Niks!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Mattek ligt op koers, weet iemand wat ze aan heeft?
Probeer eens rechts te klikken in het beeld van de player en dan 'options' te kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef kevin_ het volgende:
Iemand enig idee waarom ik geen beeld heb op player.eurosport.com? Het beeld blijft zwart, maar ik heb wel geluid?
En helaas heb je gelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt vast direct teruggebroken. Dat is wel meer het geval bij Misa.
Ik zie helemaal nergens options staan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:56 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer eens rechts te klikken in het beeld van de player en dan 'options' te kiezen.
Dan 'performance' en bij 'advanced' de videoversnelling lager te zetten.
Misschien dat dat helpt...
1. Probeer eens je Overlays in mediaplayer te veranderen ( opties, prestaties, geavanceerd)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie helemaal nergens options staan?
Nog niet, voordeel Huta!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef TheArt het volgende:
Ook Huta wordt dus zo lijkt het direct weer teruggebroken. Wat is dat met die Nederlanders.
WMP stond op High Quality i.p.v. Overlays. Thanks!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Probeer eens je Overlays in mediaplayer te veranderen ( opties, prestaties, geavanceerd)
2. Log uit en ga opnieuw naar de (test) site ( voor dat je member bent) en check daar wat er mis gaat !
3. Stuur ze een mailtje
YWquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
WMP stond op High Quality i.p.v. Overlays. Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |