Na Pinkpop kun je het nog prima vergelijken. Sterker nog, als ze beide geweest zijn, dan kun je ze écht goed vergelijken. En zeker als je beide festivals meerdere keren bezocht hebt, kun je een prima vergelijking maken. En of mensen er iets aan hebben, dat is aan hen. Ik vind het wel leuk om te lezen, ik ken Pinkpop niet goed, maar hoor vaker dat mensen Lowlands beter/leuker/gezelliger vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik dacht: Goed topic, een vergelijking tussen pukkelpop en lowlands, maar helaas...
Vergelijkingen tussen pinkpop en lowlands heb je nu toch niets meer aan, want pinkpop is al geweest
Het is geen discussie, maar een vergelijking!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef ioko het volgende:
Ik vind het een nutteloze discussie, die toch nergens op uitkomt.
Precies. Als je alles afdoet met 'het is een kwestie van smaak, dus je hoeft het er niet over te hebben' dan kun je het hele forum wel opdoeken..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het is geen discussie, maar een vergelijking!
Lowlands en pukkelpop vergelijken heeft wel zin, die hebben namelijk twee dagen overlap, dus kan je niet naar allebeiquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom zou je het willen vergelijken? wat heb je aan al die meningen uberhaupt? Ik verdenk sommige mensen er van om op feestjes te kunnen zeggen dat ze iets ruk vinden en dat zeggen omdat ze denken dat ze het wel goed onderbouwd hebben. Tegen die mensen zeg ik: HAHAHAHAHA
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:33 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Lowlands ben ik geweest, pinkpop niet. Lowlands is beter omdat:
- Minder brabos en limbos.
mag ik je aanrakenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Verwende kinderen zijn jullie. Ik ben overlever van Dynamo 99. Mensen die daar niet bij zijn geweest en die zeiken over hoe Pinkpop is, die lach ik hard in hun gezicht uit
En dat is ook wel een heel prettig ideequote:Op zondag 8 juni 2008 10:33 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Lowlands ben ik geweest, pinkpop niet. Lowlands is beter omdat:
- Minder brabos en limbos.
- Lowlands heeft nachtprogramma
- Lowlands heeft alle podia in tenten
Even een serieuze vraag. Als je je aan zoveel dingen ergert hoe kun je dan nog een leuke tijd hebben? Je weet dat het zo werkt, en dat het niet te veranderen is.quote:
och, ik heb het al lang geaccepteerd. zelfs zo'n pruts-organisatie krijgt het niet voor elkaar om het plezier dat ik heb als ik vooraan sta bij rage against the machine te vergallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag. Als je je aan zoveel dingen ergert hoe kun je dan nog een leuke tijd hebben? Je weet dat het zo werkt, en dat het niet te veranderen is.
Vertelquote:Op zondag 8 juni 2008 16:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Verwende kinderen zijn jullie. Ik ben overlever van Dynamo 99.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |