Bij alleen al het lezen word ik moequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze regen achtige morgen allemaal..
zo maar is ff kijken of er een beetje gang in te krijgen is ...
heb grote to do list voor vandaag ...
de stad in schoenen en kleding kopen (zou ik gister al doen)(wie weet wel een ps3 als ik me niet in kan houden
)
en daarna hopelijk dat pleuris dak teras afronden ... heb er gewoon spierpijn van
maar ja eerst na de gamma brak gister alle 2mn m6 boortjes af![]()
en heb verder nog het nodige schroefsol nodig en wat andere rommel
tot laterz
I know, I knowquote:
ja intussen kon ik nergens meer heen, en diende meer als schans voor de politieautosquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BwahahaDat was zeker kostelijk vermaak ja, alleen hoe kreeg je het voor elkaar om die bus op die werkplaats te "parkeren"
Ja daarvoor fungeerde hij wel goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja intussen kon ik nergens meer heen, en diende meer als schans voor de politieautos![]()
![]()
mja ik vind het wel een leuk spel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de ps3 oftewel gta bevalt wel?!
In vergelijking met San Andreas kan je minder, maar in vergelijking met de delen daarvoor kan je hetzelfde al niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind het wel een leuk spel hoor
je kan eerlijk gezegd wel minder dan in de voorgaande delen, maar t blijft nog steeds wel leuk.
Succes op werk Draakje!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga mn spullen maar eens bij elkaar zoeken
vind het trouwens nog best wel koud...
vice city kon je ook al meer hoor. die had ook al boten/parachutes/vliegtuigen enz . allene gta3 kon je minder of hetzelfde. en aankoppelen van dingen lukt me nog nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In vergelijking met San Andreas kan je minder, maar in vergelijking met de delen daarvoor kan je hetzelfde al niet meer
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij alleen al het lezen word ik moe
Wat moet je veel doen!
Boten zijn er! Ik heb ze gisteren gevonden...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vice city kon je ook al meer hoor. die had ook al boten/parachutes/vliegtuigen enz . allene gta3 kon je minder of hetzelfde. en aankoppelen van dingen lukt me nog niet
BOEM! Dit is gewoon een e-mailquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
maarja als ik het nu niet doe gebeurt het nooit![]()
ken me zelf onderhand wel een beetje![]()
schoenen en kleding zou ik al 3weken terug gekocht hebben
mn nike's beginnen uit zich zelf te ademen en dan word het toch wel hoog tijd voor een nieuw paar ...
mn spijkerbroeken vertonen ook de nodige ontluchtings gaten .... maar het regend![]()
gaat op zoek naar een paraplu
en dakterass moet gewoon nu af (nu is het nog een beetje te doen met dit weer)
laatste keer dat ik er mee bezig was geweest had ik mn linker arm zo gruwelijk verbrand dat ik er 2 weken last van heb gehad ....... dus liever in de regen dan in de zon (dus heb besloten niet meer met zon op het dak te gaan behalve als het klaar is)
maar het eind is in zicht en dan is vrouw ook weer blij![]()
en zo als in het in het linkje van het vorige topic is er toch maint bij wowdus kan ik me daar ook niet mee bezig houden
![]()
nu nog even de wil vinden om me naar de stad te begeven
lol och jaquote:
ah cool. nee heb nog geen boten gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boten zijn er! Ik heb ze gisteren gevonden...
Ach vlietuigen, ik mis ze niet echt, de Map is immers ook kleiner dan in San Andreas, echter de stad leeft veel meer dan in San Andreas... vind ik dan he
Nee, die is uit de handel genomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol och ja
als het me maar van de straat houd![]()
ps iemand nog een idee of die 80gb ps3 nog ergens te krijgen is ?
Ja dat is zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah cool. nee heb nog geen boten gevonden![]()
san andreas had natuurlijk territoriums, zodra je de wijk inliep begonnen ze te knallen , en kon je vervolgens een hoertje oppikken om weer energie te krijgen haha![]()
nou wat ik wel mis is dus de apache helicopter.. die was toch echt wel vetmisschien zit ie erin , wie weet
die heeft geen raketten toch ??? en hoe schiet je man ?? ik kon het echt niet vinden, op het laatste maar driehoekje gedrukt op 1 km hoogtequote:Op woensdag 28 mei 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zo
Ehr de enige helicopter met wapens is de 'Annihilator', dat is die helicopter van de politie
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, die is uit de handel genomen
Ehr op L2 drukken volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heeft geen raketten toch ??? en hoe schiet je man ?? ik kon het echt niet vinden, op het laatste maar driehoekje gedrukt op 1 km hoogte
Omdat de productie kosten te hoog lagen, en de 40 GB verkocht beter.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neen waarom ...... ik wil een 80gb die ook ps2 spellen speeld
ah nee met daal ik met de heli. hmmquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr op L2 drukken volgens mijTenminste bij mij, ik heb classic controls
Hmm zuur, dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah nee met daal ik met de heli. hmm
heb je met de dual axis geprobeert ? das echt niet te doen gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, dan weet ik het ook niet
Heftig hoorquote:
Nee dat ga ik geeneens proberen, ik kan al niet vliegen... en als ik het dan ook nog op die manier ga doen... dan stort ik per direct neerquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je met de dual axis geprobeert ? das echt niet te doen gewoon
mja tis wel een kwestie van wennen, maar met de oude besturing speelt het een stuk gemakkelijker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat ga ik geeneens proberen, ik kan al niet vliegen... en als ik het dan ook nog op die manier ga doen... dan stort ik per direct neer
Ligt dat dan niet aan het spel zelf? Ik vind de controller van de PS3 namelijk fijner in de hand liggen dan die van de PS2, maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja tis wel een kwestie van wennen, maar met de oude besturing speelt het een stuk gemakkelijker.
ik vind echt dat nintendo en sony gefaalt hebben met hun besturing. mario kart vind ik ook veel makkelijker spelen met de joypad als met het stuurtje
de vormgeving scheelt echt niet veel hoor! en dat is al sinds de psxquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ligt dat dan niet aan het spel zelf? Ik vind de controller van de PS3 namelijk fijner in de hand liggen dan die van de PS2, maar dat is mijn mening
auw das niet zo fijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik leef nog. En ik ben maandag ontslagen, dus heuj, geen reet te doen op m'n bankstel mag ook wel he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
lotte jij hier![]()
ik heb de sleutels!!
dat wordt klussen deze zomer
En toen vond ik hem al fijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de vormgeving scheelt echt niet veel hoor! en dat is al sinds de psx
okquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt trakteren
Ontslagen?!? Huh wat dan????quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik leef nog. En ik ben maandag ontslagen, dus heuj, geen reet te doen op m'n bankstel mag ook wel he?
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
auw das niet zo fijndesondanks ben je natuurlijk welkom hier
![]()
koffie ?
yep ik vindt het de beste controller, alhoewel de n64 controller toch beter in mn hand ligtquote:
dan is dat de juiste combiquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.
ah lekkere combinatie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit hier aan de ribbelchips en white chocolate oreo's. Misselijkheid weg eten.
da's wel minder, uiteindelijk dan toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Haha pure nostalgie, Ocarina of Time en de N64 controllerquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep ik vindt het de beste controller, alhoewel de n64 controller toch beter in mn hand ligt
whehehee kon me lach echt niet inhoudenquote:
Hahahaquote:
preciesquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha pure nostalgie, Ocarina of Time en de N64 controllerNostalgie
Ja, voorspelbaar he.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah lekkere combinatie.gelijk je ontbijt of niet ?
Aaaight, geweldig spel was datquote:
En nu lekker niksen?quote:
mja heb dat probleem ook altijd. toch weer die zak drop / chips aantrekkelijker dan een vers gesmeerde boterham of vers gebakken broodjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, voorspelbaar he.
Hier alles goed met het clubje?
ja iddquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar iedereen geen zin heeft in werken, maarrr WEL zin heeft in het mooie weer!!
Of druk is met politiewagens, helicopters en andere voertuigen te stelen!
We spelen allemaal GTA4 ja?
Aaaight, zoals het hoortquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar iedereen geen zin heeft in werken, maarrr WEL zin heeft in het mooie weer!!
Of druk is met politiewagens, helicopters en andere voertuigen te stelen!
We spelen allemaal GTA4 ja?
Whehequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Voornamelijk vrienden van me, ik zit er altijd bij te joelen. "Schiet die hoer dood!" Wil gaan sparen voor playstation 3.
Ongekend als we dan ook nog een headset hebben, dan gaat het wat worden zegquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddlekker onlne met elkaar
we missen alleen de headsets nog, althans ik en beller.
maar dat komt wel. echt neit normaal, sinds tijden niet zo leuk gegamed
speel jij dat ook dan ?
hahahahquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Voornamelijk vrienden van me, ik zit er altijd bij te joelen. "Schiet die hoer dood!" Wil gaan sparen voor playstation 3.
mja ik wil er echt snel eentje halen, maja waar kan je er nou eentje goedkoop halen (moet wel een goeie zijn natuurlijk!)quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend als we dan ook nog een headset hebben, dan gaat het wat worden zeg![]()
Mediamarkt.nl? Neckerman? Wehkamp?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik wil er echt snel eentje halen, maja waar kan je er nou eentje goedkoop halen (moet wel een goeie zijn natuurlijk!)
Whehehe man wij schieten ook continu op elkaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahdood aan alles en iedereen
geen genade!
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me afquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe man wij schieten ook continu op elkaarProberen elkaar uit de lucht te schieten als 1 van ons in een helicopter zit
Whehe we doen het er ook gewoon omquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me af
Lekker hoorquote:
zeker! en dan hoop ik dat de buurman die vogeltjes heeft opgeruimd anders kan ik de strijd weer aanquote:
daarom, wat is die verdomde schietknop hahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe we doen het er ook gewoon om
ik zal het zo wel zien (in jou woorden gezegd)quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, haha die win je wel van Ronja toch?
R1? R2?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarom, wat is die verdomde schietknop haha
Ik vind het prima!!! Stuur maar een PM, laat ik wel weten waar ik zit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gingen we nou nog bij jou op de camping bbq'en?
Sorry!!! Iquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, ik gelijk in het begin een heli gehaald , 5 minuten onderweg. gelijk een paar raketten op me af
die sony erikson ziet er strak uitquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef Bellerophon het volgende:
@WL,
http://www.smartphoneshop(...)uetooth-headset.html
Redelijke prijs toch?
Deze ook wel: http://www.mobileplaza.nl/nl/webshop/product/400008912.html
Heftuuugquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry!!! IRPG... (ik heb je uit de lucht geschoten, daarna kwam beller me halen met zijn auto.,.. heb ik die ook maar gelijkt gesloopt)
oja, ben pro-actief rondlopen vandaag (woensdag)... dus ben hier niet veel vandaag.
Ja vond ik dus ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die sony erikson ziet er strak uit
nix te sorry.. ik heb nu een raket met je naam eropquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry!!! IRPG... (ik heb je uit de lucht geschoten, daarna kwam beller me halen met zijn auto.,.. heb ik die ook maar gelijkt gesloopt)
oja, ben pro-actief rondlopen vandaag (woensdag)... dus ben hier niet veel vandaag.
Goed gedaan manquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook weer thuis
net weer even zn goeie daad verricht .....
loop naar huis met ut vrouwtje kleine in de kinderwagen
hoor ik ineens echt van dat akelige gemiauw....
ik kijk en kijk en zie niets
tot ik iets in een soort van slot gracht zie dobberen (zo'n modern grachtje rond een gigantisch flat gebouw)
zeg nog tegen mijn vrouw is dat een hond ?
loop die kant op
is het gewoon een kat ....
beeste spartelend in het water maar kon nergens de kant op komen (muurtje van ong 70cm hoog rond om ....
ik op mn buik liggen probeer dat achterlijke beest naar me toe te lokken
zwemt gewoon langs me![]()
kon hem nog net aan zn staart grijpen en naar achter trekken (naar mij toe trekken) andere arm onder zn buik en hoppa op de wal![]()
beest helemaal op van al dat geploeter .... even klein beetje afgedroogd
en toen liep ie naar een auto waar ie verder ging zitten uit puffen en omvervolgens rustig weg telopen naar een stukje zon
al met al weer een hele belevenis ....
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
En voor mij en het woonpalet 0-1, bitches dat het er zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |