Aaaaightquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gisteren even gekeken waar die gevechtsheli's staan... kan ik tenminste nog knallen als jij "vliegt"
jawel joh, ook jij kan positief zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop hetZij zegt van wel, maar ik zie het niet zo positief in als dat zij doet. Het was in ieder geval fijn om te horen ja dat het goed met haar ging. Daar maakte ik mij al ontzettend druk om
Dat is het sowiesoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed om te horen dude!
Hoop dat vrijdag alles weer koek en GTA is!
Hahaha jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!
Inderdaad, ik heb je zelfs nog een tijd ondersteboven zien rijden... wel nadat ik er af was gevallen![]()
Ik had soms wel wat last van lag trouwens, was niet heel erg... maar vooral tijdens het rijden.
Haha ja dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel joh, ook jij kan positief zijn!
Dude! Mogguhquote:
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellenquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellen![]()
http://global.yesasia.com(...)rsion-all/did-11205/
ps. heb je nog blauwe plekken van het crashen van gisteren ?
Succes draakjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben naar hetw erk, ben weer niet op eigen locatie dus zal hier niet echt verschijnen! werk ze allemaal
Jep, had gewoon weer eens wat te doenquote:
Ben je mooi klaar mee, pfff wat een figuur zegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, had gewoon weer eens wat te doen
Had mijn kut collega nog alles klaar staan... sukkel... moest ik alsnog haasten... en dat in de vroege ochtend!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
ik heb een M getypt ipv een N
zo heb ik het in ieder geval even zelf verteld en gezien....
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:33 door BrandX:
Topictitel: "Geem Reet Te Doen Op Je Werk # 220" -> "Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 220"
Goede morgen Brand! Das een tijdje geleden dat we je hier hebben gezien, alles goed?quote:
er zijn leukere dingenquote:
Ik ook van jouquote:
quote:
a. je werkt/woont in de stad of dichtbij stationquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 10minuten yay
en dan lekker naar huis met het geweldige openbaar vervoer :
je weet maar nooit met sommige mensenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda, succes met werken
@Tripack, je zou zeggen dat ze rekening houden met de stakingen he?
Hoplakee meteen meer gaan werkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef lynda het volgende:
Zoooo![]()
Ik gister nog klagen tegen me baas dat ik +/- 15 uur minder gewerkt heb deze maand.. Nu gelijk 8 uur erbij deze weekAlleen beetje minder dat ik die uren (overwerk) volgende maand pas uitbetaald krijg
Daar heb je ook gelijk inquote:
quote:
Hi peeps!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Brand! Das een tijdje geleden dat we je hier hebben gezien, alles goed?
Alles goed gegaan?quote:
vind nog steeds onzin dat ik daar heen moet, kan bijna allemaal telefonischquote:
Hmm zuur zeg, schiet niet echt op zo... en ga je het bedachte systeem ook hanteren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind nog steeds onzin dat ik daar heen moet, kan bijna allemaal telefonisch
niet echt bepaald meer werk van gekregen da's minder
wel een beter systeem om in te werken samen bedacht
ja dat wel, maakt het alleen allemaal nog makkelijker dus eerder klaar met werkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur zeg, schiet niet echt op zo... en ga je het bedachte systeem ook hanteren?
Maar kan je haar dat niet duidelijk maken dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat wel, maakt het alleen allemaal nog makkelijker dus eerder klaar met werk
maar die mevr snapt het gewoon niet en zit nu zelf in de verkeerde documenten te werken
waardoor de documenten nu dus niet kloppen
bovendien behoort zij daar niet in te werken maar goed
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar kan je haar dat niet duidelijk maken dan?
Hopelijk gaat het dan snel de juiste kant op qua werkprocessen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
hoe lang moet ik denken aan een paar maanden?
klinkt erg leuk!
ik ga tussen 14 en 18 juni en eind september naar Molveno, ligt midden in de Dolomieten.quote:
waar ben je mee bezig, draculettetje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deed
en op zich kan zij er ook weinig aan doen, blijft ook moeilijk iemand die meer uur dan jijzelf werkt aan sturen
hopelijk met de nieuwe leidinggevende betere werkafspraken maken
Dat hoop ik dan maar ook voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deed
en op zich kan zij er ook weinig aan doen, blijft ook moeilijk iemand die meer uur dan jijzelf werkt aan sturen
hopelijk met de nieuwe leidinggevende betere werkafspraken maken
Ik heb nog veel minder zinquote:
Uiteraard!! Daarom ga ik nu al sportenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
dames, gaan we nog GTA spelen vanavond trouwens?
Toppie! Nu al zin in!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard!! Daarom ga ik nu al sportenSpreek je vanavond
glijk een headshot gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Nu al zin in!
Mijn kut collega wil ook meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door tripack op 27-05-2008 16:40:52 ]Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Zou zo in Moulin Rouge kunnen, geweldige filmquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Seventees het volgende:
L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can
Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you
Mooi
Aaaight :pquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Nu al zin in!
Mijn kut collega wil ook meedoen
Inderdaad, hoe laat wil je gaan gamen trouwens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight :p
Enne... opbokken met die knakker![]()
Dus we kunnen spelen als ik terug ben van vakantie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
Donders!! Ehr ik ga nu weer eerst is proberen mijn bluetooth headset aan de gang te krijgen
haha ja iddquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Waar blijft WL nou weer? Die zit vast al de hele dag te spelen
Je kan hem ook gewoon naar blauwtand dingen laten zoeken, vind hij niets dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef Bellerophon het volgende:
Ja WL zit al te spelen
Echt raar man, hij moet het gewoon doen maar ik kan hem maar niet vinden met de PS3?
Schiet al aardig op ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja iddben bij mn 2e safehouse
Mijn headset gaat automatisch in "pairing" mode, maar de PS3 vindt hem niet nee, echt raar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon naar blauwtand dingen laten zoeken, vind hij niets dan?
Als je dat ding aan je pc hangt, doet hij het dan wel?
Ben zeker weer alleen met een headset, laat dan maar zitten .. * Dr.Droxz pleurt headset aan de kant...quote:
En ofquote:
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zatquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL
Hahaha, tjah ik denk er toch wel over om dan maar gewoon een "duurder" headsetje aan te schaffen, en ik heb ze al gezien voor 40/50 euro?
En het is maar goed als wij spelen, dat "Friendly-fire - Off" staat
reintegratie plaats, maar dat gaat nog niet helemaal zoals het moetquote:
haha blijf jullie verslagen erg grappig vindenquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zat![]()
en Droxz is een Dronken bestuurder hahahahah
Gast, vind je het gekquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zat![]()
en Droxz is een Dronken bestuurder hahahahah
Kssst! Naar je bed jij, beterschap Sevenquote:
land je inmiddels al? Of vliegt droxz echt niet meer met je mee?quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, vind je het gekHoe jij Droxz probeerde aan te rijden, dat was ook logisch
Droxz een dronken bestuurder? Hoe kom je daar nou bij
Hij is net zo bekwaam in de auto, als ik in een "chopper"... ow wacht
Het meemaken is nog leukerquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha blijf jullie verslagen erg grappig vinden
Ik krijg hem op de straat als je dat bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
land je inmiddels al? Of vliegt droxz echt niet meer met je mee?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister nog een arts aan de foon gehad waar ik een afspraak mee had
maar die vraagt voor het intake gesprek zo'n 250,- euro, intake houdt eigenlijk in een algeheel plaatje maken van gezondheid en problemen
daarna gesprek met de arts (na 2 weken a 170 euro) om te horen of hij wat voor me zou kunnen doen.
verzekering vergoed 75,- euro per keer....
Haha goed zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
staat dan ook op verlanglijstje!
het is ontzettend dubbelquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Ongekend! Dan ben je een behoorlijk bedrag kwijt, en dan is er nog geeneens duidelijk of ze daadwerkelijk iets voor je kunnen doen.
Hoe denk jij daarover?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister nog een arts aan de foon gehad waar ik een afspraak mee had
maar die vraagt voor het intake gesprek zo'n 250,- euro, intake houdt eigenlijk in een algeheel plaatje maken van gezondheid en problemen
daarna gesprek met de arts (na 2 weken a 170 euro) om te horen of hij wat voor me zou kunnen doen.
verzekering vergoed 75,- euro per keer....
Nee, gewoon gek op GTA!quote:
Dat is niet echt cool zeg!quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is ontzettend dubbel
aan de ene kant denk ik maar wat nou als ik daardoor wel weer alles kan
aan de andere kant vind ik het belachelijk dat je eerst zoveel geld kwijt ben en je eigenlijk nog niks weet
en aangezien het nog niet veel sneller dan nijmegen is denk ik eerst dat te gaan doen
check, zie World of Warcraft Offlinequote:Op woensdag 28 mei 2008 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, gewoon gek op GTA!
WOWérs zijn gameverslaafde![]()
Goede morgen all!
Dat spel is zo ontzettend goed voor je humeurquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, gewoon gek op GTA!
WOWérs zijn gameverslaafde![]()
Goede morgen all!
Je denkt erover om eerst Nijmegen te gaan doen dus?quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is ontzettend dubbel
aan de ene kant denk ik maar wat nou als ik daardoor wel weer alles kan
aan de andere kant vind ik het belachelijk dat je eerst zoveel geld kwijt ben en je eigenlijk nog niks weet
en aangezien het nog niet veel sneller dan nijmegen is denk ik eerst dat te gaan doen
Ik moest lachenquote:
hahahaha, heb er al een reactie achtergelaten.... topic nr. q45q45 over het down zijn van dat "nerd" spelquote:
Heb gisteren weer genoten hoor, aardig met dingen gesloopt... en die RPG blijft toch mijn favo wapen hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat spel is zo ontzettend goed voor je humeur![]()
Hahaha
Mogguh Droxz
vragen mag altijd, ik heb dystrofie aan mn voet / beenquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn nogal bedragen!
wat heb je, als ik vragen mag, heb het gemist![]()
ja al met al zou deze arts ook pas ergens begin augustus met behandelen beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je denkt erover om eerst Nijmegen te gaan doen dus?
Het wel ontzettend zuur dat er maar een gering bedrag wordt vergoed door de verzekering
Ja en niet alleen jezelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb gisteren weer genoten hoor, aardig met dingen gesloopt... en die RPG blijft toch mijn favo wapen hoor!Ik moet alleen wat beter leren mikken, ik kill mezelf er nog te vaak mee
WOW (quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd, ik heb dystrofie aan mn voet / been
Bwahaha, die jongen gaat in de avond dus altijd op de "zelfbediening"quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, heb er al een reactie achtergelaten.... topic nr. q45q45 over het down zijn van dat "nerd" spel
*Huggie*quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vragen mag altijd, ik heb dystrofie aan mn voet / been
Hmm dat is wel ontzettend zuur zeg, nu heb je er ontzettend veel moeite voor gedaan en dan blijkt het eigenlijk anders uit te vallen dan gehoopt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja al met al zou deze arts ook pas ergens begin augustus met behandelen beginnen
nijmegen is dan 3 weken later, is wel meer regulier maar wel volledig verzekerd
verzekering betaalt zo weinig omdat die andere arts onder de alternatieve geneeswijze valt (natuurgenezer)
Ja dat was echt te grappigquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en niet alleen jezelfOngekend man... ik heb WL en mijzelf een paar keer door de lucht zien vliegen, ongekend
vanuit een zweepslag en waarschijnlijk ben ik toen tegelijk door mn enkel gegaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
WOW () dat is zwaar klote! Wat was de oorzaak, enkelblessure?
Goede morgen Seven!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:18 schreef Seventees het volgende:
Dankje
En soep is goed
Het lijkt erop dat ik vandaag in dit topic rond blijf hangen.
Ongekend! Ze gaan te keer als beestenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:19 schreef Seventees het volgende:
Dat meerkoetenstel voor de deur heeft alweer een nest.
eigenlijk was het ook te mooi om waar te zijn zeg maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel ontzettend zuur zeg, nu heb je er ontzettend veel moeite voor gedaan en dan blijkt het eigenlijk anders uit te vallen dan gehoopt.
Succes Brand! We zien je hier vast snel weer langskomen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef BrandX het volgende:ben er weg van, huisarts, ff werken en auto ophalen bij de garage
Bitchquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat was echt te grappig![]()
Ik zag jullie staan, dus ik dacht.... laat ik daar eens een RPG tussen pleuren, zag er relaxt uit vanaf een afstand hoor!![]()
p.s Jij kwam me halen in een auto, die ik kapotschoot. WL kwam me halen in een heli, die heb ik ook maar gesloopt... RPG's zijn cool!
succes!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef BrandX het volgende:ben er weg van, huisarts, ff werken en auto ophalen bij de garage
Het is dus echt aan jou om die keuze te makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk was het ook te mooi om waar te zijn zeg maar
ergens heb en hou ik die hoop wel
maar heb ook al vaak mn kop gestoten
en op zich boekt nijmegen ook hele goede resultaten!
We hebben het gister dan ook zowat de hele avond over gehadquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is dus echt aan jou om die keuze te maken
Als ik niet wist dat het over een game gaat was ik me nu rot geschrokkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja dat was echt te grappig![]()
Ik zag jullie staan, dus ik dacht.... laat ik daar eens een RPG tussen pleuren, zag er relaxt uit vanaf een afstand hoor!![]()
p.s Jij kwam me halen in een auto, die ik kapotschoot. WL kwam me halen in een heli, die heb ik ook maar gesloopt... RPG's zijn cool!
Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch
Maar het is echt GTA zoals het bedoeld is, unleash hell all over the place
Doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanuit een zweepslag en waarschijnlijk ben ik toen tegelijk door mn enkel gegaan
maar ik ben al wel een heel end hoor, wil alleen nog verder en meer!
hahahahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het over een game gaat was ik me nu rot geschrokken
Dan was ik nog redelijk goed aan het typen voor iemand die uit z'n auto is geschoten hequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het over een game gaat was ik me nu rot geschrokken
Sie joe leetur!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef BrandX het volgende:ben er weg van, huisarts, ff werken en auto ophalen bij de garage
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen Seven!
* Dr.Droxz zet een bakje mangothee neer....
Ga je vandaag weer huppelen op de muziek?
Vakantie is ook belangrijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!![]()
p.s
Ik zal GTA missen volgende week (vakantie)
Alles er weer uitkomen... nee dat lijkt me dan ook weer niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sie joe leetur!
Uit nieuwsgierigheid: waarom naar de huisarts?
[..]Jij weet precies wat ik nodig heb.
Huppelen.. nou nee, dan komt mijn ontbijt er vast weer uitIk wil wel typen op de maat van de muziek
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Het siert je, Dracu
Kopje?
ruilen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!![]()
p.s
Ik zal GTA missen volgende week (vakantie)
Zombies!! AArrrggghhhhhquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was ik nog redelijk goed aan het typen voor iemand die uit z'n auto is geschoten he
Laat dat huppelen maar zitten dan, en geniet van je lekker mango theequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sie joe leetur!
Uit nieuwsgierigheid: waarom naar de huisarts?
[..]Jij weet precies wat ik nodig heb.
Huppelen.. nou nee, dan komt mijn ontbijt er vast weer uitIk wil wel typen op de maat van de muziek
Uh ja... al die gasten blijven komen, heel kerhof van politie auto's... gewoon hilarisch!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vakantie is ook belangrijk
Maar als wij dat doen, dan gebeurd er zo ontzettend veel om je heen in dat spel, persoonlijk vind ik dat echt ontzettend mooi gedaan
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stonedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:37 schreef Seventees het volgende:
Het weer komt overeen met hoe ik me voel: grijs en instabiel
ikeaquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:39 schreef Seventees het volgende:oor Ikea brochure bladert*
Meubels uitzoeken voor het huis
Wat hebben jullie op de vloer in de keuken liggen, eigenlijk?
gingen we nou nog bij jou op de camping bbq'en?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stoned![]()
Volgende week moet het wel mooi weer zijn hoor
Jij op vakantie dusquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stoned![]()
Volgende week moet het wel mooi weer zijn hoor
Laminaat lijkt me wel wat, maar ik vraag me af hoe het gaat als ik in mijn klunzigheid een emmer water over de vloer gooi... dat gaat vast niet goed met kliklaminaatquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ikea![]()
hier ligt 1 of andere rubberboom/ hout achtig iets op de vloer
lag er al toen we het kochten
lijkt wel op laminaat maar ook weer niet zeg maar lekker duidelijk weer
Ik ga voor laminaatquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:39 schreef Seventees het volgende:oor Ikea brochure bladert*
Meubels uitzoeken voor het huis
Wat hebben jullie op de vloer in de keuken liggen, eigenlijk?
Ja, en die totale slachtpartij... zo is GTA bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh ja... al die gasten blijven komen, heel kerhof van politie auto's... gewoon hilarisch!![]()
Helemaal geweldig om soms gewoon toe te kijken hoe alles van een afstand geslacht wordt hahah
Braaaaaaaaaainsquote:
huisje komt ook nog!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor laminaat
Nu nog een huisje
Ja ik ga straks maar weer is even bellen, gaat echt apart hoorquote:
Verf, behang en alle meubels moeten vervoerd worden. Staan nu verspreid hier en bij onze ouders. Dat wordt een druk weekend als we die sleutel eenmaal hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor laminaat
Nu nog een huisje
heb ik zeker weer wat gemist?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ga straks maar weer is even bellen, gaat echt apart hoor
wanneer krijgen jullie de sleutel?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verf, behang en alle meubels moeten vervoerd worden. Staan nu verspreid hier en bij onze ouders. Dat wordt een druk weekend als we die sleutel eenmaal hebben
Ik hoop dat jullie snel iets vinden
September/Oktober.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wanneer krijgen jullie de sleutel?
zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
September/Oktober.
Ze oplevering is twee maanden uitgesteld. Eerst zou het juli worden.
Van de buitenkant gezien is hij al af. Maar nu de binnenkant nog.
Gister was weer de sluitingsdatum voor het inschrijven, ik ben als 5e geeindigd... wat apart te noemen is, de vorige huizen ben ik als 2e en 3e geeindigd. De wachttijd is zogenaamd 1/1,5 jaar, ik sta sinds 2005 (december) ingeschreven, dus reken uit je winst...quote:
Haha ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verf, behang en alle meubels moeten vervoerd worden. Staan nu verspreid hier en bij onze ouders. Dat wordt een druk weekend als we die sleutel eenmaal hebben
Ik hoop dat jullie snel iets vinden
ow ja dat zou ik dan ook zeker gaan doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gister was weer de sluitingsdatum voor het inschrijven, ik ben als 5e geeindigd... wat apart te noemen is, de vorige huizen ben ik als 2e en 3e geeindigd. De wachttijd is zogenaamd 1/1,5 jaar, ik sta sinds 2005 (december) ingeschreven, dus reken uit je winst...
Het rammelt gewoon te veel dus ik ga zometeen weer verhaal halen
Foto van gemaakt en op telefoon gezetquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn
aan alleen een buitenkant heb je niet echt wat....
Je eindigt hoog. Zou net zolang mogen duren voor je een huisje hebt. Zeker niet met jullie wachttijd, Beller!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gister was weer de sluitingsdatum voor het inschrijven, ik ben als 5e geeindigd... wat apart te noemen is, de vorige huizen ben ik als 2e en 3e geeindigd. De wachttijd is zogenaamd 1/1,5 jaar, ik sta sinds 2005 (december) ingeschreven, dus reken uit je winst...
Het rammelt gewoon te veel dus ik ga zometeen weer verhaal halen
Ja dat is volgens mij ook zo, en het kan geen kwaad toch om zo te blijven pushenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat zou ik dan ook zeker gaan doen
werkt dat toch weer bij elke gemeente anders
op zich mag je het van mij ook best hier of in mijn mail neerzetten hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Foto van gemaakt en op telefoon gezet
Kan ik in ieder geval de buitenkant alvast showen aan mijn omgeving
Was het maar zo ver.. Ik houd niet van wachten
klopt, laat ze maar goed weten dat je nu toch echt een huisje wilt!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook zo, en het kan geen kwaad toch om zo te blijven pushen
Hear hear, wachten op iets moois is een verschrikkingquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Foto van gemaakt en op telefoon gezet
Kan ik in ieder geval de buitenkant alvast showen aan mijn omgeving
Was het maar zo ver.. Ik houd niet van wachten
Ja daarom juist, en als ik wel als 5e eindig, dan klopt het niet dat de wachttijden 1/1,5 bedragenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je eindigt hoog. Zou net zolang mogen duren voor je een huisje hebt. Zeker niet met jullie wachttijd, Beller!
Haha jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, laat ze maar goed weten dat je nu toch echt een huisje wilt!
die ene keer dat ik reed met de stadsbus en jullie reden mee. te hillarisch gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh ja... al die gasten blijven komen, heel kerhof van politie auto's... gewoon hilarisch!![]()
Helemaal geweldig om soms gewoon toe te kijken hoe alles van een afstand geslacht wordt hahah
Zal er eens over nadenken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich mag je het van mij ook best hier of in mijn mail neerzetten hoor
ha ha drom mocht mijn mail ook wel hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken.
Straks allemaal FOK!kers voor mijn flat. Moet je toch niet aan denken? Hahaha!
Bwahahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die ene keer dat ik reed met de stadsbus en jullie reden mee. te hillarisch gewoon![]()
![]()
![]()
teveel politieautos gewoon! hghahhahaa
Wat zij zegtquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, laat ze maar goed weten dat je nu toch echt een huisje wilt!
Bij alleen al het lezen word ik moequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze regen achtige morgen allemaal..
zo maar is ff kijken of er een beetje gang in te krijgen is ...
heb grote to do list voor vandaag ...
de stad in schoenen en kleding kopen (zou ik gister al doen)(wie weet wel een ps3 als ik me niet in kan houden
)
en daarna hopelijk dat pleuris dak teras afronden ... heb er gewoon spierpijn van
maar ja eerst na de gamma brak gister alle 2mn m6 boortjes af![]()
en heb verder nog het nodige schroefsol nodig en wat andere rommel
tot laterz
I know, I knowquote:
ja intussen kon ik nergens meer heen, en diende meer als schans voor de politieautosquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BwahahaDat was zeker kostelijk vermaak ja, alleen hoe kreeg je het voor elkaar om die bus op die werkplaats te "parkeren"
Ja daarvoor fungeerde hij wel goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja intussen kon ik nergens meer heen, en diende meer als schans voor de politieautos![]()
![]()
mja ik vind het wel een leuk spel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de ps3 oftewel gta bevalt wel?!
In vergelijking met San Andreas kan je minder, maar in vergelijking met de delen daarvoor kan je hetzelfde al niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind het wel een leuk spel hoor
je kan eerlijk gezegd wel minder dan in de voorgaande delen, maar t blijft nog steeds wel leuk.
Succes op werk Draakje!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga mn spullen maar eens bij elkaar zoeken
vind het trouwens nog best wel koud...
vice city kon je ook al meer hoor. die had ook al boten/parachutes/vliegtuigen enz . allene gta3 kon je minder of hetzelfde. en aankoppelen van dingen lukt me nog nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In vergelijking met San Andreas kan je minder, maar in vergelijking met de delen daarvoor kan je hetzelfde al niet meer
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij alleen al het lezen word ik moe
Wat moet je veel doen!
Boten zijn er! Ik heb ze gisteren gevonden...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vice city kon je ook al meer hoor. die had ook al boten/parachutes/vliegtuigen enz . allene gta3 kon je minder of hetzelfde. en aankoppelen van dingen lukt me nog niet
BOEM! Dit is gewoon een e-mailquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
maarja als ik het nu niet doe gebeurt het nooit![]()
ken me zelf onderhand wel een beetje![]()
schoenen en kleding zou ik al 3weken terug gekocht hebben
mn nike's beginnen uit zich zelf te ademen en dan word het toch wel hoog tijd voor een nieuw paar ...
mn spijkerbroeken vertonen ook de nodige ontluchtings gaten .... maar het regend![]()
gaat op zoek naar een paraplu
en dakterass moet gewoon nu af (nu is het nog een beetje te doen met dit weer)
laatste keer dat ik er mee bezig was geweest had ik mn linker arm zo gruwelijk verbrand dat ik er 2 weken last van heb gehad ....... dus liever in de regen dan in de zon (dus heb besloten niet meer met zon op het dak te gaan behalve als het klaar is)
maar het eind is in zicht en dan is vrouw ook weer blij![]()
en zo als in het in het linkje van het vorige topic is er toch maint bij wowdus kan ik me daar ook niet mee bezig houden
![]()
nu nog even de wil vinden om me naar de stad te begeven
lol och jaquote:
ah cool. nee heb nog geen boten gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boten zijn er! Ik heb ze gisteren gevonden...
Ach vlietuigen, ik mis ze niet echt, de Map is immers ook kleiner dan in San Andreas, echter de stad leeft veel meer dan in San Andreas... vind ik dan he
Nee, die is uit de handel genomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol och ja
als het me maar van de straat houd![]()
ps iemand nog een idee of die 80gb ps3 nog ergens te krijgen is ?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah cool. nee heb nog geen boten gevonden![]()
san andreas had natuurlijk territoriums, zodra je de wijk inliep begonnen ze te knallen , en kon je vervolgens een hoertje oppikken om weer energie te krijgen haha![]()
nou wat ik wel mis is dus de apache helicopter.. die was toch echt wel vetmisschien zit ie erin , wie weet
die heeft geen raketten toch ??? en hoe schiet je man ?? ik kon het echt niet vinden, op het laatste maar driehoekje gedrukt op 1 km hoogtequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zo
Ehr de enige helicopter met wapens is de 'Annihilator', dat is die helicopter van de politie
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, die is uit de handel genomen
Ehr op L2 drukken volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heeft geen raketten toch ??? en hoe schiet je man ?? ik kon het echt niet vinden, op het laatste maar driehoekje gedrukt op 1 km hoogte
Omdat de productie kosten te hoog lagen, en de 40 GB verkocht beter.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neen waarom ...... ik wil een 80gb die ook ps2 spellen speeld
ah nee met daal ik met de heli. hmmquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr op L2 drukken volgens mijTenminste bij mij, ik heb classic controls
Hmm zuur, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah nee met daal ik met de heli. hmm
heb je met de dual axis geprobeert ? das echt niet te doen gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, dan weet ik het ook niet
Heftig hoorquote:
Nee dat ga ik geeneens proberen, ik kan al niet vliegen... en als ik het dan ook nog op die manier ga doen... dan stort ik per direct neerquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je met de dual axis geprobeert ? das echt niet te doen gewoon
mja tis wel een kwestie van wennen, maar met de oude besturing speelt het een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat ga ik geeneens proberen, ik kan al niet vliegen... en als ik het dan ook nog op die manier ga doen... dan stort ik per direct neer
Ligt dat dan niet aan het spel zelf? Ik vind de controller van de PS3 namelijk fijner in de hand liggen dan die van de PS2, maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja tis wel een kwestie van wennen, maar met de oude besturing speelt het een stuk gemakkelijker.
ik vind echt dat nintendo en sony gefaalt hebben met hun besturing. mario kart vind ik ook veel makkelijker spelen met de joypad als met het stuurtje
de vormgeving scheelt echt niet veel hoor! en dat is al sinds de psxquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ligt dat dan niet aan het spel zelf? Ik vind de controller van de PS3 namelijk fijner in de hand liggen dan die van de PS2, maar dat is mijn mening
auw das niet zo fijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik leef nog. En ik ben maandag ontslagen, dus heuj, geen reet te doen op m'n bankstel mag ook wel he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
lotte jij hier![]()
ik heb de sleutels!!
dat wordt klussen deze zomer
En toen vond ik hem al fijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de vormgeving scheelt echt niet veel hoor! en dat is al sinds de psx
okquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt trakteren
Ontslagen?!? Huh wat dan????quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik leef nog. En ik ben maandag ontslagen, dus heuj, geen reet te doen op m'n bankstel mag ook wel he?
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw das niet zo fijndesondanks ben je natuurlijk welkom hier
![]()
koffie ?
yep ik vindt het de beste controller, alhoewel de n64 controller toch beter in mn hand ligtquote:
dan is dat de juiste combiquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.
ah lekkere combinatie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.
da's wel minder, uiteindelijk dan toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Haha pure nostalgie, Ocarina of Time en de N64 controllerquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep ik vindt het de beste controller, alhoewel de n64 controller toch beter in mn hand ligt
whehehee kon me lach echt niet inhoudenquote:
Hahahaquote:
preciesquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha pure nostalgie, Ocarina of Time en de N64 controllerNostalgie
Ja, voorspelbaar he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah lekkere combinatie.gelijk je ontbijt of niet ?
Aaaight, geweldig spel was datquote:
En nu lekker niksen?quote:
mja heb dat probleem ook altijd. toch weer die zak drop / chips aantrekkelijker dan een vers gesmeerde boterham of vers gebakken broodjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, voorspelbaar he.
Hier alles goed met het clubje?
ja iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar iedereen geen zin heeft in werken, maarrr WEL zin heeft in het mooie weer!!
Of druk is met politiewagens, helicopters en andere voertuigen te stelen!
We spelen allemaal GTA4 ja?
Aaaight, zoals het hoortquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar iedereen geen zin heeft in werken, maarrr WEL zin heeft in het mooie weer!!
Of druk is met politiewagens, helicopters en andere voertuigen te stelen!
We spelen allemaal GTA4 ja?
Whehequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Voornamelijk vrienden van me, ik zit er altijd bij te joelen. "Schiet die hoer dood!" Wil gaan sparen voor playstation 3.
Ongekend als we dan ook nog een headset hebben, dan gaat het wat worden zegquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddlekker onlne met elkaar
we missen alleen de headsets nog, althans ik en beller.
maar dat komt wel. echt neit normaal, sinds tijden niet zo leuk gegamed
speel jij dat ook dan ?
hahahahquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Voornamelijk vrienden van me, ik zit er altijd bij te joelen. "Schiet die hoer dood!" Wil gaan sparen voor playstation 3.
mja ik wil er echt snel eentje halen, maja waar kan je er nou eentje goedkoop halen (moet wel een goeie zijn natuurlijk!)quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend als we dan ook nog een headset hebben, dan gaat het wat worden zeg![]()
Mediamarkt.nl? Neckerman? Wehkamp?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik wil er echt snel eentje halen, maja waar kan je er nou eentje goedkoop halen (moet wel een goeie zijn natuurlijk!)
Whehehe man wij schieten ook continu op elkaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahdood aan alles en iedereen
geen genade!
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me afquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe man wij schieten ook continu op elkaarProberen elkaar uit de lucht te schieten als 1 van ons in een helicopter zit
Whehe we doen het er ook gewoon omquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me af
Lekker hoorquote:
zeker! en dan hoop ik dat de buurman die vogeltjes heeft opgeruimd anders kan ik de strijd weer aanquote:
daarom, wat is die verdomde schietknop hahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe we doen het er ook gewoon om
ik zal het zo wel zien (in jou woorden gezegd)quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, haha die win je wel van Ronja toch?
R1? R2?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarom, wat is die verdomde schietknop haha
Ik vind het prima!!! Stuur maar een PM, laat ik wel weten waar ik zit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gingen we nou nog bij jou op de camping bbq'en?
Sorry!!! Iquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me af
die sony erikson ziet er strak uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef Bellerophon het volgende:
@WL,
http://www.smartphoneshop(...)uetooth-headset.html
Redelijke prijs toch?
Deze ook wel: http://www.mobileplaza.nl/nl/webshop/product/400008912.html
Heftuuugquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry!!! IRPG... (ik heb je uit de lucht geschoten, daarna kwam beller me halen met zijn auto.,.. heb ik die ook maar gelijkt gesloopt)
oja, ben pro-actief rondlopen vandaag (woensdag)... dus ben hier niet veel vandaag.
Ja vond ik dus ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die sony erikson ziet er strak uit
nix te sorry.. ik heb nu een raket met je naam eropquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry!!! IRPG... (ik heb je uit de lucht geschoten, daarna kwam beller me halen met zijn auto.,.. heb ik die ook maar gelijkt gesloopt)
oja, ben pro-actief rondlopen vandaag (woensdag)... dus ben hier niet veel vandaag.
Goed gedaan manquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer thuis
net weer even zn goeie daad verricht .....
loop naar huis met ut vrouwtje kleine in de kinderwagen
hoor ik ineens echt van dat akelige gemiauw....
ik kijk en kijk en zie niets
tot ik iets in een soort van slot gracht zie dobberen (zo'n modern grachtje rond een gigantisch flat gebouw)
zeg nog tegen mijn vrouw is dat een hond ?
loop die kant op
is het gewoon een kat ....
beeste spartelend in het water maar kon nergens de kant op komen (muurtje van ong 70cm hoog rond om ....
ik op mn buik liggen probeer dat achterlijke beest naar me toe te lokken
zwemt gewoon langs me![]()
kon hem nog net aan zn staart grijpen en naar achter trekken (naar mij toe trekken) andere arm onder zn buik en hoppa op de wal![]()
beest helemaal op van al dat geploeter .... even klein beetje afgedroogd
en toen liep ie naar een auto waar ie verder ging zitten uit puffen en omvervolgens rustig weg telopen naar een stukje zon
al met al weer een hele belevenis ....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
En voor mij en het woonpalet 0-1, bitches dat het er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |