quote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef Danny het volgende:
Vanavond is de EK2008 Pool online gegaan. Deze manager is qua software geheel nieuw opgebouwd en Breuls heeft zich vierkant in de rondte gedevved om de boel op tijd af te krijgen. Tevens is deze EK-pool (niet te verwarren met de gelijknamige sport op de tafel met de 16 ballen, 6 gaten en keu) het startschot voor een samenwerking tussen FOK! en GOAL.com.
Deze samenwerking houdt onder meer in dat FOK! het komend seizoen op regelmatige basis speler-interviews en wedstrijdverslagen kan gaan bieden van eerste- en eredivisie wedstrijden. Het begin van de samenwerking bestaat uit het prijzenpakket voor de EK-Manager, welke is samengesteld i.s.m GOAL.com en beschikbaar is gesteld door Jupiler. Ook is GOAL.com meer dan behulpzaam geweest met het leveren van diverse gegevens over spelers, wedstrijden, stadions etc.
In de nabije toekomst zal GOAL ons gaan voorzien van een grote stroom aan voetbalgerelateerde inhoud. Algemene informatie, nieuwtjes, transfers, interviews, fotomateriaal en prijsvragen behoren allemaal tot de mogelijkheden die we in de toekomst met hulp van GOAL.com kunnen gaan bieden. Dit zal een enorme boost voor de content van FOK!sport betekenen.
GOAL.com is een van de meest toonaangevende en uitgebreide voetbalsites van Europa en we hopen dan ook op een vruchtbare samenwerking voor beide partijen. Voor nu wensen we jullie in ieder geval alvast veel plezier met de EK-pool. Meld je snel aan en maak kans op schitterende prijzen!
Voor het laatste nieuws rondom het EK kun je uiteraard ook terecht op de EK-pool site. Voor prietpraat, uitgebreide statistieken en uitgebreide discussies met je mede-FOK!kers kun je uiteraard naar het EK2008 forum.
Veel plezier!
Heb het even nagevraagd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik de puntentelling vinden?
Hier: http://sport.fok.nl/ek2008/info/spelregelsquote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik de puntentelling vinden?
Je kunt alles wijzigen totdat de boel op slot gaat. Daarna kun je de finales voorspellen en eindeloos wijzigen totdat ze op slot zijn, etcetera. Hetzelfde geldt voor de losse vragen die we nog aan het spel gaan toevoegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem in ieder geval alvast even ingevuld.
Waar kan ik vinden wat het je aan 'punten' kost als je tussentijds nog dingen gaat wijzigen/aanpassen, of kan je dat bij deze pool ongelimiteerd doen?
Werkt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hier: http://sport.dev/ek2008/info/spelregels
Klopt, sorry, de URL van mijn ontwikkelomgeving lijkt zo sterk op de echte URL dat ik ze soms door elkaar haal. Heb het aangepast.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een shitload aan kolommen zeg.
En Engelandquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef Werewolf het volgende:
Wel leuk dat je ook Schotland kan kiezen in de extra vragen![]()
Verder een goede actie hoor
It's a trick question.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef Sally het volgende:
Tja, om de vragen te kunnen beantwoorden moet je ook Engeland en Schotland kunnen kiezen, en daarom staan ze ertussen. Het staat raar, maar is niet anders.
Ik heb de lijst wel ingevuld, maar of ik er daadwerkelijk punten mee zal scoren is de grote vraag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef Happel het volgende:
Laat deze aan me voorbij gaan. Teveel werk om in te vullen.
Je hebt nu 76. Kun je die niet aanpassen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef BVO het volgende:
Hij slaat wijzigingen in mijn totaal aantal doelpunten niet op.
Oh, dan is 'ie toch veranderdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt nu 76. Kun je die niet aanpassen?
Die pik had gewoon die penalty aan Zwitserland moeten gevenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou hups nog even een doelpuntje erbij Tsjechie en ik ben gelukkig.
Vanavond, na de tweede wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei 2-0 voor de Tsjechen. hmm.. wanneer worden de punten bijgeschreven?
Ik ook, dat scheelt 60 punten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei 2-0 voor de Tsjechen.
Misschien omdat het nog niet is uitgerekend?:')quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zie je hoeveel punten je hebt? Bij mij blijft er 0 staan
WAT GAAT DAT TRAAG DAN !!! @@@quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog niet is uitgerekend?:')
Alleen de uitslag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor de 50 bonuspunten alle vakjes goed hebben of alleen de uitslag
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Mn grootste concurrent had ook 0-2, dat scheelt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Plus 95 net is 130 in totaal vandaag.
Stand is al bijgewerkt.
Ja, perfect was dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik baalde bij die 2-0 net.. had 1-0 voorspeld... 93 minuut ofzo![]()
Och, 1 wedstrijd zegt echt nog geen kont.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmmm, gemiddelde start, hopen dat het morgen beter gaat
Volgens mij kunnen we dat wel, we zijn niet van de organisatie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
Ik heb jullie gespaard, want heb het niet al te serieus ingevuld.
Hmm, ik had begrepen dat crew nooit mee mocht doen met prijsvragen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat wel, we zijn niet van de organisatie.
Ook 130 hier. Rustig aan beginnen.quote:
Dat was in 'mijn tijd' inderdaad altijd het geval. Misschien is dat intussen veranderd?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik had begrepen dat crew nooit mee mocht doen met prijsvragen.
Shit.
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
Wtf?!
http://sport.fok.nl/ek2008/info/user/214905
Omdat het vaak voorkomt dat teams 0 goals scoren en 0 gele/rode kaarten krijgenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..
Wtf? dit is gewoon bagger.
Dit is al over 2 wedstrijden geteld. In de Puntenverdeling kun je zien hoeveel je per wedstrijd hebt gescoord.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..
Simpel genoegquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zwitserland 0 doelpunten = 10quote:Puntentelling
Punten kun je gedurende het toernooi verdienen met de voorspellingen op wedstrijden en het beantwoorden van de vragen. De vragen hebben wisselende scores, maar voor de wedstrijdvoorspellingen geldt het volgende:
Je kunt voor elke wedstrijd per team de score en gele en rode kaarten voorspellen. Voor elk van de zes in te vullen aantallen is 10 punten te verdienen. Als je de scores van beide teams, oftewel de uiteindelijke uitslag van de wedstrijd, goed hebt, krijg je er 50 punten bij. Als je de wedstrijdwinnaar goed hebt krijg je er nog 5 punten bij.
Door alles goed te voorspellen kun je dus (10 * 6) + 50 + 5 = 115 punten per wedstrijd verdienen. Er zijn geen minpunten, dus foute voorspellingen of het missen van losse vragen betekent gewoon het missen van punten.
Ehm, we vullen 1 keer per speeldag de uitslagen in. Dus je zult moeten wachten totdat de wedstrijden allebei zijn afgelopen. Toevallig was de maker van de EK Pool vandaag even aan het uitproberen of het berekenen van de punten goed zou gaan en hij heeft de eerste wedstrijduitslag ingevuld. Met een vergissinkje ook nogquote:
Ik zit al sinds januari 2005 in de crew en heb altijd gedacht dat het niet mocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in 'mijn tijd' inderdaad altijd het geval. Misschien is dat intussen veranderd?
Nee, je hebt tot volgende week 15 juni om ze in te vullen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:03 schreef Donaldo het volgende:
moeten trouwens de algemene vragen zoals welk land krijgt de meeste tegentreffers niet al geblokkeerd worden? lijkt me om dat halverwege nog te kunnen wijzigen een beetje vreemd
Nee, ik vond het te lang duren voordat er een tussenstand was. Het proberen heb ik tijdens het bouwen al gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, we vullen 1 keer per speeldag de uitslagen in. Dus je zult moeten wachten totdat de wedstrijden allebei zijn afgelopen. Toevallig was de maker van de EK Pool vandaag even aan het uitproberen of het berekenen van de punten goed zou gaan en hij heeft de eerste wedstrijduitslag ingevuld. Met een vergissinkje ook nog
Het belangrijkste, wie er wint, krijg je de minste punten voor?quote:Als je de wedstrijdwinnaar goed hebt krijg je er nog 5 punten bij.
Ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:Op zondag 8 juni 2008 04:09 schreef DrDentz het volgende:
*Sorry, ik zal nooit meer Wikipedia als bron gebruiken*
Info, Ranglijst spelers: http://sport.fok.nl/ek2008/info/standquote:Op zondag 8 juni 2008 09:19 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het trouwens erg onduidelijk waar je de stand kunt zien,ik kan hem iig niet vinden![]()
of kijk ik niet goed
Op Wikipedia stond er twee gele kaarten voor Zwitersland en het waren er drie, daarom raakte in in de war met rekenenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:50 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was'ja ik heb je laatste post opgezocht ja Je wint toch niet...
Hoeveel mensen doen er in totaal wel niet mee?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
989 Dark_Angelus 115
Ik ben zo'n voetbalkenner
Same herequote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
105 punten voor Duitsland - Polen, alleen het aantal gele kaarten van Duitsland niet goed.
Waarom doe jij het altijd zo verschrikkelijk goed in toto's, RC?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Arcee het volgende:
Gestegen naar de top 10 op een gedeelde 5e stek.
Nederlandquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nu pas hoe je de hele lijst kan zien. Die robski heeft alle uitslagen tot nu toe goed, en hij voorspelt 2-1 voor Nederland tegen Italie.![]()
![]()
Modjes weer in overbezetting blijkbaar.quote:Waarom plaats ik dit topic en zie dan gelijk dat er al iets degelijks is over de Fok! Poule...?
Laten we hopen dat hij morgen ook alles goed heeftquote:
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Als ik dennistd op IRC op dit topic wijs, zegt ie: "Ja, en. Ik ga pittenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Ik denk dat Arcee er iets mee te maken heeftquote:Speelprofiel van Falco
Aantal punten: 130
Positie binnen EK Pool: 862
Zijn dat niet gewoon voorspelde geljikspelen?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...
dennis heeft toch ook niks met dev te makenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ik dennistd op IRC op dit topic wijs, zegt ie: "Ja, en. Ik ga pitten" Lekkere dev-betrokkenheid weer
.
Volgens mijn gegevens (de kale data in de database) heb je daar niets ingevuld staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
.
Dat is dan waarschijnlijk de reset van je gegevens geweest. Beetje lullig, maar helaas niets aan te doen.quote:Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Inderdaad, tot die conclusie kwam ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens (de kale data in de database) heb je daar niets ingevuld staan.
quote:[..]
Dat is dan waarschijnlijk de reset van je gegevens geweest. Beetje lullig, maar helaas niets aan te doen.
Ja, denk het wel. Hoewel ik bij andere gelijkspelen wel een winnaar heb voorspeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:30 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn dat niet gewoon voorspelde geljikspelen?
Niet echt. Ik heb je gegevens niet aangepast, dat doe je helemaal zelf. Eigen schuld, niet zeuren.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef Falco het volgende:
Nouja tsja, hopelijk wel een leermomentje voor je.
Ohjee, een incapabele dev-nerd met tevens incapabele communicatiequote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb je gegevens niet aangepast, dat doe je helemaal zelf. Eigen schuld, niet zeuren.
Volgens mij lees je niet goed of leg ik het verkeerd uit. Nu ik erover nadenk, weet ik vrijwel zeker hoe het is ontstaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Breuls het volgende:
Ik zou graag rekening houden met een bug, maar als jij een gerest formulier submit zet je al je waarden op neutraal. Kan ik *niets* aan doen.
Inderdaad, zulke dingen kan iedereen overkomen. Dat is ook niet erg. Ik had alleen maar de hoop dat je desnoods bij een volgende poolversie dr rekening mee zou houden om deze bug er uit te slopen. Het concept blijft in principe natuurlijk ijzersterk.quote:Maar sportief van je dat je je gebrek aan argument niet verstopt tussen namecalling.
Maandag was een beetje een dramatische dag, maar toch nog gedeeld eerstequote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij morgen ook alles goed heeft.
Dat kan ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:28 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ga niks meer aanpassen ook
Klopt, en ik heb Rusland nog wel als land dat de meeste doelpunten scoort, tot dusver klopt dat, maar dan in tegendoelpunten..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Hankster het volgende:
Gister en ook maandag was best wel een dramatische dag voor mijn pouleRusland werd wel heel erg koud ingemaakt bijvoorbeeld
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Je moet het niet te lastig maken, bovendien zijn alle antwoorden terug te vinden in de Specials die van elke deelnemer gemaakt zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Nou.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Of om ctrl+f in te toetsen.... ach jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Ik ook. Van 70 naar 10 punten voor de score.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
De punten ervoor welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die extra vragen voegen echt totaal niets toe...
50 punten per vraag!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
De punten ervoor wel
We hebben van elk deelnemend land een vraag. Als je ze invult, leuk, niet dan mis je 10 punten per vraag.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet alleen niet of ze voor Nihat alleen zn competitietreffers willen weten of alle goals
Zelfde hier. Daarbij moet ik echter wel toegeven dat die goal van Polen gewoon buitenspel was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook. Van 70 naar 10 punten voor de score.
Maar ze hebben toch niets te maken met de opzet van een toto? Een toto is leuk om scores en kruisjes te voorspellen, op basis daarvan moet je kunnen winnen - niet omdat je een vraag kan opzoeken op internet waarmee je 50 punten (dat zijn 800 punten in totaal) gratis kan krijgen. Als je die vragen dus niet doet, ben je vrijwel kansloos voor een overwinning.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
De punten ervoor wel
We hebben van elk deelnemend land een vraag. Als je ze invult, leuk, niet dan mis je 10 punten per vraag.
Nee, die is al gesloten. Ik zie trouwens de toegevoegde waarde van opzoekvraagjes ook niet zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Die extra vragen geven me de kans om eens wat punten te scoren... al kan ik alleen die van Nihat invullen... is die vraag over Zwitserland al voor morgen
We doen beide. Quizvragen die je kunt beantwoorden door gewoon even het antwoord op te zoeken (en erbij te zijn voordat de vraag sluit) en losse voorspellingen die niet over scores gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch niets te maken met de opzet van een toto? Een toto is leuk om scores en kruisjes te voorspellen, op basis daarvan moet je kunnen winnen - niet omdat je een vraag kan opzoeken op internet waarmee je 50 punten (dat zijn 800 punten in totaal) gratis kan krijgen. Als je die vragen dus niet doet, ben je vrijwel kansloos voor een overwinning.
Als je dan een mogelijkheid wil hebben om extra punten te scoren via vragen, maak dan van tevoren een lijstje met vragen over het EK en spelers, waarmee je extra punten kan verdienen. 'Wie neemt de 6de corner van Nederland' - 'Welke spits uit de Primera Division scoort als eerste?'.
En dan vooral voor de specials.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:08 schreef Falco het volgende:
Ze willen gewoon meer views op FOK!sport.
Ga ervan uit dat we het antwoord bepalen op wat ze voor dit toernooi begon hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef BVO het volgende:
En Portugal is ook een strikvraag, want ze zijn nu opnieuw groepswinnaar.
Inderdaad... het tweemaal stellen van de vraag - eenmaal vóór de groepswinst van 2008 en eenmaal erna - doet logischerwijs vermoeden dat je het EK 2008 nu wel moet meenemen. Toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat die vraag er nu weer bij dan?
Hij staat er bij mij helemaal niet nog een keer erbij?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad... het tweemaal stellen van de vraag - eenmaal vóór de groepswinst van 2008 en eenmaal erna - doet logischerwijs vermoeden dat je het EK 2008 nu wel moet meenemen. Toch?.
De vraag is per ongeluk dubbel ingevoerd en dat is iets te laat opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij staat er bij mij helemaal niet nog een keer erbij?
Ik andersom geloof ikquote:Op zondag 15 juni 2008 06:06 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben van zeshonderdnogwat tot de 89e plek opgeschoven.
Same herequote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Whehe, ik heb slechts één keer een rode kaart ingevuld (voor Turkije tegen Tsjechië) en hij wordt ook nog getrokken.
Ik had ook 1 rode kaart gegeven in het toernooi, voor de Turken uiteraard, alleen in de verkeerde wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Whehe, ik heb slechts één keer een rode kaart ingevuld (voor Turkije tegen Tsjechië) en hij wordt ook nog getrokken.
Volgens mij tellen ze ons antwoord fout. Ga in beroep SnuggLe!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!
God wie heeft het nou weer over schuld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:16 schreef Svensational het volgende:
Tja, dat is dan echt je eigen schuld, het is vaak genoeg gezegd.
Serieus?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij tellen ze ons antwoord fout. Ga in beroep SnuggLe!
Je krijgt gewoon daar 10 punten voor, en de rest nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:53 schreef SnuggLe het volgende:
En weer een rode kaart goed! Doe ik toch netjes, jammer dat je er geen bonuspunten voor krijgtHeb toch 2 van de 4 (!?) rode kaarten goed voorspeld! Jammer dat ik er niet echt door stijg ofzo. Vierde plaats nu
Een totaal goed voorspelde pot kan het verschil maken, vanaf de kwartfinales.
Ik blijf wel [url=]http://sport.fok.nl/ek2008/nieuws/49966]bezwaar maken tegen de puntentelling bij die extra vraag over de topscorer[/url]. Dit heb ik ook via de feedback gedaan, helaas nog geen officiele reactie gehad. Die 50 punten kunnen mijn top3 klassering in gevaar brengen jammergenoeg. Beste oplossing zou zijn om in beide gevallen (dus 18 of 27 doelpunten) 50 punten toe te kennen, aangezien de vraagstelling niet geheel duidelijk was.
Leuke btw is om eens van de top 10 te kijken de ranglijst met en zonder die vragen. Is wel lachen
Nee hoor, ik heb 620 punten met voorspellen, en 870 totaal. Die punten worden direct bijgeschrevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Sally het volgende:
De punten voor de vragen worden (bij mijn weten) aan het einde uitgedeeld.
Ah, oke.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 620 punten met voorspellen, en 870 totaal. Die punten worden direct bijgeschreven.
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Sally het volgende:
Ik heb je feedback gelezen, maar ik weet niet genoeg van voetbal om daar antwoord op te geven![]()
Ik zal het voorleggen aan degene die de vraag heeft verzonnen. Maar de antwoorden zijn terug te vinden in de Specials. En meer zeg ik er niet over.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!
Dat is ook een vorm van oneerlijke competitie....... Ik ben gewoon gaan googlen.
Staat gewoon in de spelregels hoorquote:Naast het invullen van voorspellingen over scores en kaarten, kun je je Nostradamische talenten en onderzoeksinstincten ook gebruiken voor een aantal losse vragen, die betrekking hebben op het EK 2008 en de deelnemende landen. De antwoorden van de vragen over de landen zijn o.a. te vinden in de specials die elke dag voor het Europees kampioenschap geplaatst worden op ek2008.fok.nl. De vragen over het toernooi zul je moeten gokken.
Het staat niet overduidelijk dat er dagelijks een vraag bijkomt met tijdslimiet.. Je zou ook er van uit kunnen gaan dat er de vragen die er al staan mee bedoelt worden....Maar goed, er valt nu toch niets aan te veranderen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon in de spelregels hoor.
Rode kaarten kun je statistisch gezien het best allemaal op 0 laten. Gele kaarten hangen echt veel te veel af van de scheidsrechter die fluit. Hooguit kun je bij de wat minder subtiele ploegen / beladen wedstrijden wat meer gele kaarten voorspellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
De FOK! EK PoolMet hun domme vragen en gele en rode kaarten per wedstrijd.
Dagelijks is onzin, dat er vragen bijkomen wordt duidelijk vermeld bij het eerste keer invullen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het staat niet overduidelijk dat er dagelijks een vraag bijkomt met tijdslimiet.. Je zou ook er van uit kunnen gaan dat er de vragen die er al staan mee bedoelt worden....Maar goed, er valt nu toch niets aan te veranderen.
Het leuke aan de toto is dat het deels afhangt van voetbalkennis en deels van geluk. Net als poker. Je moet het kunnen, maar je bent ook een klein beetje afhankelijk van geluk (goede kaarten, bijv.)quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rode kaarten kun je statistisch gezien het best allemaal op 0 laten. Gele kaarten hangen echt veel te veel af van de scheidsrechter die fluit. Hooguit kun je bij de wat minder subtiele ploegen / beladen wedstrijden wat meer gele kaarten voorspellen.
Ehm, het heeft bij elke Special in de inleiding gestaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!
Dat is ook een vorm van oneerlijke competitie....... Ik ben gewoon gaan googlen.
Rode kaarten kun je haast niet beter gokken dan gewoon overal 0 invullen, dus dat is een vrij rationele keuze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Het leuke aan de toto is dat het deels afhangt van voetbalkennis en deels van geluk. Net als poker. Je moet het kunnen, maar je bent ook een klein beetje afhankelijk van geluk (goede kaarten, bijv.)
Deze pool slaat te ver door naar de gelukskant én de 'je kan het opzoeken om zo punten te krijgen'-kant. Oftewel, de allergrootste mongool kan nog winnen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef IQM het volgende:
Probeer het over twee jaar nog eens, FOK!
Maak je niet dik man, het is de FOK! EK Pool maar, waarbij Breuls niet serieus op aangekaarte bugs in wil gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
De FOK! EK PoolMet hun domme vragen en gele en rode kaarten per wedstrijd.
Dan ben ik scheelquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon in de spelregels hoor.
Same.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:08 schreef Gold_Leader het volgende:
Ik weet niet of hier meer mensen last van hebben maar bij mijn losse vragen moet ik een naam invullen maar het enigste wat ik krijg is een lege drop down box.
Ik kan hier nu dus geen antwoord invullen
Aangezien het toch voor de 26e moet worden ingevuld hoop ik wel dat dit tegen die tijd mogelijk is.
Breuls gaat er 'zo' naar kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:08 schreef Gold_Leader het volgende:
Ik weet niet of hier meer mensen last van hebben maar bij mijn losse vragen moet ik een naam invullen maar het enigste wat ik krijg is een lege drop down box.
Ik kan hier nu dus geen antwoord invullen
Aangezien het toch voor de 26e moet worden ingevuld hoop ik wel dat dit tegen die tijd mogelijk is.
Ik had het zelfs al gefixed voordat ik dit topic zag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |