quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:54 schreef TheArt het volgende:
Één ding is wel zeker. Nu wist ik dat bij de plaatsing van de qualifiers ook al; Nadal is nog lang niet van Belucci af.
Geniale emoticon!quote:
Dat is voor Nadal easy.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neuh, eerste set beetje lastig, 7-5 ofzo, daarna vewacht ik geen probelmen meer inderdaad.
Wie weet duidelijkheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef liveodds het volgende:
ja wie weet duidelijkheid? morge pas weer tennis?
Jongens, wel gezellig tegen elkaar blijven doen hea.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:26 schreef liveodds het volgende:
dat is gewoon een nederlandse zin hoor aapie
Alleen nu nog niet.quote:8.50 pm: The schedule for tomorrow isn’t up yet but I’ll stay here until it is and then post it for you – how’s that for devotion to duty eh?
1 game of zo, ja dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef hayrabet het volgende:
is nadal begonnen?
Ja, hij is vandaag begonnen. Maar ze hebben mar twee games gespeeld. Het staat 1-1, geen breaks nog en Nadal moet serveren.quote:
Gewoon een beetje rustig inspelen. Het lijkt dan vaak na een paar games alsof de tegenstander best aardig mee kan komen, maar dat komt puur omdat Nadal (doen Djokovic en Federer ook vaker trouwens) nog niet voluit speelt en de ballen nog niet de snelheid en plaatsing meegeeft die hij kan geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is voor Nadal easy.
Je ziet het toch wel vaak bij hem. De eerste set gaat wat lastig, en daarna appeltje eitje.
Lijkt wel of hij uittest wat de benodigde inzet is voor de tegenstander van de dag.
Ik dacht even dat je Bellucci een kneus eerste klas vond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
De Order of Play is uit: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule9.html.
Weer een damespartij voor Nadal.![]()
Ziet er inderdaad goed uit. Nu maar hopen dat het ook de hele dag zo blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er iig beter uit dan gister.
edit - deze is wat duidelijker:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik zag de semantische meerduidigheid van wat ik schreef later ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Bellucci een kneus eerste klas vond.
Geen idee. Er zit wel een redelijke tribune naast de baan. Daar zou je het meestal wel uit af kunnen leiden, maar daar durf ik nu nog niet aan. Bij Wimbledon weet ik het wel, maar hier valt het ook nergens te vinden. We moeten even wachten op de uitzending van de NOS, peins ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef TornadoDK het volgende:
Michaella Krajicek speelt om 11:00 uur op baan 8. Is dat een TV baan of niet?
Dat doen ze wel vaker. Ik vind dat vreemd. Lijkt me extra onrustig voor de spelers die hun partij hebben moeten afbreken. Misschien is de reden dat ze zo nog langer kunnen rusten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wordt ervoor gekozen om met een nieuwe partij te starten, en pas daarna de partijen van gister af te maken? Daar zit ongetwijfeld een reden achter.
Let's Hope So!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:43 schreef TheArt het volgende:
Gaan we over 15 minuten eindelijk weer een droge dag vol met tennis zien?
De afgebroken partijen gaan als laatste van de baan bedenk ik me nu, zal wel met een minimum aantal uren rust te maken hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:08 schreef -0- het volgende:
Inderdaad vreemd dat onderbroken partijen vaak pas op het eind afgemaakt worden.
Hup Huta !!quote:
Wie is dat ?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie is dat ?
Pukkert, tijgerpakjes kunnen niet op dit tijdstip, vandaar geen beeld !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tv, streams kan je ook in de OP vinden evtquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef Quoi het volgende:
nogmaals: waar kijken jullie (op de PC)? of kijken jullie op een TV?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
zucht !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hup Hewitt !
Mattek doet het prima btw.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Darcis - Ferrerquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:25 schreef -0- het volgende:
Wat een hoogstaande partij weer op Ned 1.![]()
Is de belg beter of ook deze?
Thanxquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef Girliegirl het volgende:
Heb dit antwoord op de vraag waarom afgebroken wedstrijden niet als eerste beginnen ergens gelezen:
Why don’t matches carried over from the previous night start first, I’ve been asked below. That way the players have an idea of what time to try to prepare for. A carried-over match could last five minutes or a few hours, meaning whoever’s up after them has to be ready to play almost from start of play onwards. At least this way then can try to calculate and it saves them hanging around too much. Ame has finally got into her stride and is curling over a few good forehand winners. Here she comes now, serving for the first set
Maar de mensen die na de af te maken partij moeten spelen hebben dit probleem wel weer..klopt dus niet echt in mijn ogen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef Girliegirl het volgende:
Heb dit antwoord op de vraag waarom afgebroken wedstrijden niet als eerste beginnen ergens gelezen:
Why don’t matches carried over from the previous night start first, I’ve been asked below. That way the players have an idea of what time to try to prepare for. A carried-over match could last five minutes or a few hours, meaning whoever’s up after them has to be ready to play almost from start of play onwards. At least this way then can try to calculate and it saves them hanging around too much. Ame has finally got into her stride and is curling over a few good forehand winners. Here she comes now, serving for the first set
Had je iets anders verwacht dan van Misa op dit moment. Ze kan op dit moment niet eens van de nummer 1000 van de wereld winnen, zo lijkt het.quote:
Gelukkig hebben we Wassen nogquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:45 schreef Eppie_NL het volgende:
De enige 3 Nederlanders in het toernooi gaan er vandaag dus eruit.
Kan me hier helemaal in vinden. Snap ook niet dat ze dit nu blijft doen. Op deze manier blijft ze in die negatieve spiraal hangen. Wat zonde is, want ze kan op zich gewoon goed tennissen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan van Misa op dit moment. Ze kan op dit moment niet eens van de nummer 1000 van de wereld winnen, zo lijkt het.
Daarom blijf ik erbij dat dit totaal geen zin heeft. Ze had zich gewoon af moeten melden en meteen met die nieuwe trainer aan de slag moeten gaan. Elke verliespartij komt weer hard aan en zeker van de nummer 300 zoveel van de wereld. En met deze vorm is dat niet uitgesloten, dus een onverstandige beslissing.
Niks!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Mattek ligt op koers, weet iemand wat ze aan heeft?
Probeer eens rechts te klikken in het beeld van de player en dan 'options' te kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef kevin_ het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen beeld heb op player.eurosport.com? Het beeld blijft zwart, maar ik heb wel geluid?
En helaas heb je gelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt vast direct teruggebroken. Dat is wel meer het geval bij Misa.
Ik zie helemaal nergens options staan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:56 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer eens rechts te klikken in het beeld van de player en dan 'options' te kiezen.
Dan 'performance' en bij 'advanced' de videoversnelling lager te zetten.
Misschien dat dat helpt...
1. Probeer eens je Overlays in mediaplayer te veranderen ( opties, prestaties, geavanceerd)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie helemaal nergens options staan?
Nog niet, voordeel Huta!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef TheArt het volgende:
Ook Huta wordt dus zo lijkt het direct weer teruggebroken. Wat is dat met die Nederlanders.
WMP stond op High Quality i.p.v. Overlays. Thanks!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Probeer eens je Overlays in mediaplayer te veranderen ( opties, prestaties, geavanceerd)
2. Log uit en ga opnieuw naar de (test) site ( voor dat je member bent) en check daar wat er mis gaat !
3. Stuur ze een mailtje
YWquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
WMP stond op High Quality i.p.v. Overlays. Thanks!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Daniel heeft geen schijn van kans, Ferrero speelt maar op 50% van z'n kunnen nu, dan zet ik nog royaal in.
Hoe kom je d'r op.quote:
Misschien wil je volgende jaar geen druk hebben. Dat lukt aardig, want als dit zo doorgaat, heeft ze volgend jaar nul punten te verdedigen.quote:
Dan heeft ze wel geen ranking meer en moet ze dus van voor af aan beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien wil je volgende jaar geen druk hebben. Dat lukt aardig, want als dit zo doorgaat, heeft ze volgend jaar nul punten te verdedigen.
Tot volgend jaar.quote:
Ja, da's het nadeel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel geen ranking meer en moet ze dus van voor af aan beginnen
Dus ik denk van rond 1200 uur begint Nadal wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:31 schreef TheArt het volgende:
Rodina pakt de tweede set
Wat een drama zeg Sharapova
Wat zou de laagst geklasseerde man op de wereld zijn die van haar wint? Of zit je dan op recreantenniveau.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:32 schreef Fukjoeman het volgende:
24 UO in 9 games. En dat is dan de nr1 vd wereld
Pap is juist haar enige steun en toeverlaat dit toernooi, verder is er niemand mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:32 schreef erkel het volgende:
Mist ze haar papa te erg ofzo? Want dit is wel erg dramatisch.
Ok. Petr is er nu wel bij, maar de schade is al aangericht.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:35 schreef NY_Giant het volgende:
God doet wel wat hij moet doen en staat op het Baden Open tegen Cruciat met 4-2 voor!
http://www.badenopen.de/cms/iwebs/default.aspx?mmid=3723&smid=22695
Menna, Davai, Vamos !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:26 schreef XL het volgende:
kleinzusje - Murray, Nieminen, Andreev, Ferrero
Oh noesquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrero geeft OP!!!
Dat staat er ook onderquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pap is juist haar enige steun en toeverlaat dit toernooi, verder is er niemand mee.
ik had eigenlijk calleri, maar die had ik veranderd omdat die iets te labiel isquote:
Ambro ook !quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef RayMania het volgende:
Ah, verdorie. Vaduz uit de tennisgame!
Geen van beide durven ze echt hoeken te maken nee. Zal wel met de wind te maken hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Waarom lijkt het altijd alsof die tennissters naar elkaar toespelen?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Waarom lijkt het altijd alsof die tennissters naar elkaar toespelen?
Kansloos die Nederlanders.quote:
Wat betekent dat?quote:Oh noes![]()
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terugquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kansloos die Nederlanders.![]()
[..]
Wat betekent dat?
Ik weet tegenwoordig nooit meer of jij iets serieus bedoelt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terug
Zucht...Noes, dat was me er één.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terug
Gewoon de game voor Moskouquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef TheArt het volgende:
Hier komt de break voor Sharapova. Dat voel je helaas aankomen.
Dat klopt volgens mij letterlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Oeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww,
ieeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww, aaaaaaaaaarhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Come on, kan Safin gaan beukenquote:
Niet om tegenaan te gluren.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef hoM3r het volgende:
Nou, dat waren 2 fantastische dagen in de pleurispleut van Roland Garros. Het tennis wat ik nog kon zien was heel leuk, maar moet maar een keer terug als de zon schijnt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef hoM3r het volgende:
Nou, dat waren 2 fantastische dagen in de pleurispleut van Roland Garros. Het tennis wat ik nog kon zien was heel leuk, maar moet maar een keer terug als de zon schijnt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een mooie dag om het schema weer redelijk recht te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |