Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch
Maar het is echt GTA zoals het bedoeld is, unleash hell all over the place
Doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanuit een zweepslag en waarschijnlijk ben ik toen tegelijk door mn enkel gegaan
maar ik ben al wel een heel end hoor, wil alleen nog verder en meer!
hahahahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het over een game gaat was ik me nu rot geschrokken
Dan was ik nog redelijk goed aan het typen voor iemand die uit z'n auto is geschoten hequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als ik niet wist dat het over een game gaat was ik me nu rot geschrokken
Sie joe leetur!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef BrandX het volgende:ben er weg van, huisarts, ff werken en auto ophalen bij de garage
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen Seven!
* Dr.Droxz zet een bakje mangothee neer....
Ga je vandaag weer huppelen op de muziek?
Vakantie is ook belangrijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!![]()
p.s
Ik zal GTA missen volgende week (vakantie)
Alles er weer uitkomen... nee dat lijkt me dan ook weer niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sie joe leetur!
Uit nieuwsgierigheid: waarom naar de huisarts?
[..]Jij weet precies wat ik nodig heb.
Huppelen.. nou nee, dan komt mijn ontbijt er vast weer uitIk wil wel typen op de maat van de muziek
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Het siert je, Dracu
Kopje?
ruilen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi als we daar met zijn 3en staan, allemaal RPG's and shit... en laat die gasten maar komen!![]()
p.s
Ik zal GTA missen volgende week (vakantie)
Zombies!! AArrrggghhhhhquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was ik nog redelijk goed aan het typen voor iemand die uit z'n auto is geschoten he
Laat dat huppelen maar zitten dan, en geniet van je lekker mango theequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sie joe leetur!
Uit nieuwsgierigheid: waarom naar de huisarts?
[..]Jij weet precies wat ik nodig heb.
Huppelen.. nou nee, dan komt mijn ontbijt er vast weer uitIk wil wel typen op de maat van de muziek
Uh ja... al die gasten blijven komen, heel kerhof van politie auto's... gewoon hilarisch!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vakantie is ook belangrijk
Maar als wij dat doen, dan gebeurd er zo ontzettend veel om je heen in dat spel, persoonlijk vind ik dat echt ontzettend mooi gedaan
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stonedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:37 schreef Seventees het volgende:
Het weer komt overeen met hoe ik me voel: grijs en instabiel
ikeaquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:39 schreef Seventees het volgende:oor Ikea brochure bladert*
Meubels uitzoeken voor het huis
Wat hebben jullie op de vloer in de keuken liggen, eigenlijk?
gingen we nou nog bij jou op de camping bbq'en?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stoned![]()
Volgende week moet het wel mooi weer zijn hoor
Jij op vakantie dusquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat gevoel wel een beetje. Heb zwaar last van mijn hooikoorts, zwaar rode ogen... ik lijk wel stoned![]()
Volgende week moet het wel mooi weer zijn hoor
Laminaat lijkt me wel wat, maar ik vraag me af hoe het gaat als ik in mijn klunzigheid een emmer water over de vloer gooi... dat gaat vast niet goed met kliklaminaatquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ikea![]()
hier ligt 1 of andere rubberboom/ hout achtig iets op de vloer
lag er al toen we het kochten
lijkt wel op laminaat maar ook weer niet zeg maar lekker duidelijk weer
Ik ga voor laminaatquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:39 schreef Seventees het volgende:oor Ikea brochure bladert*
Meubels uitzoeken voor het huis
Wat hebben jullie op de vloer in de keuken liggen, eigenlijk?
Ja, en die totale slachtpartij... zo is GTA bedoeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh ja... al die gasten blijven komen, heel kerhof van politie auto's... gewoon hilarisch!![]()
Helemaal geweldig om soms gewoon toe te kijken hoe alles van een afstand geslacht wordt hahah
Braaaaaaaaaainsquote:
huisje komt ook nog!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor laminaat
Nu nog een huisje
Ja ik ga straks maar weer is even bellen, gaat echt apart hoorquote:
Verf, behang en alle meubels moeten vervoerd worden. Staan nu verspreid hier en bij onze ouders. Dat wordt een druk weekend als we die sleutel eenmaal hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor laminaat
Nu nog een huisje
heb ik zeker weer wat gemist?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ga straks maar weer is even bellen, gaat echt apart hoor
wanneer krijgen jullie de sleutel?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verf, behang en alle meubels moeten vervoerd worden. Staan nu verspreid hier en bij onze ouders. Dat wordt een druk weekend als we die sleutel eenmaal hebben
Ik hoop dat jullie snel iets vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |