Ik ga even niet naar Sherdog voor de weigh-in results als je het niet erg vind maar volgens mij was die 140.5quote:Op zondag 1 juni 2008 10:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet niet of het zo is maar Kaitlin Young, was die niet ook te zwaar? Of heeft zij het uiteindelijk gehaald?
Ja ik mijd de sites nu ook als de ziekte.. dat van die purse 12 of 12,5% las ik idd ook ergensquote:Op zondag 1 juni 2008 10:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga even niet naar Sherdog voor de weigh-in results als je het niet erg vind maar volgens mij was die 140.5
Binnen de limiet dus. Ze hebben afgesproken dat Young 12,5% van de purse van Carano krijgt. Dat is dan wel weer netjes
check XWT maarusquote:
15 Pound, niet 20quote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef Paxlie het volgende:
ze moest voor American Gladiators 20 pounds zwaarder zijn. Kan me voorstellen dat het voor een vrouw moeilijker is om het kwijt te raken maar alsnog erg slordig van haar hoor
Vind het niet kunnen eigenlijk.
ik zit alleen @ mma tracker en PWTquote:
Ooohwquote:
is ook de aaf ripquote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ooohwnaja de versie op MT is prob. toch beter!
Ja nu staat die er ook op, maar ik heb een rip van 1.6GB niet al te best gemaakt hahaquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja nu staat die er ook op, maar ik heb een rip van 1.6GB niet al te best gemaakt haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baroni vs. VillasenorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Carano vs. youngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smith vs. LawlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kimbo vs. ThompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet pleite ben al veel te laat dus mijn menig over de broadcast/aankleding show ansich laat ik achterwege maar ik wil wel nog ff roepen...
- ik kots op de mensen die dit fake noemen
- en ik kan me er totaal niet in vinden dat dit een matig of slecht event was
- daarnaast snap ik ook niet waarom het niet goed voor de sport was (maar daar zullen we vast nog over gaan discussieren!!)
Eind conclusie: Geweldig event om te zien
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 01-06-2008 15:27:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Leuk event, best vermakelijk jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
niks toe te voegen aan Fedor-fan + Taz
Goed event, jammer van het commentaar soms wat het toch iets naar beneden haalde met het puur mikken op geweld en al die shit terwijl het gewoon een zwaar technische sport is.
Al met al een fantastisch event
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ik zit er overigens zwaar over te denken om 2x per week hier bjj te gaan doen.
http://www.bjjpurmerend.nl/Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Goede keuze denk ik, o.a. aangezien één van de instructeurs door Rickson Gracie getraind is. Dan heb je het over een échte BJJ school. Ik wil trouwens in september weer verder gaan met Jiu Jitsu. Tot nu toe nooit in de buurt gewoond van een BJJ school...quote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef Paxlie het volgende:
Ik zit er overigens zwaar over te denken om 2x per week hier bjj te gaan doen.
http://www.bjjpurmerend.nl/![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Fyodor op 01-06-2008 20:24:05 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Was een leuk event! Commentaar was gewoon een paar tandjes terug gedraaid wat expertise betreft om het nieuwe fans zo makkelijk mogelijk te maken. Je hoordde ook aan de manier waarop Shamrock aan het uitleggen was dat het even zoeken was naar simpele manieren van vertellen wat er aan de hand was. Netjes gedaan dus! Mensen die klagen zijn de die-hards...had ook niks anders verwacht.
@ BB
Bedankt voor deze verrijking....mijn leven is weer compleet :p
@ Paxlie
Naar wat me is verteld op mijn school is dat een van de betere in Noord-Holland dus prima keus (Y)Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
tofheid, maar eens een introductieles nemenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:42 schreef roepdeman het volgende:
@ Paxlie
Naar wat me is verteld op mijn school is dat een van de betere in Noord-Holland dus prima keus (Y)
al val ik niet onder het type bjj guy. Ben erg grof gebouwd en voor een ongetraind iemand vrij sterk. Eens zien hoe dat gaat qua technisch trainen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........quote:Op zondag 1 juni 2008 20:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
tofheid, maar eens een introductieles nemen
al val ik niet onder het type bjj guy. Ben erg grof gebouwd en voor een ongetraind iemand vrij sterk. Eens zien hoe dat gaat qua technisch trainen
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
1.83 @ 100kgquote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, ik ben juist het tegenovergestelde. +/- 1.80 lang en 68 kg zwaar (licht)........
ben wel redelijk mobiel voor iemand met mijn gewicht en opgeven is geen issue voor mij. Al kotsend na hardlopen gestaan. Kotsend na squashen tegen iemand die echt beter is. Slechte conditie is niet echt mijn ding. Daarbij vind ik het grondgevecht echt te mooi voor woorden en wil er graag meer over leren.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Mehhhhhn die press conference altercation tussen Kimbo en Rogers.. damn
ik ga het nog een rustig terug kijken want ik heb geen tapout gezien..
edit:ook na het terug zien van de beelden zie ik nergens een tap.. maja all goodik zie die twee wel graag tegenover elkaar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Undercard fights
Serra vs. MakowskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis vs. RobbinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hasselrig vs. MorenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het backstage interview van Frank Shamrock met Gina Carano is ook best grappig om ff mee te pakken
geweldige opmerking van Gina ook als Frank blijft flirten "congrats on your baby"![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2008 01:05:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Geweldige show zeg. Allemaal erg vette gevechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie/commentaar ach, het was wel ok. Maar bij elkaar was de show echt erg leuk zeg![]()
![]()
The EliteXC Show did a 2.7 rating in prime time, peaking at 4.7 for Kimbo Slice vs. James Thompson. The growth was awesome.
The show was No. 1 for the night in 18-34 and 18-49 as well as all male demos.
Erg goeie rating hoor. Vooral voor de eerste show. De 2de show is gecancelled omdat het te vroeg is geloof ik, althans de show die voor 26/7 gepland stond. CBS vind dat te vroeg of zo.![]()
Straks live, Faber - Pulver voor de WEC titel.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
in die 2.7 zit de kimbo fight nog niet verwerkt dus hij wordt nog hoger als ik het goed begrijp!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
@ popolon
Gefeliciteerd met de Red Wings! Als ik een Hockeyteam moet supporten zijn zij het wel!
die 2.7 rating is inderdaad nog niet de officiële rating, want die gaat hoger uitvallen. Goed nieuws voor CBS en ProElite! En nog beter nieuws voor MMA, want als er nu nieuwe fans zijn zullen zij op het internet het een en ander kunnen vinden en daarbij uitkomen op de betere shows en vechters.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik ook weer verder met BJJ in september... Heb er een tijdje uitgelegen ivm afstuderen op school. Ik moest altijd een uur heen en een uur terug rijden als ik wilde trainen.. Zo doende was ik altijd een complete avond kwijt.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goede keuze denk ik, o.a. aangezien één van de instructeurs door Rickson Gracie getraind is. Dan heb je het over een échte BJJ school. Ik wil trouwens in september weer verder gaan met Jiu Jitsu. Tot nu toe nooit in de buurt gewoond van een BJJ school...![]()
Niet te doen als je moet afstuderen.
Ik trainde altijd bij Team Bad Boys in Belgie (voormalig team Yamasaki)
gordel promoties en alles werd daar altijd verzorgt door de brazilian black belt Augusto Ferrari. Augusto verzorgt er ook regelmatig seminars etc.![]()
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:07 schreef Dacide het volgende:
kimbo-thompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef Dacide het volgende:Voor de mensen die willen weten wat er gebeurde tijdens de persconferentie tussen Kimbo en RogersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: