Heb ik ooit het tegendeel beweerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb af en toe wel eens een goed idee![]()
![]()
Merci! Zal wel lukkenquote:
geen idee, ik ben niet zo'n heel goed geheugen en ik lees meestal niet terug.quote:
Stortregent het bij jou ook al Piles?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer
Opaatje kwam ff langs
Timing weer, gaat Cali net weg
Maar er blijft nog genoeg gezelligheid over toch
Ik kan me niet voorstellen dat Loes ooit zoiets zou zeggen, dus het zal wel nietquote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo'n heel goed geheugen en ik lees meestal niet terug.![]()
Laten we er maar van uit gaan dat het niet zo isquote:Op maandag 26 mei 2008 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee, ik ben niet zo'n heel goed geheugen en ik lees meestal niet terug.![]()
Nog nietquote:Op maandag 26 mei 2008 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stortregent het bij jou ook al Piles?
Aah kijkquote:Op maandag 26 mei 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Loes ooit zoiets zou zeggen, dus het zal wel niet
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet
Wordt aardig donker, dus heb opa snel naar huis geschopt voor ie zeiknat regent. Al is het maar 3 huizen verder
Volgens buienradar zitten er nu rode buien hier, maar nog steeds droogquote:Op maandag 26 mei 2008 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier intussen niet meer, maar het regent nog wel.
Jooooohooooquote:Op maandag 26 mei 2008 21:36 schreef Yesse het volgende:
Haaaaallooooooooooooooooooooooo
Zie m'n editquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yesse zegt nietsDan ga ik maar naar bed, vannacht was het ook pas half nul dat ik sliep
ik ben er nog tien minuten en dan ga ik naar beneden enzo.quote:
saai zijn we he?quote:
Nee we gingen appeltaart etenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jooooohoooo
Bart weer uit huis geschopt, of ben je nu gelijk weer weg
Hij is zeker al op? Had ook wel een stukje gewildquote:
We kunnen jou toch niet alleen laten Pili?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is zeker al op? Had ook wel een stukje gewild
Maar nu zit je als echte verslaafde weer op Fok!?
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
We kunnen jou toch niet alleen laten Pili?
Heejquote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Net terug van sporten en net op tijd voor de bui
Je gaat het er wel over hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het helpt me niet echt![]()
En daar ga ik het er hier verder niet over hebben
Neu, niet hier. Dan kan het beter naar R&Pquote:
Anders had ik heel hard gescholden.. omdat mijn vader in zijn auto langs reed.. terwijl ik aan het fietsen was...quote:
Doe eens linkje danquote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. zit ik te zoeken naar een stageplaats.. google ik afstudeerstage..
Blijkt er dus een website te zijn die hun databasegegevens niet heel goed heeft afgeschermd..
Ligt het aan mij, of is er niks geheims aanquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Linkje
Zo te zien, is zij dus niet de enige
Als je het ergens niet over wilt hebben, kun je er allicht ook beter gewoon niet over beginnen.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het helpt me niet echt![]()
En daar ga ik het er hier verder niet over hebben
Klopt, maar zulke informatie zou toch beter afgeschermd moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is er niks geheims aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |