Zou een wil ik er ook..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!
Ik denk het wel, het zou nog kunnen in de zin van Marketing and Economics en dan de naam van de Bachelor (ik doe een Bachelor of Business Administration of in iedergeval dat is de richting) dat geeft meer duidelijkheid in het buitenlandquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik schrijf in mijn niet Nederlandse cv's altijd gewoon "Marketing". Is dat beter?
ik ben aan het studeren!quote:
Ja oke, ik vond comercial economy ook zo super Nederlands vertaaldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het zou nog kunnen in de zin van Marketing and Economics en dan de naam van de Bachelor (ik doe een Bachelor of Business Administration of in iedergeval dat is de richting) dat geeft meer duidelijkheid in het buitenland
Inga moet gewoon stoppen met zingen.. 2 keer gehoord tijdens het stappen en een paar keer gehoord in de Jamba reclames..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben aan het studeren!maar ga over een uurtje naar de campus koffie drinken en vrouwen checken!
Inga heeft wel dikke tetters!![]()
maar wat een fout nummer is dat eigenlijk...heb hem hier trouwens ook nog nooit gehoord
LYCOS!quote:
zowiezo is een systeem van een ander land onbegrijpbaar, daarom is het bachelors systeem ook ingevoerd, dat is begrijpbaar voor iedereen. En voor een engelse CV is het dus ook het handigst en makkelijkst om je level aan te geven in een Bachelors of masters levelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, ik vond comercial economy ook zo super Nederlands vertaald. Ik schrijf altijd Bachelor of Marketing, lijkt me ook wel duidelijk. Voor buitenlanders is het Nederlandse school systeem echt niet te begrijpen, best lastig is dat.
uiteindelijk zijn we allebei een manquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inga moet gewoon stoppen met zingen.. 2 keer gehoord tijdens het stappen en een paar keer gehoord in de Jamba reclames..
Inga is wel lekker hoor en zou het echt niet erg vinden om daar naast wakker te worden
Om 10 uur al, ik eet echt te weinig 's ochtendsquote:
Gelukkig wordt je er niet slaperig vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:08 schreef jna het volgende:
Zo, na 2 uur met alle ramen open is er weer een normale temperatuur hier
Ik had vanmorgen ehm;quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 10 uur al, ik eet echt te weinig 's ochtends
Maar ik stel mn pauze nog ff uit, des te korter is de middag
Ontbijt: boterham met vlokken en glas melkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
Ik had vanmorgen ehm;
Ik weet het al: je werkt te hard!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ehm;
7:15
Roggebrood met kaas
Cracker met jam
Ontbijtkoek plakje met boter
10:00
Appel
11:00
Snack-a-jack-kaas
12:00
Honger
Ja ik eet altijd veel 's ochtendsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ontbijt: boterham met vlokken en glas melk
Tussendoor: 1 glas cola en 1 koek
Goh, waarom heb ik honger
Daarom eet ik niet veelquote:
Ik heb zometeen: 3 zachte bolletjes met vlokken, 2 wafels en een cakejequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
Ja ik eet altijd veel 's ochtendsEn met de lunch ook, alleen met avondeten heb ik nooit zo'n honger
Dûhquote:
Goedemiddag schattig pillekequote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
Vind jullie inside-grapjes niet leuk
Daar kan ik niet op reageren
En ja! dit is wel een soort dieetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Wat ik eet:
08.15: cornflakes met Yoghurt
12.30: 4 boterhammen
15.15: koekje
18.30: avondeten
20.00: fruit?
Vandaag ga ik sporten...dus voor het sporten een appel en pas om half 8 acht uur eten
En daarna pas hier weer? Ik vind het niet kunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Vandaag ga ik sporten...dus voor het sporten een appel en pas om half 8 acht uur eten
quote:
sorry! Na de afwas is het dan 21.00 ofzo dat ik hier benquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarna pas hier weer? Ik vind het niet kunnen
Dat vind ik echt weinigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Wat ik eet:
08.15: cornflakes met Yoghurt
12.30: 4 boterhammen
15.15: koekje
18.30: avondeten
20.00: fruit?
Wordt weer een latertje dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
sorry! Na de afwas is het dan 21.00 ofzo dat ik hier ben
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga makenquote:
Ik eet niet veel meer hoorquote:
Wat? Bang dat je echt zo kansloos overkomt als dat je lijktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt weer een latertje dus
[..]
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga maken![]()
Als het gelijk ligt valt het me nog mee, ik vrees op nog ergerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
Wat? Bang dat je echt zo kansloos overkomt als dat je lijkt
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
Vertrekdatum is nu wel bekend. Over drie weken vlieg ik naar Singapore
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekstquote:
Neeeheee, ik verwacht zo'n Baywatch-scenequote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
*gooit zo'n oranje rond ding met gat in het midden naar Goover in de zee met tekst
Don't worry! Be Happyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
Hoe harder jij (en jullie) lachen, hoe meer zorgen ik me over de meet ga maken![]()
[..]
Hm valt toch wel mee:quote:Ik eet niet veel meer hoor
En dan niet eens als dieet
Echt? Dit is alles wat ik eet...Soms een kleine toevoeging..Snoepje...of wat..maar als ik stage(mag alleen in de pauzes eten omdat je op het lab niet mag eten) heb is dit wat ik eet....na het avondeten heb ik niet eens zoveel honger meer...En als je het ritme eenmaal gewend bent dan krijg je tussendoor ook geen honger meer...quote:
ohquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Neeeheee, ik verwacht zo'n Baywatch-scene![]()
wat ging je daar ook nog maar weer doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
Vertrekdatum is nu wel bekend. Over drie weken vlieg ik naar Singapore
geef je nou toe dat je homo bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
Jong homostel mishandeld in Utrecht
Ik weet niet of ik nu nog naar Utrecht durf
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
Jong homostel mishandeld in Utrecht
Ik weet niet of ik nu nog naar Utrecht durf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |