van dhr. Hutchison blijkbaar erg omstreden.
Niemand, incluis hemzelf heeft ooit zijn bevindingen en onderzoeken kunnen reproduceren.
Het verbaast me dus dat effecten die nooit zijn aangetoond, opeens wél optreden op 9-11.
Gaarne een uitleg daarover!
Laat de Hitleriaansche schellen van mijn ogen vallen, oh alwetende.
Alleen de oorzaak van het effect staat volgens mij ter discussie.quote:Stanford Research Institute team in the 1980's, who were funded by INSCOM
While this team verified that the Hutchison Effect did occur, they were unable to provide a scientific explanation for it, and thus described it as being psycho-kinetic in nature.
http://www.americanantigravity.com/hutchison.shtml
Dat is een redenatie die creationisten ook gebruikenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De link gaat over over Free energy EN DEW waarvan ook Judy Wood denkt dat ze op 9-11 gebruikt zijn.
Als er "no planes" waren wordt de noodzaak voor andere middelen ( waaronder DEW) om die gebouwen neer te krijgen imo waarschijnlijker.
Als er n scheiding in topics gemaakt moet worden tussen de crash en de uiteindelijke instorting lijkt mij dat prima.
Over creatief gesproken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is een redenatie die creationisten ook gebruiken![]()
"Als die theorie niet correct is moet de onze wel kloppen."
Dat is dus even onzinnig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over creatief gesproken...
Waar zeg ik MOET ? Ik praat in termen van waarschijnlijkheid.
Wederom zeer creatief..quote:
Graag gedaanquote:
Ik vond vliegtuigen+extra explosieven + boze moslims in een vliegtuig& Geheime diensten die een oogje dichtknepen al genoeg voer voor speculatie, maar dat is kinderspel vergeleken hierbijquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik probeer hier altijd zo objectief te lezen maar als je met zulke claims komt mag je van mij wel bewijs hebben dat verder gaat dan het gemiddelde youtube filmpje, het lijkt er blijkbaar op dat Amerika op 9/11 alle registers open hebben getrokken op het gebied van geheime superwapens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |