Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De drukte op grote vliegvelden vind ik echt geweldig
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook haha. Wat is dat toch?
Nadeel van vliegvelden, vieze dure broodjes![]()
Heb trouwens nog nooit lang op mijn koffers gewacht, vlieg meestal ook alleen met handbagage, super fijn vind ik dat! Alle vliegvelden waar ik ben geweest waren redelijk klein, op Schiphol na dan.
Berlijn heeft er ook al 3 vliegvelden dus daar is alles ook mooi verspreid en Barcelona is best een ukkie vliegveldje. Maar Berlijn gaat ook een mega vliegveld krijgen, Berlin Brandenburg International. Ben benieuwd hoe die gaat worden zeg!
Dat is de oude ingangquote:
Ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!
Enige wat ik kon vinden van Rotterdamquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is de oude ingang
Die hebben we al 2 jaar niet meer.
Oke, die toren staat er wel nog
En ze zijn er zelfs nog ana het uitbreiden hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest
Wat een afstanden zijn dat daar zeg
Ach, dat loop je hier ook als je moet overstappen op het grootste metrostation (Passeig de Gracia)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De grootste waar ik ben geweest is Dublin, men....! Ik moest daar wel 20-25 minuten lopen van de gate totdat ik mn koffers had, tering de tering...!
quote:
En bij de douane enzo is het alllemaal heel krap. Ga je zo'n klein deurtje door, sta je opeens bij de controlequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ze zijn er zelfs nog ana het uitbreiden heMaar alleen gates, geen bagage banden, dus alles komt binnen op de zelfde plek (bagage) maar passagiers ongeveer door heel de stad heen zo groot lijkt het
Ik durfde het niet te zeggen, maar ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat het eindhoven was, ziet er echt precies hetzelfde uit![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat het eindhoven was, ziet er echt precies hetzelfde uit![]()
De laatste 5-6 x ook met handbagage gevlogen, o nee wacht, tijdens kerst met gewone bagage gevlogen...! Wacht, laat me tellen Dublin handbagage, kiruna gewone bagage, Kerst gewone bagage... mmm nee maar 2 x handbagagequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach, dat loop je hier ook als je moet overstappen op het grootste metrostation (Passeig de Gracia). Nou oke, misschien 10 minuten, maar dat is ook ver
.
handbagage is voor mij meestal wel genoeg
. Bij clickair mocht je 10 KG mee
Zelfs dat ziet er ongeveer hetzelfde uitquote:
Rotterdam is kleinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zelfs dat ziet er ongeveer hetzelfde uit
Ooit eens op een hele druk zomer dag een staking meegemaakt op Barcelona Airport.. Dat is echt niet grappig hoor.. Dan wordt de drukte gewoon te veel..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heerlijke sfeer! Heb ik op stations trouwens ook haha. Wat is dat toch?
Nadeel van vliegvelden, vieze dure broodjes![]()
Heb trouwens nog nooit lang op mijn koffers gewacht, vlieg meestal ook alleen met handbagage, super fijn vind ik dat! Alle vliegvelden waar ik ben geweest waren redelijk klein, op Schiphol na dan.
Berlijn heeft er ook al 3 vliegvelden dus daar is alles ook mooi verspreid en Barcelona is best een ukkie vliegveldje. Maar Berlijn gaat ook een mega vliegveld krijgen, Berlin Brandenburg International. Ben benieuwd hoe die gaat worden zeg!
Ja, ze komen er nogal wat te kortquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Wehehe geinig. Meteen een banner om luchtverkeersleider te worden
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga donderdag lekker vanaf vliegveld Eelde
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga donderdag lekker vanaf vliegveld Eelde
Gelukkig nog niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens op een hele druk zomer dag een staking meegemaakt op Barcelona Airport.. Dat is echt niet grappig hoor.. Dan wordt de drukte gewoon te veel..
eelde is veel beterquote:
Ik wilde het net posten. Moet eigenlijk naar het archief, maar heb geen zinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:13 schreef Yesse het volgende:
Hm ik begon goed, heb gewerkt. Nu ben ik weer ingezakt
niet bij waar Kiwi woontquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, maar Beek leek me wel lekker dichtbij
Bij Turkije dan hè
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
Is echt ergquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten. Moet eigenlijk naar het archief, maar heb geen zin
Ik heb alleen maar Banners van South African Car rentalquote:
Je snapt mn opmerking nietquote:
quote:
Maar dat duurt nog ruim een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
nou en!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt mn opmerking niet
Ik zeg toch "Bij Turkije". Beek ligt bijna dichterbij Turkije dan bij waar Kiwi woont
Hehe, ik heb gewoon algeheel geen zin meerquote:
quote:
Hier gaat het nog steeds goedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:26 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geslapen, 10 uur... Maar mijn ogen hebben ook al geen zin meer
Zwaai je wel naar mijn huis?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Geen ruzie maken! Niet voordat ik op vakantie ga![]()
Okee, de dag loopt nu toch een stukje beter.
Na Yesse hebben we nu een 2e moeder in de SCquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geen ruzie maken! Niet voordat ik op vakantie ga![]()
Gelukkig, maar niet teveel wegblijven hèquote:Okee, de dag loopt nu toch een stukje beter.
Ja, slaap kom ik ook altijd tekortquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier gaat het nog steeds goed
Al vind ik slapen altijd een goed idee
quote:
uhm.. Moest op 23.10 vliegen.. uiteindelijk werd het 4.30 toen we mochten boarden.. en er was niks meer open..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet mee gemaakt. Ben je uiteindelijk nog op dezelfde dag gevlogen?
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zwaai je wel naar mijn huis?als je weg gaat?
Noem je me nu een moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Na Yesse hebben we nu een 2e moeder in de SC
[..]
Gelukkig, maar niet teveel wegblijven hè
wat? ik vond dat een logischere verklaring dan die mug van haar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |