Ik moest huilen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://taal.web-log.nl/ta(...)na_aanleiding_v.html
Check die eerste reactie.
Zat van het leven. Zie je wel? Perfect normaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Frollo het volgende:
Van Dale:
[..]
Vooral dat onderste voorbeeld is interessant: het lijkt erop dat het vroeger samenging met de tweede naamval.
Dat is exact de juiste frase om Danny's houding in dat topic te beschrijvenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef Danny het volgende:
ik zie alweer dat ik een links wespennest heb gestoord
Juist.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit topic gaat over originele fouten. Veelvoorkomende fouten worden doorgaans niet gemarkeerd. Dat wil niet zeggen dat de gebruiker in kwestie ze niet gezien heeft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit ook een keer voor een inbraak op het bureau gezeten (niet als verdachte, maar als getuige). Ik moest toen vertellen wat ik de avond van de inbraak met de verachte had gedaan. De politie wilde me eigenlijk niet echt geloven toen ik zei dat we mee hadden gezongen met "Nederland Zingt" van de EOEn dat was niet gelogen
Hij heeft geen gat, maar een mond in zijn hand, dus hij kan die hand niet bijten, nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je bijt natuurlijk nooit de hand die je voed
Een mond in zijn hand? Ja, 'je' kun je opvatten als 'jij' of 'jou', maar het is niet fout om 'je' te gebruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij heeft geen gat, maar een mond in zijn hand, dus hij kan die hand niet bijten, nee.
Logisch.
Als er 'jou' wordt bedoeld ontbreekt er echter wel een 't' in 'voedt'.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mond in zijn hand? Ja, 'je' kun je opvatten als 'jij' of 'jou', maar het is niet fout om 'je' te gebruiken.
Ook als er 'jij' wordt bedoeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Als er 'jou' wordt bedoeld ontbreekt er echter wel een 't' in 'voedt'.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spreek is even Nederlands stelletje idioten, dit is nog altijd fok.NL hoor.
quote:
Wat aardig dat hij zijn overwinning van de hand doetquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:06 schreef mighty_myte het volgende:
goeie solicitatie-post!
mijn zege heb je!
Kansspel belasting?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef Nobu het volgende:
Dat is nogal logisch: die lampen branden om kansenjongeren af te schrikken. Die hebben namelijk net van jouw accijns een mooie betonschaar gekocht.
Waarom zou je überhaupt vanaf de wc of douche naar huis willen schrijven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:30 schreef peterfan het volgende:
- campings zijn op PP gewoon ruk. Douches en wc's zijn te goor om naar huis te schrijven en altijd te weinig.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:28 schreef Woep het volgende:
Volgens mij heb ik het hier zelf ook groot n deels verkeerd begrepen en dat het puur alleen gaat om het starten van een nieuw bedrijf binnen die straal van 50km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |