quote:
Om het zo maar te zeggen, die mag niet meer terugkomen bij de ING en mag hopen dat hij zijn tentamen binnenkort over mag doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar hoe is het afgelopen met bootje84
logisch vervolg op zwanger zijn tochquote:
is weg bij ING en is boos op mij om alle grappen die ik maakte erover, voor de rest weet ik het ook zo niet...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, maar hoe is het afgelopen met bootje84
Het was serieus een mugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? ik vond dat een logischere verklaring dan die mug van haar!
wel een beetje flauw om BraveBart nou een mug te noemen...! of heeft hete allemaal het formaat van een mug...?quote:
Wie?quote:
weet ik niet?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel een beetje flauw om BraveBart nou een mug te noemen...! of heeft hete allemaal het formaat van een mug...?![]()
aaah... kusje er op?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Het was een vrouwtjes mug![]()
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ok!quote:
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!quote:
Jij deed stomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!
quote:
Moet het weer een meisje zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee? dan niet, dan zoek ik een ander meisje om het kusje te geven!
quote:
Nu ben ik ook al zwanger.. dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nou ja, nee
Zo noemde Yesse zich ook toen ze zoiets deed
maari k ben stom!quote:
Ja dat lijkt me ook wel goed klote en supersaaiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. Moest op 23.10 vliegen.. uiteindelijk werd het 4.30 toen we mochten boarden.. en er was niks meer open..
Hmmm.. nou daar moeten we het dan mee doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwen in dit topic tenminste 1x "zwanger" is geweest
Ojaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maari k ben stom!standaard vraag maar aan bootje!
PM hem dan maar!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hele gemene opmerking in mn hoofd, en die ga ik niet posten
Maar wel PM'enquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hele gemene opmerking in mn hoofd, en die ga ik niet posten
ja fack... ik ga jou geen kusje gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet het weer een meisje zijn
* Piles voelt zich gepasseerd
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!quote:
quote:
Jij bent stomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ja fack... ik ga jou geen kusje geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!
quote:
mmm nee lijkt me niet klink een beetje stom... Ik zou zo even niet weten wat de goede engelse vertaling is... even opzoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
Vraagje aan Engels kenners. Ik krijg net een CV binnen van een Nederlandse (moet mijn opvolger gaan worden). Ze doet Commerciële Economie maar dat vertaal je toch niet naar Comercial Economics?
quote:
Ik schrijf in mijn niet Nederlandse cv's altijd gewoon "Marketing". Is dat beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm nee lijkt me niet klink een beetje stom... Ik zou zo even niet weten wat de goede engelse vertaling is... even opzoeken
[..]
Zou een wil ik er ook..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
flikker maar op...! Nu ga ik opzoek naar een ander meisje! een zweedse! 1 die wel lief mijn kusjes aanneemt!
Ik denk het wel, het zou nog kunnen in de zin van Marketing and Economics en dan de naam van de Bachelor (ik doe een Bachelor of Business Administration of in iedergeval dat is de richting) dat geeft meer duidelijkheid in het buitenlandquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik schrijf in mijn niet Nederlandse cv's altijd gewoon "Marketing". Is dat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |