quote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef Danny het volgende:
Vanavond is de EK2008 Pool online gegaan. Deze manager is qua software geheel nieuw opgebouwd en Breuls heeft zich vierkant in de rondte gedevved om de boel op tijd af te krijgen. Tevens is deze EK-pool (niet te verwarren met de gelijknamige sport op de tafel met de 16 ballen, 6 gaten en keu) het startschot voor een samenwerking tussen FOK! en GOAL.com.
Deze samenwerking houdt onder meer in dat FOK! het komend seizoen op regelmatige basis speler-interviews en wedstrijdverslagen kan gaan bieden van eerste- en eredivisie wedstrijden. Het begin van de samenwerking bestaat uit het prijzenpakket voor de EK-Manager, welke is samengesteld i.s.m GOAL.com en beschikbaar is gesteld door Jupiler. Ook is GOAL.com meer dan behulpzaam geweest met het leveren van diverse gegevens over spelers, wedstrijden, stadions etc.
In de nabije toekomst zal GOAL ons gaan voorzien van een grote stroom aan voetbalgerelateerde inhoud. Algemene informatie, nieuwtjes, transfers, interviews, fotomateriaal en prijsvragen behoren allemaal tot de mogelijkheden die we in de toekomst met hulp van GOAL.com kunnen gaan bieden. Dit zal een enorme boost voor de content van FOK!sport betekenen.
GOAL.com is een van de meest toonaangevende en uitgebreide voetbalsites van Europa en we hopen dan ook op een vruchtbare samenwerking voor beide partijen. Voor nu wensen we jullie in ieder geval alvast veel plezier met de EK-pool. Meld je snel aan en maak kans op schitterende prijzen!
Voor het laatste nieuws rondom het EK kun je uiteraard ook terecht op de EK-pool site. Voor prietpraat, uitgebreide statistieken en uitgebreide discussies met je mede-FOK!kers kun je uiteraard naar het EK2008 forum.
Veel plezier!
Heb het even nagevraagd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik de puntentelling vinden?
Hier: http://sport.fok.nl/ek2008/info/spelregelsquote:Op maandag 26 mei 2008 23:37 schreef Falco het volgende:
Waar kan ik de puntentelling vinden?
Je kunt alles wijzigen totdat de boel op slot gaat. Daarna kun je de finales voorspellen en eindeloos wijzigen totdat ze op slot zijn, etcetera. Hetzelfde geldt voor de losse vragen die we nog aan het spel gaan toevoegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem in ieder geval alvast even ingevuld.
Waar kan ik vinden wat het je aan 'punten' kost als je tussentijds nog dingen gaat wijzigen/aanpassen, of kan je dat bij deze pool ongelimiteerd doen?
Werkt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hier: http://sport.dev/ek2008/info/spelregels
Klopt, sorry, de URL van mijn ontwikkelomgeving lijkt zo sterk op de echte URL dat ik ze soms door elkaar haal. Heb het aangepast.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een shitload aan kolommen zeg.
En Engelandquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:04 schreef Werewolf het volgende:
Wel leuk dat je ook Schotland kan kiezen in de extra vragen![]()
Verder een goede actie hoor
It's a trick question.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef Sally het volgende:
Tja, om de vragen te kunnen beantwoorden moet je ook Engeland en Schotland kunnen kiezen, en daarom staan ze ertussen. Het staat raar, maar is niet anders.
Ik heb de lijst wel ingevuld, maar of ik er daadwerkelijk punten mee zal scoren is de grote vraag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:38 schreef Happel het volgende:
Laat deze aan me voorbij gaan. Teveel werk om in te vullen.
Je hebt nu 76. Kun je die niet aanpassen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef BVO het volgende:
Hij slaat wijzigingen in mijn totaal aantal doelpunten niet op.
Oh, dan is 'ie toch veranderdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt nu 76. Kun je die niet aanpassen?
Die pik had gewoon die penalty aan Zwitserland moeten gevenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou hups nog even een doelpuntje erbij Tsjechie en ik ben gelukkig.
Vanavond, na de tweede wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei 2-0 voor de Tsjechen. hmm.. wanneer worden de punten bijgeschreven?
Ik ook, dat scheelt 60 punten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zei 2-0 voor de Tsjechen.
Misschien omdat het nog niet is uitgerekend?:')quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zie je hoeveel punten je hebt? Bij mij blijft er 0 staan
WAT GAAT DAT TRAAG DAN !!! @@@quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog niet is uitgerekend?:')
Alleen de uitslag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Moet je voor de 50 bonuspunten alle vakjes goed hebben of alleen de uitslag
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Mn grootste concurrent had ook 0-2, dat scheelt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Plus 95 net is 130 in totaal vandaag.
Stand is al bijgewerkt.
Ja, perfect was dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik baalde bij die 2-0 net.. had 1-0 voorspeld... 93 minuut ofzo![]()
Och, 1 wedstrijd zegt echt nog geen kont.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
Hmmmm, gemiddelde start, hopen dat het morgen beter gaat
Volgens mij kunnen we dat wel, we zijn niet van de organisatie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:02 schreef RayMania het volgende:
Ik heb jullie gespaard, want heb het niet al te serieus ingevuld.
Hmm, ik had begrepen dat crew nooit mee mocht doen met prijsvragen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat wel, we zijn niet van de organisatie.
Ook 130 hier. Rustig aan beginnen.quote:
Dat was in 'mijn tijd' inderdaad altijd het geval. Misschien is dat intussen veranderd?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik had begrepen dat crew nooit mee mocht doen met prijsvragen.
Shit.
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:10 schreef xminator het volgende:
Wtf?!
http://sport.fok.nl/ek2008/info/user/214905
Omdat het vaak voorkomt dat teams 0 goals scoren en 0 gele/rode kaarten krijgenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..
Wtf? dit is gewoon bagger.
Dit is al over 2 wedstrijden geteld. In de Puntenverdeling kun je zien hoeveel je per wedstrijd hebt gescoord.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kan iemand 80 punten hebben door niets in te vullen behalve 1 keer Turkije maar Turkije verliest..
Simpel genoegquote:Op zondag 8 juni 2008 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zwitserland 0 doelpunten = 10quote:Puntentelling
Punten kun je gedurende het toernooi verdienen met de voorspellingen op wedstrijden en het beantwoorden van de vragen. De vragen hebben wisselende scores, maar voor de wedstrijdvoorspellingen geldt het volgende:
Je kunt voor elke wedstrijd per team de score en gele en rode kaarten voorspellen. Voor elk van de zes in te vullen aantallen is 10 punten te verdienen. Als je de scores van beide teams, oftewel de uiteindelijke uitslag van de wedstrijd, goed hebt, krijg je er 50 punten bij. Als je de wedstrijdwinnaar goed hebt krijg je er nog 5 punten bij.
Door alles goed te voorspellen kun je dus (10 * 6) + 50 + 5 = 115 punten per wedstrijd verdienen. Er zijn geen minpunten, dus foute voorspellingen of het missen van losse vragen betekent gewoon het missen van punten.
Ehm, we vullen 1 keer per speeldag de uitslagen in. Dus je zult moeten wachten totdat de wedstrijden allebei zijn afgelopen. Toevallig was de maker van de EK Pool vandaag even aan het uitproberen of het berekenen van de punten goed zou gaan en hij heeft de eerste wedstrijduitslag ingevuld. Met een vergissinkje ook nogquote:
Ik zit al sinds januari 2005 in de crew en heb altijd gedacht dat het niet mocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was in 'mijn tijd' inderdaad altijd het geval. Misschien is dat intussen veranderd?
Nee, je hebt tot volgende week 15 juni om ze in te vullen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:03 schreef Donaldo het volgende:
moeten trouwens de algemene vragen zoals welk land krijgt de meeste tegentreffers niet al geblokkeerd worden? lijkt me om dat halverwege nog te kunnen wijzigen een beetje vreemd
Nee, ik vond het te lang duren voordat er een tussenstand was. Het proberen heb ik tijdens het bouwen al gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, we vullen 1 keer per speeldag de uitslagen in. Dus je zult moeten wachten totdat de wedstrijden allebei zijn afgelopen. Toevallig was de maker van de EK Pool vandaag even aan het uitproberen of het berekenen van de punten goed zou gaan en hij heeft de eerste wedstrijduitslag ingevuld. Met een vergissinkje ook nog
Het belangrijkste, wie er wint, krijg je de minste punten voor?quote:Als je de wedstrijdwinnaar goed hebt krijg je er nog 5 punten bij.
Ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:Op zondag 8 juni 2008 04:09 schreef DrDentz het volgende:
*Sorry, ik zal nooit meer Wikipedia als bron gebruiken*
Info, Ranglijst spelers: http://sport.fok.nl/ek2008/info/standquote:Op zondag 8 juni 2008 09:19 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het trouwens erg onduidelijk waar je de stand kunt zien,ik kan hem iig niet vinden![]()
of kijk ik niet goed
Op Wikipedia stond er twee gele kaarten voor Zwitersland en het waren er drie, daarom raakte in in de war met rekenenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:50 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was'ja ik heb je laatste post opgezocht ja Je wint toch niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |