Ik had ook 1 rode kaart gegeven in het toernooi, voor de Turken uiteraard, alleen in de verkeerde wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Whehe, ik heb slechts één keer een rode kaart ingevuld (voor Turkije tegen Tsjechië) en hij wordt ook nog getrokken.
Volgens mij tellen ze ons antwoord fout. Ga in beroep SnuggLe!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!
God wie heeft het nou weer over schuld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:16 schreef Svensational het volgende:
Tja, dat is dan echt je eigen schuld, het is vaak genoeg gezegd.
Serieus?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij tellen ze ons antwoord fout. Ga in beroep SnuggLe!
Je krijgt gewoon daar 10 punten voor, en de rest nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:53 schreef SnuggLe het volgende:
En weer een rode kaart goed! Doe ik toch netjes, jammer dat je er geen bonuspunten voor krijgtHeb toch 2 van de 4 (!?) rode kaarten goed voorspeld! Jammer dat ik er niet echt door stijg ofzo. Vierde plaats nu
Een totaal goed voorspelde pot kan het verschil maken, vanaf de kwartfinales.
Ik blijf wel [url=]http://sport.fok.nl/ek2008/nieuws/49966]bezwaar maken tegen de puntentelling bij die extra vraag over de topscorer[/url]. Dit heb ik ook via de feedback gedaan, helaas nog geen officiele reactie gehad. Die 50 punten kunnen mijn top3 klassering in gevaar brengen jammergenoeg. Beste oplossing zou zijn om in beide gevallen (dus 18 of 27 doelpunten) 50 punten toe te kennen, aangezien de vraagstelling niet geheel duidelijk was.
Leuke btw is om eens van de top 10 te kijken de ranglijst met en zonder die vragen. Is wel lachen
Nee hoor, ik heb 620 punten met voorspellen, en 870 totaal. Die punten worden direct bijgeschrevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Sally het volgende:
De punten voor de vragen worden (bij mijn weten) aan het einde uitgedeeld.
Ah, oke.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 620 punten met voorspellen, en 870 totaal. Die punten worden direct bijgeschreven.
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Sally het volgende:
Ik heb je feedback gelezen, maar ik weet niet genoeg van voetbal om daar antwoord op te geven![]()
Ik zal het voorleggen aan degene die de vraag heeft verzonnen. Maar de antwoorden zijn terug te vinden in de Specials. En meer zeg ik er niet over.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!
Dat is ook een vorm van oneerlijke competitie....... Ik ben gewoon gaan googlen.
Staat gewoon in de spelregels hoorquote:Naast het invullen van voorspellingen over scores en kaarten, kun je je Nostradamische talenten en onderzoeksinstincten ook gebruiken voor een aantal losse vragen, die betrekking hebben op het EK 2008 en de deelnemende landen. De antwoorden van de vragen over de landen zijn o.a. te vinden in de specials die elke dag voor het Europees kampioenschap geplaatst worden op ek2008.fok.nl. De vragen over het toernooi zul je moeten gokken.
Het staat niet overduidelijk dat er dagelijks een vraag bijkomt met tijdslimiet.. Je zou ook er van uit kunnen gaan dat er de vragen die er al staan mee bedoelt worden....Maar goed, er valt nu toch niets aan te veranderen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon in de spelregels hoor.
Rode kaarten kun je statistisch gezien het best allemaal op 0 laten. Gele kaarten hangen echt veel te veel af van de scheidsrechter die fluit. Hooguit kun je bij de wat minder subtiele ploegen / beladen wedstrijden wat meer gele kaarten voorspellen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
De FOK! EK PoolMet hun domme vragen en gele en rode kaarten per wedstrijd.
Dagelijks is onzin, dat er vragen bijkomen wordt duidelijk vermeld bij het eerste keer invullen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het staat niet overduidelijk dat er dagelijks een vraag bijkomt met tijdslimiet.. Je zou ook er van uit kunnen gaan dat er de vragen die er al staan mee bedoelt worden....Maar goed, er valt nu toch niets aan te veranderen.
Het leuke aan de toto is dat het deels afhangt van voetbalkennis en deels van geluk. Net als poker. Je moet het kunnen, maar je bent ook een klein beetje afhankelijk van geluk (goede kaarten, bijv.)quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rode kaarten kun je statistisch gezien het best allemaal op 0 laten. Gele kaarten hangen echt veel te veel af van de scheidsrechter die fluit. Hooguit kun je bij de wat minder subtiele ploegen / beladen wedstrijden wat meer gele kaarten voorspellen.
Ehm, het heeft bij elke Special in de inleiding gestaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Tsja, en dat heb jij of hebben jullie tegen een aantal mensen in de feedback gezegd. Ik wist dat niet!
Dat is ook een vorm van oneerlijke competitie....... Ik ben gewoon gaan googlen.
Rode kaarten kun je haast niet beter gokken dan gewoon overal 0 invullen, dus dat is een vrij rationele keuze.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Het leuke aan de toto is dat het deels afhangt van voetbalkennis en deels van geluk. Net als poker. Je moet het kunnen, maar je bent ook een klein beetje afhankelijk van geluk (goede kaarten, bijv.)
Deze pool slaat te ver door naar de gelukskant én de 'je kan het opzoeken om zo punten te krijgen'-kant. Oftewel, de allergrootste mongool kan nog winnen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef IQM het volgende:
Probeer het over twee jaar nog eens, FOK!
Maak je niet dik man, het is de FOK! EK Pool maar, waarbij Breuls niet serieus op aangekaarte bugs in wil gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
De FOK! EK PoolMet hun domme vragen en gele en rode kaarten per wedstrijd.
Dan ben ik scheelquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon in de spelregels hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |