Ik heb gisteren met een paar vriendinnetjes "afgesproken" om te meeten in Berlijn. Nu nog een tijdstip prikken waarop iedereen kanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Bier en een pizza!ik heb nu al zin in 1 augustus in Berlijn!
Afspreken in de zomer doe je alleen maar op 1 augustus!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met een paar vriendinnetjes "afgesproken" om te meeten in Berlijn. Nu nog een tijdstip prikken waarop iedereen kan. Maar vliegen van BCN naar BLN is niet echt cheap
. Gister mijn retour BCN AMS geboekt, 118 ¤, wat een koopje!
Gister weer te laat gaan slapen, heb nu hoofdpijn en moeheid.
Ryanair enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Naar amsterdam inderdaad best cheap ass! Ik vlieg voor 18 euro terug naar Nederlandwel naar Eindhoven dan maar toch!
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Afspreken in de zomer doe je alleen maar op 1 augustus!![]()
Naar amsterdam inderdaad best cheap ass! Ik vlieg voor 18 euro terug naar Nederlandwel naar Eindhoven dan maar toch!
Als je mazzel hebt kost je ticket 1 cent, en betaal je alleen toeslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?
nee inclusief...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker excl luchthaventoeslag?
Dat is behoorlijk cheap ass vluchtje.. van Göteborg City of van Stockholm?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee inclusief...!had een vliegticket voor 1 kroon, en 169 kronen luchthavenbelasting
![]()
Stockholm Skavsta...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk cheap ass vluchtje.. van Göteborg City of van Stockholm?
Ging gisteren over rare initialen.. Zoals F.A.I.L. of G.O.O.G.L.E. of L.Y.C.O.S. en daar hadden we namen bij verzonnen en LYCOS eindigde dus op Olaf Sintquote:
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stockholm Skavsta...!cheap ass naar cheap ass Eindhoven
Ik had heel je bericht gemist, maar ik ben lekker bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, dit wordt nog een lange dag..
Wat hadden jullie opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
Ging gisteren over rare initialen.. Zoals F.A.I.L. of G.O.O.G.L.E. of L.Y.C.O.S. en daar hadden we namen bij verzonnen en LYCOS eindigde dus op Olaf Sint
Wow fuckie dat is pas cheap! Ryanair? Die vliegen verdomme niet naar Amsterdam, dan heeft het voor mij niet echt nut om naar Eindhoven te vliegen aangezien de NS ook niet al te billig is. En ze vliegen hier vanaf Girona en niet vanaf Barcelona. Mijn heenticket is 30 ¤ en mijn terugticket 88 ¤, met Vueling. Vind ik ook wel goed te doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.quote:
Die belasting verzinnen ze niet zelf hčquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
Had ook bij Transavia gekeken met hun aanbiedingen van ¤ 20, maar dan komt er niet te zuinig ¤ 57 belasting bij, de apen! Vliegen is leuk
Ik rij met 2 vrienden naar STockholm ben daar nog twee dagen, en dan met de bus naar het vliegveld... en dan in Nederland met de NS terug, uit eindelijk betaal ik een klein 60 euro om van Skövde naar Groningen te komen, was goedkoper dan een normaal ticket dacht ik (om van huis naar huis te gaan)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..
Een vriend van mij was al meer kwijt om naar het vliegveld te komen, dan de vlucht naar London en terug
inderdaad, voor de rest vind ik er niets boeiends aan, laptopje mee en filmpje kijken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.
hej hejquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
Vriendinnetje van mij vloog laatst ook van Berlijn naar Frankfurt voor 0,24 ¤. Moest alleen 9 ¤ betalen om de 0,24 ¤ over te kunnen maken met creditcardquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je ook nog van Skövde naar Skavsta..
Een vriend van mij was al meer kwijt om naar het vliegveld te komen, dan de vlucht naar London en terug
Nog niks beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
En alles er om heen =quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Alleen het opstijgen... voor de rest is het eigenlijk geen reet aan.
Het vliegen zelf is gewoon een busritje, met af en toe kans op turbulentie.. maar ik heb heftigere busritten gehad dan vluchten. De eerste keer dat ik in het vliegtuig zat, hadden we flinke turbulentie.. vond het wel stoer..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks beter?![]()
[..]
En alles er om heen =
Sorry, ben vliegtuig-verslaafde
Nee nog niet heel veel. Ben nog een dag thuis en das niet zo fijn want ik moet nog zoveel doen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niks beter?![]()
[..]
En alles er om heen =
Sorry, ben vliegtuig-verslaafde
Iemand had hier een verkeerd week nummer op een lijst gezet. Nu kan ik alles gaan corrigerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zucht, dit wordt een hele lange dag.. vervelende gevallen etc!
De drukte op grote vliegvelden vind ik echt geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
maar jij vind het ellenlang wachten op je koffers op Schiphol ook zo geweldig. Op Landvetter had ik mijn koffer binnen 10 minuten
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij vloog laatst ook van Berlijn naar Frankfurt voor 0,24 ¤. Moest alleen 9 ¤ betalen om de 0,24 ¤ over te kunnen maken met creditcard.
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het vliegen zelf is gewoon een busritje, met af en toe kans op turbulentie.. maar ik heb heftigere busritten gehad dan vluchten. De eerste keer dat ik in het vliegtuig zat, hadden we flinke turbulentie.. vond het wel stoer..
maar jij vind het ellenlang wachten op je koffers op Schiphol ook zo geweldig. Op Landvetter had ik mijn koffer binnen 10 minuten
Waar moet je naartoe dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
En ik kan geen vrij hostel vinden voor een redelijke prijs![]()
Eindhoven en Schiphol is ook lekker vergelijkbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachten
Sydney... Zit nu gewoon al vol en de rest vraagt woekerprijzenquote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Eindhoven en Schiphol is ook lekker vergelijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef jna het volgende:
Gevolg: ik viel bijna flauw toen ik vanochtend de deur open deed
Nu alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef Jipje het volgende:
Sydney... Zit nu gewoon al vol en de rest vraagt woekerprijzen
Komt Tis wel goed schatjequote:Dat zeg ik toch ook niet
Ik zeg alleen maar dat je in eindhoven niet zo lang hoeft te wachten op je koffers, en dat is fijn
Geen thermometer helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Lekker
Hoe warm was het, of had je geen thermometer?
Jaquote:
quote:Komt Tis wel goed schatje![]()
Nee weet ik, Schiphol vraagt nou eenmaal veel belasting. Maar ik heb dan echt 50 x liever dat Transavia de prijzen inclusief laat zien net als Vueling dat doet. Ik vind het namelijk verwarrend, je moet eerst doorklikken om de prijzen te kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Die belasting verzinnen ze niet zelf hč
En pas is er weer een finke belasting bij gekomen
Maar vliegen blijft leuk![]()
Hier ook:{quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zucht, dit wordt een hele lange dag.. vervelende gevallen etc!
Bij Rotterdam ook niet. Ik moest mijn vader ophalen van Rotterdam Airport... dat is 's-avonds met een kleine overschreiding van de maximum snelheid binnen 30 minuten te doen.. Stond mijn vader al 15 minuten buiten, hij belde mij op op het moment dat hij geland wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
In Eindhoven hoef je ook niet zo lang te wachten
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De drukte op grote vliegvelden vind ik echt geweldig
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook haha. Wat is dat toch?
Nadeel van vliegvelden, vieze dure broodjes![]()
Heb trouwens nog nooit lang op mijn koffers gewacht, vlieg meestal ook alleen met handbagage, super fijn vind ik dat! Alle vliegvelden waar ik ben geweest waren redelijk klein, op Schiphol na dan.
Berlijn heeft er ook al 3 vliegvelden dus daar is alles ook mooi verspreid en Barcelona is best een ukkie vliegveldje. Maar Berlijn gaat ook een mega vliegveld krijgen, Berlin Brandenburg International. Ben benieuwd hoe die gaat worden zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |