Hoeveel mensen doen er in totaal wel niet mee?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
989 Dark_Angelus 115
Ik ben zo'n voetbalkenner
Same herequote:Op zondag 8 juni 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
105 punten voor Duitsland - Polen, alleen het aantal gele kaarten van Duitsland niet goed.
Waarom doe jij het altijd zo verschrikkelijk goed in toto's, RC?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:47 schreef Arcee het volgende:
Gestegen naar de top 10 op een gedeelde 5e stek.
Nederlandquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nu pas hoe je de hele lijst kan zien. Die robski heeft alle uitslagen tot nu toe goed, en hij voorspelt 2-1 voor Nederland tegen Italie.![]()
![]()
Modjes weer in overbezetting blijkbaar.quote:Waarom plaats ik dit topic en zie dan gelijk dat er al iets degelijks is over de Fok! Poule...?
Laten we hopen dat hij morgen ook alles goed heeftquote:
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Als ik dennistd op IRC op dit topic wijs, zegt ie: "Ja, en. Ik ga pittenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Wtf, waarom zie ik niet in mijn lijstje alle winnaars in die rechterkolom, terwijl ik die zeker weten had ingevuld. Iets lijkt er gereset te zijn oid. Wat een sof! Het leek zo mooi en chill die EK-site maar dit is helaas een dev-blundertje
.
Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Ik denk dat Arcee er iets mee te maken heeftquote:Speelprofiel van Falco
Aantal punten: 130
Positie binnen EK Pool: 862
Zijn dat niet gewoon voorspelde geljikspelen?quote:Op zondag 8 juni 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hmmm... bij mij zijn er 2 niet meer ingevuld...
dennis heeft toch ook niks met dev te makenquote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ik dennistd op IRC op dit topic wijs, zegt ie: "Ja, en. Ik ga pitten" Lekkere dev-betrokkenheid weer
.
Volgens mijn gegevens (de kale data in de database) heb je daar niets ingevuld staan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
.
Dat is dan waarschijnlijk de reset van je gegevens geweest. Beetje lullig, maar helaas niets aan te doen.quote:Volgens mij heb ik nog een tweede keer gekeken op het 'uitslagen voorspellen'-scherm om te kijken wat ik nou had ingevuld en zijn toen die dropdownmenu's gereset. Het viel me op dat ik die onderste vier dropdownmenutjes toen bij die tweede keer nog moest invullen.
Inderdaad, tot die conclusie kwam ik ookquote:Op maandag 9 juni 2008 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens (de kale data in de database) heb je daar niets ingevuld staan.
quote:[..]
Dat is dan waarschijnlijk de reset van je gegevens geweest. Beetje lullig, maar helaas niets aan te doen.
Ja, denk het wel. Hoewel ik bij andere gelijkspelen wel een winnaar heb voorspeld.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:30 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn dat niet gewoon voorspelde geljikspelen?
Niet echt. Ik heb je gegevens niet aangepast, dat doe je helemaal zelf. Eigen schuld, niet zeuren.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef Falco het volgende:
Nouja tsja, hopelijk wel een leermomentje voor je.
Ohjee, een incapabele dev-nerd met tevens incapabele communicatiequote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb je gegevens niet aangepast, dat doe je helemaal zelf. Eigen schuld, niet zeuren.
Volgens mij lees je niet goed of leg ik het verkeerd uit. Nu ik erover nadenk, weet ik vrijwel zeker hoe het is ontstaan.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Breuls het volgende:
Ik zou graag rekening houden met een bug, maar als jij een gerest formulier submit zet je al je waarden op neutraal. Kan ik *niets* aan doen.
Inderdaad, zulke dingen kan iedereen overkomen. Dat is ook niet erg. Ik had alleen maar de hoop dat je desnoods bij een volgende poolversie dr rekening mee zou houden om deze bug er uit te slopen. Het concept blijft in principe natuurlijk ijzersterk.quote:Maar sportief van je dat je je gebrek aan argument niet verstopt tussen namecalling.
Maandag was een beetje een dramatische dag, maar toch nog gedeeld eerstequote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij morgen ook alles goed heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |