Santoro als hij wel speelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jojomen4 het volgende:Volgens mij is Raymania vergeten te posten voor dag 3. Ik zie hem iig niet staan.
Heb ik nou voor dag 3 Safin of Santoro? Ik had Santoro genomen en Safin als reserve, uiteindelijk heeft Santoro niet gespeeld, en is Safin bezig. Iemand?
Voor dag 4 neem ik Ferrero.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef jojomen4 het volgende:Volgens mij is Raymania vergeten te posten voor dag 3. Ik zie hem iig niet staan.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef RayMania het volgende:
Dag 3: Youzhny.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, ik zie dat Santoro zwaar de underdog is tegen die nieuwe speler.Ik dacht dat die tegen Mayer moest. Kan ik hem nu nog omruilen of niet?
Ik vind het wel leuk zo, lekkere puinhoop en XL zoekt het maar uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk wordt er morgen de hele dag getennist, dan wordt dit spel ook weer overzichtelijk
??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Scheids, kan ik me stand in dan gebruiken: Safin? Als ik verplicht Santoro moet nemen ben ik genaaid.
Safin is al begonnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Scheids, kan ik me stand in dan gebruiken: Safin? Als ik verplicht Santoro moet nemen ben ik genaaid.
Santoro tegen Mayer ja, niet tegen Korolev. Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.
Het lijkt me niet dat je die kan veranderen.. Je hebt voor Santoro gekozen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Santoro tegen Mayer ja, niet tegen Korolev. Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.
De OOP voor die dag was al anderhalf uur bekend toen jij koos voor Santoro.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Santoro tegen Mayer ja, niet tegen Korolev. Odd van Santoro was 1.5 en is nu 2.5. Geen schijn van kans heb ik nu.
quote:The_General - Murray, Verdasco, Benneteau
erkel - Acasuso, Granollers, Horna, Karlovic
Federer-fan - Mathieu, Berdych, Safin
XL - Acacuso, Llodra, Safin, Junqueira
quote:
Doe maar Sjeng SCHalkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef dndiek het volgende:
Uit welke spelers moet ik voor morgen kiezen?
Ik ben het overzicht een beetje kwijt
Toen jij postte stond er al de order of play, ook in dit topic en daarin stond duidelijk dat hij tegen Korolev moest.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ow, ik zie dat Santoro zwaar de underdog is tegen die nieuwe speler.Ik dacht dat die tegen Mayer moest. Kan ik hem nu nog omruilen of niet?
Maar bijvoorbeeld Hewitt - Mahut is toch een dag 3 keuze? Niet voor dag 4 dan? Of ben ik nou zelf in de warquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
OOP Dag 4:
Gael Monfils (FRA) v. Arnaud Clement (FRA)
Gilles Simon (FRA) v. Radek Stepanek (CZE)[21]
Oscar Hernandez (ESP) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Lleyton Hewitt (AUS)[25] v. Nicolas Mahut (FRA)
Miguel Angel Lopez Jaen (ESP) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Michael Llodra (FRA) v. Tomas Berdych (CZE)[11]
Fabrice Santoro (FRA) v. Evgeny Korolev (RUS)
Jose Acasuso (ARG) v. Andy Murray (GBR)[10]
Diego Junqueira (ARG) v. Adrian Mannarino (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Marcel Granollers (ESP)
Juan Carlos Ferrero (ESP)[23] v. Marcos Daniel (BRA)
Steve Darcis (BEL) v. David Ferrer (ESP)[5]
Scoville Jenkins (USA) v. Luis Horna (PER)
Donald Young (USA) v. Robby Ginepri (USA)
Jurgen Melzer (AUT) v. Peter Luczak (AUS)
Simone Bolelli (ITA) v. Juan Martin Del Potro (ARG)
Jesse Huta Galung (NED) v. Jiri Vanek (CZE)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Sebastian Decoud (ARG)
Ivo Karlovic (CRO)[20] v. Alejandro Falla (COL)
Wayne Odesnik (USA) v. Hyung-Taik Lee (KOR)
Agustin Calleri (ARG) v. Mardy Fish (USA)
Igor Andreev (RUS)[27] v. Potito Starace (ITA)
Eric Prodon (FRA) v. Ivan Ljubicic (CRO)[28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |