quote:
quote:
Spreek is even Nederlands stelletje idioten, dit is nog altijd fok.NL hoor.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spreek is even Nederlands stelletje idioten, dit is nog altijd fok.NL hoor.
Jij komt voor het eerst op FOK! zeker? Ik heb die icon al 3 jaar ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef trancethrust het volgende:
who gives a FUCK
Reageer je zo bij alle KLB topics?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
Get over it.
Nee man, best relaxe muziek.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:29 schreef SpookY22 het volgende:
Zal wel aan Erick E hebben gelegen, gegarandeerd dat ze zoeen feest stoppen
kloptquote:
Wat bedoel jij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
Kwam Erick E ook aan?
Klopt +1quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat die politie daar stond was niet echt een klacht.quote:
ik heb toch betaald voor tot 5.30?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef hoppla het volgende:
Alsof 4 uur zo'n schandalige tijd is als je daar rond 12 uur bent
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zei niet dat je perfect 'ABN' hoeft te spreken, van mij mag je best een beetje spelen met de Nederlandse taal maar houd het Nederlandsch alstublieftquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Niet eens zo'n heel gek idee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:37 schreef GieJay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Open er een topic over..
ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:38 schreef Wexs het volgende:
Wie gaat er dan ook naar een gala?
kloptquote:
vind ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een pussies, een feest aflasten na een gevecht. Als ze dat overal zouden doen kunnen alle kroegen net zo goed direct al om 10 uur dicht gaan.
vwo bedoel je? maar er waren ook vmbo'ers natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
je maakt wat mee op t vmbo
neuhquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
oeh, dan trapte iedereen er in, want er bleef niemand meer overquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Het is een complot. Ze wilden jou weg hebben om nog anderhalf uur WEL een leuk feest te hebben.
ik heb nog geen topic gezien hierover?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:52 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je perfect 'ABN' hoeft te spreken, van mij mag je best een beetje spelen met de Nederlandse taal maar houd het Nederlandsch alstublieft.
[..]
Niet eens zo'n heel gek idee.![]()
ja is wel lachen hoorquote:
ja leuk toch, als je een reactie op je berichtje krijgtquote:
achja, het meerendeel doet dat niet hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Heel sociaal ja, een barman op zijn bek slaan.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:51 schreef Gluckskafer het volgende:
TS baalt dat hij eindelijk de kans had om meisjes te versieren voor het eerst dronken was, maar dat hij nu 1.5 uur minder tijd had
Dat topic is meer een mislukte lemming, edoch vond ik de eerste van hem wel leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:42 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
vriendje van Mr,Carter?
Gala'squote:
"Spreek is" is geen Nederlands. Zit je op het VMBO?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom klik je dan uberhaupt op de link naar dit topic?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef trancethrust het volgende:
who gives a FUCK
\quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:28 schreef fathank het volgende:
Gala's zijn voor mongolen die graag in apenpakkies lopen. Houseparty's zijn veel beter.
Tenzij je zegt:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
"Spreek is" is geen Nederlands. Zit je op het VMBO?
als ik geen tijd over heb zou ik uberhaupt neit gaan fokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef kthxbye het volgende:
heb je tijd over ofzo, dat je iedereen apart gaat quoten
emo for u:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
als ik geen tijd over heb zou ik uberhaupt neit gaan fokken
gay, dit is geen lemmingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef snorfiets het volgende:
kutlemming
Het probleem is dat deze mensen dat wel kunnen (misschien wel beter dan ik, want zoals je ziet gooi ik er zomaar zonder dat ik het doorhebt gewoon even spreektaal er doorheen) maar gewoon onze taal in de prullenbak gooien voor dat stomme Engels. Van de eerste 5 reacties zijn er 3 in het Engels. Al zou ik de hele tijd tegen die lelijke taal aan willen kijken dan ga ik wel op een Engelstalige webstek zittenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tenzij je zegt:
Als ik spreek, is iedereen stil.
Maar inderdaad, commentaar leveren op mensen die geen Nederlands kunnen en dan in plaats van 'eens', 'is' schrijven is om te janken.
Best toffe DJ hoor! (imo)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat ze Erick E de tanden uit de murf geslagen hebben
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:15 schreef snorfiets het volgende:
HAHA vanavond treed de_boswachter op hier. Als er veel leuke dames op af komen vind ik het leuke muziek!
En als er weinig leuke meisjes komen is erik een eikel
woon jij in Oude Wetering ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:15 schreef snorfiets het volgende:
HAHA vanavond treed erick e op hier. Als er veel leuke dames op af komen vind ik het leuke muziek!
En als er weinig leuke meisjes komen is erik een eikel
webstekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:47 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze mensen dat wel kunnen (misschien wel beter dan ik, want zoals je ziet gooi ik er zomaar zonder dat ik het doorhebt gewoon even spreektaal er doorheen) maar gewoon onze taal in de prullenbak gooien voor dat stomme Engels. Van de eerste 5 reacties zijn er 3 in het Engels. Al zou ik de hele tijd tegen die lelijke taal aan willen kijken dan ga ik wel op een Engelstalige webstek zitten.
Nee, ernaast. In de veen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef snorfiets het volgende:
zal ff kijken of erik e een blauw oog heb zo.
anders dan is het verhaal van de topicstarter misschien nog waar ook.
x
jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:37 schreef Burdie het volgende:
Een galafeest met Erik E?
jij hebt een goed geheugen zeg!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:45 schreef snorfiets het volgende:
haha ik heb hem gister niet gezien.
was wel goeie muziek maar voor de rest weet ik het niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |