Stage lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ging je daar ook nog maar weer doen?
Zal wel goed komen denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het gelijk ligt valt het me nog mee, ik vrees op nog erger
Thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekst
aaaaaaaaah! ja dat was het! Professioneel baggeraar!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Stage lopen![]()
Ik ga daar meelopen bij een landaanwinningsproject.
Mja, das wel waarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:34 schreef Californium het volgende:
Zal wel goed komen denk ik![]()
Iedereen heeft een bepaald beeld over iedereen en dat zal grote kans toch veranderen
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zowiezo is een systeem van een ander land onbegrijpbaar, daarom is het bachelors systeem ook ingevoerd, dat is begrijpbaar voor iedereen. En voor een engelse CV is het dus ook het handigst en makkelijkst om je level aan te geven in een Bachelors of masters level
Ja, ben al aan het oefenenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaah! ja dat was het! Professioneel baggeraar!
Ja, als je het fout gebruikt is het onduidelijk. Gelukkig heeft de TU gewoon een dubbelzijdig diploma zodat het niet fout kan gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!
Daarom is Commeriele economie waarschijnlijk ook onder Bachelor of Marketing. Er zitten meerdere opleidingen onder 1 bachelor!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Een bachelor of comercial economy lijkt me nog steeds onbegrijpelijk voor een buitenlander. Maar goed, ik weet ook wel waarom ze het systeem hebben ingevoerd, vind het in ieder geval een stuk prettiger!
Dat dus, doet de HU ook al voor verschillende opleidingen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, als je het fout gebruikt is het onduidelijk. Gelukkig heeft de TU gewoon een dubbelzijdig diploma zodat het niet fout kan gaan.
Ben bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:43 schreef Jipje het volgende:
Lunch! (of is iedereen daar alweer klaar mee? dagen thuis....)
psst, je krijgt 5 euro als je ff een subsidieaanvraag maakt voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:00 schreef Piles het volgende:
Zo, lunch weer binnen
Kijken wat ik de rest van de dag nog ga doen
Klinkt leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:02 schreef jna het volgende:
psst, je krijgt 5 euro als je ff een subsidieaanvraag maakt voor mij
Ik heb genoeg gegetenquote:
Maak ja maar geen zorgen...Ik zal het topic niet volspammen in de 10 minuten dat jij weg kan blijven van de computerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Ik ga maar in het archief kijken![]()
Doen jullie rustig als ik weg ben
10? Dan hebben we nog maar 2 minutenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Maak ja maar geen zorgen...Ik zal het topic niet volspammen in de 10 minuten dat jij weg kan blijven van de computer
Ik ook 4 boterhammen maar tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gegeten4 boterhammen
en 0,5 liter water
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijktquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijkt
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaa dat is hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is gewoon stiekem aan het meelezen en doet alsof hij weg is.....zodat hij niet kansloos lijkt
![]()
![]()
Voor z'n computer zittend....quote:
Wat ben je vergeten danquote:
Doe net als ik, 30 post-it's op je bureau plakkenquote:
Dan moet je het opschrijven. Of vergeet je dat ook?quote:
Is hij cold turkey aan het af kicken, of is ie eindelijk wat aan het doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor z'n computer zittend....
'niet posten Piles, Niet posten'
Hij zegt dat hij iets doetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is hij cold turkey aan het af kicken, of is ie eindelijk wat aan het doen
Ja, stiekem meelezen zekerquote:
Dat dusquote:
Ik had een post-it gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Doe net als ik, 30 post-it's op je bureau plakken![]()
Vanochtend heb ik trouwens een selectie gemaakt van post it's die weg konden. Ik heb er nu nog maar 10
Volgens mij niet maar toch:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is toch Piles die luchtverkeersleider wil worden?
"this is klm flight 239, request to land"
"this is Piles from schiphol airport, 1 moment please, i'm fokking at the moment"
Ik dacht het eigenlijk ook...quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is toch Piles die luchtverkeersleider wil worden?
"this is klm flight 239, request to land"
"this is Piles from schiphol airport, 1 moment please, i'm fokking at the moment"
Roger thatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik dacht het eigenlijk ook...
Ja tis Piles:
Stage SC # 455 Bijna bedtijd
En dan ergens onderaan heeft ie het erover dat het nog een jaar duurt voordat ie de opleiding kan gaan starten
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
Misschien he, liegt hij ons allemaal voor en doet hij wel heel andere dingen in het archief...
of ben ik nu weer té erg
Nee, maar dat moet eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Is iedereen bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |