Dat is het niet. Het is begonnen in de verkeerde toren eerst op de verkeerde verdieping. De toren die het laatst geraakt is het kleinste vuurtje had van de 2e een het minst aantal corekolommen beschadigd.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom begonnen de torens dan op het inslagpunt in te storten? Waarom een micronuke en geen andere grote bom?
Tijd om wat bouwkunde kennis (statica etc.) te gaan vergaren Lambiekjequote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is begonnen in de verkeerde toren eerst op de verkeerde verdieping. De toren die het laatst geraakt is het kleinste vuurtje had van de 2e een het minst aantal corekolommen beschadigd.
Vergeet niet dat er boven de 2e toren veel meer gewicht op het zwakke punt leunde.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is begonnen in de verkeerde toren eerst op de verkeerde verdieping. De toren die het laatst geraakt is het kleinste vuurtje had van de 2e een het minst aantal corekolommen beschadigd.
jij bent gewoon een onbenul die doet of ie nergens iets van afweet en alleen maar loopt te trollen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een mininukeHoe erg moet je het contact met de realiteit kwijt zijn om dat serieus te nemen...
dan had de top er af moeten brokkelen en niet 110 verdiepingen constant gelijk op elke verdieping en dat voor de 2 torensquote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er boven de 2e toren veel meer gewicht op het zwakke punt leunde.
Ah nou komen we ergensquote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij bent gewoon een onbenul die doet of ie nergens iets van afweet en alleen maar loopt te trollen.
Jy weet dondersgoed dat USA dat soort wapentuig tot zijn beschikking heeft.
Look who's talking... Een nuke heeft toch wel wat karakteristieke kenmerken die ontbraken bij het instorten. Dan mag je best geloven dat 'ze' een mininuke toe hebben gepast. Dit heeft echter geen enkele connectie meer met de realiteit.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij bent gewoon een onbenul die doet of ie nergens iets van afweet en alleen maar loopt te trollen.
Jy weet dondersgoed dat USA dat soort wapentuig tot zijn beschikking heeft.
Zoals ik al schreef, tijd om eens een boek over bijv mechanica pen te slaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dan had de top er af moeten brokkelen en niet 110 verdiepingen constant gelijk op elke verdieping en dat voor de 2 torens
De instorting volgens de officiele manier is totale waanzin.
Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrijquote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef ToT het volgende:
Okee de antenne zakt als eerst naar beneden? So? Als er intern de structuur het helemaal begeeft dan lijkt me dat het zwaarste punt als eerste inzakt. Die antenne ziet er vrij zwaar uit. En daarbij blijdt het deel onder de instorting stabiel staat. Als je er een kernbom onder laat ontploffen, zal het wel heel anders gaan.
Dus?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is het hem nu juist ... pancake theorie wat het eerst naar buiten kwam alszijnde officiele theorie. wat dus de core met rust laat.
Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bovendien komt daar ook nog eens van allerlei nare straling bij vrij
Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.quote:
Ja, ze hebben eerst een omhulsel van lood om beide WTC torens gezetquote:Op zondag 8 juni 2008 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij de regering allang een middel tegen radioactiviteit heeft ontdekt en deze geheim houdt!
Zoiets bedoel ik jaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus had de stalen structuur moeten blijven staan nadat het beton ingestort was.
Tenzij het staal beschadigd is door de impact en zacht geworden is door het vuur natuurlijk!
Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat wil je hier mee ... ik heb nooit gezegd dat de torens fake zijn ingestoord. Ik geef alleen dat de torens niet extern zijn beschadigd middels vliegtuigen. De torens zijn door een interne micronuke to instorten gebracht.
De rook, verpulverde beton van de instorting is natuurlijk echt.
Ik snap je punt dus echt niet met deze way oversized foto niet....
En daarnaast waarom zou een z'n luchtfoto geen neprook kunnen bevatten.?
Deze foto plaatsen is echt onzinnig.
Omdat op 9/11 de wind anders stond:quote:Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Omdat er meerdere foto's van zijn van verschillende ruimtestation/camera/weet ik veel wattus. Bovendien, wie zegt dat dit rook (stof) is van de instorting en niet van de brand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |