Dat staat er ook onderquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pap is juist haar enige steun en toeverlaat dit toernooi, verder is er niemand mee.
ik had eigenlijk calleri, maar die had ik veranderd omdat die iets te labiel isquote:
Ambro ook !quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef RayMania het volgende:
Ah, verdorie. Vaduz uit de tennisgame!
Geen van beide durven ze echt hoeken te maken nee. Zal wel met de wind te maken hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Waarom lijkt het altijd alsof die tennissters naar elkaar toespelen?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Waarom lijkt het altijd alsof die tennissters naar elkaar toespelen?
Kansloos die Nederlanders.quote:
Wat betekent dat?quote:Oh noes![]()
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terugquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kansloos die Nederlanders.![]()
[..]
Wat betekent dat?
Ik weet tegenwoordig nooit meer of jij iets serieus bedoelt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terug
Zucht...Noes, dat was me er één.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noes is een voormalig forummember die hier altijd zat..soms denken we daar even aan terug
Gewoon de game voor Moskouquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef TheArt het volgende:
Hier komt de break voor Sharapova. Dat voel je helaas aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |