abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:39:01 #181
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_59274500
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef ron1872 het volgende:
Ik weet inmiddels waar AA11 is geland en dat was NIET in New York.
AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?
quote:
Interessanter is de ontdekking dat AA77 met staartnummer N644AA in de maanden augustus en september 2001 helemaal niet op Dulles International is geweest.
In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...

En wie zegt trouwens dat dat toestel op een lijnvlucht naar IAD is gevlogen? Kan ook zijn dat hij op 10-9 of in de ochtend van 11-9 leeg (positioningsvlucht) van weet ik veel waar naar IAD is gevlogen. Dat soort vluchten staan niet in de normale timetables en vind je dus ook niet op die site terug. Bovendien zijn dit soort sites niet betrouwbaar. Op schiphol hebben we een intern systeem waar we ook kunnen zien welke vliegtuigen er op welke vlucht binnenkomen. Deze info is echter ook niet 100% nauwkeurig, maar wordt wel voor allerlei doelen gebruikt (teletekst, schiphol.nl enz).

[ Bericht 20% gewijzigd door Lucifer_Doosje op 10-06-2008 12:50:03 ]
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_59276202
quote:
In dat geval, waar is de N644AA sinds die dag dan gebleven? Na 11-9 is er namelijk nooit meer iets van vernomen...
Voor 9/11 dus ook niet!! Men zegt (het officiele verhaal) dat een Boeing 757-223 met tailnumber N644AA op 9/11 in het Pentagon is gecrashed. Dat toestel moet dan ook op Dulles zijn aangekomen. De tegenvlucht op die lijndienst heeft vluchtnummer AA76 en die arriveert rond 16:00 dagelijks. Het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat er voor de heen- en terugvlucht hetzelfde toestel wordt gebruikt. Dat zou ook oneconomisch zijn. Meer aannemelijk is het dat er een toestel voor vlucht AA77 wordt gebruikt die 's avonds laat aankomt en wellicht vanaf een heel ander vliegveld. Als je via de link van BTS de arrivals gaat bekijken dan is dat betreffende toestel helemaal nooit op Dulles aangekomen. Al maanden lang is dat toestel helemaal niet gesignaleerd op Dulles. Ik heb ook een groot aantal andere vliegvelden nagetrokken op arrivals en departure van N644AA en het toestel lijkt gewoon niet te bestaan. Nergens een landing en nergens een vertrek.

[ Bericht 1% gewijzigd door ron1872 op 10-06-2008 13:59:22 ]
pi_59276312
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

AA11 is op 11-9 nooit geland, maar gecrashed. Maar jij weet blijkbaar meer? Zo ja, vertel eens waar jij dan denkt dat dat toestel toen geland is?
[..]
Ik ben nog bezig om dit punt uit te spitten, maar er is iets vreemds gebeurd i.c.m. Orlando Florida. Ik kan nog niet defintief zeggen of dit inderdaad klopt, dus: even met een flinke slag om de arm
pi_59276499
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De vlucht AA77 was er wel, maar is gevlogen met een ander toestel?
Al schiet je me lek wat er gevlogen heeft

Ik zoek me al een tijdje rot naar N644AA en kan hem nergens op aankomst- en vertreklijsten ontdekken. En toch zou dit toestel in het Pentagon hebben gelegen. Heel bizar. Waar komt dat ding opeens vandaan?

Je mag een handje meehelpen met zoeken, dat zou schelen, maar ik ben bang dat je hem niet zal kunnen ontdekken. Wellicht op oudere lijsten van ver voor 9/11, maar op 8, 9, 10 en 11 september is dat toestel nergens ontdekt. Ook niet aangekomen op Dulles in augustus en september. Verder heb ik een groot aantal lijsten bekeken van andere vliegvelden, maar allemaal 0,0!

Al zouden we hem maar ergens aantreffen, dan is het mogelijk om vanaf dat moment verder te zoeken en te kijken op welke dagen het welke vluchten heeft uitgevoerd.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:44:18 #185
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59285699
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef ron1872 het volgende:

[..]

Al schiet je me lek wat er gevlogen heeft

Ik zoek me al een tijdje rot naar N644AA en kan hem nergens op aankomst- en vertreklijsten ontdekken. En toch zou dit toestel in het Pentagon hebben gelegen. Heel bizar. Waar komt dat ding opeens vandaan?

Je mag een handje meehelpen met zoeken, dat zou schelen, maar ik ben bang dat je hem niet zal kunnen ontdekken. Wellicht op oudere lijsten van ver voor 9/11, maar op 8, 9, 10 en 11 september is dat toestel nergens ontdekt. Ook niet aangekomen op Dulles in augustus en september. Verder heb ik een groot aantal lijsten bekeken van andere vliegvelden, maar allemaal 0,0!

Al zouden we hem maar ergens aantreffen, dan is het mogelijk om vanaf dat moment verder te zoeken en te kijken op welke dagen het welke vluchten heeft uitgevoerd.
Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?

Het is in ieder geval curieus dat het ding nooit in de buurt van Dulles is geweest rond 11 sept

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 10-06-2008 19:52:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:47:56 #186
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59285833
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit is dus wel een ding richting de NP-theorie. Want waarom een BTS als het toch maar halfbakken wordt ingevoerd. Toch?

Het is in ieder geval curieus dat het ding nooit in de buurt van Dulles is geweest.
Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:53:43 #187
52357 Lambiekje
pi_59286024
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Lambiekje, ga je nog op het kern/e-bom stukje hierboven reageren?
ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:54:36 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59286042
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat er een combi bom ontploft is ... e-bomb lijkt me duidelijk middels de gespotte EMP en al die raar uitgebrande autos en hudison Effecten.
En wat mag een combi bom dan wel niet zijn?
pi_59286446
Kom eens met iets concreets Lambiek.
Eerst is het nuke, dan e-bomb, nu weer iets anders??
Je hebt het over "gespotte EMP, raar uitgebrande autos en hudison Effecten" Bron?

En wth is een 'combi bomb'?

Edit:
Dit is nu precies de reden waarom de waarheid nooit achterhaald zal worden. Want de paar geloofwaardige theorieen die er zijn worden overspoelt door dit soort ongefundeerd geblaat...

[ Bericht 31% gewijzigd door Toryu op 10-06-2008 20:16:39 ]
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:30:43 #190
52357 Lambiekje
pi_59287032
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef Toryu het volgende:
Kom eens met iets concreets Lambiek.
Eerst is het nuke, dan e-bomb, nu weer iets anders??
Je hebt het over "gespotte EMP, raar uitgebrande autos en hudison Effecten" Bron?

En wth is een 'combi bomb'?

Edit:
Dit is nu precies de reden waarom de waarheid nooit achterhaald zal worden. Want de paar geloofwaardige theorieen die er zijn worden overspoelt door dit soort ongefundeerd geblaat...
combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.

ik heb sterk het gevoel dat mensen mijn aangedragen links nooit bekijken...gewoon topic doorbladeren en je vindt allerlei sites artikelen en filmpjes die ik geplaatst heb.

Wat is volgens jouw dan een geloofwaardige theorie ?
pi_59287899
Als het een e-bomb was, hoe kan het zijn dat niet alle camera's zijn uitgevallen?
Tijdens een impact viel bij 2 camera's wel even het beeld uit (wat verklaard wordt met dat er op dat moment wat gerommeld wordt met de beelden o.i.d.), maar hoe kan het zijn dat al die goedkope prutscamera'tjes van die toeristen daar het allemaal WEL bleven doen?
pi_59287998
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Tijdens een impact viel bij 2 camera's wel even het beeld uit (wat verklaard wordt met dat er op dat moment wat gerommeld wordt met de beelden o.i.d.), maar hoe kan het zijn dat al die goedkope prutscamera'tjes van die toeristen daar het allemaal WEL bleven doen?
Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
pi_59288095
Ik heb al genoeg links bekeken, waaronder een 70 min durende docu waar ik dan iets over post (zie pagina 3), en waar vervolgens niet meer op gereageerd wordt. In plaats daarvan wordt er doorgegegaan met het volgende hersenspinsel.

Mijn theorie:
Regering Bush was op de hoogte maar heeft niks gedaan om meer sympathie voor zijn oorlogsplannen te krijgen. Osama bestaat, net als de vliegtuigen en de kapers.
Hologrammen, projecteren, bommen, no planes etc. -> onzin
pi_59288511
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Bij een EMP valt volgens mij ook niet het beeld even uit, maar is de camera kaduuk.
Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.

Niet dus...
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:47:32 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_59295208
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

2 wtf's
Wtf heeft een EMP te maken met uitgebrande auto's?
Wtf is het 'hudison effect' ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59297297
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het varieert, het kan voor een kleine storing zorgen, of de printplaten doen smelten. Het schijnt af te hangen van de afstand tot de explosie, en of iets bijvoorbeeld gekoppeld is aan het stroomnet, die draden zouden dan als een soort van antenne fungeren. Maar dat is niet discriminatoir, het is alles of niks, en er zijn veel beelden die door diverse mensen gemaakt zijn, maar wel vanaf grofweg dezelfde plek, dus dat haalt die theorie al onderuit. Verder dicteert simpele natuurkunde dat om een groot gebied te kunnen bestrijken, de bom boven de zichtbare horizon ontploft had moeten worden, aangezien die elektromagnetische straling niet echt lekker door dingen heen gaat, en dit dus veel te onbetrouwbaar zou zijn geweest als men dit had gepland.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59302590
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al, maar ik ging er van uit dat Lambiekje daar wel aan gedacht zou hebben en dat ik me vast vergist zou hebben daarin.

Niet dus...
Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen zodra men weer over een nuke begint met als goed voorbeeld het filmpje van de franse broers in WTC1 op het moment dat WTC2 instort. Als er een (mini) nuke afgegaan zou zijn hadden ze nooit die opnames kunnen maken.

Maar omdat daardoor de nuke theorie in de prullenbak kan wordt dit tot aan de dag van vandaag genegeerd en blijft het nuke verhaal opduiken. Dat verwacht je niet van mensen die claimen opzoek te zijn naar de waarheid...
pi_59303203
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dat van de EMP loop ik volgens mij al een jaar te roepen.
En mijn vragen en antw zijn ook nog steeds dezelfde
[9/11] No Planes deel 5
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59304429
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

combi .. bedoel ik mee dat er verschillende bommen zijn gebruikt.

ik heb sterk het gevoel dat mensen mijn aangedragen links nooit bekijken...gewoon topic doorbladeren en je vindt allerlei sites artikelen en filmpjes die ik geplaatst heb.

Wat is volgens jouw dan een geloofwaardige theorie ?
Wilde gok, dat er in elke toren een klomp aluminium en plastic, tezamen frequent aangeduid als "verkeersvliegtuig" is gevlogen...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:01:29 #200
52357 Lambiekje
pi_59304512
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

2 wtf's
Wtf heeft een EMP te maken met uitgebrande auto's?
Wtf is het 'hudison effect' ?
kijk en hier val je door de mand dat je dus nooit en te nimmer mijn aangedragen bronnen,sites en en theorien van andere hebt bekeken. Hudison heb ik al verscheidene keren laten vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')