Soms wil je weleens gewoon iets zeggen zonder het er over te hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je het ergens niet over wilt hebben, kun je er allicht ook beter gewoon niet over beginnen.
Truste julliequote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga ook maar naar bed morgen nog even studeren en dan lekker mn laatste tentamen maken in Zweden, en daarna voorbereiden op mn thesis...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Positief puntje voor mij, ik heb ze niet![]()
Hehe, ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar nee, we gaan vandaag niet weer beginnen
Nee, zo bedoel ik het nietquote:
quote:
Kan er weer geen geile goedemorgen vanafquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:39 schreef Californium het volgende:
en een tvptje
Goed zo Pili! En ik weet niet zeker of ik de deur op slot heb gedraaidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet
Ik ga me vandaag niet weer negatief voelen enzo
[..]
Ze werd niet naast jou wakker he?quote:[..]
Kan er weer geen geile goedemorgen vanaf
Sommige dingen doe je zo automatisch, dan weet je niet meer dat je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
Goed zo Pili! En ik weet niet zeker of ik de deur op slot heb gedraaidMensen kunnen wel alsnog niet binnenkomen maar toch. En eigenlijk denk ik het altijd en heb ik het altijd wel gedaan
![]()
Daarom juist. Als ze naast mij wakker was geworden had ze niks hoeven zeggenquote:Ze werd niet naast jou wakker he?
Ja maar ik flip er altijd overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je zo automatisch, dan weet je niet meer dat je het gedaan hebt![]()
[..]
Maar wat moeten doen?quote:Daarom juist. Als ze naast mij wakker was geworden had ze niks hoeven zeggen
Ze mag wel wat doen, dat zeg ik niet natuurlijkquote:
quote:Ik ben er wel
Volgens mij heb je het wel gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed zo Pili! En ik weet niet zeker of ik de deur op slot heb gedraaidMensen kunnen wel alsnog niet binnenkomen maar toch. En eigenlijk denk ik het altijd en heb ik het altijd wel gedaan
![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog meer gezelligheid
Haaii
Ben je er de hele dag?
quote:
Das dan weer wat minderquote:Morgen nog een halve dag en dan lekker vakantie
Ja ik zet erop:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Das dan weer wat minder![]()
Stuur je wel een kaartje![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik zet erop:
Fok
Stage SC
Moet goed komen dan toch?
Maar dat komt omdat sinterklaas bij de TNT Post werktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Brieven naar "Sinterklaas" komen ook aan![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat sinterklaas bij de TNT Post werkt(duh dat weet toch iedereen
)
Sorry Pili was even bureau opruimenquote:
Daarom!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hiep hoi go Kuno
![]()
Taallessen maken wel hongerig. Zit nu aan de pizza & bier, lijk wel een vent zeg.
Doe ik ook, maar ik f5 gewoon doorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:34 schreef Yesse het volgende:
Sorry Pili was even bureau opruimen
Sintquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja sorry, inside jokequote:
Vraag maar aan Yenicequote:
Ik heb gisteren met een paar vriendinnetjes "afgesproken" om te meeten in Berlijn. Nu nog een tijdstip prikken waarop iedereen kanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Bier en een pizza!ik heb nu al zin in 1 augustus in Berlijn!
Afspreken in de zomer doe je alleen maar op 1 augustus!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met een paar vriendinnetjes "afgesproken" om te meeten in Berlijn. Nu nog een tijdstip prikken waarop iedereen kan. Maar vliegen van BCN naar BLN is niet echt cheap
. Gister mijn retour BCN AMS geboekt, 118 €, wat een koopje!
Gister weer te laat gaan slapen, heb nu hoofdpijn en moeheid.
Ryanair enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Naar amsterdam inderdaad best cheap ass! Ik vlieg voor 18 euro terug naar Nederlandwel naar Eindhoven dan maar toch!
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Afspreken in de zomer doe je alleen maar op 1 augustus!![]()
Naar amsterdam inderdaad best cheap ass! Ik vlieg voor 18 euro terug naar Nederlandwel naar Eindhoven dan maar toch!
Als je mazzel hebt kost je ticket 1 cent, en betaal je alleen toeslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?
nee inclusief...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?
Dat is behoorlijk cheap ass vluchtje.. van Göteborg City of van Stockholm?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee inclusief...!had een vliegticket voor 1 kroon, en 169 kronen luchthavenbelasting
![]()
Stockholm Skavsta...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk cheap ass vluchtje.. van Göteborg City of van Stockholm?
Ging gisteren over rare initialen.. Zoals F.A.I.L. of G.O.O.G.L.E. of L.Y.C.O.S. en daar hadden we namen bij verzonnen en LYCOS eindigde dus op Olaf Sintquote:
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stockholm Skavsta...!cheap ass naar cheap ass Eindhoven
Ik had heel je bericht gemist, maar ik ben lekker bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, dit wordt nog een lange dag..
Wat hadden jullie opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
Ging gisteren over rare initialen.. Zoals F.A.I.L. of G.O.O.G.L.E. of L.Y.C.O.S. en daar hadden we namen bij verzonnen en LYCOS eindigde dus op Olaf Sint
Wow fuckie dat is pas cheap! Ryanair? Die vliegen verdomme niet naar Amsterdam, dan heeft het voor mij niet echt nut om naar Eindhoven te vliegen aangezien de NS ook niet al te billig is. En ze vliegen hier vanaf Girona en niet vanaf Barcelona. Mijn heenticket is 30 € en mijn terugticket 88 €, met Vueling. Vind ik ook wel goed te doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.quote:
Die belasting verzinnen ze niet zelf hèquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
Had ook bij Transavia gekeken met hun aanbiedingen van € 20, maar dan komt er niet te zuinig € 57 belasting bij, de apen! Vliegen is leuk
Ik rij met 2 vrienden naar STockholm ben daar nog twee dagen, en dan met de bus naar het vliegveld... en dan in Nederland met de NS terug, uit eindelijk betaal ik een klein 60 euro om van Skövde naar Groningen te komen, was goedkoper dan een normaal ticket dacht ik (om van huis naar huis te gaan)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..
Een vriend van mij was al meer kwijt om naar het vliegveld te komen, dan de vlucht naar London en terug
inderdaad, voor de rest vind ik er niets boeiends aan, laptopje mee en filmpje kijken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.
hej hejquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
Vriendinnetje van mij vloog laatst ook van Berlijn naar Frankfurt voor 0,24 €. Moest alleen 9 € betalen om de 0,24 € over te kunnen maken met creditcardquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..
Een vriend van mij was al meer kwijt om naar het vliegveld te komen, dan de vlucht naar London en terug
Nog niks beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
En alles er om heen =quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.
Het vliegen zelf is gewoon een busritje, met af en toe kans op turbulentie.. maar ik heb heftigere busritten gehad dan vluchten. De eerste keer dat ik in het vliegtuig zat, hadden we flinke turbulentie.. vond het wel stoer..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks beter?![]()
[..]
En alles er om heen =
Sorry, ben vliegtuig-verslaafde
Nee nog niet heel veel. Ben nog een dag thuis en das niet zo fijn want ik moet nog zoveel doen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks beter?![]()
[..]
En alles er om heen =
Sorry, ben vliegtuig-verslaafde
Iemand had hier een verkeerd week nummer op een lijst gezet. Nu kan ik alles gaan corrigerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zucht, dit wordt een hele lange dag.. vervelende gevallen etc!
De drukte op grote vliegvelden vind ik echt geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
maar jij vind het ellenlang wachten op je koffers op Schiphol ook zo geweldig. Op Landvetter had ik mijn koffer binnen 10 minuten
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij vloog laatst ook van Berlijn naar Frankfurt voor 0,24 €. Moest alleen 9 € betalen om de 0,24 € over te kunnen maken met creditcard.
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het vliegen zelf is gewoon een busritje, met af en toe kans op turbulentie.. maar ik heb heftigere busritten gehad dan vluchten. De eerste keer dat ik in het vliegtuig zat, hadden we flinke turbulentie.. vond het wel stoer..
maar jij vind het ellenlang wachten op je koffers op Schiphol ook zo geweldig. Op Landvetter had ik mijn koffer binnen 10 minuten
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
En ik kan geen vrij hostel vinden voor een redelijke prijs![]()
Eindhoven en Schiphol is ook lekker vergelijkbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachten
Sydney... Zit nu gewoon al vol en de rest vraagt woekerprijzenquote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Eindhoven en Schiphol is ook lekker vergelijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Gevolg: ik viel bijna flauw toen ik vanochtend de deur open deed
Nu alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef Jipje het volgende:
Sydney... Zit nu gewoon al vol en de rest vraagt woekerprijzen
Komt Tis wel goed schatjequote:Dat zeg ik toch ook niet
Ik zeg alleen maar dat je in eindhoven niet zo lang hoeft te wachten op je koffers, en dat is fijn
Geen thermometer helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Lekker
Hoe warm was het, of had je geen thermometer?
Jaquote:
quote:Komt Tis wel goed schatje![]()
Nee weet ik, Schiphol vraagt nou eenmaal veel belasting. Maar ik heb dan echt 50 x liever dat Transavia de prijzen inclusief laat zien net als Vueling dat doet. Ik vind het namelijk verwarrend, je moet eerst doorklikken om de prijzen te kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Die belasting verzinnen ze niet zelf hè
En pas is er weer een finke belasting bij gekomen
Maar vliegen blijft leuk![]()
Hier ook:{quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zucht, dit wordt een hele lange dag.. vervelende gevallen etc!
Bij Rotterdam ook niet. Ik moest mijn vader ophalen van Rotterdam Airport... dat is 's-avonds met een kleine overschreiding van de maximum snelheid binnen 30 minuten te doen.. Stond mijn vader al 15 minuten buiten, hij belde mij op op het moment dat hij geland wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachten
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De drukte op grote vliegvelden vind ik echt geweldig
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook haha. Wat is dat toch?
Nadeel van vliegvelden, vieze dure broodjes![]()
Heb trouwens nog nooit lang op mijn koffers gewacht, vlieg meestal ook alleen met handbagage, super fijn vind ik dat! Alle vliegvelden waar ik ben geweest waren redelijk klein, op Schiphol na dan.
Berlijn heeft er ook al 3 vliegvelden dus daar is alles ook mooi verspreid en Barcelona is best een ukkie vliegveldje. Maar Berlijn gaat ook een mega vliegveld krijgen, Berlin Brandenburg International. Ben benieuwd hoe die gaat worden zeg!
Dat is de oude ingangquote:
Ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!
Enige wat ik kon vinden van Rotterdamquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is de oude ingang
Die hebben we al 2 jaar niet meer.
Oke, die toren staat er wel nog
En ze zijn er zelfs nog ana het uitbreiden hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest
Wat een afstanden zijn dat daar zeg
Ach, dat loop je hier ook als je moet overstappen op het grootste metrostation (Passeig de Gracia)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!
quote:
En bij de douane enzo is het alllemaal heel krap. Ga je zo'n klein deurtje door, sta je opeens bij de controlequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ze zijn er zelfs nog ana het uitbreiden heMaar alleen gates, geen bagage banden, dus alles komt binnen op de zelfde plek (bagage) maar passagiers ongeveer door heel de stad heen zo groot lijkt het
Ik durfde het niet te zeggen, maar ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat het eindhoven was, ziet er echt precies hetzelfde uit![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat het eindhoven was, ziet er echt precies hetzelfde uit![]()
De laatste 5-6 x ook met handbagage gevlogen, o nee wacht, tijdens kerst met gewone bagage gevlogen...! Wacht, laat me tellen Dublin handbagage, kiruna gewone bagage, Kerst gewone bagage... mmm nee maar 2 x handbagagequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach, dat loop je hier ook als je moet overstappen op het grootste metrostation (Passeig de Gracia). Nou oke, misschien 10 minuten, maar dat is ook ver
.
handbagage is voor mij meestal wel genoeg
. Bij clickair mocht je 10 KG mee
Zelfs dat ziet er ongeveer hetzelfde uitquote:
Rotterdam is kleinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zelfs dat ziet er ongeveer hetzelfde uit
Ooit eens op een hele druk zomer dag een staking meegemaakt op Barcelona Airport.. Dat is echt niet grappig hoor.. Dan wordt de drukte gewoon te veel..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook haha. Wat is dat toch?
Nadeel van vliegvelden, vieze dure broodjes![]()
Heb trouwens nog nooit lang op mijn koffers gewacht, vlieg meestal ook alleen met handbagage, super fijn vind ik dat! Alle vliegvelden waar ik ben geweest waren redelijk klein, op Schiphol na dan.
Berlijn heeft er ook al 3 vliegvelden dus daar is alles ook mooi verspreid en Barcelona is best een ukkie vliegveldje. Maar Berlijn gaat ook een mega vliegveld krijgen, Berlin Brandenburg International. Ben benieuwd hoe die gaat worden zeg!
Ja, ze komen er nogal wat te kortquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Wehehe geinig. Meteen een banner om luchtverkeersleider te worden
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga donderdag lekker vanaf vliegveld Eelde
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga donderdag lekker vanaf vliegveld Eelde
Gelukkig nog niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens op een hele druk zomer dag een staking meegemaakt op Barcelona Airport.. Dat is echt niet grappig hoor.. Dan wordt de drukte gewoon te veel..
eelde is veel beterquote:
Ik wilde het net posten. Moet eigenlijk naar het archief, maar heb geen zinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
Hm ik begon goed, heb gewerkt. Nu ben ik weer ingezakt
niet bij waar Kiwi woontquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, maar Beek leek me wel lekker dichtbij
Bij Turkije dan hè
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Is echt ergquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Moet eigenlijk naar het archief, maar heb geen zin
Ik heb alleen maar Banners van South African Car rentalquote:
Je snapt mn opmerking nietquote:
quote:
Maar dat duurt nog ruim een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
nou en!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt mn opmerking niet
Ik zeg toch "Bij Turkije". Beek ligt bijna dichterbij Turkije dan bij waar Kiwi woont
Hehe, ik heb gewoon algeheel geen zin meerquote:
quote:
Hier gaat het nog steeds goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:26 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geslapen, 10 uur... Maar mijn ogen hebben ook al geen zin meer
Zwaai je wel naar mijn huis?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Geen ruzie maken! Niet voordat ik op vakantie ga![]()
Okee, de dag loopt nu toch een stukje beter.
Na Yesse hebben we nu een 2e moeder in de SCquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geen ruzie maken! Niet voordat ik op vakantie ga![]()
Gelukkig, maar niet teveel wegblijven hèquote:Okee, de dag loopt nu toch een stukje beter.
Ja, slaap kom ik ook altijd tekortquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier gaat het nog steeds goed
Al vind ik slapen altijd een goed idee
quote:
uhm.. Moest op 23.10 vliegen.. uiteindelijk werd het 4.30 toen we mochten boarden.. en er was niks meer open..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet mee gemaakt. Ben je uiteindelijk nog op dezelfde dag gevlogen?
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zwaai je wel naar mijn huis?als je weg gaat?
Noem je me nu een moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Na Yesse hebben we nu een 2e moeder in de SC
[..]
Gelukkig, maar niet teveel wegblijven hè
wat? ik vond dat een logischere verklaring dan die mug van haar!quote:
Ik kreeg een banner voor kaarten van Oranje...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Banners van South African Car rental
quote:
Om het zo maar te zeggen, die mag niet meer terugkomen bij de ING en mag hopen dat hij zijn tentamen binnenkort over mag doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar hoe is het afgelopen met bootje84
logisch vervolg op zwanger zijn tochquote:
is weg bij ING en is boos op mij om alle grappen die ik maakte erover, voor de rest weet ik het ook zo niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar hoe is het afgelopen met bootje84
Het was serieus een mugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? ik vond dat een logischere verklaring dan die mug van haar!
wel een beetje flauw om BraveBart nou een mug te noemen...! of heeft hete allemaal het formaat van een mug...?quote:
Wie?quote:
weet ik niet?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel een beetje flauw om BraveBart nou een mug te noemen...! of heeft hete allemaal het formaat van een mug...?![]()
aaah... kusje er op?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Het was een vrouwtjes mug![]()
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ok!quote:
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!quote:
Jij deed stomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!
quote:
Moet het weer een meisje zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!
quote:
Nu ben ik ook al zwanger.. dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nou ja, nee
Zo noemde Yesse zich ook toen ze zoiets deed
maari k ben stom!quote:
Ja dat lijkt me ook wel goed klote en supersaaiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. Moest op 23.10 vliegen.. uiteindelijk werd het 4.30 toen we mochten boarden.. en er was niks meer open..
Hmmm.. nou daar moeten we het dan mee doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen in dit topic tenminste 1x "zwanger" is geweest
Ojaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maari k ben stom!standaard vraag maar aan bootje!
PM hem dan maar!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hele gemene opmerking in mn hoofd, en die ga ik niet posten
Maar wel PM'enquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hele gemene opmerking in mn hoofd, en die ga ik niet posten
ja fack... ik ga jou geen kusje gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet het weer een meisje zijn
* Piles voelt zich gepasseerd
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!quote:
quote:
Jij bent stomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja fack... ik ga jou geen kusje geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!
quote:
mmm nee lijkt me niet klink een beetje stom... Ik zou zo even niet weten wat de goede engelse vertaling is... even opzoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Vraagje aan Engels kenners. Ik krijg net een CV binnen van een Nederlandse (moet mijn opvolger gaan worden). Ze doet Commerciële Economie maar dat vertaal je toch niet naar Comercial Economics?
quote:
Ik schrijf in mijn niet Nederlandse cv's altijd gewoon "Marketing". Is dat beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm nee lijkt me niet klink een beetje stom... Ik zou zo even niet weten wat de goede engelse vertaling is... even opzoeken
[..]
Zou een wil ik er ook..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!
Ik denk het wel, het zou nog kunnen in de zin van Marketing and Economics en dan de naam van de Bachelor (ik doe een Bachelor of Business Administration of in iedergeval dat is de richting) dat geeft meer duidelijkheid in het buitenlandquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik schrijf in mijn niet Nederlandse cv's altijd gewoon "Marketing". Is dat beter?
ik ben aan het studeren!quote:
Ja oke, ik vond comercial economy ook zo super Nederlands vertaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het zou nog kunnen in de zin van Marketing and Economics en dan de naam van de Bachelor (ik doe een Bachelor of Business Administration of in iedergeval dat is de richting) dat geeft meer duidelijkheid in het buitenland
Inga moet gewoon stoppen met zingen.. 2 keer gehoord tijdens het stappen en een paar keer gehoord in de Jamba reclames..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben aan het studeren!maar ga over een uurtje naar de campus koffie drinken en vrouwen checken!
Inga heeft wel dikke tetters!![]()
maar wat een fout nummer is dat eigenlijk...heb hem hier trouwens ook nog nooit gehoord
LYCOS!quote:
zowiezo is een systeem van een ander land onbegrijpbaar, daarom is het bachelors systeem ook ingevoerd, dat is begrijpbaar voor iedereen. En voor een engelse CV is het dus ook het handigst en makkelijkst om je level aan te geven in een Bachelors of masters levelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, ik vond comercial economy ook zo super Nederlands vertaald. Ik schrijf altijd Bachelor of Marketing, lijkt me ook wel duidelijk. Voor buitenlanders is het Nederlandse school systeem echt niet te begrijpen, best lastig is dat.
uiteindelijk zijn we allebei een manquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inga moet gewoon stoppen met zingen.. 2 keer gehoord tijdens het stappen en een paar keer gehoord in de Jamba reclames..
Inga is wel lekker hoor en zou het echt niet erg vinden om daar naast wakker te worden
Om 10 uur al, ik eet echt te weinig 's ochtendsquote:
Gelukkig wordt je er niet slaperig vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:08 schreef jna het volgende:
Zo, na 2 uur met alle ramen open is er weer een normale temperatuur hier
Ik had vanmorgen ehm;quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 10 uur al, ik eet echt te weinig 's ochtends
Maar ik stel mn pauze nog ff uit, des te korter is de middag
Ontbijt: boterham met vlokken en glas melkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
Ik had vanmorgen ehm;
Ik weet het al: je werkt te hard!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ehm;
7:15
Roggebrood met kaas
Cracker met jam
Ontbijtkoek plakje met boter
10:00
Appel
11:00
Snack-a-jack-kaas
12:00
Honger
Ja ik eet altijd veel 's ochtendsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ontbijt: boterham met vlokken en glas melk
Tussendoor: 1 glas cola en 1 koek
Goh, waarom heb ik honger
Daarom eet ik niet veelquote:
Ik heb zometeen: 3 zachte bolletjes met vlokken, 2 wafels en een cakejequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
Ja ik eet altijd veel 's ochtendsEn met de lunch ook, alleen met avondeten heb ik nooit zo'n honger
Dûhquote:
Goedemiddag schattig pillekequote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
Vind jullie inside-grapjes niet leuk
Daar kan ik niet op reageren
En ja! dit is wel een soort dieetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Wat ik eet:
08.15: cornflakes met Yoghurt
12.30: 4 boterhammen
15.15: koekje
18.30: avondeten
20.00: fruit?
Vandaag ga ik sporten...dus voor het sporten een appel en pas om half 8 acht uur eten
En daarna pas hier weer? Ik vind het niet kunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Vandaag ga ik sporten...dus voor het sporten een appel en pas om half 8 acht uur eten
quote:
sorry! Na de afwas is het dan 21.00 ofzo dat ik hier benquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarna pas hier weer? Ik vind het niet kunnen
Dat vind ik echt weinigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Wat ik eet:
08.15: cornflakes met Yoghurt
12.30: 4 boterhammen
15.15: koekje
18.30: avondeten
20.00: fruit?
Wordt weer een latertje dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
sorry! Na de afwas is het dan 21.00 ofzo dat ik hier ben
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga makenquote:
Ik eet niet veel meer hoorquote:
Wat? Bang dat je echt zo kansloos overkomt als dat je lijktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt weer een latertje dus
[..]
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga maken![]()
Als het gelijk ligt valt het me nog mee, ik vrees op nog ergerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
Wat? Bang dat je echt zo kansloos overkomt als dat je lijkt
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
Vertrekdatum is nu wel bekend. Over drie weken vlieg ik naar Singapore
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekstquote:
Neeeheee, ik verwacht zo'n Baywatch-scenequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekst
Don't worry! Be Happyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga maken![]()
[..]
Hm valt toch wel mee:quote:Ik eet niet veel meer hoor
En dan niet eens als dieet
Echt? Dit is alles wat ik eet...Soms een kleine toevoeging..Snoepje...of wat..maar als ik stage(mag alleen in de pauzes eten omdat je op het lab niet mag eten) heb is dit wat ik eet....na het avondeten heb ik niet eens zoveel honger meer...En als je het ritme eenmaal gewend bent dan krijg je tussendoor ook geen honger meer...quote:
ohquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeeheee, ik verwacht zo'n Baywatch-scene![]()
wat ging je daar ook nog maar weer doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
Vertrekdatum is nu wel bekend. Over drie weken vlieg ik naar Singapore
geef je nou toe dat je homo bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
Jong homostel mishandeld in Utrecht
Ik weet niet of ik nu nog naar Utrecht durf
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
Jong homostel mishandeld in Utrecht
Ik weet niet of ik nu nog naar Utrecht durf
Stage lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ging je daar ook nog maar weer doen?
Zal wel goed komen denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het gelijk ligt valt het me nog mee, ik vrees op nog erger
Thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekst
aaaaaaaaah! ja dat was het! Professioneel baggeraar!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Stage lopen![]()
Ik ga daar meelopen bij een landaanwinningsproject.
Mja, das wel waarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
Zal wel goed komen denk ik![]()
Iedereen heeft een bepaald beeld over iedereen en dat zal grote kans toch veranderen
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zowiezo is een systeem van een ander land onbegrijpbaar, daarom is het bachelors systeem ook ingevoerd, dat is begrijpbaar voor iedereen. En voor een engelse CV is het dus ook het handigst en makkelijkst om je level aan te geven in een Bachelors of masters level
Ja, ben al aan het oefenenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaah! ja dat was het! Professioneel baggeraar!
Ja, als je het fout gebruikt is het onduidelijk. Gelukkig heeft de TU gewoon een dubbelzijdig diploma zodat het niet fout kan gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!
Daarom is Commeriele economie waarschijnlijk ook onder Bachelor of Marketing. Er zitten meerdere opleidingen onder 1 bachelor!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!
Dat dus, doet de HU ook al voor verschillende opleidingen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, als je het fout gebruikt is het onduidelijk. Gelukkig heeft de TU gewoon een dubbelzijdig diploma zodat het niet fout kan gaan.
Ben bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef Jipje het volgende:
Lunch! (of is iedereen daar alweer klaar mee? dagen thuis....)
psst, je krijgt 5 euro als je ff een subsidieaanvraag maakt voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer binnen
Kijken wat ik de rest van de dag nog ga doen
Klinkt leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:02 schreef jna het volgende:
psst, je krijgt 5 euro als je ff een subsidieaanvraag maakt voor mij
Ik heb genoeg gegetenquote:
Maak ja maar geen zorgen...Ik zal het topic niet volspammen in de 10 minuten dat jij weg kan blijven van de computerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Ik ga maar in het archief kijken![]()
Doen jullie rustig als ik weg ben
10? Dan hebben we nog maar 2 minutenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Maak ja maar geen zorgen...Ik zal het topic niet volspammen in de 10 minuten dat jij weg kan blijven van de computer
Ik ook 4 boterhammen maar tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gegeten4 boterhammen
en 0,5 liter water
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijktquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijkt
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa dat is hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijkt
![]()
![]()
Voor z'n computer zittend....quote:
Wat ben je vergeten danquote:
Doe net als ik, 30 post-it's op je bureau plakkenquote:
Dan moet je het opschrijven. Of vergeet je dat ook?quote:
Is hij cold turkey aan het af kicken, of is ie eindelijk wat aan het doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor z'n computer zittend....
'niet posten Piles, Niet posten'
Hij zegt dat hij iets doetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is hij cold turkey aan het af kicken, of is ie eindelijk wat aan het doen
Ja, stiekem meelezen zekerquote:
Dat dusquote:
Ik had een post-it gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Doe net als ik, 30 post-it's op je bureau plakken![]()
Vanochtend heb ik trouwens een selectie gemaakt van post it's die weg konden. Ik heb er nu nog maar 10
Volgens mij niet maar toch:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is toch Piles die luchtverkeersleider wil worden?
"this is klm flight 239, request to land"
"this is Piles from schiphol airport, 1 moment please, i'm fokking at the moment"
Ik dacht het eigenlijk ook...quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is toch Piles die luchtverkeersleider wil worden?
"this is klm flight 239, request to land"
"this is Piles from schiphol airport, 1 moment please, i'm fokking at the moment"
Roger thatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik dacht het eigenlijk ook...
Ja tis Piles:
Stage SC # 455 Bijna bedtijd
En dan ergens onderaan heeft ie het erover dat het nog een jaar duurt voordat ie de opleiding kan gaan starten
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
Misschien he, liegt hij ons allemaal voor en doet hij wel heel andere dingen in het archief...
of ben ik nu weer té erg
Nee, maar dat moet eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Is iedereen bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |