Neej dat moet je niet met elkaar gaan vergelijken.. UFC is gewoon het beste wat er op dit moment te vinden is wat mij betreft alhoewel EliteXC en Dream ook vette matches produceren hoor!!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik kijk af en toe wel eens wat MMA op het Extreme Sports channel. Programmaatjes als 'King of the Cage' enzo. Is dat niveau enigszins vergelijkbaar met UFC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een vette UFC die zeker het kijken waard is!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ow ja, ik wilde nog zeggen Dacide is de lachende derde, dacht er vannacht nog aan. Hij heeft alle partijen al kunnen zien en niet de hele zondag in de stress gezeten om te wachten op een goede release. Ik heb dus gisteravond een versie te downloaden gezet, vannacht de pc aan laten staan en om 04:00 uur wakker geworden (torrent zat op 65% toen). Vervolgens een uur lang wakker gelegenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:21 schreef Dacide het volgende:
Ben ik ff blij dat ik het hele event lekker live gekeken heb... had een top stream zonder echte buffer errors...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tito mocht niet deelnemen aan de press conference na afloopDana wilde hem laten verwijderen van het gebouw!
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 26-05-2008 19:11:14 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat er morgen voor @#&! commentaar bij die foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de Metro staat
[ Bericht 2% gewijzigd door Fyodor op 26-05-2008 20:19:44 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Fyodor het volgende:
@ Tazmaniac, over Machida vs. Ortiz (en Wandy):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat er morgen voor @#&! commentaar bij die foto vanJa daar irriteer ik me ookal bij voorbaat overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de Metro staat
over Machida vs. OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja daar irriteer ik me ookal bij voorbaat over
over Machida vs. OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liddell loert ook op counter punches maar dat is totaal wat anders dan Machida doet hoor, maar goed ik dacht al dat vrijwel niemand het met me eens zou zijn wat dat betreftmaar het blijft mijn mening
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
deze jongen is het idd niet met je eens
Machida is mijns inzien een van de best berekende vechters uit het circuit... dit gecombineerd met zijn onorthodoxe standup zorgt voor een topvechter....
maar dat niet al zijn gevechten spetterend zijn om naar te kijken.... dat is een ander verhaal.
Maar als echte mma liefhebber kan ik niet anders dan zijn stijl ontzettend waarderen.![]()
hoe kan je het nou waarderen als iemand 10minuten lang slechts 5kicks uitdeelt, 5 punches en 1 take down om de ronde te winnen?
naja ik hou erover opwe worden het toch niet eens
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
In mijn ogen win je een gevecht door zoveel mogelijk schade te berokkenen bij je tegenstander. Althans als het op een beslissing neer komt...Dat is ook een manier om te winnen. Zoveel mogelijk klappen uitdelen en zo min mogelijk ontvangen. Net zoals een KO, submission of TKO een manier van winnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Tja leuk en spannend: Nee
Slim voor hem?: Ja
Voor mij als kijker vindt ik het dus minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanstaande zaterdag live.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
In maart 2008 werd er bekend gemaakt dat EliteXC een deal heeft gesloten met tv-zender CBS om hun events op uit te gaan zenden. Dit wordt door velen beschouwd als een grote doorbraak om de sport ‘mainstream’ te laten gaan.
Line up:
http://www.sportsline.com/mmaboxing/headtohead/cbs_exc_53108
Gina Carano - MMA. Geen ruzie mee krijgen.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
![]()
een static hier
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ik denk dat de mensen ondertussen zo ook al kunnen lezen wie er gewonnen heeft tussen Ortiz en Machida.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Wat een bout.
Weinig verrassingen voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavondquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat de mensen ondertussen zo ook al kunnen lezen wie er gewonnen heeft tussen Ortiz en Machida.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb je ook wel weer een goed punt Fyodor.
mwoah niet mee eens. Ik heb het ook wel eens belachelijk druk met werk. Dan is de scene traag dus zondag kijken gaat niet en dan maandag werken + mogelijk andere verplichtingen is het al snel dinsdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De echte fans hebben al lang UFC 84 gezien, uiterlijk maandagavond
woensdag mag je er vrij over praten wat mij betreft
Goed: Pulver of Faber, who takes it?
Ik zeg Faber al gaat dit wel echt een supermatch worden volgens mij.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:55 schreef Paxlie het volgende:
Goed: Pulver of Faber, who takes it? [ afbeelding ]
Ik zeg Faber al gaat dit wel echt een supermatch worden volgens mij.
Wel mooi weekendje. Zaterdag EliteXC en zondag WEC.
Ben ook wel benieuwd of Kimbo Slice er weer een win bij kan meppen.![]()
Tja moeilijk... Faber is een van de pound for pound betere vechters van deze wereld...
Jens heeft zich in het verleden ook al bewezen... en heeft tonnen ervaring..
Maar een Jens Pulver is ook al eens flink KO gegaan door een newbie destijds (JOE Lauzon)
kan beiden kanten opgaan... kwa conditioning geef ik Pulver de edge.... puur omdat hij er bovengemiddeld op focussed... alleen is hij wel alweer een stuk ouder dan Faber...
Standup/Clinch/Dirty boxing geef ik ook de edge aan Pulver...
Strenght/wrestling/takedowns etc... hier geef ik faber de edge..
zo moeilijk deze... ik denk dat de derde ronde niet gehaald wordt...![]()
Doe Kimbo vs Mir of Lesnar en je zal zien dat het puur hype is. Zelfs Thompson zou hem moeten kunnen pakken als hij nadenkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat Pulver Faber met de grond gelijk maakt.
Wel mooi weekendje. Zaterdag EliteXC en zondag WEC.
Ben ook wel benieuwd of Kimbo Slice er weer een win bij kan meppen.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ik vind Pulver dus echt schitterendmaar ik ga toch voor Faber omdat die de overhand in de wrestling game heeft en niet zo'n beetje ook..
Mijn voorspellingen voor EliteXC (dit gaat echt de geschiedenisboeken in hoor met de kijkcijfers)
Kimbo Slice vs. James Thompson
Thompson is denk ik zo stom als een stoeptegel, hij lijkt maar 1 gameplan te hebben.. stand in front of his face and hope I get the KO. Maja goed als je dat bij Kimbo gaat doen dan lig je binnen een minuutje of 3 in lala land (en om ff te reageren op Paxlie.. al zou Thompson een geweldig game plan hebben, ik zie hem dus echt niet van Kimbo winnen)
Robbie Lawler vs. Scott Smith
2nd round KO, Scott Smith heeft echter ook een reele kans om hem te winnen wat mij betreft
Gina Carano vs. Kaitlin Young
Decision victory
Phil Baroni vs. Joey Villasenor
Tja, wat moet je hierover zeggen.. als je een fight van Baroni bekijkt is het altijd maar de vraag
of hij in shape is.. dit is de laatste keer dat ik Phil de kans geef te bewijzen dat hij het echt serieus neemt allemaal. Dit gevecht is echt close trouwens want Villasenor krijgt vaak te weinig credit voor wat ie allemaal al gedaan heeft imo.. 3th round (T)KO
Brett Rogers vs. Jon Murphy
Rogers maakte indruk op me na die snelle KO zege tegen Thompson maja zoals ik al zei.. Thompson is niet de slimste van eht stel. Toch doet Rogers het weer denk ik.. dit keer een 2nd round (T)KO!
Wilson Reis vs. Justin Robbins
Ken ze beide niet maar zo te zien beschikt Reis over 'some serious submission techniques'!
1st round submission
Nick Serra vs. Matt Makowski
Ook hier gaat het er denk ik om dat Serra verweg de beste submission skills heeft en Makowski relatief new to the game is zover ik dat kan zeggen. Ook hier een 1st round submission
Andre Soares vs. Zach Makovsky
Zelfde verhaaltje.. 1st round submission
Scampieri vs. Groves
Beide hebben alleen maar Loses op hun lijstje staan dus ik zou het niet weten.. ken ze voor de rest ook niet dus dit is een pure gok..Scampieri met een 2nd round (T)KO
Jim Bova vs. Chris Liguori
Bova submission mannetje, Liguori vaak verloren op submission.. 1+1=2?
James Jones vs. Calvin Katter
Jones heeft een paar leuke submissions gehad in het verleden.. Katter is all about the fast KO's
Zal een leuke partij worden denk ik!!
Carlos Moreno vs. Carlton Haselrig
Moreno heeft wat meer ervaring zo te zien.. ik zou het niet weten.. gokje op een 1st round KO
En Kimbo een hype.. snap echt niet dat mensen dit vinden![]()
ten eerste kun je dat helemaal niet weten en ten tweede traint ie full time met Bas Rutten die hem echt wel de ground game leert hoor. Of ie nu al Mir kan verslaan.. don't think so maar geef hem ook ff de tijd om zijn weg naar de top te kunnen maken!!
[ Bericht 15% gewijzigd door Tazmaniac op 27-05-2008 12:34:17 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
WTF is CroCop thinking?
Ok een striker die met een Gracie gaat 'grappelen'... Ik zeg dat wordt een draw. No way dat CroCop hem submit en ik zie CroCop ook wel genoeg submission defense hebben om niet gesubmit te worden. Easy money, wordt toch wel een drawquote:On a slow news day, leave it up to the Japanese to give us gold. In an exclusive story, our good friend Caleb Newby of Nokaut.com is reporting one of the oddest news bits in a long while:
"Mirko Cro Cop will face Ralek Gracie, a black belt in brazilian jiu-jitsu, in a special rules grappling match on June 15’s DREAM 4 card in Japan."
Originally slated to face Jerome LeBanner in an MMA-rules fight at DREAM.4, a minor leg injury supposedly pushed the bout back to DREAM.5 on July 20. There is no update on the injury and the exact status of the originally scheduled fight was not addressed. Newby’s report states the LeBanner fight is postponed but does not give a definite date for the fight. Gracie has not fought since July ‘07 against Katsuyori Shibata, last seen as the straight man on the Mayhem Miller Show at DREAM.3.
The match will be fought with ADCC rules for two five-minute rounds but without the points system. This seems to be the only concession given to Cro Cop against the much more technical Gracie. The match must end with a submission or else it will be called a draw.
Cro Cop agreeing to a grappling match with a Gracie sounds like the punchline to some MMA nerd’s poorly-conceived joke. The Croatian heavyweight is notorious for a ground game that is generously called serviceable and Ralek Gracie is typical of his lineage on the mat. This is the equivalent of Michael Jordan playing baseball, Sean Sherk standing up with BJ Penn and me attempting a Dragonforce song on my stepson’s copy of Guitar Hero III. This whole concept is so weird, so utterly Japanese freakshow, it’s almost impossible to come up with a prediction. I’ll go with the +145000 line and pick Cro Cop by donkey punch in the 2nd.
In other news, Bobby Ologun vs Sadaharu Oh and Ju Bu Kyung vs. Firing Squad have also been announced for the event.
Check out more weird, sounds-made-up-but-it-isn’t content on FiveOuncesofPain.com!
http://fiveouncesofpain.c(...)-in-grappling-match/![]()
Over EliteXC:
Robbie Lawler vs. Scott Smith
Phil Baroni vs. Joey Villasenor --- Geen vertrouwen meer in Baroni
Brett Rogers vs. Jon Murphy --- Moet lukken
Kimbo Slice vs. James Thompson --- Zou het moeten lukken, maar vlak Thompson niet uit tegen Kimbo. Ik zet hier in ieder geval geen geld op in.
Verder denk ik dat Urijah Faber van Pulver wint @ WEC 34.
Bij UFC85 ga ik wel weer wat centjes inzetten en wel op Werdum (tegen Vera) en Hardonk (tegen Neil Wain). Voor Antoni de ideale matchup, net als zijn laatste gevecht. Striker vs. striker. Werdum zie ik via decision of zelfs submission winnen van Vera.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
ff snel over UFC85 he.. ik hoor overal dat het een kut card is maar daar ben ik het niet helemaal mee eens het enige wat ze niet hebben is een vet main event met main event namen, een 'reserve' main event was natuurlijk ook welkom geweest. Voor de rest is die card imo stacked met talent en gaan er een boel vette matches uit voort komen als je de match-ups bekijkt.
Ik begrijp ook dat een main event juist heel belangrijk is maar voor de MMA liefhebber zal dit toch wel een event worden waar ze tevreden om terug kunnen kijken (dat verwacht ik althans)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Helemaal mee eens, ik zag de fightcard en dacht hetzelfde. Er mist alleen een goede mainevent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Tazmaniac het volgende:
ff snel over UFC85 he.. ik hoor overal dat het een kut card is maar daar ben ik het niet helemaal mee eens het enige wat ze niet hebben is een vet main event met main event namen, een 'reserve' main event was natuurlijk ook welkom geweest. Voor de rest is die card imo stacked met talent en gaan er een boel vette matches uit voort komen als je de match-ups bekijkt.
Ik begrijp ook dat een main event juist heel belangrijk is maar voor de MMA liefhebber zal dit toch wel een event worden waar ze tevreden om terug kunnen kijken (dat verwacht ik althans)Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Main Card
* Rashad Evans vs. James Irvin (Chuck Liddell pulled out with hamstring injury)
* Michael Bisping vs. Chris Leben
* Matt Hughes vs. Thiago Alves
* Brandon Vera vs. Fabricio Werdum
* Marcus Davis vs. Mike Swick
* Nate Marquardt vs. Thales Leites
* Martin Kampmann vs. Jorge Rivera
Undercard
* Ryo Chonan vs. Roan Carneiro
* Luis Cane vs. Jason Lambert
* Thiago Tavares vs. Matt Wiman
* Paul Taylor vs. Jess Laudin
* Antoni Hardonk vs. Neil Wain![]()
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.quote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Welkomquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:03 schreef static het volgende:
[..]
Ik kom uit de K1 hoek en kijk wat verder.
volgende keer Gina niet meer met Kyra verwarren he
@Dacide.. die card klopt voor geen meter mee!
Check 85.ufc.com voor de updates
Heb trouwens wel enorm zin eigenlijk in UFC 85. Card lijkt me best leuk. Echt zon sleeper card, waar enorm goeie matches uit komen denk ik.
Elite XC lijkt me ook geweldig worden![]()
![]()
In beide gevallen inderdaad heel gaaf. Ben ook zeer benieuwd wat Hardonk gaat doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb trouwens wel enorm zin eigenlijk in UFC 85. Card lijkt me best leuk. Echt zon sleeper card, waar enorm goeie matches uit komen denk ik.
Elite XC lijkt me ook geweldig wordentwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ryo Chonan ookal van de UFC 85 card af![]()
zijn vervanger zal waarschijnlijk Kevin Burns zijn!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
God, dank U wel dat U mij heeft weten te behoeden voor het aanschaffen van een kaartjes voor UFC 85. Ik weet dat ik enkel gelovig ben als het me goed uitkomt, maar even goede vrienden. Hopelijk geniet U net zoveel als ik van DREAM 4 en wellicht ook van de cards voorafgaand. Nogmaals mijn dank is groot. Amen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Hey Roep,
als hij echt goedgezind was, dan had hij gezorgda dat je bij DREAM4 in het publiek zat.
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFCquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Roep,
als hij echt goedgezind was, dan had hij gezorgda dat je bij DREAM4 in het publiek zat.
Jongen, ik zeg het je...ik was gelijk devoot Christen geworden! En maar kruisje lopen slaan de hele dag door![]()
![]()
Nee maar er moet een vloek rusten op die Card gewoon...Card is subject due to change...krijgt opeens een hele aparte betekenis..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Hardonk krijgt nieuwe tegenstander...Neil Wain heeft zijn neus gebroken...
next up for Hardonk... Eddie Sanchez..
top.. moet ie kunnen hebben... Eddie is groot en sterk.. maar meer ook niet echt vind ik...
Hardonk op lowkicks.![]()
Oef.. .dan had ik nu tegenover Couture of Emelianenko gestaan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en dan was ik nu de lightheavyweight champion van de UFC![]()
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KOquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Hardonk krijgt nieuwe tegenstander...Neil Wain heeft zijn neus gebroken...
next up for Hardonk... Eddie Sanchez..
top.. moet ie kunnen hebben... Eddie is groot en sterk.. maar meer ook niet echt vind ik...
Hardonk op lowkicks.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ben benieuwd.... Eddie heeft een grotere naam dan Hardonk.... maar ik denk serieus dat Hardonk deze gaat pakken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht zou ik zeggen Sanchez bij KO
Ik hoop op gunstige odds.... ff lekker cash op hardonk zetten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: