En ofquote:
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zatquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:28 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh WL
Hahaha, tjah ik denk er toch wel over om dan maar gewoon een "duurder" headsetje aan te schaffen, en ik heb ze al gezien voor 40/50 euro?
En het is maar goed als wij spelen, dat "Friendly-fire - Off" staat
reintegratie plaats, maar dat gaat nog niet helemaal zoals het moetquote:
haha blijf jullie verslagen erg grappig vindenquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zat![]()
en Droxz is een Dronken bestuurder hahahahah
Gast, vind je het gekquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou mn auto is wel aardig wat opgeblazen terwijl ik erin zat![]()
en Droxz is een Dronken bestuurder hahahahah
Kssst! Naar je bed jij, beterschap Sevenquote:
land je inmiddels al? Of vliegt droxz echt niet meer met je mee?quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, vind je het gekHoe jij Droxz probeerde aan te rijden, dat was ook logisch
Droxz een dronken bestuurder? Hoe kom je daar nou bij
Hij is net zo bekwaam in de auto, als ik in een "chopper"... ow wacht
Het meemaken is nog leukerquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha blijf jullie verslagen erg grappig vinden
Ik krijg hem op de straat als je dat bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
land je inmiddels al? Of vliegt droxz echt niet meer met je mee?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister nog een arts aan de foon gehad waar ik een afspraak mee had
maar die vraagt voor het intake gesprek zo'n 250,- euro, intake houdt eigenlijk in een algeheel plaatje maken van gezondheid en problemen
daarna gesprek met de arts (na 2 weken a 170 euro) om te horen of hij wat voor me zou kunnen doen.
verzekering vergoed 75,- euro per keer....
Haha goed zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
staat dan ook op verlanglijstje!
het is ontzettend dubbelquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Ongekend! Dan ben je een behoorlijk bedrag kwijt, en dan is er nog geeneens duidelijk of ze daadwerkelijk iets voor je kunnen doen.
Hoe denk jij daarover?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ow ja gister nog een arts aan de foon gehad waar ik een afspraak mee had
maar die vraagt voor het intake gesprek zo'n 250,- euro, intake houdt eigenlijk in een algeheel plaatje maken van gezondheid en problemen
daarna gesprek met de arts (na 2 weken a 170 euro) om te horen of hij wat voor me zou kunnen doen.
verzekering vergoed 75,- euro per keer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |