Neej dat moet je niet met elkaar gaan vergelijken.. UFC is gewoon het beste wat er op dit moment te vinden is wat mij betreft alhoewel EliteXC en Dream ook vette matches produceren hoor!!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kijk af en toe wel eens wat MMA op het Extreme Sports channel. Programmaatjes als 'King of the Cage' enzo. Is dat niveau enigszins vergelijkbaar met UFC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een vette UFC die zeker het kijken waard is!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ow ja, ik wilde nog zeggen Dacide is de lachende derde, dacht er vannacht nog aan. Hij heeft alle partijen al kunnen zien en niet de hele zondag in de stress gezeten om te wachten op een goede release. Ik heb dus gisteravond een versie te downloaden gezet, vannacht de pc aan laten staan en om 04:00 uur wakker geworden (torrent zat op 65% toen). Vervolgens een uur lang wakker gelegenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef Dacide het volgende:
Ben ik ff blij dat ik het hele event lekker live gekeken heb... had een top stream zonder echte buffer errors...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tito mocht niet deelnemen aan de press conference na afloopDana wilde hem laten verwijderen van het gebouw!
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 26-05-2008 19:11:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat er morgen voor @#&! commentaar bij die foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de Metro staat
[ Bericht 2% gewijzigd door Fyodor op 26-05-2008 20:19:44 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Fyodor het volgende:
@ Tazmaniac, over Machida vs. Ortiz (en Wandy):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat er morgen voor @#&! commentaar bij die foto vanJa daar irriteer ik me ookal bij voorbaat overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de Metro staat
over Machida vs. OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja daar irriteer ik me ookal bij voorbaat over
over Machida vs. OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liddell loert ook op counter punches maar dat is totaal wat anders dan Machida doet hoor, maar goed ik dacht al dat vrijwel niemand het met me eens zou zijn wat dat betreftmaar het blijft mijn mening
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
deze jongen is het idd niet met je eens
Machida is mijns inzien een van de best berekende vechters uit het circuit... dit gecombineerd met zijn onorthodoxe standup zorgt voor een topvechter....
maar dat niet al zijn gevechten spetterend zijn om naar te kijken.... dat is een ander verhaal.
Maar als echte mma liefhebber kan ik niet anders dan zijn stijl ontzettend waarderen.![]()
hoe kan je het nou waarderen als iemand 10minuten lang slechts 5kicks uitdeelt, 5 punches en 1 take down om de ronde te winnen?
naja ik hou erover opwe worden het toch niet eens
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
In mijn ogen win je een gevecht door zoveel mogelijk schade te berokkenen bij je tegenstander. Althans als het op een beslissing neer komt...Dat is ook een manier om te winnen. Zoveel mogelijk klappen uitdelen en zo min mogelijk ontvangen. Net zoals een KO, submission of TKO een manier van winnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Tja leuk en spannend: Nee
Slim voor hem?: Ja
Voor mij als kijker vindt ik het dus minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanstaande zaterdag live.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
In maart 2008 werd er bekend gemaakt dat EliteXC een deal heeft gesloten met tv-zender CBS om hun events op uit te gaan zenden. Dit wordt door velen beschouwd als een grote doorbraak om de sport ‘mainstream’ te laten gaan.
Line up:
http://www.sportsline.com/mmaboxing/headtohead/cbs_exc_53108
Gina Carano - MMA. Geen ruzie mee krijgen.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
![]()
een static hier
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ik denk dat de mensen ondertussen zo ook al kunnen lezen wie er gewonnen heeft tussen Ortiz en Machida.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Wat een bout.
Weinig verrassingen voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavondquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat de mensen ondertussen zo ook al kunnen lezen wie er gewonnen heeft tussen Ortiz en Machida.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb je ook wel weer een goed punt Fyodor.
mwoah niet mee eens. Ik heb het ook wel eens belachelijk druk met werk. Dan is de scene traag dus zondag kijken gaat niet en dan maandag werken + mogelijk andere verplichtingen is het al snel dinsdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavond
woensdag mag je er vrij over praten wat mij betreft
Goed: Pulver of Faber, who takes it?
Ik zeg Faber al gaat dit wel echt een supermatch worden volgens mij.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Paxlie het volgende:
Goed: Pulver of Faber, who takes it? [ afbeelding ]
Ik zeg Faber al gaat dit wel echt een supermatch worden volgens mij.
Wel mooi weekendje. Zaterdag EliteXC en zondag WEC.
Ben ook wel benieuwd of Kimbo Slice er weer een win bij kan meppen.![]()
Tja moeilijk... Faber is een van de pound for pound betere vechters van deze wereld...
Jens heeft zich in het verleden ook al bewezen... en heeft tonnen ervaring..
Maar een Jens Pulver is ook al eens flink KO gegaan door een newbie destijds (JOE Lauzon)
kan beiden kanten opgaan... kwa conditioning geef ik Pulver de edge.... puur omdat hij er bovengemiddeld op focussed... alleen is hij wel alweer een stuk ouder dan Faber...
Standup/Clinch/Dirty boxing geef ik ook de edge aan Pulver...
Strenght/wrestling/takedowns etc... hier geef ik faber de edge..
zo moeilijk deze... ik denk dat de derde ronde niet gehaald wordt...![]()
Doe Kimbo vs Mir of Lesnar en je zal zien dat het puur hype is. Zelfs Thompson zou hem moeten kunnen pakken als hij nadenkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.
Wel mooi weekendje. Zaterdag EliteXC en zondag WEC.
Ben ook wel benieuwd of Kimbo Slice er weer een win bij kan meppen.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ik vind Pulver dus echt schitterendmaar ik ga toch voor Faber omdat die de overhand in de wrestling game heeft en niet zo'n beetje ook..
Mijn voorspellingen voor EliteXC (dit gaat echt de geschiedenisboeken in hoor met de kijkcijfers)
Kimbo Slice vs. James Thompson
Thompson is denk ik zo stom als een stoeptegel, hij lijkt maar 1 gameplan te hebben.. stand in front of his face and hope I get the KO. Maja goed als je dat bij Kimbo gaat doen dan lig je binnen een minuutje of 3 in lala land (en om ff te reageren op Paxlie.. al zou Thompson een geweldig game plan hebben, ik zie hem dus echt niet van Kimbo winnen)
Robbie Lawler vs. Scott Smith
2nd round KO, Scott Smith heeft echter ook een reele kans om hem te winnen wat mij betreft
Gina Carano vs. Kaitlin Young
Decision victory
Phil Baroni vs. Joey Villasenor
Tja, wat moet je hierover zeggen.. als je een fight van Baroni bekijkt is het altijd maar de vraag
of hij in shape is.. dit is de laatste keer dat ik Phil de kans geef te bewijzen dat hij het echt serieus neemt allemaal. Dit gevecht is echt close trouwens want Villasenor krijgt vaak te weinig credit voor wat ie allemaal al gedaan heeft imo.. 3th round (T)KO
Brett Rogers vs. Jon Murphy
Rogers maakte indruk op me na die snelle KO zege tegen Thompson maja zoals ik al zei.. Thompson is niet de slimste van eht stel. Toch doet Rogers het weer denk ik.. dit keer een 2nd round (T)KO!
Wilson Reis vs. Justin Robbins
Ken ze beide niet maar zo te zien beschikt Reis over 'some serious submission techniques'!
1st round submission
Nick Serra vs. Matt Makowski
Ook hier gaat het er denk ik om dat Serra verweg de beste submission skills heeft en Makowski relatief new to the game is zover ik dat kan zeggen. Ook hier een 1st round submission
Andre Soares vs. Zach Makovsky
Zelfde verhaaltje.. 1st round submission
Scampieri vs. Groves
Beide hebben alleen maar Loses op hun lijstje staan dus ik zou het niet weten.. ken ze voor de rest ook niet dus dit is een pure gok..Scampieri met een 2nd round (T)KO
Jim Bova vs. Chris Liguori
Bova submission mannetje, Liguori vaak verloren op submission.. 1+1=2?
James Jones vs. Calvin Katter
Jones heeft een paar leuke submissions gehad in het verleden.. Katter is all about the fast KO's
Zal een leuke partij worden denk ik!!
Carlos Moreno vs. Carlton Haselrig
Moreno heeft wat meer ervaring zo te zien.. ik zou het niet weten.. gokje op een 1st round KO
En Kimbo een hype.. snap echt niet dat mensen dit vinden![]()
ten eerste kun je dat helemaal niet weten en ten tweede traint ie full time met Bas Rutten die hem echt wel de ground game leert hoor. Of ie nu al Mir kan verslaan.. don't think so maar geef hem ook ff de tijd om zijn weg naar de top te kunnen maken!!
[ Bericht 15% gewijzigd door Tazmaniac op 27-05-2008 12:34:17 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
WTF is CroCop thinking?
Ok een striker die met een Gracie gaat 'grappelen'... Ik zeg dat wordt een draw. No way dat CroCop hem submit en ik zie CroCop ook wel genoeg submission defense hebben om niet gesubmit te worden. Easy money, wordt toch wel een drawquote:On a slow news day, leave it up to the Japanese to give us gold. In an exclusive story, our good friend Caleb Newby of Nokaut.com is reporting one of the oddest news bits in a long while:
"Mirko Cro Cop will face Ralek Gracie, a black belt in brazilian jiu-jitsu, in a special rules grappling match on June 15’s DREAM 4 card in Japan."
Originally slated to face Jerome LeBanner in an MMA-rules fight at DREAM.4, a minor leg injury supposedly pushed the bout back to DREAM.5 on July 20. There is no update on the injury and the exact status of the originally scheduled fight was not addressed. Newby’s report states the LeBanner fight is postponed but does not give a definite date for the fight. Gracie has not fought since July ‘07 against Katsuyori Shibata, last seen as the straight man on the Mayhem Miller Show at DREAM.3.
The match will be fought with ADCC rules for two five-minute rounds but without the points system. This seems to be the only concession given to Cro Cop against the much more technical Gracie. The match must end with a submission or else it will be called a draw.
Cro Cop agreeing to a grappling match with a Gracie sounds like the punchline to some MMA nerd’s poorly-conceived joke. The Croatian heavyweight is notorious for a ground game that is generously called serviceable and Ralek Gracie is typical of his lineage on the mat. This is the equivalent of Michael Jordan playing baseball, Sean Sherk standing up with BJ Penn and me attempting a Dragonforce song on my stepson’s copy of Guitar Hero III. This whole concept is so weird, so utterly Japanese freakshow, it’s almost impossible to come up with a prediction. I’ll go with the +145000 line and pick Cro Cop by donkey punch in the 2nd.
In other news, Bobby Ologun vs Sadaharu Oh and Ju Bu Kyung vs. Firing Squad have also been announced for the event.
Check out more weird, sounds-made-up-but-it-isn’t content on FiveOuncesofPain.com!
http://fiveouncesofpain.c(...)-in-grappling-match/![]()
Over EliteXC:
Phil Baroni vs. Joey Villasenor --- Geen vertrouwen meer in Baroni
Brett Rogers vs. Jon Murphy --- Moet lukken
Kimbo Slice vs. James Thompson --- Zou het moeten lukken, maar vlak Thompson niet uit tegen Kimbo. Ik zet hier in ieder geval geen geld op in.
Verder denk ik dat Urijah Faber van Pulver wint @ WEC 34.
Bij UFC85 ga ik wel weer wat centjes inzetten en wel op Werdum (tegen Vera) en Hardonk (tegen Neil Wain). Voor Antoni de ideale matchup, net als zijn laatste gevecht. Striker vs. striker. Werdum zie ik via decision of zelfs submission winnen van Vera.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
ff snel over UFC85 he.. ik hoor overal dat het een kut card is maar daar ben ik het niet helemaal mee eens het enige wat ze niet hebben is een vet main event met main event namen, een 'reserve' main event was natuurlijk ook welkom geweest. Voor de rest is die card imo stacked met talent en gaan er een boel vette matches uit voort komen als je de match-ups bekijkt.
Ik begrijp ook dat een main event juist heel belangrijk is maar voor de MMA liefhebber zal dit toch wel een event worden waar ze tevreden om terug kunnen kijken (dat verwacht ik althans)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Helemaal mee eens, ik zag de fightcard en dacht hetzelfde. Er mist alleen een goede mainevent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Tazmaniac het volgende:
ff snel over UFC85 he.. ik hoor overal dat het een kut card is maar daar ben ik het niet helemaal mee eens het enige wat ze niet hebben is een vet main event met main event namen, een 'reserve' main event was natuurlijk ook welkom geweest. Voor de rest is die card imo stacked met talent en gaan er een boel vette matches uit voort komen als je de match-ups bekijkt.
Ik begrijp ook dat een main event juist heel belangrijk is maar voor de MMA liefhebber zal dit toch wel een event worden waar ze tevreden om terug kunnen kijken (dat verwacht ik althans)Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Main Card
* Rashad Evans vs. James Irvin (Chuck Liddell pulled out with hamstring injury)
* Michael Bisping vs. Chris Leben
* Matt Hughes vs. Thiago Alves
* Brandon Vera vs. Fabricio Werdum
* Marcus Davis vs. Mike Swick
* Nate Marquardt vs. Thales Leites
* Martin Kampmann vs. Jorge Rivera
Undercard
* Ryo Chonan vs. Roan Carneiro
* Luis Cane vs. Jason Lambert
* Thiago Tavares vs. Matt Wiman
* Paul Taylor vs. Jess Laudin
* Antoni Hardonk vs. Neil Wain![]()
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.quote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Welkomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:03 schreef static het volgende:
[..]
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.
volgende keer Gina niet meer met Kyra verwarren he
@Dacide.. die card klopt voor geen meter mee!
Check 85.ufc.com voor de updates
Heb trouwens wel enorm zin eigenlijk in UFC 85. Card lijkt me best leuk. Echt zon sleeper card, waar enorm goeie matches uit komen denk ik.
Elite XC lijkt me ook geweldig worden![]()
![]()
In beide gevallen inderdaad heel gaaf. Ben ook zeer benieuwd wat Hardonk gaat doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb trouwens wel enorm zin eigenlijk in UFC 85. Card lijkt me best leuk. Echt zon sleeper card, waar enorm goeie matches uit komen denk ik.
Elite XC lijkt me ook geweldig wordentwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ryo Chonan ookal van de UFC 85 card af![]()
zijn vervanger zal waarschijnlijk Kevin Burns zijn!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
God, dank U wel dat U mij heeft weten te behoeden voor het aanschaffen van een kaartjes voor UFC 85. Ik weet dat ik enkel gelovig ben als het me goed uitkomt, maar even goede vrienden. Hopelijk geniet U net zoveel als ik van DREAM 4 en wellicht ook van de cards voorafgaand. Nogmaals mijn dank is groot. Amen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Hey Roep,
als hij echt goedgezind was, dan had hij gezorgda dat je bij DREAM4 in het publiek zat.
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFCquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Roep,
als hij echt goedgezind was, dan had hij gezorgda dat je bij DREAM4 in het publiek zat.
Jongen, ik zeg het je...ik was gelijk devoot Christen geworden! En maar kruisje lopen slaan de hele dag door![]()
![]()
Nee maar er moet een vloek rusten op die Card gewoon...Card is subject due to change...krijgt opeens een hele aparte betekenis..
Hardonk krijgt nieuwe tegenstander...Neil Wain heeft zijn neus gebroken...
next up for Hardonk... Eddie Sanchez..
top.. moet ie kunnen hebben... Eddie is groot en sterk.. maar meer ook niet echt vind ik...
Hardonk op lowkicks.![]()
Oef.. .dan had ik nu tegenover Couture of Emelianenko gestaan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFC![]()
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KOquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Hardonk krijgt nieuwe tegenstander...Neil Wain heeft zijn neus gebroken...
next up for Hardonk... Eddie Sanchez..
top.. moet ie kunnen hebben... Eddie is groot en sterk.. maar meer ook niet echt vind ik...
Hardonk op lowkicks.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ben benieuwd.... Eddie heeft een grotere naam dan Hardonk.... maar ik denk serieus dat Hardonk deze gaat pakken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KO
Ik hoop op gunstige odds.... ff lekker cash op hardonk zetten.![]()
![]()
Echt WAAR??? Ik zei het laatst nog dat ze die twee tegen elkaar moesten zetten! Ik ga er namelijk van uit dat Hardonk hem makkelijk heeft! En daarbij gelijk wat meer naamsbekendheid creert...ok het is Sanchez, maar dan nog...
Woohoo, dat wordt flink inzetten op Mr. Hardonk.
Hardonk > Sanchez, bigtime!
Nou ja flink... gewoon 'normaal'. Benieuwd wat de odds zijn.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
TUF:
Leuke aflevering,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg BB, had je hier niet een gifje neer moeten zetten van Yoshihiro 'Kiss' Nakao tegen Jim York? Moest wel lachen om wat hij toen deedquote:
Ik heb dat gevehct nooit gezien (logisch, beide namen zijn niet erg interessantquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeg BB, had je hier niet een gifje neer moeten zetten van Yoshihiro 'Kiss' Nakao tegen Jim York? Moest wel lachen om wat hij toen deed
), dus vertel!
bb_koning.hyves.nl![]()
niet interessant? Nakao zal vanaf nu altijd iets interessants blijven doen voor/tijdens/na het gevecht
Wat deed ie dan , ik ben beniwued!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:26 schreef Tazmaniac het volgende:
niet interessant? Nakao zal vanaf nu altijd iets interessants blijven doen voor/tijdens/na het gevecht
bb_koning.hyves.nl![]()
Ik kwam dit trouwens laatst tegen
Voor het gevecht:
Na het gevecht:
Met dat kut muziekjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
Oude UFC-afleveringen ftw. Vooral het begin van UFC was wel grappig om te zien![]()
![]()
![]()
En dat is nog netjes gedaanquote:.
In vergelijking met de 'afleveringen' nu, was het veel 'vrijer'; geen rondes, maar achter elkaar vechten. En die judopakken
Prachtig om te zien hoe 't vroegah was![]()
![]()
Op wikipedia staat een mooie lijst van regel changes bij iedere UFC:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat is nog netjes gedaan.
In vergelijking met de 'afleveringen' nu, was het veel 'vrijer'; geen rondes, maar achter elkaar vechten. En die judopakken
Prachtig om te zien hoe 't vroegah wasquote:* UFC 1 - Although the advertising said there are no rules, there were in fact some rules: no biting, no eye-gouging, and rounds were to last five minutes, although no match in the first tournament lasted that long. Fights ended only in the event of a knockout, a submission, usually signalled by tapping the hand three times on the mat or opponent, or by the corner throwing in the towel. Despite this, the first match in UFC 1 was won by referee stoppage, even though it was not officially recognized as such at the time. Another thing to point out was that on the broadcast the rules stated that groin strikes were banned and that rule was seemingly upheld as no one did any groin strikes.
* UFC 2 - Time limits were dropped. Groin strikes were unbanned. Modifications to the cage were added (higher fences and less floor padding.)
* UFC 3 - The referee was officially given the authority to stop a fight in case of a fighter being unable to defend himself. A fighter could not kick if he was wearing shoes. This rule would be discarded in later competitions.
* UFC 4 - After tournament alternate Steve Jennum won UFC 3 by winning only one bout, alternates (replacements) were required to win a pre-tournament bout to qualify for the role of an alternate.
* UFC 5 - The organizers introduced a 30-minute time limit. UFC 5 also saw the first Superfight, a one-off bout between two competitors selected by the organizers with the winner being crowned 'Superfight champion' and having the duty of defending his title at the next UFC.
* UFC 6 - The referee was given the authority to restart the fight. If two fighters were entangled in a position where there was a lack of action, the referee could stop the fight and restart the competitors on their feet, in their own corner. In UFC 6 they officially adopted the 5 minute extension to the 30 minute rule which had been used in UFC 5.
* UFC 8 - Time limit changed to 10 minutes in the first two rounds of the tournament, 15 minutes in the tournament final and Superfight. Fights could now be decided by a judges decision if the fight reached the end of the time limit. The panel was made up of three judges who simply raised a card with the name of the fighter they considered to be the winner. In this fashion, a draw was not possible since the only two possible outcomes of a decision were 3 to 0 or 2 to 1 in favor of the winner.
* UFC 9 - To appease local authorities, closed fisted were banned for this event only. The commentators were not aware of this last minute rule that was made to prevent the cancellation of the event due to local political pressures. Referee "Big John" McCarthy made repeated warnings to the fighters to "open the hand" when this rule was violated. However, not one fighter was reprimanded.
* Ultimate Ultimate 1996 This event was the first to introduce the "no grabbing of the fence" rule.
* UFC 12 - The main tournament was split into a heavyweight and lightweight division; and the eight-man tournament was abandoned. Fighters now needed to win only two fights to win the competition. The Heavyweight Champion title (and title bouts) was introduced, replacing the Superfight title (albeit matches were still for a time branded as "Superfights").
* UFC 14 - The wearing of padded gloves, weighing 110 to 170 g (4 to 6 ounces), becomes mandatory. Gloves were to be approved by the UFC.
* UFC 15 - Limits on permissible striking areas were introduced. Headbutts, groin strikes, strikes to the back of the neck and head, kicks to a downed opponent, small joint manipulation, and hair-pulling became illegal.
* UFC 21 - Five minute rounds were introduced, with preliminary bouts consisting of two rounds, regular non-title bouts at three rounds, and title bouts at 5 five minute rounds. The "ten point must system" was introduced for scoring fights (identical to the system widely used in boxing).
* UFC 28 - The New Jersey Athletic Control Board sanctions its first UFC event, using the newly developed Unified Rules of Mixed Martial Arts. Major changes to the UFC's rules included barring knee strikes to the head of a downed opponent, and elbow strikes to the spine and neck. Limits on permissible ring attire, stringent medical requirements, and regulatory oversight were also introduced. A new weight class system was also introduced.[40] This new set of rules is currently the de facto standard for MMA events held in the USA and is still in use by the UFC.
* UFC 31 Weight classes are re-aligned to the current standard. Bantamweight moves from 150 to 155 and becomes known as Lightweight. Lightweight becomes known as Welterweight, Middleweight becomes Light Heavyweight, and a new Middleweight class is introduced at 185.![]()
LoLz... Ik moet zeggen, ik ken het hele figuur niet, maar hij ziet er wel gebulkt uit.
Denk dat Lashely het wel redelijk zal doen.. hij heeft een impressive wrestling background en veel kracht.. mss wel beetje te vergelijken met Lesnar.. slim van hem dat ie eerst naar de AFL gaat en daarna pas verder gaat kijken
Wat denken we van Kimbo, Gina en co vanavond? Enige voorspellingen?
Ik ken er niet zo veel van Elite XC dus ik ga me er niet echt aan wagen. Zolang Gina maar wint ben ik blij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat denken we van Kimbo, Gina en co vanavond? Enige voorspellingen?
Ik ken er niet zo veel van Elite XC dus ik ga me er niet echt aan wagen. Zolang Gina maar wint ben ik blijDit gaat een geweldige avond voor MMA wordenquote:Mijn voorspellingen voor EliteXC (dit gaat echt de geschiedenisboeken in hoor met de kijkcijfers)
Thompson is denk ik zo stom als een stoeptegel, hij lijkt maar 1 gameplan te hebben.. stand in front of his face and hope I get the KO. Maja goed als je dat bij Kimbo gaat doen dan lig je binnen een minuutje of 3 in lala land (en om ff te reageren op Paxlie.. al zou Thompson een geweldig game plan hebben, ik zie hem dus echt niet van Kimbo winnen)
2nd round KO, Scott Smith heeft echter ook een reele kans om hem te winnen wat mij betreft
Decision victory
Tja, wat moet je hierover zeggen.. als je een fight van Baroni bekijkt is het altijd maar de vraag
of hij in shape is.. dit is de laatste keer dat ik Phil de kans geef te bewijzen dat hij het echt serieus neemt allemaal. Dit gevecht is echt close trouwens want Villasenor krijgt vaak te weinig credit voor wat ie allemaal al gedaan heeft imo.. 3th round (T)KO
Brett Rogers vs. Jon Murphy
Rogers maakte indruk op me na die snelle KO zege tegen Thompson maja zoals ik al zei.. Thompson is niet de slimste van eht stel. Toch doet Rogers het weer denk ik.. dit keer een 2nd round (T)KO!
Wilson Reis vs. Justin Robbins
Ken ze beide niet maar zo te zien beschikt Reis over 'some serious submission techniques'!
1st round submission
Nick Serra vs. Matt Makowski
Ook hier gaat het er denk ik om dat Serra verweg de beste submission skills heeft en Makowski relatief new to the game is zover ik dat kan zeggen. Ook hier een 1st round submission
Andre Soares vs. Zach Makovsky
Zelfde verhaaltje.. 1st round submission
Scampieri vs. Groves
Beide hebben alleen maar Loses op hun lijstje staan dus ik zou het niet weten.. ken ze voor de rest ook niet dus dit is een pure gok..Scampieri met een 2nd round (T)KO
Jim Bova vs. Chris Liguori
Bova submission mannetje, Liguori vaak verloren op submission.. 1+1=2?
James Jones vs. Calvin Katter
Jones heeft een paar leuke submissions gehad in het verleden.. Katter is all about the fast KO's
Zal een leuke partij worden denk ik!!
Carlos Moreno vs. Carlton Haselrig
Moreno heeft wat meer ervaring zo te zien.. ik zou het niet weten.. gokje op een 1st round KO
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 31-05-2008 16:15:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
broertjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nick Serra is "familie van" neem ik aan?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Thompson zal hem proberen naar de grond te krijgen, maar Kimbo owned hem daar ook let maar op! Trainen met Bas zal Thompson de das omdoen.
Lawler is goed, heel goed, zo goed, dat het woord goed, niet goed genoeg is om zijn goedheid uit te drukken. Nu even serieus Scott Smith is net een maatje te klein voor Lawler denk ik
YOUNG! Omdat ik boos ben op Carano dat ze weer problemen met dr gewicht had en Young ook!
Het is voorbij met Phil. Hij verdiende niet eens die title fight tegen Hose en ik heb geen idee wat hij op deze card doetEr zijn meerdere mensen die stukken beter zijn dan hem en beschikbaar waren om wel een waardig gevecht op te zetten en niet na 1 ronde al naar adem lopen te happen.
De rest van de card heb ik verder nooit echt in actie gezien naar mijn weten dus ik laat me maar verrassen
Net The Ultimate Fighter eerste 2 quarterfinals gezien. Geweldige gevechten, en mooie finish in de 2de quarterfinal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht met liefde op de 2 andere quarterfinals die deze week worden uitgezonden![]()
![]()
Nog niks over gelezen, zal wel weer bijna niet gehaald zijn, maar op het eind toch wel?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
Heeft Gina weer neit het gewichtlimiet gehaald?![]()
Ik heb het net gelezen en ze heeft het limiet niet gehaald, ze is bijna 2 kilo zwaarder dan haar tegenstandster. Zielig hoor, dat Gina niet professioneel genoeg kan zijn om een keer het gewicht te halen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nog niks over gelezen, zal wel weer bijna niet gehaald zijn, maar op het eind toch wel?
bb_koning.hyves.nl![]()
Mja, ze weet de datum. Ze is natuurlijk wel druk met AG maar had lijkt mij tijd genoeg om dat gewicht te halen.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen en ze heeft het limiet niet gehaald, ze is bijna 2 kilo zwaarder dan haar tegenstandster. Zielig hoor, dat Gina niet professioneel genoeg kan zijn om een keer het gewicht te halen.![]()
BS van haar....ze zegt overal een hoe pro ze wel niet is en alles en dan kan ze niet eens ervoor zorgen dat ze de limiet haalt. Speciaal voor haar is er een gewichtsklasse gemaakt en dan haalt ze het niet eens...Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik weet het niet he maar zou het voor vrouwen niet moeilijker zijn om het gewicht te behouden?
Volgens mij hebben die namelijk veel meer last van gewichtsschommelingen dan mannen.. niet dat ik het voor Gina opneem ofzo hoor.. vind het ook nogal stom van der dat ze nu 2kilo te zwaar bleek te zijn!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ze moest voor American Gladiators 20 pounds zwaarder zijn. Kan me voorstellen dat het voor een vrouw moeilijker is om het kwijt te raken maar alsnog erg slordig van haar hoor
Vind het niet kunnen eigenlijk.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Weet niet of het zo is maar Kaitlin Young, was die niet ook te zwaar? Of heeft zij het uiteindelijk gehaald?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik ga even niet naar Sherdog voor de weigh-in results als je het niet erg vind maar volgens mij was die 140.5quote:Op zondag 1 juni 2008 10:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet niet of het zo is maar Kaitlin Young, was die niet ook te zwaar? Of heeft zij het uiteindelijk gehaald?
Binnen de limiet dus. Ze hebben afgesproken dat Young 12,5% van de purse van Carano krijgt. Dat is dan wel weer netjes
Ja ik mijd de sites nu ook als de ziekte.. dat van die purse 12 of 12,5% las ik idd ook ergensquote:Op zondag 1 juni 2008 10:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga even niet naar Sherdog voor de weigh-in results als je het niet erg vind maar volgens mij was die 140.5
Binnen de limiet dus. Ze hebben afgesproken dat Young 12,5% van de purse van Carano krijgt. Dat is dan wel weer netjes
Wilde de Undercards alsvast kijken op de site zelf maar viel me net optijd in dat ik dan alles gespoiled zou krijgen
Maja goed om 13:45 heb ik het hele event al binnen
ik zie alleen nog maar een dvd
die komt wel
check XWT maarusquote:
Ik lees trouwens alleen maar slechte reviews over het event "second rate show"- "bush league" - "faker than wrestling" - "disgrace for mma"![]()
vraag me af of het echt zo erg is of dat de UFC een promotie team ingezet heeftklaar!
[ Bericht 17% gewijzigd door Tazmaniac op 01-06-2008 12:34:59 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
15 Pound, niet 20quote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef Paxlie het volgende:
ze moest voor American Gladiators 20 pounds zwaarder zijn. Kan me voorstellen dat het voor een vrouw moeilijker is om het kwijt te raken maar alsnog erg slordig van haar hoor
Vind het niet kunnen eigenlijk.
bb_koning.hyves.nl![]()
EliteXC.Saturday.Night.Fights.05.31.08.HDTV.XviD-aAF.torrent
ik zit alleen @ mma tracker en PWTquote:
Ooohwquote:naja de versie op MT is prob. toch beter!
is ook de aaf ripquote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ooohwnaja de versie op MT is prob. toch beter!
Ja nu staat die er ook op, maar ik heb een rip van 1.6GB niet al te best gemaakt hahaquote:Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja nu staat die er ook op, maar ik heb een rip van 1.6GB niet al te best gemaakt haha
mijn eerste reactie is dat we 5 jaar achteruit zijn gegaan hierdoor.
"this is violent, this is real"
het wordt amper gebracht als sport, erg jammer. Misschien verbeterd het nog, maargoed.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
EliteXC in the house
Rogers vs. MurphySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baroni vs. VillasenorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Carano vs. youngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smith vs. LawlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kimbo vs. ThompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet pleite ben al veel te laat dus mijn menig over de broadcast/aankleding show ansich laat ik achterwege maar ik wil wel nog ff roepen...
- ik kots op de mensen die dit fake noemen
- en ik kan me er totaal niet in vinden dat dit een matig of slecht event was
- daarnaast snap ik ook niet waarom het niet goed voor de sport was (maar daar zullen we vast nog over gaan discussieren!!)
Eind conclusie: Geweldig event om te zien
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 01-06-2008 15:27:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Leuk event, best vermakelijk jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
niks toe te voegen aan Fedor-fan + Taz
Goed event, jammer van het commentaar soms wat het toch iets naar beneden haalde met het puur mikken op geweld en al die shit terwijl het gewoon een zwaar technische sport is.
Al met al een fantastisch event
Ik zit er overigens zwaar over te denken om 2x per week hier bjj te gaan doen.
http://www.bjjpurmerend.nl/Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Goede keuze denk ik, o.a. aangezien één van de instructeurs door Rickson Gracie getraind is. Dan heb je het over een échte BJJ school. Ik wil trouwens in september weer verder gaan met Jiu Jitsu. Tot nu toe nooit in de buurt gewoond van een BJJ school...quote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef Paxlie het volgende:
Ik zit er overigens zwaar over te denken om 2x per week hier bjj te gaan doen.
http://www.bjjpurmerend.nl/![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Fyodor op 01-06-2008 20:24:05 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Was een leuk event! Commentaar was gewoon een paar tandjes terug gedraaid wat expertise betreft om het nieuwe fans zo makkelijk mogelijk te maken. Je hoordde ook aan de manier waarop Shamrock aan het uitleggen was dat het even zoeken was naar simpele manieren van vertellen wat er aan de hand was. Netjes gedaan dus! Mensen die klagen zijn de die-hards...had ook niks anders verwacht.
@ BB
Bedankt voor deze verrijking....mijn leven is weer compleet :p
@ Paxlie
Naar wat me is verteld op mijn school is dat een van de betere in Noord-Holland dus prima keus (Y)Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
tofheid, maar eens een introductieles nemenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:42 schreef roepdeman het volgende:
@ Paxlie
Naar wat me is verteld op mijn school is dat een van de betere in Noord-Holland dus prima keus (Y)
al val ik niet onder het type bjj guy. Ben erg grof gebouwd en voor een ongetraind iemand vrij sterk. Eens zien hoe dat gaat qua technisch trainen
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........quote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tofheid, maar eens een introductieles nemen
al val ik niet onder het type bjj guy. Ben erg grof gebouwd en voor een ongetraind iemand vrij sterk. Eens zien hoe dat gaat qua technisch trainen
1.83 @ 100kgquote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........
ben wel redelijk mobiel voor iemand met mijn gewicht en opgeven is geen issue voor mij. Al kotsend na hardlopen gestaan. Kotsend na squashen tegen iemand die echt beter is. Slechte conditie is niet echt mijn ding. Daarbij vind ik het grondgevecht echt te mooi voor woorden en wil er graag meer over leren.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Mehhhhhn die press conference altercation tussen Kimbo en Rogers.. damn
ik ga het nog een rustig terug kijken want ik heb geen tapout gezien..
edit:ook na het terug zien van de beelden zie ik nergens een tap.. maja all goodik zie die twee wel graag tegenover elkaar
Undercard fights
Serra vs. MakowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2008 01:05:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Geweldige show zeg. Allemaal erg vette gevechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie/commentaar ach, het was wel ok. Maar bij elkaar was de show echt erg leuk zeg![]()
![]()
The EliteXC Show did a 2.7 rating in prime time, peaking at 4.7 for Kimbo Slice vs. James Thompson. The growth was awesome.
The show was No. 1 for the night in 18-34 and 18-49 as well as all male demos.
Erg goeie rating hoor. Vooral voor de eerste show. De 2de show is gecancelled omdat het te vroeg is geloof ik, althans de show die voor 26/7 gepland stond. CBS vind dat te vroeg of zo.![]()
Straks live, Faber - Pulver voor de WEC titel.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
in die 2.7 zit de kimbo fight nog niet verwerkt dus hij wordt nog hoger als ik het goed begrijp!
@ popolon
Gefeliciteerd met de Red Wings! Als ik een Hockeyteam moet supporten zijn zij het wel!
die 2.7 rating is inderdaad nog niet de officiële rating, want die gaat hoger uitvallen. Goed nieuws voor CBS en ProElite! En nog beter nieuws voor MMA, want als er nu nieuwe fans zijn zullen zij op het internet het een en ander kunnen vinden en daarbij uitkomen op de betere shows en vechters.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik ook weer verder met BJJ in september... Heb er een tijdje uitgelegen ivm afstuderen op school. Ik moest altijd een uur heen en een uur terug rijden als ik wilde trainen.. Zo doende was ik altijd een complete avond kwijt.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goede keuze denk ik, o.a. aangezien één van de instructeurs door Rickson Gracie getraind is. Dan heb je het over een échte BJJ school. Ik wil trouwens in september weer verder gaan met Jiu Jitsu. Tot nu toe nooit in de buurt gewoond van een BJJ school...![]()
Niet te doen als je moet afstuderen.
Ik trainde altijd bij Team Bad Boys in Belgie (voormalig team Yamasaki)
gordel promoties en alles werd daar altijd verzorgt door de brazilian black belt Augusto Ferrari. Augusto verzorgt er ook regelmatig seminars etc.![]()
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Dacide het volgende:
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef Dacide het volgende:Voor de mensen die willen weten wat er gebeurde tijdens de persconferentie tussen Kimbo en RogersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Dacide het volgende:
Ben ik niet met je eens,,,
Kijk het "trappen" van een arm is een manier om ervoor te zorgen dat de tegenstander zich niet meer juist kan verdedigen... en om zodoende een (T)KO/stoppage te forceren... En dat is precies wat had moeten gebeuren.. Want als een vechter niet meer in staat is om zichzelf goed te verdedigen wordt er ingegrepen..Ik ben het niet eens met wat er in de spoiler staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regel luidt dat een ref moet ingrijpen als een vechter zichzelf niet Intelligent kan verdedigen. Als iemand niet juist in de dekking staat word het gevecht toch ook niet gestopt? Dit word wel gedaan als je je dekking niet meer omhoog kan houden of houdt. Dat is namelijk niet intelligent en daarom beschermd een referee de vechter tegen zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:22 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber vs Pulver:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Undercard fights
Serra vs. MakowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoWaar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
![]()
Die van EliteXC zijn gewoon op ProElite.com te vindenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar haal je die undercard fights vandaan? Kan ze nooit vinden.
aanmelding is verplicht maar dat duurt letterlijk hooguit 1minuut
Dit zag ik tijdens EliteXC
Als iemand een foto heeft, of enig idee wat dit moet voorstellen Schroom dan niet om hier een rectie te plaatsen. De winnaar mag zich gedurende dit topic 2pac noemen! Is dat een prijs of wat?
![]()
oh en noem me maar gewoon Tazmaniac hoor
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2008 01:04:36 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zo! Dat zag er gezond uit!
WEC*34!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top event
Waarom zou je Ferguson tegen een top 10 HW (ik neem aan dat je dat bedoelt) willen zien? Om hem afgemaakt te zien worden? Dat zou al helemaal geen goed uithangbord zijn voor de sport. Een amateur die tegen één van de besten van de wereld moet vechten waar is de eer daarin?
Hij is geen face van MMA, hij is een beroemdheid die net begint maar wel mensen aantrekt, die hopelijk door andere vechters blijven hangen en geinteresseerd raken.komt wel goed laat hij maar stukken beter worden en dan zien we hem wel tegen een Rizzo vechten ofzo
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen![]()
![]()
Heb alleen de laatste 2 gevechten van WEC gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgenquote:Rutten on the fight in general:
I think that this fight was great for Kimbo, he really had to dig deep and boy did he do that. He was so tired at the end of round it was crazy, but he went out in round three and just started throwing bombs again, that says a lot to me about his will power, trust me, it has been tested here!
Did he make mistakes? Of course, but than again, everybody makes mistakes plus he’s training MMA for only a year. I think that he had a few really good escapes from the bottom. Of course I wanted him to buck up, explode and escape the last one and a half minute of round number two, but he didn’t.
He DID give his “thumbs up” sign to the referee telling him he was OK and that the short elbows didn’t hurt him. Still, he should have escaped but he told me later that he was saving energy for the third round and because he thought the elbows didn’t have any effect anyway, he chose that moment.
I told him that it wasn’t good to do because the ref can stop the fight PLUS what if you get cut? So that won’t happen again.
Rutten on Slice’s performance:
So I have to say that I am very happy with this fight and his performance and that this fight made him WAY stronger for next time. When you get caught in training by something, whether it’s a submission or strike, you learn from that, but there is nothing like learning it the hard way in a fight.
And than be fortunate that you STILL win the fight by referee stoppage is just the best
Rutten on the stoppage:
He finished with hitting Thompson with a four punch combination with the last one of those being a hard right upper cut. Thompson staggered back and the referee stopped the fight. Was it too soon? I thought it would be great to see a few more shots just so that he was down for real. But I guess the referee had the two or three times that Thompson was hurt in the earlier rounds in his head, plus than he also got hit on his cauliflower ear that busted open and he had a different look in his eyes.
Rutten on whether the fight should have been stopped in the second round:
People ask me if the fight should have been stopped at the end in the second round, I say YES because those are the rules, it should have been stopped because Kimbo didn’t do anything to improve his situation. But I think what made the ref NOT do it was the fact that Kimbo was giving his thumbs up the whole time to let the referee know that he was OK.
This was the refs decision, not Kimbo’s.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:![]()
Deel je je gedachten ook nog even met ons?
Die grapjas zorgt er wel eigenhandig voor dat EliteXC en CBS hele mooie (kijk)cijfers hebben gekregen, dat hun sponsoren nu nog gragern willen adverteren bij een volgende event en dat er miljoenen mensen extra wellicht fan geworden zijn van MMA. En dat allemaal met zijn mager loontje van een paar tonnen, dat heb ik een UFC undercard gast nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Unstoppable het volgende:
Omdat er tientallen vechters zijn die het wel verdienen, al die exposure, aandacht etc. Mensen die wel het talent hebben om het te maken vechten gewoon voor een paar honderd euro per fight bij kleine organisaties of de UFC undercard. Deze grapjas harkt tonnen binnen![]()
Daar wordt ie voor betaald. En je moet hem dat niet kwalijk moeten nemen, maar als "die fans" die zn internet filmpjes hebben bekeken, die zeiden niet te kijken naar EXC Primetime en dan dan toch deden!
:p kan je beter Gary Shaw en Bas Rutten de schuld geven omdat zij hem zo hebben lopen promoten.
Bas zegt het ook, het was pas zijn 4e gevecht, geen main event op basis van prestaties, maar op basis van bekendheid net zoals met Brock Lesnar.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Beetje mosterd na de maaltijd maar toch
Elite XCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Diep respect dat hij dat zo brengt. Ik ben het met hem eens, maar als je dat zo in de media durft te brengen dan heb je respect voor de sport.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Bas is het met jullie eens, de wedstrijd had geen 3e ronde mogen krijgen
[..]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Volgens mij is het nog dommer dan die episodes over verschillende vechtsporten (ben de nam kwijt)quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:55 schreef Unstoppable het volgende:
Nu binnenkort ook bij ons op tv:
***tromgeroffel***
Fight QuestAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bad News voor Danaquote:Affliction to announce partnership with Donald Trump on Thursday
Donald J. Trump Grounds And Pounds The MMA World In New Partnership With Affliction!
MANHATTAN, NEW YORK (June 3, 2008) – Affliction will pull out its Trump card Thursday when the company officially announces its partnership with Donald J. Trump at a press conference to be held in Trump Tower at 12:00PM. Trump will take the podium to address the press and outline his involvement with Affliction and their entry into the world of professional mixed-martial-arts (MMA) with their first event named, “Affliction Banned,” slated for July 19th 2008 at the Honda Center in Anaheim, California.
“We are very excited to be partnering with the most recognized and accomplished business mogul in the world, “ said Tom Atencio, vice president of Affliction. “Trump is a true visionary who shares our belief in the future of MMA.”
“I have been a fan of professional sports since childhood, and I am particularly impressed by the athleticism, courage, and strength of these disciplined athletes.” said Donald J. Trump. “This particular sport resembles my business style of being fast paced, strategic, and aggressive…remembering to never give up. I am particularly excited to partner with Affliction and become a major player in promotion of MMA; the youngest and fastest growing sport to emerge in the last century.”Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...quote:
maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.![]()
Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Dacide het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... ook al zou Trump in theorie al zijn geld inzetten... dan nog ben je niet in een keer de betere... Om de ufc te overtreffen zit je al snel aan een minimale periode van 4 a 5 jaar ofzo...
maar voor de sport is het goed dat affliction een mooie geld injectie krijgt op deze manier... hoop dat ze er iets moois van maken.
Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.
Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.![]()
grote namen aan overvloed, maar het is idd wat je zegt.. bij het grootste gedeelte van het publiek zijn maar sommige bekend.. want voor de mma kenner hebben ze:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ook als je bedenkt dat je zonder grote namen nergens komt. Dus als ze het geld goed besteden, doen ze dat aan wat grote namen.
Je ziet het nu ook bij Elite XC, ze hebben in principe maar 2 grote namen eigenlijk. Gina en Kimbo. Dat zijn de namen die iedereen kent. Dat Lawler 20 keer beter is dan Kimbo maakt het publiek dan niks uit.
Dat is ook trouwens de reden dat de 2de show op CBS van hun verlaat is, omdat ze niet veel vechters/grote namen hebben.
- Frank Shamrock
- Cung Le
- Nick Diaz
- Robbie Lawler
- Jake Shields
- Joey Villasenor
- Murilo Rua
- Drew Fickett
- KJ Noons
- Paul Daley
- Kala Hose
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!
@Dacide
Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
K denk dat je Ken Shamrock bedoelt ipv Frankquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef roepdeman het volgende:
Juist Shamrock heeft dankzij zijn gevechten met Tito een grote naam!
@Dacide
Bedenk goed dat Donald Trump geniaal is. Hij ziet iets in Affliction en wilt het daarom steunen en vooral omdat hij denkt dat zijn emperium hierdoor zal groeien. Investeren in de toekomst zal het dus ook zijn inderdaad, maar goed Bad News met een nieuwe speler op de Noord-Amerikaanse markt die over dezelfde financiële capaciteiten beschikt.
It's all in a name....merendeel van nieuwe kijkers die ooit van mma hebben gehoord associëren dit dan ook gelijk met Shamrock, de naam. Zet Frank dan ook nog is op de commentators positie en ze weten er een gezicht aan vast te plakken. Dat Ken bij één of ander worstelshowtje schijnt te hebben rondgelopen wilt ook nog wat helpen.
Mijn punt is dat EliteXC volgens mij dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn wat marketing betreft. Nu alleen nog een paar cards die stacked zijn en iedereen is blij.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
De enige in dat lijstje die nog misschien een beetje bekend is bij het publiek is Frank. En die is commentator dus jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
grote namen aan overvloed, maar het is idd wat je zegt.. bij het grootste gedeelte van het publiek zijn maar sommige bekend.. want voor de mma kenner hebben ze:
- Frank Shamrock
- Cung Le
- Nick Diaz
- Robbie Lawler
- Jake Shields
- Joey Villasenor
- Murilo Rua
- Drew Fickett
- KJ Noons
- Paul Daley
- Kala Hose
Ze kunnen met die namen iig geen grote saturday night fights show opzetten. Daar hebben ze Kimbo en Gina voor nodig.
Als ik Elite XC was zou ik Tito een enorm goed aanbod doen. Met die erg sterke rating die ze hebben gehad moet CBS daarin ook wel helpen lijkt mij.![]()
holy fuck WEC is vet
Ow?
DL waard dus?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
DL waard?
beste WEC event ooit!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
by far!quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
K, dan zal ik morgen wel ff kijken.
Ik heb een vermoeden dat we Tito in de buurt van Affliction terug vinden..Maar goed misschien besluit Affliction wel om wat fighters uit te lenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als ik Elite XC was zou ik Tito een enorm goed aanbod doen. Met die erg sterke rating die ze hebben gehad moet CBS daarin ook wel helpen lijkt mij.
Dat is wat vooral Affliction aantrekkelijk maakt voor de grote namen die atm niet aan een organisatie zijn verbonden. Het kunnen vechten buiten de organisatie en ze zijn bereid veel te investeren. Er word nu wel serieus geknabbeld aan het marktaandeel van de UFC. Ze zijn nog wel de grootste, maar er hoeft bv maar 1 organisatie een degelijke HW divisie op te zetten, met enkele bekende grote namen en spectaculaire gevechten. Dat trekt meteen veel fans aan, HW's word nog steeds als veel mensen als de "top" divisie gezien.![]()
Ik denk dat je de spijker op zn kop slaat met die post Unstoppable. Ik denk ook dat je gelijk verklaart waarom Trump erbij is gehaald als partner. En owja AA naar AfflictionTito gaat ooohook
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door roepdeman op 05-06-2008 11:48:59 (Het IS Zover!!!!) ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Vooruitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Deel je je gedachten ook nog even met ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo uitgebreid natuurlijk, maar alsnog wel even een postje waard. Gisteravond afgekeken![]()
![]()
Ortiz off to greener pasturesquote:MMAPayout.com has learned that Tito Ortiz was recently served a cease and desist request from the UFC. The subject of the complaint was the cover of Ortiz’s recently released autobiography, entitled This is Going to Hurt. The book’s cover features Ortiz wearing the UFC Light Heavyweight Title is intellectual property of the UFC. As such, its use in promotional materials requires the company’s approval per the terms of its standard contract.
On one hand, this seems a little harsh on the UFC’s part and looks like another attempt to kick Tito in the ass on his way out. On the other hand, you know that some of Tito’s books are selling because he’s brandishing the UFC gold on the cover. And the UFC is not seeing a dime from the sale of his book so can you really blame them?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Andrei Arlovski signs non exclusive deal with Afflictionquote:FiveOuncesOfPain.com was informed over the weekend that former UFC heavyweight champion Andrei Arlovski finalized a non-exclusive contract agreement with the Affliction MMA promotion late last week.
MMARated.com is now reporting that Arlovski’s signing with the promotion will be announced during a press conference that has been scheduled for Thursday in New York at the Trump Tower.
It is also expected that Arlovski will be confirmed as fighting Ben Rothwell during the promotion’s inaugural pay-per-view, scheduled for July 19 at the Honda Center in Anaheim, Calif.
MMA Rated is also reporting that according to Michael D. Cohen, the special counsel to Donald Trump, Trump will be announced during the same press conference as having joined the Affliction MMA promotion as a significant equity partner.
FiveOuncesOfPain.com also heard from a source on Tuesday afternoon that former UFC light heavyweight champion Tito Ortiz could be making an appearance during the press conference. While the UFC still retains a right of first refusal on his contract, our source indicated to us that Affliction is considered a leading destination for Ortiz.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Odds zijn geplaatst op unibet, dit zijn mijn bets:
10,- op Werdum @ 2,20
15,- op Hardonk @ 1,35
4,- op funcombo Hughes, Bisping, Hardonk en Kampmann @ 3,52
Potentiële winst: 27.33,-
Totale inzet: 29,-
Ik heb vertrouwen in WerdumIk denk dat hij van Vera weet te winnen, die ik niet al te hoog inschat.
Hardonk gaat het helemaal maken tegen Sanchez, goede matchup voor hem.
Is Werdum vs. Vera trouwens de main event?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Hughes is main event.
Vera gaat Werdum echt aanpakken met zwaar technische stand-up. Zodra het naar de grond gaat weet ie te ontsnappen en gaat weer staan.
Hughes, Vera, Hardonk en Bisping lijkt mij een leuke combo
waardeloze odds voor Hardonk... Feitelijk is Hardonk de zware underdog... maar unibet zat Sanchez als underdog... jammer..
Werdum wel gunstige odds.. en Rivera ook..
Ik ga mijn vaste 100 euro weer eens inzetten![]()
Cane, L - Lambert, J : 10 euro @ 2.00
Carneiro, Roan - Burns, K : 10 euro @ 4.00
Wiman, M - Tavares, T: 10 euro @ 4.50
Werdum, F - Vera, B: 35 euro @ 2.20
Rivera, J - Kampmann, M: 20 euro @ 2.70
Hardonk, A-Sanchez, E : 15 euro @ 1.35
100 euro in... mogelijke uitbetaling: 40 + 45 + 77 + 54 + 20.25 = 236,25
heb in feitelijk een beetje op de upsets ingezet... ben benieuwd..![]()
die bets worden aangepast als meer mensen erop gaan wedden. Blijkbaar hebben veel mensen vertrouwen in Hardonkquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:59 schreef Dacide het volgende:
waardeloze odds voor Hardonk... Feitelijk is Hardonk de zware underdog... maar unibet zat Sanchez als underdog... jammer..
Werdum wel gunstige odds.. en Rivera ook..
Ik ga mijn vaste 100 euro weer eens inzetten
Ik denk dat ie hem leg-kickt tot ie neervalt
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
TUFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef Tazmaniac het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Bisping vs. Day
3th round submission![]()
Hughes vs. Alves
3th round subission![]()
Werdum vs. Vera
2nd round (T)KO![]()
Davis vs. Swick
1st round KO![]()
Marquardt vs. Leites
2nd round submission![]()
Kampmann vs. Rivera
1st round submission![]()
Tavares vs. Wiman
Hardonk vs. Sanchez
1st round (T)KO![]()
Lambert vs. Cane
JD.. Lambert is een sukkel maar Cane is niet goed genoeg om hem te kunnen pakken![]()
Carneiro vs. Burns
Liaudin vs. Taylor
2nd round (T)KOAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Taz ik vind je een pracht van een vent, maar jouw voorspellingen....nee nee nee ik zie bijna alles anders lopen...of heb je ook een leuke combo bet geplaatst?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
haha dank voor dat eerste
ik heb geen leuke combos geplaatst maar ik hou van de upsets
en ik zou er niet voor gaan als het in mijn ogen niet mogelijk was, met andere woorden zijn alle
picks serieus gemaakt en ik geloof er voor 100% in
We zullen zondag wel zien wie de meeste fights goed gecalled heeft.. waarschijnlijk beide voor de helft
Ik heb het gevoel dat Hughes terug gaat komen. Weet niet waarom. Het boeit me ook niet want ik mag hem totaal nietEn hoop dat Serra hem goed pakt. Maar ik denk dat hij hier gaat winnen.
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn picks... (die overigens niet veel van doen hebben met mijn real life bets.... want die zijn niet gebaseerd op verstand
Bisping vs. Day
Bisping all over... (t)ko ronde 1 of 2
[b]Hughes vs. Alves
Alves is top notch.. Maar Hughes is niet voor niks de meest dominante middleweight ooit.. (of is het nou welterweight.. whatever)..
Hughes by overpowering... Denk een decision of een GnP... eind ronde twee/ of ronde drie
Werdum vs. Vera
Size does matter... Besides.. Werdum deed het top in zijn laatste partij... Vera is een goeie striker hoor.. en de ko is maar 1 stoot verder... Maar ik denk dat Werdum hem neerhaalt... en submit. denk een armbar of heelhook ofzo
Davis vs. Swick
Iemand gaat KO... en het zal in de eerste ronde gebeuren... Davis onder leiding van een te goeie mark delagrotte is pure ownage.... Maar vlak Swick niet uit... beiden topnotch boksers...punt.. Maar ik gun Davis zijn killing spree
Marquardt vs.Leites
Ik wilde eerste zeggen Leites op sub.. Maar ik denk dat Marquardt voor de ko gaat
Kampmann vs. Rivera
Tja... Kampmann is een beest en zou het moeten kunnen winnen.. Maar Rivera heeft me zo goed verrast na zijn winst op Kendall Grove... Kampmann gaat winnen... Maar stiekem denk ik ook weer een rivera die iedereen zal verrassen....
Tavares vs. Wiman
1st round submission.... (maar wiman'stoten zijn ook prima in orde)
Hardonk vs. Sanchez
left, left, right, lowkick... en daar een stuk of 5 combo's van achter elkaar..
rest van picks ben ik nu te lui voor...![]()
TUF Aflevering gedachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de voorspellinge voor UFC 85 Bedlam:
Hughes vs. Alves
Alves pakt hem met een TKO in ronde 2
Werdum vs. Vera
Submission ronde 3 en waarschijnlijk FOTN
Bisping vs. Day
TKO in de eerste ronde
Davis vs. Swick
Laat in de eerste ronde met een submission!
Marquardt vs. Leites
Weer twee sub-specialisten I like! Ik ga voor Leites maar dan met een TKO...
Kampmann vs. Rivera
1st round submission
Tavares vs. Wiman
Decision
Hardonk vs. Sanchez
1st round TKO!!!!!!!
Lambert vs. Cane
The Punisher met een KO in Ronde 2Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Toch nog 4/9 hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:36 schreef roepdeman het volgende:
Op naar de voorspellinge voor UFC 85 Bedlam:
Hughes vs. Alves
Alves pakt hem met een TKO in ronde 2
Werdum vs. Vera
Submission ronde 3 en waarschijnlijk FOTN
Bisping vs. Day
TKO in de eerste ronde
Davis vs. Swick
Laat in de eerste ronde met een submission!
Marquardt vs. Leites
Weer twee sub-specialisten I like! Ik ga voor Leites maar dan met een TKO...
Kampmann vs. Rivera
1st round submission
Tavares vs. Wiman
Decision
Hardonk vs. Sanchez
1st round TKO!!!!!!!
Lambert vs. Cane
The Punisher met een KO in Ronde 2
Dana White with huge announcement!!quote:The Magazine has an interview posted with Dana White where he tells the world that the UFC will be making a visit to Atlanta, Georgia in September with Chuck Liddell as the headliner and also hints at a huge announcement to be made in the coming weeks:
DW: The fight is going to be in Atlanta, Georgia—that’s something we haven’t said publicly yet. There’s something no one else has heard. You have no idea some of the stuff that we have planned. I’m going to make an announcement next week that is going to blow people’s minds. That deal is done, but my employees don’t even know yet. I’m renting out a place next Thursday and I’m going to tell them. Then we’ll make the announcement later that day. It’s an indicator of where this business is going over the next five years.
Let the speculation begin. Network TV deal? Premium cable TV deal? Only Dana knows and it should be interesting to hear about this “mind-blowing” announcement. This summer is heating up, ladies and gentlemen!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ben toch wel benieuwd wat dat gaat zijn dan..quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Een Propaganda kanon is 'ie wel.
UFC > de restquote:
mijn mening overigens, ik breng het niet als een feit
Ben Rothwell vs. Andrei Arvolski
En Trump heeft de click met Tito en het geld om hem naar Affliction MMA te halen!!
Ik zie het al helemaal voor me, een rematch tussen Belfort en Ortiz![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door Tazmaniac op 06-06-2008 14:57:05 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Alvast wat WEC gezien door een 'noob':SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alves fails to make weight for main eventquote:Thiago Alves failed to make weight for his UFC 85 main event fight with Matt Hughes.
Alves weighed 174 pounds for the welterweight bout, three pounds over the 171-pound limit. The fight will now be contested at a catchweight of 174 pounds.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Alves fails to make weight for main event
[..]![]()
Lekker dan, voor de main event van je leven.![]()
Ze moeten die 2 echt een keer tegen elkaar zien te krijgenquote:![]()
![]()
en dan? Winnaar ronde 1.... rampage..
dat zal me een verrassing worden.. Een B vechter tegen een champion..![]()
Let op de smillie erachter. Ze zitten niet eens in dezelfde gewichtsklasse. Het klinkt gewoon grappig, Rampage vs Kimbo. Vooral dus omdat Kimbo binnen 30 seconden verliestquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:40 schreef Dacide het volgende:
en dan? Winnaar ronde 1.... rampage..
dat zal me een verrassing worden.. Een B vechter tegen een champion..![]()
![]()
verrek ja.. nog niet eens nagedacht over de gewichtsklasse van die twee....
achja whatever... de partij zal er voorlopig in elk geval nog niet komen..
Vanavond lekker live genieten van UFC 85... om negen uur nederlandse tijd begint het...![]()
Relaxed, hier zal het wel weer downloaden worden na een paar dagen. Wel apart dat nu vrij snel 2 ufc events achter elkaar komen, 84 en 85 tussen 83 en 84 zat veel meer tijd.![]()
Toch alleen maar beter? En dat komt mede doordat ze het in Engeland doen geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Semargofni het volgende:
Relaxed, hier zal het wel weer downloaden worden na een paar dagen. Wel apart dat nu vrij snel 2 ufc events achter elkaar komen, 84 en 85 tussen 83 en 84 zat veel meer tijd.![]()
Ok vandaar, ja heb er ook geen problemen mee hoorVolg nu ook al een tijdje TUF, heb laatst alle delen van het vorige seizoen gekeken.
![]()
Download hierna maar direct seizoen 1 van TUF.. mijns inzien de bestel van allemaal.. Seizoen 3 is ook errug sterk. Seizoen 4 is met een aantal ufc "veteranen" die het net niet gemaakt hadden. (oa serra)![]()
TUF season 1 = cult
Mayweather jr. leaving boxing for MMA?Ik denk dat dit behoorlijk huge zou zijn voor de hele MMA is beter dan boxing discussie!!quote:In case you missed it, Floyd Mayweather Jr. shockingly announced his retirement from professional boxing on Friday.
The move stunned quite a few people in the boxing world because plans had been in motion for a rematch between Mayweather and Oscar De La Hoya to take place on Sept. 20. The fight has been canceled and with it, Mayweather is walking away from a $20 million payday for the fight.
“It is with a heavy heart that I write you this message today,” Mayweather said in a statement. “I have decided to permanently retire from boxing. This decision was not an easy one for me to make as boxing is all I have done since I was a child. However, these past few years have been extremely difficult for me to find the desire and joy to continue in the sport.
“I have said numerous times and after several of my fights over the past two years that I might not fight again. At the same time, I loved competing and winning and also wanted to continue my career for the fans, knowing they were there for me and enjoyed watching me fight. However, after many sleepless nights and intense soul-searching I realized I could no longer base my decision on anything but my own personal happiness, which I no longer could find. So I have finally made up my mind, spoken to my family, particularly my mother, and made my decision.”
To me, the decision makes little sense. While there were very few hurdles left in climb in boxing for Mayweather, to walk away from $20 million for just one more fight speaks volume. I don’t think he’s walking away to take up golf or sit around and play shuffleboard. Mayweather is still a relatively young man (he’s 31) still in his athletic prime. There has to be something else going on here that we don’t know about.
Mayweather participated in a pro wrestling angle for the WWE earlier this year, which culminated in a featured match with Paul “The Big Show” Wight at Wrestlemania this past match. Mayweather’s haul for the performance has been rumored to be anywhere between $2-20 million. Officials were said to have been happy with Mayweather’s performance and the door was left open for his return.
In addition to pro wrestling, Mayweather has also flirted with the idea of getting involved with MMA. In recent months, Dallas Mavericks owner and HDNet Fights founder Mark Cuban announced that Mayweather was looking to get involved in MMA. It was unclear at the time as to whether he was looking to become a competitor or get involved in an ownership capacity.
But the timing of Mayweather’s announcement is very curious. UFC President Dana White revealed earlier this week that a huge announcement is planned for this coming Thursday. I speculated in a column earlier today that I believe it will have to do with network television. But what if I’m wrong and the announcement had to do with Mayweather signing a contract to fight for the UFC?
Sounds a bit far fetched, doesn’t it? Well, the idea of Mayweather walking away from a $20 million payday is equally far-fetched. For him to walk away from that kind of money likely means he’s walking towards something that could be even more lucrative. I’m just not 100 percent sure what it is.
De beste pound for pound boxer die overstapt naar MMA!!!
Ik weet zeker dat Floyd dit heel serieus gaat nemen mocht hij beslissen om aan MMA te gaan doen!!
[ Bericht 47% gewijzigd door Tazmaniac op 07-06-2008 20:24:56 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat zou wel heel erg vet zijn ja, als dat de announcement zou zijn.
Heb trouwens een spoiler gelezen over UFC vandaagDoor een flikker op irc. Nou ja. Ga het nog steeds kijken natuurlijk
![]()
![]()
Idem, alleen dan door een malloot die, op usenet, spoilers in de titel heeft gezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb trouwens een spoiler gelezen over UFC vandaagDoor een flikker op irc. Nou ja. Ga het nog steeds kijken natuurlijk
![]()
![]()
UFC 85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Paxlie op 08-06-2008 12:02:40 ]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
UFC.85.Bedlam.PPV.HDTV.XviD-aAF![]()
Helemaal vergeten dat ik al veel eerder had kunnen kijken, maar goed... zometeen lekker voor gaan zitten![]()
En over spoilers... jammer dat iemand het dan verpest... ik mijd eigenlijk alle sites / forums waar iets op zou kunnen staan wat het zou kunnen spoilen... zelfs reacties op torrent sites gewoon niet bekijken etc.
Normaal gesproken zou iedereen zich wel aan die policy houden, maar je hebt altijd wel malloten die de boel verpesten.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
ufc 85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dayumn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Bonussen voor UFC 85.
Aangezien ook sub of the night en ko of the night erin een spoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hehe mijn bets @ unibet en betfairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe ik zet dan (nog) niet zoveel in als jij , maar:quote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef Dacide het volgende:
Hehe mijn bets @ unibet en betfairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 't event:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Leuke maar vreemde showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(H) Het was weer eens leuk om op zondag een beetje MMA te kijken.... UFC 85 en Sengoku 3....Taz, hahahaha jammer van je streak:p
Wat een ellende jaquote:Op zondag 8 juni 2008 18:49 schreef roepdeman het volgende:
(H) Het was weer eens leuk om op zondag een beetje MMA te kijken.... UFC 85 en Sengoku 3....Taz, hahahaha jammer van je streak:p
ja hoi![]()
ik ga morgen bellen met de MMA - school van Perry Ubeda in Nijmegen.
Dankzij wat andere dames hier op Fok! nieuwsgierig geworden naar Kickboxen / Muay Thai.
Vooral vanwege de conditie en 'body-shape' aspecten, maar ook een tikkie stoerheid en zelfverdediging.
Begin maar eens met een paar 'proef' lesjes denk ik, en als het bevalt blijf ik het wel doen.
Mensen die tips hebben voor een eerste les? Neem aan dat er vaker beginners komen enzo, dus dat je goed begeleid wordt en niet in een keer in mekaar gemept wordtmaar goed
Ja doei.![]()
Hey MoBlo... Houdt er maar rekening mee dat je dood gaat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Bij zo'n professionele school hoef je echt niet bang te zijn dat je de eerste les helemaal je ass gekicked krijgt. Niemand schiet er iets van op om in elkaar gebeukt te worden. Je komt om te leren en niets anders. Begeleiding zal vast prima in orde zijn.
Wél is het zo dat je op conditioneel gebied redelijk dood gaat... Maar ook hierbij geldt.. er zal niemand zijn die van jou verwacht dat jij direct met een topconditie aankomt... dat leer je vanzelf. Probeer jezelf niet te overpushen.. op is op... luister naar je lichaam.. als die echt niet meer kan.. nou, luister daar dan naar en neem ef paar minuutjes break.
ook goeie tip.... als je conditioneel redelijk dood gaat bij zo'n eerste les heb je al snel de neiging om in elke korte break te drinken.. te veel water dus... kan averechts werken omdat je dan zo'n volle buik hebt.
Ik heb destijds bij mijn eerste BJJ les vol boven de pot gehangen en moeten kotsen...![]()
hoe lang duurt het voordat je een beetje minder dood gaat? En met welke frequentie is trainen aan te raden?
2 keer per week? Of meer? Of in het begin slechts 1 keer ivm spierpijn en zulks
Ja doei.![]()
Dacide pretty much nails it...
Als je nog nooit eerder aan een vechtsport hebt gedaan op redelijk niveau raad ik je aan om te beginnen met 1 keer per week, omdat je toch wel wat kicks te verwerken krijgt. De volgende dag natuurlijk lekker spierpijn zoals het hoort en ik zou lekker gaan hardlopen om je conditie wat meer te verbeteren. Na 3-4 weken gewoon lekker dagje 2 meepakken in de week en kijk maar hoe ver je komt.
Hoelang het duurt voor je een beetje minder doodgat, hangt een beetje af van hoeveel rust je je lichaam geeft.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Waarom werken we eigenlijk nog steeds met spoilers? Net zoals in het tv forum, daar worden geen spoilers gebruikt, gewoon niet gaan lezen in de topic als je het nog zien moet..
Maar iig, Marquardt had van mij gedisqualificeerd mogen worden
18. Spiking an opponent to the canvas on his head or neck.
Any throw that has an arc is a legal throw. A fighter may not pick up their opponent, invert them placing the fighter’s feet straight up in the air and their head straight down and pile drive their opponent into the canvas. When a fighter is using a takedown or a throw against their opponent they are allowed to throw their opponent to the ground without worry as to whether their opponents head makes contact with the canvas before another part of their body as long as they have not placed their opponent into the above stated pile driver position.
Levensgevaarlijk, een dode of ernstige verwonding (gebroken nek, paralysed etc) is precies wat we op dit moment kunnen gebruiken in MMA![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door Unstoppable op 09-06-2008 03:03:09 ]![]()
Omdat het met spoilers een stuk gezelliger blijft. Ik vind dat echt een onzin regel in het tv forumquote:Op maandag 9 juni 2008 02:06 schreef Unstoppable het volgende:
Waarom werken we eigenlijk nog steeds met spoilers? Net zoals in het tv forum, daar worden geen spoilers gebruikt, gewoon niet gaan lezen in de topic als je het nog zien moet..
Maar iig, Marquardt had van mij gedisqualificeerd mogen worden
18. Spiking an opponent to the canvas on his head or neck.
Any throw that has an arc is a legal throw. A fighter may not pick up their opponent, invert them placing the fighter’s feet straight up in the air and their head straight down and pile drive their opponent into the canvas. When a fighter is using a takedown or a throw against their opponent they are allowed to throw their opponent to the ground without worry as to whether their opponents head makes contact with the canvas before another part of their body as long as they have not placed their opponent into the above stated pile driver position.
Levensgevaarlijk, een dode of ernstige verwonding (gebroken nek, paralysed etc) is precies wat we op dit moment kunnen gebruiken in MMA![]()
Misschien ook handig om te weten dat we hier met max 15 man zijn en in het tv forum met heel veel meer. Als iedereen niet komt kijken totdat ze een PPV hebben gezien blijft het hier akelig stil... Now we wouldn't want that rightop deze manier kunnen we blijven praten.
Ik heb zondagmiddag TUF gekeken. Erg leuke afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@roepdeman: ik sport al redelijk veel: 2 keer hardlopen (train voor Zeven heuvelen loop) t keer spinnen, 1 keer squash en 1 a 2 keer fitness
Ja doei.![]()
Niet liegen MoBlo, je doet meer.
![]()
![]()
quote:Anderson Silva May Move Up To Light Heavyweight, Fight Liddell At UFC 88
Anderson SilvaUFC middleweight champion Anderson Silva (20-4) and the UFC have reportedly held discussions on Silva moving up to the 205-pound light heavyweight division and making his debut at the new weight at UFC 88 on September 6th in Atlanta.
Dave Meltzer of the Wrestling Observer reported the news late yesterday on the heels of UFC President Dana White’s announcement that former UFC light heavyweight champion Chuck Liddell would headline the fall event.
Here’s a snip from the report:
They hadn’t decided [Chuck Liddell's UFC 88 opponent] as of the weekend but Mauricio Shogun Rua wasn’t to be available until December they thought so he was out. They’ll probably make the call after this weekend’s show. He promised an announcement that will blow people’s minds on Thursday. Don’t necessarily read anything into this as being the announcement, but I do know that they have talked with Anderson Silva about being on the card and fighting at light heavy and he wasn’t opposed to it, but there was nothing agreed to as of last week. He said he’s renting out a place on Thursday to tell his employees so in theory this had better be bigger than that.
Silva debuted in the UFC in mid-2006, defeating Chris Leben via first round knockout at UFC Fight Night 5. The sub-one minute win earned “The Spider” a title shot against champion Rich Franklin and Silva capitalized, claiming the 185-pound title with a dominant first-round TKO victory. After defeating Travis Lutter in a non-title fight after Lutter failed to make weight, Silva has defended his title three times, defeating Nate Marquardt, Franklin, and, most-recent, Dan Henderson at UFC 82 in March. Following his win over Henderson, Silva campaigned for a boxing match against former champion Roy Jones Jr. but White has stated that he would not let such a bout take place.
He remains unbeaten in the UFC, winning all six of his bouts in two rounds or less.
There is speculation that Silva’s move to light heavyweight could be to fight Chuck Liddell in the main event of UFC 88, though nothing has yet been confirmed regarding the potential main event matchup.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Ik vond de stoppage van Vera-Werdum goed. Werdum stootte continu en verahad hulpeloos zn handen voor zn hoofd. Hij was niet gewond, maar hij was ook niet geaaid, hij kreeg klappen en deed niks, dus dan stopt het gevecht.
Ik ken alves niet goed genoeg om wat over hem te zeggen, heb ook niet echt veel gezien in dit gevecht. Maar hoe dan ook, BJ Penn op 170 laat niks van m heel![]()
bb_koning.hyves.nl![]()
Ik moet het toch nog zien of Silva echt een light heavyweight gaat worden hoor!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik denk het bijna zeker.. heeft ie oook al meerdere malen gezegd Puur omdat in zijn huidige klasse hij al iedereen vermoord heeft..
ALLEEN.. Voor Silva echt weggaat.. wil ik hem nog eens zien tegen Bisping.![]()
Ben benieuwd hoe "the Spider" het dan zou doen tegen "the axemurderer".twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
beiden top strikers... beiden BJJ black belts.....
Er gaat iemand ko.. ik weet alleen nog niet zeker wie?![]()
Silva wintquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:10 schreef Dacide het volgende:
beiden top strikers... beiden BJJ black belts.....
Er gaat iemand ko.. ik weet alleen nog niet zeker wie?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Ik zou Bisping ook wel eens willen zien tegen een fighter die iets bewezen heeft, tot nu toe alleen maar gewonnen van vechters waar ik nu niet echt een hoge pet van op heb. Loss tegen Evans en onterechte decision over Hamill. Zou bijna zeggen dat ze zijn record gewoon aan het builden zijn, hem hypen voor de UK marktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:29 schreef Dacide het volgende:
Ik denk het bijna zeker.. heeft ie oook al meerdere malen gezegd Puur omdat in zijn huidige klasse hij al iedereen vermoord heeft..
ALLEEN.. Voor Silva echt weggaat.. wil ik hem nog eens zien tegen Bisping.![]()
![]()
Mja maar komop... Jason Day is echt geen walkover hoor..
Jason heeft gewonnen van Loisseau, Belcher, Goulet en Cote....
Jason Day werd volledig outclassed door Bisping.
Bisping heeft gewoon een fokking goeie move gedaan door een klasse lager te vechten.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:31 schreef Dacide het volgende:
Mja maar komop... Jason Day is echt geen walkover hoor..
Jason heeft gewonnen van Loisseau, Belcher, Goulet en Cote....
Jason Day werd volledig outclassed door Bisping.
Bisping heeft gewoon een fokking goeie move gedaan door een klasse lager te vechten.
UFC Gets Major Boost with Industry-Shaking Merchandise Dealswat een klote 'big announcement' als je uitgaat van een vette tv-dealquote:It’s a day many hoped for, and after a flurry of activity that has taken the indusrty by storm, fans of the Ultimate Fighting Championship will soon be able to collect Jakks Pacific UFC figures, use UFC-branded Bic lighters and Silver Buffalo watches, shop with a UFC credit card, and pick up UFC apparel at JC Penney stores. This unprecedented series of announcements truly stamps the UFC as the premier brand in the sport of mixed martial arts as well as the home of the elite fighters in the game.
“This puts our merchandise on a global scale,” said Randy Klein, the UFC’s Vice President of Licensing and Merchandising. “The fans have been waiting for UFC product for years and now we’ve joined up with some of the biggest and best companies in the world to produce authentic UFC-licensed products.”
For Klein, who worked closely with each company on these deals, getting these major names on board was an easy sell considering the reach and popularity of the UFC.
“The companies see the future of this sport and the loyalty of the fanbase, and the potential for enormous growth,” he said. “They see this taking over boxing and they can’t get over how recognizable these athletes are. You can’t even name five boxers now and that sport has really changed from the days of Ali and Tyson. So to the companies, they see working with the UFC as a tremendous opportunity to get involved with an emerging sport, mixed martial arts.”
Already, UFC-branded Bic lighters are hitting retail shelves, and after April’s ‘soft’ launch of UFC t-shirts at 450 JC Penney stores, the retailer will create “UFC Hot Zones” in August that will sell shirts and headwear in the Young Men’s department. Silver Buffalo, which has developed licensed products for such brands as WWE, Elvis Presley, Led Zeppelin, Bob Marley, and Kiss, will come on board this summer with UFC-branded watches, barware, bar accessories, lighting, wall décor, and billiards and darts accessories, and on June 15th, US Bank launches its UFC VISA card with no annual fee and the option to receive points for UFC merchandise.
“There’s going to be incredible UFC-branded product,” said Klein. “We’re establishing a benchmark of MMA product that no one has ever seen before. We’re going to be in retailers all over the world with our video game, apparel, and sports collectibles. It’s really
an exciting time right now.”
Perhaps no items have been more demanded by fans in recent years than action figures, and thankfully, those prayers have been answered.
There are also going to be more than a few happy faces when official UFC action figures hit major retailers such as Wal-Mart, Target, K-Mart, and Toys R Us in Fall of 2009. Expected in this launch will be Chuck "The Iceman" Liddell, Forrest Griffin, Brock Lesnar, Antonio "Minotauro" Nogueira, Michael "The Count" Bisping and UFC Middleweight Champion Anderson "The Spider" Silva. Octagon playsets and role-play items based on the UFC brand and its classic and current roster of star fighters are also planned.
Needless to say, the UFC has come a long way since its humble beginnings, and it has no intentions of stopping anytime soon when it comes to delivering quality MMA action and quality MMA products to its fans.
“In everything we do, whether it’s television, pay-per-view, fights, or merchandise, we do it for the fans,” said Klein. “And our fans are smart people. They know when there’s an authentic product out there and they’re very loyal. So when we’re providing merchandise, we’re using the same philosophy – quality, innovative, authentic mixed martial arts products with the UFC brand and our best fighters.”
Vind dit ook wel een erg goeie annoucement hoor. Hier mee krijgt UFC veel meer naams bekendheid. Dit zal ze uiteindelijk ook wel helpen naar een goeie TV deal.
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met Spike, goeie zender hoor. Als ze nu ook nog eens HD gaan word het helemaal goed. Alleen jammer dat het geen "grote" zender is zoas CBS.![]()
LoLz, dat moge duidelijk zijn... Maar Wanderlei of Andersen?quote:
Tis zeker een prima deal voor de UFCquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vind dit ook wel een erg goeie annoucement hoor. Hier mee krijgt UFC veel meer naams bekendheid. Dit zal ze uiteindelijk ook wel helpen naar een goeie TV deal.
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met Spike, goeie zender hoor. Als ze nu ook nog eens HD gaan word het helemaal goed. Alleen jammer dat het geen "grote" zender is zoas CBS.maar ik dacht echt dat een CBS ofzo zou komen idd met een mooie deal!!
Edit:Holy shitdit was niet het GROTE announcement!!! Donderdagavond komt Dana met de knaller, het gaat iig niet over een samenwerking met WWE, niet om een tv-deal en niet om floyd mayweather.. waar het wel over gaat maakte hij uiteraard nog niet bekend!!
[ Bericht 18% gewijzigd door Tazmaniac op 10-06-2008 21:41:22 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Misschien toch een deal met Fedor?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Oei oei, ben benieuwd. Wat hierboven staat is ook wel leuk voor de uiteindelijke ontwikkeling van de UFC ook al heb ik er als persoon niet direct iets aan.![]()
IFL down for the count??quote:The IFL held a press conference Tuesday afternoon to announce their decision to cancel their next planned card scheduled for August 15 at the Izod Center in East Rutherford, N.J.
IFL CEO and President Jay Larkin addressed reporters on the call, stating that in addition to canceling the event, the promotion will continue to downsize its workforce and is reviewing their contractual obligations with several of their coaches. There are no current plans to cut fighters from its roster.
While the IFL is not declaring bankruptcy and is technically not suspending operations, today’s news casts an even bleaker outlook for the company going forward. The primary reason behind the cancellation of the August event was because the show could put the company in financial jeopardy, according to Larkin.
Larkin stated that in recent months the company has sought out additional funding so that the company could continue operations. The former SHOWTIME executive indicated that when seeking new partners and additional financing, no stone has been left unturned. According to Larkin, discussions with major financial companies, competing fight companies, television networks, media companies, film studios, and celebrities have all taken place. While many of the prospective investors greeted the opportunity of working with the IFL with initial excitement, they’ve been unable to consummate a dealAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik trek dit van een ander forum af, maar:quote:So, Alves was injured, came in over-weight etc. Under the circumstance it is understandable.
Now, he has said he got permission from UFC management to take a cortisone shot for his ankle, which caused him to hold water. You can read it here or just the main lines being “I called my manager, Mr. Dan Lambert, and I told him to call Joe Silva and everything, to ask permission so I could take a cortisone shot..... .When you take a cortisone shot, you kind of hold water in your body, and I was doing fine, but the last four pounds I couldn't make it" )
Unless I am mistaken, cortisone is a steroid and is not allowed to be taken. (read here or for the short version, Keith Kizer says "That's why we don't let fighters, for example, to have cortisone shots into their back or into their hand before they fight because they can not realize they're hurt and they keep fighting and the next thing you know they're permanently damaged. Obviously steroids has negative health effects as well. If steroids were healthy for every body we'd all be taking them just like we can take a multi-vitamin which is healthy for you, but it's not, so that's the first and foremost.")
So, Zuffa have actually given permission to a fighter to piss hot in a headlining event held in a location without its own SAC. An event they assure everyone that they take it upon themselves to regulate and test their fighters at.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
News regarding UFC's big announcementUpdatequote:Dave Meltzer at the Wrestling Observer website is confirming that the UFC’s merchandising deals announced Tuesday on CNBC are in fact not the huge announcement promised by UFC President Dana White last week during an ESPN.com interview.
However, those anticipating that the announcement will be made tomorrow will be disappointed to hear that Meltzer has also confirmed that the announcement in question now is not expected to be made until next Tuesday
Er wordt nu gezegd dat het legaal stellen van MMA in New York de grote verrassing zou zijn
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 11-06-2008 20:56:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Geen idee eigenlijk. Anderson is echt koning in zn klasse en kan nog veel meer hebben. Maar Wanderlei heeft laatst weer laten zien dat ie nog niet op zn retour is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz, dat moge duidelijk zijn... Maar Wanderlei of Andersen?
En ik weet niet of UFC 85 al buiten spoilers mag, dus nog maar even ertussen (vanwege tijdgebrek niet eerder kunnen zien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
over slechte ref stoppages gesproken.. ik keek de finale van Iron Ring.. en het was dat de fighter uit zichzelf stopte dat de ref opeens zag dat die gast er al een paar seconde als lijk bijlag anders had hij het nog niet gestopt
ben het trouwens absoluut niet met je eens wat Marquardt betreft.. het was overduidelijk dat het de zijkant van zijn hoofd was dus het 2e punt dat hem afgenomen werd was volkomen onterecht!! Zelfs een draw had ik te min gevonden!
en ik vind hardonk nog steeds teveel kredit krijgenals Sanchez wat meer in zijn tank had dan zou Hardonk hem echt niet op die manier kunnen bewerken.. hij werd volledig gedomineerd in de 1e ronde.. maar eerlijk = eerlijk.. je zag wel een overduidelijke verbetering op de grond!!!
Dus hopelijk gaat ie op deze manier door
Maar ja een stoot op iemands achterhoofd is verboden, dus een waarschuwing is zelfs al te veel van het goeie. Hij had bij stoot 1 al puntaftrek moeten hebben en nu kreeg hij hem na zijn 2e of 3e slag, dus uitstel van executie. Maar goed gaat erom hij had die fout sowieso al gemaakt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
neeeh.. je kunt niet gaan zeggen na 2klappen op het achterhoofd je krijgt 1punt eraf.. of het moet al overduidelijk zijn.. maar het gebeurd zovaak dat een ref ff zegt van let wel op dat je niet op de achterkant slaat.. maar goed
Dat ben ik met je eens hoor, het zal best voorkomen dat je niet precies de zijkant raakt maar maar het achterhoofd. Maar Marquardt deet het meerdere keren. En dan vind ik wel dat puntaftrek mag. Echter had ie het dan niet bij deze stoten moeten doen, want wat je eerder al zei: die waren duidelijk op de zijkant.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
neeeh.. je kunt niet gaan zeggen na 2klappen op het achterhoofd je krijgt 1punt eraf.. of het moet al overduidelijk zijn.. maar het gebeurd zovaak dat een ref ff zegt van let wel op dat je niet op de achterkant slaat.. maar goed
Inderdaad ze krijgen meestal eerst die waarschuwing "Watch the back of the head" en dat meermaals, dan volgt de officiële waarschuwing "Watch the back of the head next time I will deduct a point" en uiteindelijk die puntenaftrek.
Ik ga het morgen nog een keer bekijken maar volgens mij was Marquardt 2 keer gezegd dat er punten zouden worden afgetrokken en dan nog neemt hij dat risico om daar klappen uit te delen.
(ik vind het trouwens fijn dicussieren hier)
Die point-deduction was imo ook te betwijfelen, maar ik blijf erbij dat die move aan het einde van de laatste ronde 10x zo gevaarlijk was. Belachelijk dat daar helemaal niks over gezegd werd, ik had een disqualification zelfs terecht gevonden.![]()
Die piledriver was idd zwaar illegaal en 20 keer meer gevaarlijker. Of het nou met opzet was of niet. Terrecht verloren hoor met alles bij elkaar.![]()
quote:Overeem Says Stamina Not an Issue, Wants ‘Cro Cop'
Talent alone isn't enough to be successful in mixed martial arts.
While the pioneers of the sport were often able to get by on one outstanding quality, MMA, especially in the last five years, has been merciless on those fighters who have ignored the other aspects of the game.
One fighter who has had to learn the hard way is "Demolition Man" Alistair Overeem (Pictures).
The kickboxer from Amsterdam is a gifted athlete. At 6-foot-5, he has a frame that allows him to compete in various weight classes. He has incredibly long legs and a huge reach. And last but not least, he has an older brother in Valentijn Overeem (Pictures) who introduced him to Golden Glory, the premier fight team in Holland, when he was a teenager.
Overeem gained priceless experience early in his career by fighting in Japan for the Rings organization while also storming through domestic competition and amassing a perfect record of 9-0 in bouts at home in the Netherlands. That was when Pride came ringing and invited him to be a part of the 205-pound grand prix in 2003.
In the opening round he fought Chuck Liddell (Pictures), who had just come off a surprise defeat at the hands of Randy Couture (Pictures) in a bout for the UFC interim light heavyweight title. Overeem held his own against a motivated "Iceman" for a couple of minutes before eventually succumbing to a series of punches and knee strikes.
It was this bout and the ones that followed against Antonio Rogerio Nogueira (Pictures) and Maurcio Rua that gained Overeem a reputation as a very inconsistent fighter. One critic at the time hit the nail on the head by comparing him to a Ferrari -- fantastic appearance, excellent technique and capable of a fast pace but also equipped with a small gas tank.
"They were probably right," the 28-year-old told Sherdog.com when reflecting on his early Pride fights. "I am working hard on my stamina, though. I have changed parts of my training, and right now I'm feeling stronger than ever."
Dutch fight fans recently got a glimpse of the incredible shape Overeem is in. They saw him at the weigh-ins for the April K-1 World Grand Prix in Amsterdam, where he was scheduled to square off against countryman Gilbert Yvel (Pictures) in the lone MMA bout on the card. The all-Dutch superfight had to be cancelled, however, after Yvel suffered a torn muscle fiber in his left calf in training.
"I was very disappointed when the fight was cancelled," Overeem said. "I had been in preparation for four months and I deliberately canceled other fights to be 100-percent sure to be fit for the K-1 show in Amsterdam. Alas, I have to say that injuries do happen, but the fact that the organization wasn't able to arrange another opponent for me was a disappointment for me and for all the fans who bought a ticket to see me in action."
Getting his share of Overeem's surplus energy Sunday at Dream 4 will be the 6-foot-6, 295-pound giant Tae Hyun Lee (Pictures).
The 33-year-old Ssireum star was originally brought into the MMA game by former Pride promoter Dream Stage Entertainment, which was looking for a counterpart to rival FEG's Korean ace Hong Man Choi (Pictures). His debut fight was a failure, though, as he lost to Brazilian Ricardo Morais (Pictures) via TKO late in the first round. Because of a change of promotions and trouble with the Ssireum governing body, he has only fought once more -- a quick knockout over Yoshihisa Yamamoto (Pictures) last October.
"I'm looking forward to fighting against anybody," Overeem said. "Lee is a big dude; he's 6-foot-6 and outweighs me by 60 pounds. But after having trained for six straight months now, I'm ready for everybody. It doesn't matter even if they match me up with a guy who is a hundred pounds heavier. I'm ready to kill everybody."
A fighter who has very high hopes in Alistair is his Golden Glory teammate and reigning Shooto light heavyweight champion Siyar Bahadurzada (Pictures).
"Alistair is going strong," the "Afghan Killa" told Sherdog.com about Overeem's preparation. "He has better cardio and has been doing his homework really well. He is much bigger and stronger and has become an all-round fighter. The way he trains now, I see him as a big threat in the heavyweight division. Going heavyweight was a good decision for him. He will be busy kicking ass there for a while. Within the next 18 months, he is going to be a top-five heavyweight in the world."
Overeem fought twice for the Strikeforce promotion in California, defeating Vitor Belfort (Pictures) and Paul Buentello (Pictures) to become the event's heavyweight champion, but he sees his fighting future in Japan.
"I love Japan," he said. "The fans are very enthusiastic, and just walking the streets of Tokyo is a great experience."
An opponent he is gunning for in the future is none other than his longtime Pride companion Mirko "Cro Cop" Filipovic.
"Mirko has been offered to fight me twice, and he has dodged me both times," Overeem said. "That's why I will get on the house microphone and issue him a challenge in the middle of the ring after I have finished the big Korean."
Despite being in the best form of his life, Alistair has set modest goals for the remainder of the year. The "Demolition Man" wants to improve his technique, gain strength and weight and also win all of his fights, beginning with Tae Hyun Lee.
"After having not used it for the last couple of fights," he said, "I think I'll bring my hammer again this Sunday."![]()
ik moet nog steeds bellenheb écht geen tijd gehad deze week. Dus ga denk ik morgen even afspraak maken voor volgende week.
'Probleem' is een beetje dat we nog niet in Nijmegen wonen (binnenkort hopelijk wel) en dat ik niet voor die korte tijd een school in Arnhem ga zoeken. Maar dan moet ik dus wel een uur reistijd in mn al zo drukke schema incalculeren. + het aan en uitpellen van mn motorkleren
Dus ik ga volgende week in ieder geval kijken of 't wat is. En als 't heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof is dan begin ik wel met heen en weer rijden, en valt het alleen maar mee als ik straks in Nijmegen woon, en als ik denk: leuk, maar kan wachtendan begin ik als ik in Nijmegen woon... maar éigenlijk denk ik dat ik 't wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof ga vinden
![]()
Ja doei.![]()
Kickboxen is erg veel stoten en dat kost je je triceps. Pas op met remmen op de terugweg. Ik lag ooit na fitnessen en keihard trainen op triceps echt bovenop mijn tankquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet nog steeds bellenheb écht geen tijd gehad deze week. Dus ga denk ik morgen even afspraak maken voor volgende week.
'Probleem' is een beetje dat we nog niet in Nijmegen wonen (binnenkort hopelijk wel) en dat ik niet voor die korte tijd een school in Arnhem ga zoeken. Maar dan moet ik dus wel een uur reistijd in mn al zo drukke schema incalculeren. + het aan en uitpellen van mn motorkleren
Dus ik ga volgende week in ieder geval kijken of 't wat is. En als 't heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof is dan begin ik wel met heen en weer rijden, en valt het alleen maar mee als ik straks in Nijmegen woon, en als ik denk: leuk, maar kan wachtendan begin ik als ik in Nijmegen woon... maar éigenlijk denk ik dat ik 't wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tof ga vinden
![]()
Reply CroCopquote:quote:Hi everyone, I've just stopped by to comment some statements made by Alistar Overem and his team.
It seems to me that some people should mind their own business. I've never been offered to fight Alistair Overeem. Why would I decline this offer? I came to DREAM to fight the best and I'm looking forward to see DREAM signing more top level heavyweights. Now when Alistair is officially in DREAM, I'll be expecting an official offer from DREAM to fight him and I'm going to accept it with pleasure.
I'm not on vacation here, I train hard and I've never picked my opponents. I fought the best fighters in the world already, I don't see why I should have seconds thoughts about fighting Alistair Overeem? On my way back up I need to fight top level competition and I believe that DREAM is perfectly able to put up a strong heavyweight match-up soon. So it's up to DREAM, let's bring it up.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ik vond het ook al een raar verhaal hoor, kon me niet voorstellen dat Cro Cop dat zou weigeren. Als het er van komt dan zie ik er iig erg naar uitquote:
TUF!
Kreeg net te horen dat men CC wel degelijk een offer gedaan hebben voor een gevecht tegen Ali O.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een raar verhaal hoor, kon me niet voorstellen dat Cro Cop dat zou weigeren. Als het er van komt dan zie ik er iig erg naar uit
Dit was voor het evenement van it's showtime.
CC zit potje te liegen dus.. blijkbaar.
Wel is het zo dat CC en zijn manager niks te zeggen hebben over zo'n aanbod. Als DREAM niet wilt dat CC voor een andere organisatie vecht, dan is het zo.
achja... lets bring it on...![]()
Maar It's Showtime is toch alleen K1..? Of hebben die inmiddels ook MMA net als K1 Heroes destijds deed?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:07 schreef Dacide het volgende:
[..]
Kreeg net te horen dat men CC wel degelijk een offer gedaan hebben voor een gevecht tegen Ali O.
Dit was voor het evenement van it's showtime.
CC zit potje te liegen dus.. blijkbaar.
Wel is het zo dat CC en zijn manager niks te zeggen hebben over zo'n aanbod. Als DREAM niet wilt dat CC voor een andere organisatie vecht, dan is het zo.
achja... lets bring it on...
Ik kan me voorstellen dat als je je een weg omhoog wil vechten op de MMA ladder, dat je dan niet een K1 gevecht aanneemt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Nopes... er stonden ook mma partijen op het programma. Volgens mij moest alistair overeem tegen Gilbert Yvel (wat niet is doorgegaan)![]()
Hmm, in dat geval zou het matig zijn als ie niet de waarheid spreekt. Maar, het is een van mn favoriete vechters dus dat zie ik maar even door de vingersquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:38 schreef Dacide het volgende:
Nopes... er stonden ook mma partijen op het programma. Volgens mij moest alistair overeem tegen Gilbert Yvel (wat niet is doorgegaan)
Ik heb Crocop wel eens vaker op dubieuze uitspraken betrapt, dus het zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval zou het matig zijn als ie niet de waarheid spreekt. Maar, het is een van mn favoriete vechters dus dat zie ik maar even door de vingers
x2quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval zou het matig zijn als ie niet de waarheid spreekt. Maar, het is een van mn favoriete vechters dus dat zie ik maar even door de vingers
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jesse heeft echt het IQ van een baksteen, echt ongelovelijk![]()
Wat een idioot zeg
TUF heeft voor mij nu trouwens wel lang genoeg geduurd. Erg veel seizoenen in een korte tijd, de lol is er wat vanaf. Wat kan mij het nou schelen dat een huis vol opgefockte jochies bezopen word en voor de zoveelste keer alles word gesloopt. Ik zou liever meer zien kwa training en fights.
Helemaal top lijkt me als de volgende UFC show gewoon een totale gym of een bekende fighter die naar een title-fight/defends toewerkt volgt. Gewoon het hele totaal plaatje, stand-up, groundgame, voeding, cardio etc. Alles wat meer en duidelijker in beeld gebracht.
[ Bericht 25% gewijzigd door Unstoppable op 13-06-2008 02:22:38 ]![]()
Ik hoop met je mee dat er een iets ander format komt. Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, TUF schijnt veel geld op te leveren. Sneaky reclames en ook gewone reclames vinden hun weg erg makkelijk naar TUF.
Ik denk trouwens dat Credeur in de finale komt... Meest hilarische quote dit keer: "I wanna put the icing on the ice I don't know if I said that right"Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
"I could actually, seriously write a poem about my kid, but.. Na, not really"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:31 schreef roepdeman het volgende:
Ik hoop met je mee dat er een iets ander format komt. Denk alleen niet dat dat gaat gebeuren, TUF schijnt veel geld op te leveren. Sneaky reclames en ook gewone reclames vinden hun weg erg makkelijk naar TUF.
Ik denk trouwens dat Credeur in de finale komt... Meest hilarische quote dit keer: "I wanna put the icing on the ice I don't know if I said that right"![]()
![]()
Ja, ik moest ff wennen aan Jesse, maar hij is zeker wel okee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Thompson talks Kimbo-referee controversy
Like many mixed martial artists James Thompson is open and honest when discussing his career. The unassuming nature of fighters is one of MMA’s greatest qualities, and is a refreshing change from the clichés and platitudes churned out by an infinite number of pretentious athletes participating in more established sports.
In the wake of several dubious refereeing decisions over the past few weeks, ‘The Colossus’ was as candid as ever as he highlighted what he believes is a lack of consistency with officiating of the sport.
The British heavyweight was defeated by Kevin ‘Kimbo Slice’ Ferguson at last month’s EliteXC show amid all manner of controversy, and is still bitterly disappointed with the outcome.
“A win would have been a big boost,” says the 29-year-old. “It would have put my career back on track and given me the ‘W’ – I really want to get back in the win column. All the hard work I put into the fight would have paid off. I feel gutted that I lost the fight in the manner I did, but it’s nice that 99 per cent of people are on the same page as me with how they feel about it. I’m gutted but it’s bitter sweet because it was a good all-round performance by myself, and I haven’t come out of it too bad.”
Having taken the fight to the ground in round two, Thompson moved to a dominant side-control position where he was promptly stood up by referee Dan Miragliotta to the bewilderment of many. Taking Kimbo down again later in the round, Thompson pinned the former street-fighter against the cage and began delivering strikes to his head. This time Miragliotta warned ‘The Colossus’ that he had to keep working or the fight would again be stood up, apparently neglecting the precarious position Kimbo found himself in.
Then there was, of course, the now infamous conclusion to the contest that left Thompson believing he had been robbed and many viewers querying not only the timing of the stoppage, but the legitimacy of the fight.
“I think Kimbo was given every chance to survive and carry on the fight, but I wasn’t given that chance,” he explains. “As soon as he landed a couple of shots – and even though the referee said my ear popping had nothing to do with the stoppage – I think he saw the blood and thought ‘that will do’.
While the fallout from the fight has generally focused on Miragliotta’s decision-making and EliteXC’s handling of the situation, the effect a win would have had on Thompson’s career has been largely overlooked.
The PRIDE veteran has had his fair share of ups and downs, and he concedes that he was essentially hand-picked by EliteXC promoter Gary Shaw to act as a sacrificial lamb for the ultra-popular Kimbo. Desperate to kick-start his career, Thompson refused to read the script, however, and used the underdog tag as a motivational tool, producing a strategic performance that surprised and impressed those who had become familiar with his habitually reckless style.
“I think they (EliteXC) thought my biggest weakness would play into Kimbo’s biggest strength, and they thought it would be a pretty easy victory for him,” says Thompson. “I’ve watched the fight on tape and there are some things I’m pleased with and some I’m not, but on the whole it wasn’t too much of a bad performance under very pressurized circumstances.”
On a night that was clearly designed to supply new fans with exciting stand-up fights and knock-out finishes, Thompson declined playing into Kimbo’s strengths and repeatedly put the brawler on his back. Although this proved a successful approach, it evidently did not endear the Brit to EliteXC vice president Jared Shaw, who was said to have been screaming at Miragliotta to stand the fight up during the second round. Thompson – who has two fights remaining on his EliteXC contract – believes such behavior is a ‘conflict of interests’, but says he is unconcerned by Shaw’s apparent displeasure.
“I’m not bothered what they (EliteXC) think – it’s MMA not a boxing match. If I choose to go for a flying armbar or whatever, it’s up to me. If it works I get the credit, if it doesn’t I look like an arse. So whether they’re happy or not because I decided to take it down doesn’t bother me really,” Thompson says.
Defeat is always a bitter pill to swallow, especially for a fighter who has suffered his disappointments, yet continues to work hard in the gym. With a record 6.51 million viewers watching on CBS, Thompson could have been just minutes away from recording arguably the most important victory of his career when it was cruelly snatched away from his grasp by a referee’s call.
‘The Colossus’ appreciates that officiating is a thankless task. It is no exaggeration to say that when the cage door closes a referee has the fighters’ lives in his hands. Stopping a fight is a subjective decision and no referee wants to see a fighter injured because they allowed the action to go too long.
While choosing to err on the side of caution when stopping fights is entirely understandable, it is in the best interests of the sport, the fighters and indeed the officials to allow a fight to come to a definitive conclusion, with the fighters themselves determining the outcome rather than the referee. Of course, this is not always possible as referees are often required to use their judgment to stop fights and sometimes they get it wrong. Thompson believes the problem lies with the consistency – or should that be the inconsistency – of stoppages.
“If referees are making consistently bad decisions they shouldn’t be doing their job,” he says. “Stopping a fight is always a judgment call, that’s why being a referee is hard – you’ve always got to make these judgments. I just thought I wasn’t given the chance really. The fight followed a certain pattern. I took some shots from Kimbo in the first and second rounds, but eventually I reversed things and took the fight to the ground, winning both rounds. I believe round three would have gone the same way; eventually I would have taken him down, but we’ll never know.”
Adding to the heavyweight’s frustrations was Miragliotta’s decision to halt the Brandon Vera vs. Fabricio Werdum fight just a week later at UFC 85.
“Whether a referee makes a bad decision or not is not really the point,” Thompson reasons. “The point is he stopped a fight where the guy (Vera) took a few shots from mount but with my fight he didn’t stop it when I had side control and was dropping elbows. There’s no consistency there and that’s what I’ve got a real problem with.”AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
![]()
Diaz fails to make weight quote:EliteXC lightweight Nick Diaz failed to make weight for Saturday's "EliteXC: Return of the King" event, but opponent Muhsin Corbbrey has agreed to go through with the fight at a catchweight of 168 pounds.
Diaz was aware he would likely fail to make weight and notified the organization and Corbbrey's camp ahead of time.Hermes Franca vs. Frank Edgar official for UFC 87 Jason MacDonald vs. Demian Maia also official for UFC 87 Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:04 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, ik moest ff wennen aan Jesse, maar hij is zeker wel okee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na het succes van Oranje hebben wij MMA fans een mooi weekend (althans, zondag) voor de boeg met:
Adrenaline MMAEliteXCquote:Jason Guida vs. Mike Russow
Terry Martin vs. Daiju Takase
Clay French vs. Jameel Massouh
Forrest Petz vs. Brian Gassaway
David Kleczkowski vs. Hector Urbina
Jeff Cox vs. Bart Palaszewski
Herc Hayes vs. Kerry Schall
Ron Fields vs. Aaron Rosa
Dom O'Grady vs. Mike Stumpf
Joe Jordan vs. Ryan Williams
Jay Ellis vs. Rory Markham
Joe Pearson vs. John Hosman
Marcus Levesseur vs. Mark Miller
Louis Taylor vs. Adam MaciejewskiDream.4quote:Nick Diaz vs. Muhsin Corbbrey
K.J. Noons vs. Yves Edwards
Murilo Rua vs. Tony Bonello
Wayne Cole vs. Rafael Feijao
Dave Herman vs. Ron Waterman
Mark Oshiro vs. Chris Willems
Kaleo Kwan vs. Mike Aina
Kala "Kolohe" Hose vs. Bubba McDaniel
Chris Bernard vs. Lolohea Mahe
PJ Dean vs. Dean ListaIk hoop natuurlijk dat Manhoefen Mousasi winnen, maar ik durf er geen geld op in te zettenquote:Hideo Tokoro vs. Darren Uyenoyama
Katsuhiko Nagata vs. Shinya Aoki
Kazushi Sakuraba vs. Melvin Manhoef![]()
Jason Miller vs. Ronaldo "Jacare" Souza![]()
Dong Sik Yoon vs. Gegard Mousasi![]()
Zelg Galesic vs. Taiei Kin
Tae Hyun Lee vs. Alistair Overeem![]()
Alavutdin Gadzhiyev vs. Ralek Gracie
Is Adrenaline MMA ook de moeite waard om te kijken. Heb het nog nooit gezien namelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:22 schreef Fyodor het volgende:
Na het succes van Oranje hebben wij MMA fans een mooi weekend (althans, zondag) voor de boeg met:
Adrenaline MMA
[..]
EliteXC
[..]
Dream.4
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Manhoefen Mousasi winnen, maar ik durf er geen geld op in te zetten
Adrenaline is pas nieuw, dus het is niet zo gek dat je het nog nooit gezien hebt
Ik ken er maar een paar op de card maar het lijkt me wel het type event wat maandag de moeite waard zal zijn om het te downloaden
dus mocht iemand het gezien hebben post ff een cijfer van waardering buiten de spoilertag
Dat vind ik nou een goed idee, kan je teleurstellingen zoals dat Yamma pit gebeuren voorkomen. Even een algemene beoordeling zonder spoilers.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:37 schreef Tazmaniac het volgende:
dus mocht iemand het gezien hebben post ff een cijfer van waardering buiten de spoilertag
Ik kijk trouwens het meest uit naar Dream.4 en alvast naar 19 juli, Fedor Emelianenko vs. Tim Sylvia![]()
Iets anders, van de week hoorde ik vaag iets op radio 538 over Jean Claude van Damme die een film gaat maken waarin ook Fedor meespeelt. Evers wist vaag iets over Fedor, maar ik hoorde het maar half. Wie weet iets meer hierover?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Dat was echt gruwelijk dat Yamma Pittquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed idee, kan je teleurstellingen zoals dat Yamma pit gebeuren voorkomen. Even een algemene beoordeling zonder spoilers.
Eerst alle 'grote' namen die afzeggen en vervolgens een zuigend kutevent.
Volgens mij is het een film over Fedor.. die idd gemaakt wordt door JC v Dquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Iets anders, van de week hoorde ik vaag iets op radio 538 over Jean Claude van Damme die een film gaat maken waarin ook Fedor meespeelt. Evers wist vaag iets over Fedor, maar ik hoorde het maar half. Wie weet iets meer hierover?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Correspondent: Right after your fight on New Year's, you went to France. You met Jean-Claude Van Damme?
Fedor: The basic purpose of the trip was a seminar with French fans. Van Damme entered into negotiations with my manager.
Correspondent: They offered you a movie role? Will you agree to it? Is it already known what movie, and who you will play?
Fedor: Jean Claude has suggested that I be in "Bloodsport 2" and that I play myself; the world champion fighter, I guess. I don't know the s cript yet, it was a preliminary meeting. In April, Jean Claude is going to come to Russia- to Moscow and St. Petersburg. Press conferences are planned, also he wants to train with me. As for my agreement to participate in the project, I'd like to do it and it would be interesting too.![]()
![]()
Iedereen MOET Yamma gezien hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een goed idee, kan je teleurstellingen zoals dat Yamma pit gebeuren voorkomen. Even een algemene beoordeling zonder spoilers.
Is YAMMA Cult?
Ik zal Adrenaline trouwens wel bekijken, maar pas laat op zondag of maandagmorgen.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Yamma is geen cult, Yamma is Yammaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:09 schreef roepdeman het volgende:
Is YAMMA Cult?
Ik zal Adrenaline trouwens wel bekijken, maar pas laat op zondag of maandagmorgen.
zo bizar is het dat het zijn eigen hokje heeft.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Heren bedankt voor de info. Had het dus maar half gehoord, maar ben benieuwd. Uiteraard ga ik hem wel kijken.
En Yamma moet je eigenlijk gezien hebben, dan weet je weer waarom je liever UFC kijkt(en vroeger Pride )
anders moet je maar eens op het forum van sherdog kijken naar "I survived the Yamma" signatures
Over een paar uurtjesquote:Op zondag 15 juni 2008 01:22 schreef BB_Koning het volgende:
EliteXc is deze nacht, maar wanneer is Dream?![]()
Denk niet meer dat ik het volhou.
Alleen ik vind dit echt _teh_ghey_love.
Moet je Dacide even PM'en, die zit eersterang met een licht betaalde, doch goede streamquote:Op zondag 15 juni 2008 03:41 schreef Unstoppable het volgende:
Hoe kijken jullie die streams eigenlijk (sopcast, tv-ants etc)?![]()
Ik ga nu Elite.XC.Return.Of.The.King.DSR.XViD-KYR kijken, had al uren geleden kunnen kijken maar eerst wat andere dingen gedaan.![]()
@ n00cl30n: die actie van Jean Claude was echt te erg! Weet nog dat ik het voor het eerst zag en dacht WTF
Jups, ik weet idd dat ik dat zag, was na dat gevecht met HMC als ik mij niet vergis, dat ik dacht, oh nee, wat moet die nepper nou bij fedor?
Fucking hell, wat een einde van het ProElite event![]()
![]()
DUDE!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Event opzich was gewoon erg goed, leuk om heen te kijken.. ABSOLUUT!!
Het miste net nog dat beetje extra om een van de top events van het jaar te kunnen zijn maar dit had toch alles aan zich wat een MMA fan graag wil zien!!
* Tazmaniac 's eindcijfer: 7,6
[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 15-06-2008 12:00:06 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
VOL!
Wie maakt een nieuw topic? Taz?
Elite XC was inderdaad geweldig!!
Weinig aan Tazmaniac's spoiler toe te voegen, alleen... hoe kom je aan 7.6? En bijvoorbeeld niet 7.5?![]()
Het einde was echt even genieten, leek een beetje op wat gebeurde na Coleman vs Shogun in Pride. Kijken dus![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door Fyodor op 15-06-2008 12:48:27 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: