Gewoon een beetje rustig inspelen. Het lijkt dan vaak na een paar games alsof de tegenstander best aardig mee kan komen, maar dat komt puur omdat Nadal (doen Djokovic en Federer ook vaker trouwens) nog niet voluit speelt en de ballen nog niet de snelheid en plaatsing meegeeft die hij kan geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is voor Nadal easy.
Je ziet het toch wel vaak bij hem. De eerste set gaat wat lastig, en daarna appeltje eitje.
Lijkt wel of hij uittest wat de benodigde inzet is voor de tegenstander van de dag.
Ik dacht even dat je Bellucci een kneus eerste klas vond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
De Order of Play is uit: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule9.html.
Weer een damespartij voor Nadal.![]()
Ziet er inderdaad goed uit. Nu maar hopen dat het ook de hele dag zo blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er iig beter uit dan gister.
edit - deze is wat duidelijker:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik zag de semantische meerduidigheid van wat ik schreef later ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Bellucci een kneus eerste klas vond.
Geen idee. Er zit wel een redelijke tribune naast de baan. Daar zou je het meestal wel uit af kunnen leiden, maar daar durf ik nu nog niet aan. Bij Wimbledon weet ik het wel, maar hier valt het ook nergens te vinden. We moeten even wachten op de uitzending van de NOS, peins ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef TornadoDK het volgende:
Michaella Krajicek speelt om 11:00 uur op baan 8. Is dat een TV baan of niet?
Dat doen ze wel vaker. Ik vind dat vreemd. Lijkt me extra onrustig voor de spelers die hun partij hebben moeten afbreken. Misschien is de reden dat ze zo nog langer kunnen rusten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wordt ervoor gekozen om met een nieuwe partij te starten, en pas daarna de partijen van gister af te maken? Daar zit ongetwijfeld een reden achter.
Let's Hope So!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:43 schreef TheArt het volgende:
Gaan we over 15 minuten eindelijk weer een droge dag vol met tennis zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |