ik heb niet eens een mobiele telefoon.........quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef hoppla het volgende:
Jij haalt zeker ook de adapter van je mobiele telefoon uit het stopcontact als je hem niet gebruikt?
NOT
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
Ja hoi, net als of de prijs voor die winkels niet omhoog gaat. Die betalen ook gewoon meer hoor.
Ja hoiquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
Ja hoi, net als of de prijs voor die winkels niet omhoog gaat. Die betalen ook gewoon meer hoor.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb niet eens een mobiele telefoon.........
Heb ik dat ooit gezegd dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ow ik wist niet dat het verplicht was ....
Het is je nieuwe missiequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja hoi
dat snap ik ook wel
Maar als de lampen niet de hele nacht branden dan word er ook minder verbruikt....
Hip!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef PeZu het volgende:
ik ben mijn eigen kernreactor al aan het bouwen
moet iets anders voor te verzinnen zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is je nieuwe missieGa ze overal er uit draaien
En dan zeker wel links stemmen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
moet iets anders voor te verzinnen zijn...
ik wil nl niet betalen voor wat een ander doet zeg maar
Ja maar we leven in een verzorgingsstaat dus je betaalt dus wel voor wat een ander doet. En daarom zou het misschien ook nuttig zijn om te gaan stemmen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik stem niet
ik laat het ze zelf uitvechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |